abonnement Unibet Coolblue
pi_176678811
Moet echt een nieuwe LB bij
pi_176678841
quote:
15s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:30 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Niks regelen, Feyenoord gaat er gewoon vol voor in de competitie en lampenkappen punten afhandig maken. }:| En ik zwijg maar over de mazzel die jullie gisteren weer hadden. Lucky PSV...
Log uit.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_176679334
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik vind Schwaab best een sterk seizoen hebben
Beste verdediger van de eredivisie
pi_176679602
Wat ik niet snap he. Dan geven we 6 miljoen uit voor B-garnituur Luckassen die er echt helemaal niks van kan en op de bank zit. We hebben Obispo die er kan spelen, dan bespaar je dat geld en kun je een fatsoenlijke back kopen.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 22 januari 2018 @ 19:55:45 #280
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176679814
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:46 schreef Scarface88 het volgende:
Wat ik niet snap he. Dan geven we 6 miljoen uit voor B-garnituur Luckassen die er echt helemaal niks van kan en op de bank zit. We hebben Obispo die er kan spelen, dan bespaar je dat geld en kun je een fatsoenlijke back kopen.
Luckassen kan goed voetballen, dat liet hij bij AZ vaak genoeg zien. Hij heeft hetzelfde als je ziet bij andere nieuwe spelers: het aanpassen. Is Maher niet gelukt, is Pereiro niet helemaal gelukt, is Ramselaar nog niet gelukt en het lukt Luckassen ook (nog) niet. Afwachten maar.
Dit, dus.
pi_176679903
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Luckassen kan goed voetballen, dat liet hij bij AZ vaak genoeg zien. Hij heeft hetzelfde als je ziet bij andere nieuwe spelers: het aanpassen. Is Maher niet gelukt, is Pereiro niet helemaal gelukt, is Ramselaar nog niet gelukt en het lukt Luckassen ook (nog) niet. Afwachten maar.
'Afwachten maar' terwijl je alvast drie namen noemt die het niet gelukt is. Gaat er al een lichtje branden?
pi_176679959
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

'Afwachten maar' terwijl je alvast drie namen noemt die het niet gelukt is. Gaat er al een lichtje branden?
Ja ik geloof er ook niet zo in. Alleen Bruma kan ik me herinneren die zich ineens stormachtig ontwikkelde. Meestal wordt het niks als je er niet gelijk staat.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 22 januari 2018 @ 20:01:51 #283
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176679970
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

'Afwachten maar' terwijl je alvast drie namen noemt die het niet gelukt is. Gaat er al een lichtje branden?
Arias, Lozano en Guardado. Is het zaakje weer in balans.

Afwachten waar Luckassen bij komt.
Dit, dus.
pi_176680015
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Arias, Lozano en Guardado. Is het zaakje weer in balans.

Afwachten waar Luckassen bij komt.
Maar die stonden er gelijk. Arias had wel een paar wedstrijden nodig zich aan te passen maar t talent was er. Heeft een speler onder Cocu zich ooit ontwikkeld? Gaan juist onder hun niveau spelen zoals eerder werd opgemerkt.
Land of the free. Home of the brave.
pi_176680031
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Luckassen kan goed voetballen, dat liet hij bij AZ vaak genoeg zien. Hij heeft hetzelfde als je ziet bij andere nieuwe spelers: het aanpassen. Is Maher niet gelukt, is Pereiro niet helemaal gelukt, is Ramselaar nog niet gelukt en het lukt Luckassen ook (nog) niet. Afwachten maar.
Als ik het hier allemaal goed heb begrepen is dat de schuld van Cocu.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_176680061
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Arias, Lozano en Guardado. Is het zaakje weer in balans.

