abonnement Unibet Coolblue
pi_176613389
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2017/2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 19 januari 2018 @ 16:13:48 #2
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176613415
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dan moet je naar Hårvård inderdaad.
:o
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 20:40:04 #3
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176619084
Kunnen we Younes forceren om dat aanbod van Swonsie te accepteren?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 23:12:42 #4
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176624313
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen we Younes forceren om dat aanbod van Swonsie te accepteren?
Nou als we met genoeg man met bivakmutsen ineens in zn woonkamer staan en het vriendelijk doch dringend verzoeken zou het het proces wel versnellen denk ik.
Maar ja wie heeft daar tijd voor..
pi_176625972
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen we Younes forceren om dat aanbod van Swonsie te accepteren?
Zou toch heel even wachten, een blessuregolfje bij Duitsland en hij zou zomaar een paar minuutjes in een (halve) WK-finale kunnen gaan maken aankomende zomer. _O- Is ie daarna direct het dubbele waard, alleen om dat feit al.
pi_176626051
MikeVerweij twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 00:15:49 BREAKING: ⬇️Rechtsback Rasmus Nissen Kristensen (20) naar #Ajax ...Amsterdammers hopen komst verdediger van Jong Denemarken en FC Midtjylland snel formeel af te ronden.Zo meer op Telesport.nl en vandaag in papieren editie @telegraaf over ‘Rasmus NK’.#groetenvancuracao https://t.co/8kYdunAD6V reageer retweet
Oh.
pi_176626137
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
MikeVerweij twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 00:15:49 BREAKING: ⬇️Rechtsback Rasmus Nissen Kristensen (20) naar #Ajax ...Amsterdammers hopen komst verdediger van Jong Denemarken en FC Midtjylland snel formeel af te ronden.Zo meer op Telesport.nl en vandaag in papieren editie @telegraaf over ‘Rasmus NK’.#groetenvancuracao https://t.co/8kYdunAD6V reageer retweet
Moet ik uit die aankoop ook opmaken dat Orejuela wel min of meer afgeserveerd is?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176626156
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Moet ik uit die aankoop ook opmaken dat Orejuela wel min of meer afgeserveerd is?
Of Zeefuik, en dat ze uitgaan van verkoop Veltman in de zomer. Dan Orejuela en die Kristensen het laten uitvechten.
Oh.
pi_176626181
Ik ben bang dat Marc wel koopverslaafd is geworden.
Oh.
pi_176626370
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben bang dat Marc wel koopverslaafd is geworden.
Ja, het is te hopen dat het nu niet weer in de andere richting doorslaat en we een aantal jaren met veel te veel twijfelachtige/overbodige/middelmatige aankopen krijgen waardoor het voor de jeugd weer moeilijker wordt om door te stromen -- wat er weer voor zorgt dat minder jonge echt grote talenten naar Ajax willen komen en het weer middelmaat troef op alle niveaus wordt. ;(.
pi_176626421
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:31 schreef TruusHenk het volgende:

[..]

Ja, het is te hopen dat het nu niet weer in de andere richting doorslaat en we een aantal jaren met veel te veel twijfelachtige/overbodige/middelmatige aankopen krijgen waardoor het voor de jeugd weer moeilijker wordt om door te stromen -- wat er weer voor zorgt dat minder jonge echt grote talenten naar Ajax willen komen en het weer middelmaat troef op alle niveaus wordt. ;(.
Klopt dat is een balans die ze wel in de gaten moeten houden, maar goed op rechtsback was er opzich ook nog wel een versterking gewenst. En opzich wordt daar ook geen goede jeugdspeler tegengehouden.
Oh.
pi_176626449
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Moet ik uit die aankoop ook opmaken dat Orejuela wel min of meer afgeserveerd is?
Eerder Zeefuik
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176626453
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben bang dat Marc wel koopverslaafd is geworden.
Jullie zijn wel aan het inkopen geslagen ja.. .
Maar eigenlijk is dat voor 2 selecties, want veel gaat tegenwoordig (eerst) naar Jong Ajax toch?
pi_176626610
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:34 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Jullie zijn wel aan het inkopen geslagen ja.. .
Maar eigenlijk is dat voor 2 selecties, want veel gaat tegenwoordig (eerst) naar Jong Ajax toch?
Ligt aan het type aankoop, denk deze jongen niet perse want die is al een paar seizoenen basisspeler bij de huidige koploper van de Deense competitie. En af en toe kunnen ze zo 2 miljoen neerleggen voor een Jong Ajax speler die later moet doorstromen als Johnsen of Kühn. Of zelfs voor A1 spelers _O- maar Overmars wilde niet voor niks van Ajax het grootste talententeam van Europa maken
Oh.
pi_176626811
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ligt aan het type aankoop, denk deze jongen niet perse want die is al een paar seizoenen basisspeler bij de huidige koploper van de Deense competitie. En af en toe kunnen ze zo 2 miljoen neerleggen voor een Jong Ajax speler die later moet doorstromen als Johnsen of Kühn. Of zelfs voor A1 spelers _O- maar Overmars wilde niet voor niks van Ajax het grootste talententeam van Europa maken
Ook zakelijk is het natuurlijk niet onverstandig. Als je 20 talenten koopt voor 1 miljoen zal er vast 1 of 2 tussen zitten waarbij je er winst op de totale groep uit behaald.
pi_176626876
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:48 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Ook zakelijk is het natuurlijk niet onverstandig. Als je 20 talenten koopt voor 1 miljoen zal er vast 1 of 2 tussen zitten waarbij je er winst op de totale groep uit behaald.
En concurrentie maakt elkaar ook wel sterker, en voor de A1 bijvoorbeeld moesten ze ook wel wat spelers halen omdat er daar ook veel weggeplukt waren.
Oh.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 20 januari 2018 @ 00:56:44 #17
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_176626973
Brommert!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_176627077
koopclub
  zaterdag 20 januari 2018 @ 01:06:46 #19
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176627135
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
MikeVerweij twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 00:15:49 BREAKING: ⬇️Rechtsback Rasmus Nissen Kristensen (20) naar #Ajax ...Amsterdammers hopen komst verdediger van Jong Denemarken en FC Midtjylland snel formeel af te ronden.Zo meer op Telesport.nl en vandaag in papieren editie @telegraaf over ‘Rasmus NK’.#groetenvancuracao https://t.co/8kYdunAD6V reageer retweet
Krijg nou wat
pi_176627152
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:02 schreef PSVCL het volgende:
koopclub
Dit mis je wel bij je eigen club hč.
Oh.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 01:08:37 #21
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176627167
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Moet ik uit die aankoop ook opmaken dat Orejuela wel min of meer afgeserveerd is?
Volgens mij kan die er ook niet veel van al deed hij het niet gek tegen AZ
  zaterdag 20 januari 2018 @ 01:09:12 #22
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176627178
Veltman misschien weg, Zeefuik die er echt geen klote van kan, dan heb je wel een rechtsback nodig. Ben benieuwd :)
pi_176627199
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ligt aan het type aankoop, denk deze jongen niet perse want die is al een paar seizoenen basisspeler bij de huidige koploper van de Deense competitie. En af en toe kunnen ze zo 2 miljoen neerleggen voor een Jong Ajax speler die later moet doorstromen als Johnsen of Kühn. Of zelfs voor A1 spelers _O- maar Overmars wilde niet voor niks van Ajax het grootste talententeam van Europa maken
En begrijpelijk. Als je 100 miljoen op de bank hebt (en dat wordt elk jaar alleen maar meer), kun je het beste per jaar een aantal miljoen uitgeven aan dat soort jeugdspelers. Van de 10 breken d'r misschien 2 door, maar die 2 gaan vervolgens voor het drievoudige van het geīnvesteerde bedrag van al die 10 spelers weg.
pi_176627227
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:08 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Volgens mij kan die er ook niet veel van al deed hij het niet gek tegen AZ
Klopt, gewoon een miskoop. Al zal hij best nog eens zijn minuutjes mee gaan pakken volgend jaar als hij echt tweede RB is en we dan (hopelijk) wel weer een dubbel programma hebben.
Oh.
pi_176627267
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:10 schreef Roland010 het volgende:

[..]

En begrijpelijk. Als je 100 miljoen op de bank hebt (en dat wordt elk jaar alleen maar meer), kun je het beste per jaar een aantal miljoen uitgeven aan dat soort jeugdspelers. Van de 10 breken d'r misschien 2 door, maar die 2 gaan vervolgens voor het drievoudige van het geīnvesteerde bedrag van al die 10 spelers weg.
Dat is een uitstekend systeem ja, en zelfs de spelers die niet helemaal slagen kan je meestal nog met winst verkopen (Fischer en El Ghazi nooit écht geslaagd, maar ook al met winst verkocht beide). En ook met die aankopen uit Zuid-Amerika gaat dat nu al goed dankzij die verkoop van Sanchez.

Alleen het prijzen pakken ontbreekt nu nog een beetje, maar dat kan niet meer ontgaan de komende jaren gok ik. Al weet je het bij Ajax nooit.
Oh.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 01:28:55 #26
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176627437
Opvallend dat een aantal mensen blijven geloven dat Veltman weggaat
RED ONS HENNIEGOD
pi_176627441
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Opvallend dat een aantal mensen blijven geloven dat Veltman weggaat
Zo'n gekke gedachte is dat niet.
Oh.
pi_176627448
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is een uitstekend systeem ja, en zelfs de spelers die niet helemaal slagen kan je meestal nog met winst verkopen (Fischer en El Ghazi nooit écht geslaagd, maar ook al met winst verkocht beide).
Juist. Zelfs met 1 Fischer compenseer je al 3 van zulke aankopen makkelijk. Zie ik m'n eigen club toch wat te weinig doen, zo'n Per Schuurs is de gok van 1,5 - 2 miljoen gewoon waard.
quote:
En ook met die aankopen uit Zuid-Amerika gaat dat nu al goed dankzij die verkoop van Sanchez.

Alleen het prijzen pakken ontbreekt nu nog een beetje, maar dat kan niet meer ontgaan de komende jaren gok ik. Al weet je het bij Ajax nooit.
De strategie van Ajax is succesvol qua aanzien van je club en in financieel opzicht. De keerzijde is dat je minder tastbare prijzen pakt. Aan PSV en afgelopen seizoen Feyenoord zie je dat een selectie met misschien minder supertalenten maar die qua leeftijd/ervaring gebalanceerder is (in de eredivisie) net iets beter werkt op dat gebied.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 01:33:05 #29
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176627466
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zo'n gekke gedachte is dat niet.
Dat is het al jaren niet voor Mr Ajax
RED ONS HENNIEGOD
pi_176627480
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is een uitstekend systeem ja, en zelfs de spelers die niet helemaal slagen kan je meestal nog met winst verkopen (Fischer en El Ghazi nooit écht geslaagd, maar ook al met winst verkocht beide). En ook met die aankopen uit Zuid-Amerika gaat dat nu al goed dankzij die verkoop van Sanchez.
Dan verlies je wel je identiteit en word je een voetbalbusiness zoals vele vele anderen. Omdat je jeugdspelers veel minder tijd en gelegenheid krijgen om hun weg te vinden en om door te breken tussen zoveel aangekochte spelers, zal de jeugdopleiding langzaam aan steeds minder relevant worden en wegkwijnen. Ik zou het doodzonde vinden als dit businessmodel de boventoon zou gaan voeren. Ik zie ook niet hoe je hier (buiten NL) succesvol mee kunt zijn, omdat er zoveel andere clubs al op een zelfde manier opereren en (uiteindelijk structureel) meer geld te besteden hebben. Er is een goede reden dat jonge buitenlandse talenten soms behoorlijk verrassend voor Ajax kiezen, nl. dat ze snel in een eerste en Europees kunnen spelen. Als dat niet langer het geval is/dat beeld niet meer bestaat dan verlies je dat voordeel en kun je in veel meer gevallen achteraan aansluiten omdat je op financieel vlak gewoon (veel) minder kunt bieden dan talloze andere clubs in vooral omringende landen. Ik hoop dat de gulden middenweg (grofweg) gevonden wordt. :{.
pi_176627497
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:30 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Juist. Zelfs met 1 Fischer compenseer je al 3 van zulke aankopen makkelijk. Zie ik m'n eigen club toch wat te weinig doen, zo'n Per Schuurs is de gok van 1,5 - 2 miljoen gewoon waard.

[..]

De strategie van Ajax is succesvol qua aanzien van je club en in financieel opzicht. De keerzijde is dat je minder tastbare prijzen pakt. Aan PSV en afgelopen seizoen Feyenoord zie je dat een selectie met misschien minder supertalenten maar die qua leeftijd/ervaring gebalanceerder is (in de eredivisie) net iets beter werkt op dat gebied.
Maar de leeftijdsopbouw is ook wel aan het verbeteren nu, zeker als zo'n Labyad ook nog komt. En het is niet zo dat Ajax de afgelopen twee seizoenen er ver achter zat bij PSV en Feyenoord hč :+ Beide tot de laatste speeldag meegedaan om de titel.

Ik snap verder ook wel dat Feyenoord nog niet aan dit beleid doet, want die hebben veel minder geld om dat soort gokjes te wagen. Die willen voor 2-3 miljoen al basisspelers proberen te kopen, en niet een speler voor de A1. En Feyenoord heeft ook wel een mindere naam als het gaat om talentontwikkeling voor buitenlandse jonge talenten natuurlijk.
Oh.
pi_176627506
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:33 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dat is het al jaren niet voor Mr Ajax
Engelse clubs halen zo vaak beperkte spelers, zelfs voor Younes is nog veel interesse. Dan kan je de aanvoerder van Ajax ook wel ergens kwijt hoor.
Oh.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 01:39:05 #33
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176627518
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Engelse clubs halen zo vaak beperkte spelers, zelfs voor Younes is nog veel interesse. Dan kan je de aanvoerder van Ajax ook wel ergens kwijt hoor.
Zal zich ook wel onterecht te groot voelen voor clubs als WBA en Brighton
RED ONS HENNIEGOD
pi_176627519
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:34 schreef TruusHenk het volgende:

[..]