Afwachten waar Luckassen bij komt.
Arias heeft al een aardig roadtripje gemaakt, Lozano komt al binnen met een bepaalde status, Guardado geldt hetzelfde als Arias. De namen die je eerst noemde met o.a Maher en zo hoorden bij de hand te worden genomen door de trainer maar dat is nauwelijks gelukt. Dat ben je, hoop ik, met mijn eens.
  maandag 22 januari 2018 @ 20:07:46 #287
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176680097
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:04 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Maar die stonden er gelijk. Arias had wel een paar wedstrijden nodig zich aan te passen maar t talent was er. Heeft een speler onder Cocu zich ooit ontwikkeld? Gaan juist onder hun niveau spelen zoals eerder werd opgemerkt.
Dus Wijnaldum onder Fredje Rutten speelde op een hoger niveau dan onder Cocu?
Dit, dus.
  maandag 22 januari 2018 @ 20:09:47 #288
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176680145
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Arias heeft al een aardig roadtripje gemaakt, Lozano komt al binnen met een bepaalde status, Guardado geldt hetzelfde als Arias. De namen die je eerst noemde met o.a Maher en zo hoorden bij de hand te worden genomen door de trainer maar dat is nauwelijks gelukt. Dat ben je, hoop ik, met mijn eens.
Ik denk dat de invloed van een trainer heel
erg wordt overschat. Bij PSV worden spelers sowieso veel meer onder de hoede genomen door Mart vd Heuvel dan de hoofdtrainer.
Dit, dus.
pi_176680200
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat de invloed van een trainer heel
erg wordt overschat. Bij PSV worden spelers sowieso veel meer onder de hoede genomen door Mart vd Heuvel dan de hoofdtrainer.
Ik heb het ook over de ontwikkeling van een speler in het veld, hé.
  maandag 22 januari 2018 @ 20:15:12 #290
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176680264
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb het ook over de ontwikkeling van een speler in het veld, hé.
Bij andere spelers lukt het blijkbaar wel. Zo'n Depay, Willems etc die onder Cocu echt prijzen hebben gepakt neem je toch ook niet mee in de verdiensten van Cocu?
Dit, dus.
pi_176680456
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dus Wijnaldum onder Fredje Rutten speelde op een hoger niveau dan onder Cocu?
Begon goed, viel terug maar herpakte zijn niveau daarna.
Land of the free. Home of the brave.
pi_176680558
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Arias heeft al een aardig roadtripje gemaakt, Lozano komt al binnen met een bepaalde status, Guardado geldt hetzelfde als Arias. De namen die je eerst noemde met o.a Maher en zo hoorden bij de hand te worden genomen door de trainer maar dat is nauwelijks gelukt. Dat ben je, hoop ik, met mijn eens.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Wanneer ligt het aan de trainer en wanneer ligt het aan de speler?

Depay en Wijnaldum die voor tientallen miljoenen verkocht zijn. Lag dus blijkbaar niet aan Cocu. Lozano die goed speelt komt, omdat hij al met een bepaalde status binnenkwam. Maar Pereiro had wel bij het handje genomen moeten worden (?).
Arias had een roadtripje gemaakt (2 jaar op de bank bij Sporting Lissabon), maar Maher (8mio) is verpest.
Guardado die weer helemaal tot bloei komt bij PSV, ligt niet aan Cocu. Hoe kwam het dan dat dit niet bij Valencia en Leverkussen gebeurde?

Ik vond Pröpper fenomenaal in zijn eerste seizoen bij PSV. Toen hoorde ik er niemand over dat dat aan Cocu lag. Maar toen Pröpper begon te falen in het 2e seizoen, maakte Cocu opeens niemand meer beter..

Waar ligt die scheidslijn?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 22 januari 2018 @ 20:27:28 #293
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176680613
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:22 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Begon goed, viel terug maar herpakte zijn niveau daarna.
Wat een gelul, zeg. Hij was nota bene aanvoerder en echte leider van het elftal. Als je de trainer zoiets al wilt toeschrijven, wat ik persoonlijk onzin vindt, zijn er wel degelijk spelers beter gaan voetballen onder Cocu.
Dit, dus.
pi_176680626
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Bij andere spelers lukt het blijkbaar wel. Zo'n Depay, Willems etc die onder Cocu echt prijzen hebben gepakt neem je toch ook niet mee in de verdiensten van Cocu?
Maher, Luckassen, Ramselaar zijn wel spelers die in de as tot hun recht komen. Willems heeft natuurlijk ook al sinds TWE2-2PSV 2011/12 meegespeeld, Depay schoot ook al de winnende binnen bij PSV3-2Feyenoord in 2011/12. Die drie namen zijn echt vers binnengekomen in het tijdperk Cocu. Misschien lijkt het alsof ik ergens naar aan het zoeken ben, maar jonge spelers die van andere clubs komen en zich moeten integreren zijn direct onder Cocu niet geweldig geweest.
pi_176680695
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Wanneer ligt het aan de trainer en wanneer ligt het aan de speler?