Dan verlies je wel je identiteit en word je een voetbalbusiness zoals vele vele anderen. Omdat je jeugdspelers veel minder tijd en gelegenheid krijgen om hun weg te vinden en om door te breken tussen zoveel aangekochte spelers, zal de jeugdopleiding langzaam aan steeds minder relevant worden en wegkwijnen. Ik zou het doodzonde vinden als dit businessmodel de boventoon zou gaan voeren. Ik zie ook niet hoe je hier (buiten NL) succesvol mee kunt zijn, omdat er zoveel andere clubs al op een zelfde manier opereren en (uiteindelijk structureel) meer geld te besteden hebben. Er is een goede reden dat jonge buitenlandse talenten soms behoorlijk verrassend voor Ajax kiezen, nl. dat ze snel in een eerste en Europees kunnen spelen. Als dat niet langer het geval is/dat beeld niet meer bestaat dan verlies je dat voordeel en kun je in veel meer gevallen achteraan aansluiten omdat je op financieel vlak gewoon (veel) minder kunt bieden dan talloze andere clubs in vooral omringende landen. Ik hoop dat de gulden middenweg (grofweg) gevonden wordt. :{.
Muah nee ik vergelijk het systeem van Ajax niet met dat van Chelsea of City hoor, ondanks dat ze buitenlandse talenten halen. Want bij Ajax blijf je gewoon écht doorstroommogelijkheden hebben en kan je in de basis komen als je goed genoeg bent. Kijk nu naar de talenten die erin staan en meteen een kans kregen, dat zal niet zo snel veranderen hoor.

Clubs uit het buitenland kopen vaak gewoon een paar 27-jarigen voor de plek waarop een groot talent klaarstaat, dat doet Ajax nu niet. Ze kopen alleen voor plekken waar een gat zit in de jeugd.
Oh.
pi_176627538
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:39 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zal zich ook wel onterecht te groot voelen voor clubs als WBA en Brighton
Denk je dat? Volgens mij denkt Veltman niet van zichzelf dat hij een wereldtopper is hoor :+ En Brighton is volgens mij wel een prima clubje
Oh.
pi_176627544
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar de leeftijdsopbouw is ook wel aan het verbeteren nu, zeker als zo'n Labyad ook nog komt. En het is niet zo dat Ajax de afgelopen twee seizoenen er ver achter zat bij PSV en Feyenoord hč :+ Beide tot de laatste speeldag meegedaan om de titel.
Klopt, maar op de beslissende momenten ging het telkens mis. Dat kan 2 jaar, maar na 5 jaar is het geen pure toeval/pech meer. Er werd in Amsterdam behoorlijk neergekeken op 'opa Kuyt', maar die maakte WEL het verschil, 'supertalent' Dolberg niet.
quote:
Ik snap verder ook wel dat Feyenoord nog niet aan dit beleid doet, want die hebben veel minder geld om dat soort gokjes te wagen. Die willen voor 2-3 miljoen al basisspelers proberen te kopen, en niet een speler voor de A1. En Feyenoord heeft ook wel een mindere naam als het gaat om talentontwikkeling voor buitenlandse jonge talenten natuurlijk.
Gedeeltelijk waar, maar dit seizoen kochten we even uit m'n hoofd 5 basisspelers voor 4-6 miljoen per speler. Ik zeg ook niet dat we elk jaar voor 10 miljoen moeten gaan 'vergokken' aan hele lichtingen spelers van 16/17, maar een keer 1 verantwoorde 'gok' van 1,5 - 2 miljoen voor Schuurs of die spits van Jong AZ mogen ze best doen, met onderhand een miljoen of 30-40 op je bankrekening.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 01:45:23 #37
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176627556
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Denk je dat? Volgens mij denkt Veltman niet van zichzelf dat hij een wereldtopper is hoor :+ En Brighton is volgens mij wel een prima clubje
Tja en anders zit gewoon niemand op zijn diensten te wachten voor een aantal jaar . En dat is begrijpelijk als je hem soms ziet in Europa zoals tegen Nice . Blijkbaar willen zelfs Engelse laagvliegers niet aan hem beginnen met al hun geld
RED ONS HENNIEGOD
pi_176627564
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:45 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Tja en anders zit gewoon niemand op zijn diensten te wachten voor een aantal jaar . En dat is begrijpelijk als je hem soms ziet in Europa zoals tegen Nice . Blijkbaar willen zelfs Engelse laagvliegers niet aan hem beginnen met al hun geld
Maar dat weet je toch helemaal niet zeker wat voor aanbiedingen hij wel of niet heeft gekregen?
Oh.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 01:50:18 #39
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176627582
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar dat weet je toch helemaal niet zeker wat voor aanbiedingen hij wel of niet heeft gekregen?
Ze zullen waarschijnlijk altijd beter zijn dan wat Ajax hem te bieden heeft . Dus dan blijft over dat het niet de clubs zijn die hij ambieert ofwel, niemand wil hem hebben
RED ONS HENNIEGOD
pi_176627595
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:43 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Klopt, maar op de beslissende momenten ging het telkens mis. Dat kan 2 jaar, maar na 5 jaar is het geen pure toeval/pech meer. Er werd in Amsterdam behoorlijk neergekeken op 'opa Kuyt', maar die maakte WEL het verschil, 'supertalent' Dolberg niet.

Dolberg heeft vorig seizoen toch ook vaak zat het verschil gemaakt? Zowel in de competitie tegen bijvoorbeeld Feyenoord al gescoord en vaak in Europa. En daarbij is het ook niet puur pech dat Ajax in de laatste drie seizoenen geen kampioen is geworden, want in die laatste twee jaar onder De Boer was de selectie gewoon matig en de trainer ook. Vorig jaar druk Europees programma, veel doorselecteren tijdens het seizoen en een nieuw spelsysteem waardoor er punten werden verloren. Dus dat ligt niet perse aan ervaring, want Feyenoord ging de week voor die kampioenspot ook gewoon met 3-0 onderuit bij Excelsior toen ze kampioen konden worden.
quote:
[..]

Gedeeltelijk waar, maar dit seizoen kochten we even uit m'n hoofd 5 basisspelers voor 4-6 miljoen per speler. Ik zeg ook niet dat we elk jaar voor 10 miljoen moeten gaan 'vergokken' aan hele lichtingen spelers van 16/17, maar een keer 1 verantwoorde 'gok' van 1,5 - 2 miljoen voor Schuurs of die spits van Jong AZ mogen ze best doen, met onderhand een miljoen of 30-40 op je bankrekening.
Voor dat laatste met echt beter scoutingswerk en creatievere aankoop zullen jullie Van Geel er moeten uitgooien denk ik. Dat blijft toch iemand die teveel in het bekende netwerk loopt te rotzooien, en er niet om bekend staat gebruik te maken van een goede scouting.
Oh.
pi_176627601
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ze zullen waarschijnlijk altijd beter zijn dan wat Ajax hem te bieden heeft . Dus dan blijft over dat het niet de clubs zijn die ambieert ofwel, niemand wil hem hebben
Of Veltman was nog een jaar te paaien met de aanvoerdersband, hij vindt het leven bij Ajax en in Amsterdam wel prima en hij wordt volgens mij vader binnenkort dus wil daarom niet verhuizen.

Ik vind Veltman ook geen goede speler hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als je ziet wat voor onzinspelers die vooral Engelse clubs halen zou Veltman daar echt niet uit de toon vallen.
Oh.
pi_176627633
http://breakingthelines.c(...)s-nissen-kristensen/

Analyse van iemand die hem vaak heeft zien spelen
Oh.
pi_176627681
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dolberg heeft vorig seizoen toch ook vaak zat het verschil gemaakt? Zowel in de competitie tegen bijvoorbeeld Feyenoord al gescoord en vaak in Europa. En daarbij is het ook niet puur pech dat Ajax in de laatste drie seizoenen geen kampioen is geworden, want in die laatste twee jaar onder De Boer was de selectie gewoon matig en de trainer ook. Vorig jaar druk Europees programma, veel doorselecteren tijdens het seizoen en een nieuw spelsysteem waardoor er punten werden verloren. Dus dat ligt niet perse aan ervaring, want Feyenoord ging de week voor die kampioenspot ook gewoon met 3-0 onderuit bij Excelsior toen ze kampioen konden worden.
Maar uiteindelijk werden ze het wel ;) Het is idd niet zo dat dat enkel de reden is, maar je moet gewoon niet verwachten dat je met een elftal van gemiddeld 21 jaar oid veel prijzen gaat pakken.
quote:
Voor dat laatste met echt beter scoutingswerk en creatievere aankoop zullen jullie Van Geel er moeten uitgooien denk ik. Dat blijft toch iemand die teveel in het bekende netwerk loopt te rotzooien, en er niet om bekend staat gebruik te maken van een goede scouting.
In principe niet erg als ie dat doet, zolang je dan de jeugdelftallen (van AZ b.v.) ook goed in het vizier hebt. Maar idd, een groter (internationaal) netwerk mis ik. Ik zie het liefst een combinatie van al dat soort netwerken.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 02:10:03 #44
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176627692
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of Veltman was nog een jaar te paaien met de aanvoerdersband, hij vindt het leven bij Ajax en in Amsterdam wel prima en hij wordt volgens mij vader binnenkort dus wil daarom niet verhuizen.

Ik vind Veltman ook geen goede speler hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als je ziet wat voor onzinspelers die vooral Engelse clubs halen zou Veltman daar echt niet uit de toon vallen.
Ik zie niet waarom Ajax Veltman verkiest boven Tete . Tuurlijk is het leven leuk in Amsterdam met een kindje op komst (die er een jaar geleden niet was) Maar blijft op dat middelmatige niveau hangen en ik verdenk hem van Lambiek-trekjes . Misschien lezen die clubs ook wel de kranten waar die altijd slechte cijfers krijgt
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:17:36 #45
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628120
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben bang dat Marc wel koopverslaafd is geworden.
Selectie van 140 man genot _O_
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:27:13 #46
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628139
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:17 schreef Bugno het volgende:

[..]

Selectie van 140 man genot _O_
Kleedkamer 3god
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:30:00 #47
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628148
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Kleedkamer 3god
PowerLoungenGod wakker om half 5 _O_ GOD
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:31:06 #48
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628153
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:30 schreef Bugno het volgende:

[..]

PowerLoungenGod wakker om half 5 _O_ GOD
Bugnogod met de beste LeenUIgOd
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:31:10 #49
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628154
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Kleedkamer 3god
Ik zou echt goud geld willen betalen om destijds bij de besprekingen te mogen zijn geweest toen Van Hals cs. naar kleedkamer twee moesten. Moest Wietsje toen eigenlijk ook?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:31:29 #50
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628156
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Bugnogod met de beste LeenUIgOd
#POWERLOUNGENISDRONKENGOD
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:32:34 #51
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628161
Correctie:

#POWERLOUNGENISDRONKENENBUGNOOOKGOD_O_
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:32:58 #52
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628162
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:31 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ik zou echt goud geld willen betalen om destijds bij de besprekingen te mogen zijn geweest toen Van Hals cs. naar kleedkamer twee moesten. Moest Wietsje toen eigenlijk ook?
Eerst gelijk al Lambiek, Hoekstra , Juan en nog wat prutsers zoals Verlaat . En dan ergens in maart Winter en Witschge . Fans pikten die troep niet
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:33:32 #53
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628164
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:32 schreef Bugno het volgende:
Correctie:

#POWERLOUNGENISDRONKENENBUGNOOOKGOD_O_
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:34:00 #54
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628166
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:32 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Eerst gelijk al Lambiek, Hoekstra , Juan en nog wat prutsers zoals Verlaat . En dan ergens in maart Winter en Witschge . Fans pikten die troep niet
Juan _O_

Witschge is echt als oud vuil behandeld. (zegt Bugno met liters bier en een halfie achter de kiezen)
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:34:29 #55
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628167
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:33 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wij moeten hangen
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:37:13 #56
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628176
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:34 schreef Bugno het volgende:

[..]

Juan _O_

Witschge is echt als oud vuil behandeld. (zegt Bugno met liters bier en een halfie achter de kiezen)
Witschge is ook oud vuil samen met dat dronkken broertjeee . Vd Vaart was toen 1000 keer beter
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:38:12 #57
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628179
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:37 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Witschge is ook oud vuil samen met dat dronkken broertjeee . Vd Vaart was toen 1000 keer beter
Wietsje gooide er best wel wat Guti-achtige passjes uit toen nog hoor...

Maar Raf was dat jaar echt WELTKLASSE _O_ Alle 1-0'spakkengod
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_176628182
Sow dan.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:38:56 #59
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628184
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:37 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Witschge is ook oud vuil samen met dat dronkken broertjeee . Vd Vaart was toen 1000 keer beter
Ik genoot toen echt van het oneindige vernuft in zijn linker, zou er nu letterlijk een moord voor doen.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:39:08 #60
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628185
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:38 schreef skysherrif het volgende:
Sow dan.
wat
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:39:41 #61
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628187
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:34 schreef Bugno het volgende:

[..]

Wij moeten hangen


Hij ook

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:40:28 #62
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628191
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:38 schreef Bugno het volgende:

[..]

Wietsje gooide er best wel wat Guti-achtige passjes uit toen nog hoor...

Maar Raf was dat jaar echt WELTKLASSE _O_ Alle 1-0'spakkengod
Ja maar Co tje was ook bezopen . Winter eruit flikkeren was trouwens wel goed. moeten ze nu ook doen
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:41:03 #63
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628193
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:38 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ik genoot toen echt van het oneindige vernuft in zijn linker, zou er nu letterlijk een moord voor doen.
Younes heeft ook vernuft in zijn linkerpoot net als Gronkjear vroeger
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:41:32 #64
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628195
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ja maar Co tje was ook bezopen . Winter eruit flikkeren was trouwens wel goed. moeten ze nu ook doen
Wintertje ziet dingen, schijnt. Volgens z'n vrouw. Of dochter. Of zo. Maar Ajax 1 enzo..ervaring..#.wetenwatgevraagdwordt
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:43:04 #65
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628196
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:41 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Younes heeft ook vernuft in zijn linkerpoot net als Gronkjear vroeger
Mond spoelen etc..je haalt echt wat grootheden door elkaar.

Wietsje van de magische balletjes
Younes van dribbel --> no goal
Gronkjaer --> Sprinten (heel hard sprinten) en scoren,. Urving LeeBadendInHetZweetWakkerGod _O_
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:43:04 #66
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628197
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:41 schreef Bugno het volgende:

[..]