Depay en Wijnaldum die voor tientallen miljoenen verkocht zijn. Lag dus blijkbaar niet aan Cocu. Lozano die goed speelt komt, omdat hij al met een bepaalde status binnenkwam. Maar Pereiro had wel bij het handje genomen moeten worden (?).
Arias had een roadtripje gemaakt (2 jaar op de bank bij Sporting Lissabon), maar Maher (8mio) is verpest.
Guardado die weer helemaal tot bloei komt bij PSV, ligt niet aan Cocu. Hoe kwam het dan dat dit niet bij Valencia en Leverkussen gebeurde?

Ik vond Pröpper fenomenaal in zijn eerste seizoen bij PSV. Toen hoorde ik er niemand over dat dat aan Cocu lag. Maar toen Pröpper begon te falen in het 2e seizoen, maakte Cocu opeens niemand meer beter..

Waar ligt die scheidslijn?
Cocu weet hoe hij meer ervaren spelers moet raken. Ik vind hem altijd maar vreemd overkomen als het over jong talent gaat of spelers die zich nog goed moeten ontwikkelen. Altijd dat drammen dat hij met spelers wil werken die er meteen staan, et cetera.
pi_176680710
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maher, Luckassen, Ramselaar zijn wel spelers die in de as tot hun recht komen. Willems heeft natuurlijk ook al sinds TWE2-2PSV 2011/12 meegespeeld, Depay schoot ook al de winnende binnen bij PSV3-2Feyenoord in 2011/12. Die drie namen zijn echt vers binnengekomen in het tijdperk Cocu. Misschien lijkt het alsof ik ergens naar aan het zoeken ben, maar jonge spelers die van andere clubs komen en zich moeten integreren zijn direct onder Cocu niet geweldig geweest.
Misschien zijn ze ook wel gewoon niet zo goed?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 22 januari 2018 @ 20:32:11 #297
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176680770
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maher, Luckassen, Ramselaar zijn wel spelers die in de as tot hun recht komen. Willems heeft natuurlijk ook al sinds TWE2-2PSV 2011/12 meegespeeld, Depay schoot ook al de winnende binnen bij PSV3-2Feyenoord in 2011/12. Die drie namen zijn echt vers binnengekomen in het tijdperk Cocu. Misschien lijkt het alsof ik ergens naar aan het zoeken ben, maar jonge spelers die van andere clubs komen en zich moeten integreren zijn direct onder Cocu niet geweldig geweest.
Ik vind Pereiro geweldig geīntegreerd. Draaide Ajax in zijn eerste seizoen eigenhandig de nek om en is daarna pas teruggezakt. Als je de trainer ergens verantwoordelijk voor wilt houden snijdt het mes aan twee kanten.
Dit, dus.
pi_176680830
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Misschien zijn ze ook wel gewoon niet zo goed?
Maher en Ramselaar vond ik in hun periode voor de transfer wel duidelijke talenten. Bij Luckassen heb ik zelf nooit kunnen ontdekken wat er precies bijzonder aan hem was. Defensief vond ik hem echt heel zwak.
pi_176681696
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maher en Ramselaar vond ik in hun periode voor de transfer wel duidelijke talenten. Bij Luckassen heb ik zelf nooit kunnen ontdekken wat er precies bijzonder aan hem was. Defensief vond ik hem echt heel zwak.
Atleet
Hij komt er wel
Toekomstige centrale verdediger samen met Obispo

Mooi centrum
  Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:43:46 #300
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176685152
Luckassen kan echt niets
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')