Wintertje ziet dingen, schijnt. Volgens z'n vrouw. Of dochter. Of zo. Maar Ajax 1 enzo..ervaring..#.wetenwatgevraagdwordt
Wintertje sloopt alles wat die tegenkomt . #ervaringmetvannistelrooijdiehemsloopte
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:44:02 #67
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628199
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:43 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Wintertje sloopt alles wat die tegenkomt . #ervaringmetvannistelrooijdiehemsloopte
Ja, maar heeft zo'n kek allochtonenaccent gelardeerd met Amsterdams,....pure god..

Winter -Verlaat
----Van Halst---

#neverforget
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:44:06 #68
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628200
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:43 schreef Bugno het volgende:

[..]

Mond spoelen etc..je haalt echt wat grootheden door elkaar.

Wietsje van de magische balletjes
Younes van dribbel --> no goal
Gronkjaer --> Sprinten (heel hard sprinten) en scoren,. Urving LeeBadendInHetZweetWakkerGod _O_
Maar die finale tegen Sittard ging wel zonder Van Bommel .
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:44:41 #69
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628201
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:44 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar die finale tegen Sittard ging wel zonder Van Bommel .
Dit was met Urving LeeGod toch? Die heeft Gronkjaer nooit zien komen
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:45:20 #70
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628203
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:44 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ja, maar heeft zo'n kek allochtonenaccent gelardeerd met Amsterdams,....pure god..

Winter -Verlaat
----Van Halst---

#neverforget
Nieuwenburg en Chivualtijdrood als backs
puur genot
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:45:39 #71
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628204
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:44 schreef Bugno het volgende:

[..]

Dit was met Urving LeeGod toch? Die heeft Gronkjaer nooit zien komen
Nee dit is het Fortuna-PSV 6-4 tijdperk
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:46:00 #72
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628205
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:45 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nieuwenburg en Chivualtijdrood als backs
puur genot
Chris KanuGod _O_

Dat Fortuna is trouwens wel zo'n beetjehet beste Fortuna ooit geweest...met Markie en Fredje...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:46:54 #73
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628208
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:45 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nee dit is het Fortuna-PSV 6-4 tijdperk
Fortunagoden _O_

Met Bertje als beginnende trainer toch? Bommel naar PSV, Hofland nieuwe elftalleider. Talentenmachine.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:47:12 #74
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628209
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:46 schreef Bugno het volgende:

[..]

Chris KanuGod _O_

Dat Fortuna is trouwens wel zo'n beetjehet beste Fortuna ooit geweest...met Markie en Fredje...
Simmons en Hamming als spitsen .
Urvin Lee zei trouwens in de laatste VI dat Ajax hem wilde als opvolger van Reiziger
John VeldmanGOD
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:47:36 #75
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628211
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:46 schreef Bugno het volgende:

[..]

Fortunagoden _O_

Met Bertje als beginnende trainer toch? Bommel naar PSV, Hofland nieuwe elftalleider. Talentenmachine.
Ja met Bertje en Robertje Roest
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:49:11 #76
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628215
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:47 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Simmons en Hamming als spitsen .
Urvin Lee zei trouwens in de laatste VI dat Ajax hem wilde als opvolger van Reiziger
John VeldmanGOD
Hamming 24 goalsgenot _O_

RobertfuckingHamminggod _O_
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:49:36 #77
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628217
Ik vind PowerLoungen een godenuser _O_
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:51:43 #78
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628223
Oh ja, voorspelling morgen. Toch weer net als al die jaren je hart vast houden. Het zal toch niet? Maar het wordt 4-1. Die schreeuwlelijk van een CR7 gewoon lekker pakken hoor. #messi #neymaar #easymoney #fraud #next
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:52:46 #79
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628226
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:49 schreef Bugno het volgende:

[..]

Hamming 24 goalsgenot _O_

RobertfuckingHamminggod _O_
BV Veendam god
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:52:58 #80
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628228
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:49 schreef Bugno het volgende:
Ik vind PowerLoungen een godenuser _O_
Ik jou ook ouweee _O_ _O_ _O_
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:54:53 #81
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628238
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

BV Veendam god
Eigenlijk was Michel van Oostrum nog meer genot. Die blaastte Emmen gewoon twee of drie jaar op rij naar de playoffs.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:56:26 #82
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628244
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:54 schreef Bugno het volgende:

[..]

Eigenlijk was Michel van Oostrum nog meer genot. Die blaastte Emmen gewoon twee of drie jaar op rij naar de playoffs.
Maar nooit promoveren uit die Nacompetitie . Cambuur en AZ aids
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 04:58:24 #83
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628248
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:56 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar nooit promoveren uit die Nacompetitie . Cambuur en AZ aids
Van Oostrum Chokeinnacompetitiegenot
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 20 januari 2018 @ 05:03:49 #84
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628256
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:58 schreef Bugno het volgende:

[..]

Van Oostrum Chokeinnacompetitiegenot
FC Zwolle ook . En die hadden altijd de beste spelers daar
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 05:04:55 #85
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628259
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 05:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

FC Zwolle ook . En die hadden altijd de beste spelers daar
Was dat Folkert Velten genot?

We hadden het hier eerder ook over, maar Dani was echt _O_...wat een niveau voor eeen ventje van 20..
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_176628261
Tijd om te slapen boyz, moet nog wel een beetje energie inzitten voor zondag he
  zaterdag 20 januari 2018 @ 05:06:24 #87
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176628262
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 05:04 schreef Bugno het volgende:

[..]

Was dat Folkert Velten genot?

We hadden het hier eerder ook over, maar Dani was echt _O_...wat een niveau voor eeen ventje van 20..
Nee dat was Heracles . Die kon makkelijk mee in de Eredivisie naar het schijnt maarja .. Zondag..

Dani,s debuut tegen de Rangers was misschien ook gelijk zijn beste wedstrijd in het Ajax shirt
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 06:20:14 #88
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176628350
I;m off _O_ Goden,,,
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_176628355
Best indrukwekkend, in minder dan een jaar haal je spelers uit Denemarken, Oostenrijk, Limburg, Colombia, Argentinie, Duitsland....
pi_176628604
Wanneer gaat die Bergkamp nu eens definitief weg?
pi_176628750
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 08:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wanneer gaat die Bergkamp nu eens definitief weg?
Kleine zak met geld meegeven en dan opgetyft met die onruststoker.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176628833
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Eerder Zeefuik
Dat is wel te hopen, want die heeft inmiddels al meer speeltijd gehad en heel matig gepresteerd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176629394
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 04:45 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nieuwenburg en Chivualtijdrood als backs
puur genot
Ah we zitten weer in dat tijdperk. Mag ik nog meedoen?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_176629751
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben bang dat Marc wel koopverslaafd is geworden.
dat merk je nu pas O-)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176629757
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 08:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wanneer gaat die Bergkamp nu eens definitief weg?
nooit

Bergkamp>overmars>sar
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176629865
quote:
Rampscenario

Š ANP
Later zegt hij dat een trainer geen tovenaar is. Maar de verwachtingen zijn juist enorm. Dat is nog mild uitgedrukt: in Amsterdam moet alles wijken voor een titel. Een vierde jaar zonder kampioenschap? Ze beven in de hoofdstad bij de gedachte alleen al.

Ten Hag moet dat rampscenario voorkomen. Om te beginnen door als ‘buitenstaander’ het vertrouwen van de achterban te winnen. Dat hij niet binnen de Ajax-filosofie zou passen, vindt de nieuwe trainer trouwens onzin. ,,Ajax staat voor dominant en aanvallend voetbal. Daar staat Erik ten Hag ook voor. In Duitsland (waar hij het tweede elftal van Bayern München onder zijn hoede had, red.) noemden ze mij de ‘balbezittrainer’.’’
Die Ten Hag vind zichzelf helemaal geweldig. Ben benieuwd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176629971
In Duitsland (waar hij het tweede elftal van Bayern München onder zijn hoede had, red.) noemden ze mij de ‘balbezittrainer’

Oke Erik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176630082
quote:
Precies dát element zorgt ervoor dat Ajax-Feyenoord morgenmiddag veel meer is dan de traditionele clash tussen twee rivalen. Ajax stond de afgelopen maand weer eens ouderwets in de fik na het ontslag van Marcel Keizer en het gedwongen vertrek van clubicoon Dennis Bergkamp, dat bovendien een juridische staart krijgt.

Maar morgen zijn alle ogen gericht op Ten Hag, die Ajax ondanks een achterstand van vijf punten op PSV kampioen moet maken. Winst op Feyenoord is daarbij pure noodzaak.
pure noodzaak :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 20 januari 2018 @ 11:24:33 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176630627
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 10:42 schreef Caland het volgende:
In Duitsland (waar hij het tweede elftal van Bayern München onder zijn hoede had, red.) noemden ze mij de ‘balbezittrainer’

Oke Erik.
een beetje onzin inderdaad en balbezit op eigen helft is ook geen prestatie al heb ik geen idee of dat in zijn geval ook zo was, maar goed 2 keer winnen en hij mag lullen wat hij wil.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 11:25:23 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176630637
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 10:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

pure noodzaak :)
winnen van Feyenoord is altijd noodzaak, andersom eigenlijk ook
pi_176630899
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

winnen van Feyenoord is altijd noodzaak, andersom eigenlijk ook
Volgens mij hebben ze het daar al aardig weten te accepteren.
pi_176631003
Net een interviewtje gezien met die Tagliafico, lijkt me een nuchtere gozer..
pi_176631016
quote:
18s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:48 schreef Befbekje het volgende:
Net een interviewtje gezien met die Tagliafico, lijkt me een nuchtere gozer..
Ik heb net gelezen dat ze een rechtsback gaan kopen.
wooblabalurg
pi_176631019
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:49 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik heb net gelezen dat ze een rechtsback gaan kopen.
Ik noteer dit even..
pi_176631030
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:49 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik heb net gelezen dat ze een rechtsback gaan kopen.
In de Telegraaf staat wel dat het een back-up voor Veltmeijer gaat zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176631050
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In de Telegraaf staat wel dat het een back-up voor Veltmeijer gaat zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar begrijp ik dus heulemaal niets van..
pi_176631056
Morgen eenvoudige overwinning. 4-0 .
pi_176631101
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In de Telegraaf staat wel dat het een back-up voor Veltmeijer gaat zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me voorstellen dat het niet chique is om openbaar te maken dat je je aanvoerder naar de bank gaat bonjouren.
wooblabalurg
pi_176631144
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:52 schreef Leonos het volgende:
Morgen eenvoudige overwinning. 4-0 .
Ik dacht dat jij per 1 januari j.l. met blowen was gestopt..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2018 11:58:35 ]
pi_176631145
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:55 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat het niet chique is om openbaar te maken dat je je aanvoerder naar de bank gaat bonjouren.
Ach, het is in ieder geval goed nieuws dat Zeefuik voor de bus lijkt te worden gegooid.
pi_176631148
quote:
18s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:58 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij per 1 januari j.l. met blowen was gestopt..
Uh, nee?
  Moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 12:01:41 #113
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_176631168
quote:
Dat je een extra mannetje op Kluivert zet is al discutabel, maar dan ook nog St. Juste is wel een heel bijzondere gedachte

Zal je altijd zien dat het goed uitpakt natuurlijk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_176631191
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ach, het is in ieder geval goed nieuws dat Zeefuik voor de bus lijkt te worden gegooid.
Hoop dat er leuk clubje voor hem komt. Willem II ofzo.
wooblabalurg
pi_176631194
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:01 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat je een extra mannetje op Kluivert zet is al discutabel, maar dan ook nog St. Juste is wel een heel bijzondere gedachte

Zal je altijd zien dat het goed uitpakt natuurlijk
Nee maar serieus. Waar slaat die heiligverklaring van Kluivert toch op. Vooralsnog is niet niets meer dan een longshotmerchant en iedereen blijft die jongen maar ophypen terwijl aan de rechterkant een veel betere en constantere speler staat. Maar nee, Kluivert is een heel groot gevaar of zo.
pi_176631197
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:03 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hoop dat er leuk clubje voor hem komt. Willem II ofzo.
Lijkt mij te hoog gegrepen voor die jongen.
pi_176631198
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:01 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat je een extra mannetje op Kluivert zet is al discutabel, maar dan ook nog St. Juste is wel een heel bijzondere gedachte

Zal je altijd zien dat het goed uitpakt natuurlijk
:? St Juste is gewoon de rechtsback.

Hoezo een extra mannetje?
pi_176631208
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee maar serieus. Waar slaat die heiligverklaring van Kluivert toch op. Vooralsnog is niet niets meer dan een longshotmerchant en iedereen blijft die jongen maar ophypen terwijl aan de rechterkant een veel betere en constantere speler staat. Maar nee, Kluivert is een heel groot gevaar of zo.
Je snapt de link met Kluivert en Gio niet? Moet je dat kleine stukje nog eens lezen over hoe zij elkaar kennen. Misschien snap je dan waarom een journalist daar een vraagje over stelt.

Succes!
pi_176631213
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je snapt de link met Kluivert en Gio niet? Moet je dat kleine stukje nog eens lezen over hoe zij elkaar kennen. Misschien snap je dan waarom een journalist daar een vraagje over stelt.

Succes!
Ik denk dat Justin binnenkort snikkend bij Eva Jinek aan tafel zit met een #metoo-verhaal..
  Moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 12:06:13 #120
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_176631222
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee maar serieus. Waar slaat die heiligverklaring van Kluivert toch op. Vooralsnog is niet niets meer dan een longshotmerchant en iedereen blijft die jongen maar ophypen terwijl aan de rechterkant een veel betere en constantere speler staat. Maar nee, Kluivert is een heel groot gevaar of zo.
Ach Kluivert heeft wel eens van die dagen maar wat je zegt, Neres is vaak gevaarlijker, gevarieerder en constanter
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

:? St Juste is gewoon de rechtsback.

Hoezo een extra mannetje?
Dat begreep ik uit de "speciale aandacht" van Gio maar dan zal hij het wel anders bedoelen dan ik het begrijp :P
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_176631233
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Lijkt mij te hoog gegrepen voor die jongen.
Op naar de kelder van de Juup dan maar.
wooblabalurg
pi_176631234
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je snapt de link met Kluivert en Gio niet? Moet je dat kleine stukje nog eens lezen over hoe zij elkaar kennen. Misschien snap je dan waarom een journalist daar een vraagje over stelt.

Succes!
En de cynische ondertoon weer, hoppekee. Lekker bezig!

Stop er op zijn minst ook iets in over Neres, want 'we moeten scherp zijn op Kluivert' is een beetje vreemd om alleen te koppen. Die ons-kent-ons-artikelen heeft niemand iets aan.
pi_176631241
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:06 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Op naar de kelder van de Juup dan maar.
Topklasse, jongen. Topklasse. Lekker op bijveldjes bij TEC en Rijnsburgse Boys knallen namens VV Katwijk, niemand die er naar kraait.
pi_176631243
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En de cynische ondertoon weer, hoppekee. Lekker bezig!

Stop er op zijn minst ook iets in over Neres, want 'we moeten scherp zijn op Kluivert' is een beetje vreemd om alleen te koppen. Die ons-kent-ons-artikelen heeft niemand iets aan.
In een stukje over Kluivert en Gio?
Daar zijn neem ik aan de uitgebreidere voorbeschouwingen voor, niet een stukje van een paar 100 woorden met het thema Kluivert en Gio.
pi_176631266
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Topklasse, jongen. Topklasse. Lekker op bijveldjes bij TEC en Rijnsburgse Boys knallen namens VV Katwijk, niemand die er naar kraait.
Was degene die op zijn plek stond in de jeugd naar Engeland gegaan ofzo?
wooblabalurg
pi_176631325
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

In een stukje over Kluivert en Gio?
Daar zijn neem ik aan de uitgebreidere voorbeschouwingen voor, niet een stukje van een paar 100 woorden met het thema Kluivert en Gio.
Even druk gezocht naar voorbeschouwingen in dagbladen met Feyenoord en niets gevonden bij de schrijvende journalistiek. Maar dit gaat weer een welles-nietes-spelletje worden, dus hey.
pi_176631327
Die Tagliano wordt morgen helemaal dol gedraaid aan de rechterkant c_/

Juste en Berghuis zijn goed in vorm.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176631339
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Die Tagliano wordt morgen helemaal dol gedraaid aan de rechterkant c_/

Juste en Berghuis zijn goed in vorm.
Jij bent niet goed bij je porem.. Feyenoord gaat er morgen met 5-1 af..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2018 12:16:56 ]
pi_176631349
quote:
18s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:16 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Jij bent niet goed bij je porem.. Feyenoord gaat er morgen met 5-1 af..
is goed :Y)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:39:34 #130
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176631698
Orejuela afgeschreven dus als Kristensen komt
pi_176631723
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In de Telegraaf staat wel dat het een back-up voor Veltmeijer gaat zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als veltman volgend jaar nog een jaar wil blijven en hij de back up is vind ik dat helemaal prachtig.
pi_176631778
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee maar serieus. Waar slaat die heiligverklaring van Kluivert toch op. Vooralsnog is niet niets meer dan een longshotmerchant en iedereen blijft die jongen maar ophypen terwijl aan de rechterkant een veel betere en constantere speler staat. Maar nee, Kluivert is een heel groot gevaar of zo.
Mwuah dit is wel heel overdreven. Kluivert is echt wel veel meer dan dat, hij liet het eind vorig seizoen en aan het begin van dit seizoen tegen Nice soms al zien dat hij ook heel goed kan voetballen, maar heeft de laatste wedstrijden dit jaar ook echt goeie dingen laten zien aan de bal. Is snel, heeft de bal redelijk aan een touwtje, kapt spelers ook redelijk gemakkelijk uit, heeft die extra versnelling en inderdaad een teringgoed schot.

Al die mensen die nog steeds zeggen dat kluivert tekort komt voor Ajax 1 neem ik ook niet meer serieus wat dat betreft. Nee natuurlijk is hij niet beter dan Neres of een "wonderkid" :') :') :') maar voor eigen opleiding mogen we prima tevreden zijn met hem op die plek.
pi_176631815
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:44 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Mwuah dit is wel heel overdreven. Kluivert is echt wel veel meer dan dat, hij liet het eind vorig seizoen en aan het begin van dit seizoen tegen Nice soms al zien dat hij ook heel goed kan voetballen, maar heeft de laatste wedstrijden dit jaar ook echt goeie dingen laten zien aan de bal. Is snel, heeft de bal redelijk aan een touwtje, kapt spelers ook redelijk gemakkelijk uit, heeft die extra versnelling en inderdaad een teringgoed schot.

Al die mensen die nog steeds zeggen dat kluivert tekort komt voor Ajax 1 neem ik ook niet meer serieus wat dat betreft. Nee natuurlijk is hij niet beter dan Neres of een "wonderkid" :') :') :') maar voor eigen opleiding mogen we prima tevreden zijn met hem op die plek.
Ik zie het voetballende nog niet zo enorm terug, maar in ieder geval wel dat het helpt dat hij aan dezelfde zijde als Ziyech speelt/speelde wat hem enorm helpt. Die twee hebben een goede klik en Kluivert anticipeert daar altijd prima op. Alleen kan Kluivert nog zoveel beter, we weten dat hij voetballend ook goed kan zijn, maar dat laat hij niet regelmatig zien in mijn ogen.
pi_176631909
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zie het voetballende nog niet zo enorm terug, maar in ieder geval wel dat het helpt dat hij aan dezelfde zijde als Ziyech speelt/speelde wat hem enorm helpt. Die twee hebben een goede klik en Kluivert anticipeert daar altijd prima op. Alleen kan Kluivert nog zoveel beter, we weten dat hij voetballend ook goed kan zijn, maar dat laat hij niet regelmatig zien in mijn ogen.
Klopt dat hij extreem wisselvallig is geweest, maar dat vind ik helemaal niet gek van een pas 18 jarige. Nouja dat voetballende is (nog) lang niet van het niveau van een neres, maar dat en zijn stabiliteit zijn wel aan het verbeteren..

Achja opzich ook wel weer prima dat hij zo wordt gehyped overal, zelfs door een feyenoord coach. Het is zeker geen absoluut toptalent, maar qua prijs onderhand al wel
pi_176632081
Volgens mij is iedereen het er in ieder geval wel over eens dat Kluivert de voorkeur moet genieten boven Younes. Dat is al iets. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176632146
quote:
Omwille van de gezondheid van supporters, worden de volgende adviezen gegeven:
* Warm en droog kleden
* Terughoudend met het (overmatig) gebruik van alcohol. Gebruik van warme dranken wordt aangeraden.
* Houd jezelf warm, blijf in beweging
Ajax maakt zich wel veel zorgen over of we het niet te koud hebben morgen :')
  zaterdag 20 januari 2018 @ 13:31:13 #137
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176632686
Wöber of Frenkie?
Ajacied.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 13:35:01 #138
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_176632751
Vurnon Anita
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_176633641
Koopgenot _O_
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_176633759
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Orejuela afgeschreven dus als Kristensen komt
of zeefuik, die is slecht zeg.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 14:37:56 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176633810
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

of zeefuik, die is slecht zeg.
Krijgt nu wel de voorkeur in de selectie boven Orejuela.
Oh.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 14:38:30 #142
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176633820
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:28 schreef StarGazer het volgende:
Koopgenot _O_
Scoutinggenot
Oh.
pi_176633889
DanielDwars twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 14:31:05 Rasmus Nissen Kristensen vliegt morgen naar Amsterdam. Ajax betaalt 5,3 miljoen voor Deense rechtsback. #Ajax https://t.co/rAxN5Dyg9C reageer retweet
pi_176633963
5 miljoen...

Normaal haal je daar spelertjes op voor max 5 ton ofzo

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2018 14:45:33 ]
pi_176633988
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:45 schreef Doublepain het volgende:
5 miljoen...

Normaal haal je daar spelertjes op voor max 5 ton ofzo
https://www.transfermarkt(...)b/DK1/saison_id/2017

Voor goede spelers allang niet meer.
pi_176634000
Die live training van Ajax _O_ _O-
pi_176634022
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

https://www.transfermarkt(...)b/DK1/saison_id/2017

Voor goede spelers allang niet meer.
Backs zijn ook schaars, telt ook wel mee denk ik
  zaterdag 20 januari 2018 @ 14:49:46 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176634031
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Backs zijn ook schaars, telt ook wel mee denk ik
En hij is een bepalende speler bij de koploper daar, dus voor een tussentijdse verkoop altijd duurder.
Oh.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 14:52:33 #149
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176634086
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
Die live training van Ajax _O_ _O-
Haha ik heb daar ook 40 minuten naar gekeken, super. :D
Ajacied.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 14:55:03 #150
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176634122
Waarom zit zeefuik bij de selectie
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 20 januari 2018 @ 14:56:38 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176634149
Dan moet dat Colombiaanse supertalentje wel echt heel slecht zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176634160
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:56 schreef Caland het volgende:
Dan moet dat Colombiaanse supertalentje wel echt heel slecht zijn
Gelukkig is hij nooit als supertalent gezien :)
pi_176634176
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:57 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Gelukkig is hij nooit als supertalent gezien :)
Taco van den Veldegod zag het allang aankomen met een vernietigend stuk op VI.nl voordat hij ook maar een minuut had gemaakt, genot.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:00:07 #154
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176634209
Ajacied.
pi_176634212
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:41 schreef TheArt het volgende:
DanielDwars twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 14:31:05 Rasmus Nissen Kristensen vliegt morgen naar Amsterdam. Ajax betaalt 5,3 miljoen voor Deense rechtsback. #Ajax https://t.co/rAxN5Dyg9C reageer retweet
Overmars en van der Sar maken heel de jeugdopleiding van ajax kapot met dit soort debiele aankopen

Vandaar dat Bergkamp en Jonk weg moesten. Hebben die 2 gekkies nu vrije beslissingsbevoegheid om er een rotzooitje van te maken....

Niet dat ik het erg vind natuurlijk.... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:02:28 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176634239
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Taco van den Veldegod zag het allang aankomen met een vernietigend stuk op VI.nl voordat hij ook maar een minuut had gemaakt, genot.
Laat hem ook maar een scoutingsrapportje schrijven over deze Deen dan.
Oh.
pi_176634280
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Overmars en van der Sar maken heel de jeugdopleiding van ajax kapot met dit soort debiele aankopen

Vandaar dat Bergkamp en Jonk weg moesten. Hebben die 2 gekkies nu vrije beslissingsbevoegheid om er een rotzooitje van te maken....

Niet dat ik het erg vind natuurlijk.... :)
Ik denk dat jij dit heel erg vindt, waar Feyenoord 5 miljoen uitgeeft aan een matige back, haalt Ajax daarvoor een zeer degelijke back voor terug
pi_176634286
Kijk, dat is een Doublepain-post. Man van de harde woorden die gezegd dienen te worden.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:06:42 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176634289
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dit heel erg vindt, waar Feyenoord 5 miljoen uitgeeft aan een matige back, haalt Ajax daarvoor een zeer degelijke back voor terug
Haps en St Juste doen het uitstekend
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176634338
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dit heel erg vindt, waar Feyenoord 5 miljoen uitgeeft aan een matige back, haalt Ajax daarvoor een zeer degelijke back voor terug
Feyenoord heeft uitstekende backs.

Ajax heeft totaal geen kijk op verdedigers, zeker niet die clowns die het nu beslissen.

Vandaar dat er elk seizoen een vermogen door ajax wordt uitgeven aan verdedigers die totaal niet voldoen.

We hebben die tagliano nog geen minuut zien spelen maar hij is zo goed he? Zelfde geldt voor deze clown die voor 5 miljoen wordt gekocht van een 3e rangs voetbalclubje.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:10:21 #161
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176634351
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:

Vandaar dat er elk seizoen een vermogen door ajax wordt uitgeven aan verdedigers die totaal niet voldoen.

Wie?
Ajacied.
pi_176634355
Ik wilde op klaas reageren, maar besloot het uiteindelijk toch maar niet te doen. Hopelijk volgt iedereen mijn voorbeeld
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:11:09 #163
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176634363
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:10 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde op klaas reageren, maar besloot het uiteindelijk toch maar niet te doen. Hopelijk volgt iedereen mijn voorbeeld
Te laat. ;(
Sorry.
Ajacied.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:15:51 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176634420
Tagliano krijgt het hevig te verduren hier.
Oh.
pi_176634437
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tagliano krijgt het hevig te verduren hier.
Zoals een oud gezegde luidt: ''Mods zijn er om bezig te worden gehouden''.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:18:45 #166
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176634461
quote:
Sow :P
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:22:49 #167
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_176634534

bart_sanders twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 15:09:06 Volgens mijn vrienden uit Denemarken is Nissen Kristensen een geweldige aankoop voor #Ajax. Hij is een aanvallende back die vaak opkomt en ook sterk in de lucht is. Hij heeft verbale en leiderschapskwaliteiten die je niet snel ziet bij iemand van die leeftijd. Veelbelovend. reageer retweet
genot
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:24:28 #168
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176634556
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:22 schreef gniffie het volgende:

bart_sanders twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 15:09:06 Volgens mijn vrienden uit Denemarken is Nissen Kristensen een geweldige aankoop voor #Ajax. Hij is een aanvallende back die vaak opkomt en ook sterk in de lucht is. Hij heeft verbale en leiderschapskwaliteiten die je niet snel ziet bij iemand van die leeftijd. Veelbelovend. reageer retweet
genot
Leuk die Excelsior shirts.
Oh.
pi_176634574
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord heeft uitstekende backs.

Ajax heeft totaal geen kijk op verdedigers, zeker niet die clowns die het nu beslissen.

Vandaar dat er elk seizoen een vermogen door ajax wordt uitgeven aan verdedigers die totaal niet voldoen.

We hebben die tagliano nog geen minuut zien spelen maar hij is zo goed he? Zelfde geldt voor deze clown die voor 5 miljoen wordt gekocht van een 3e rangs voetbalclubje.....
Ja die Tagliano is echt een flapdrol
pi_176634597
Mist ook motoriek, dan weet Frank wel wat een persoon het is
pi_176634607
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:22 schreef gniffie het volgende:

bart_sanders twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 15:09:06 Volgens mijn vrienden uit Denemarken is Nissen Kristensen een geweldige aankoop voor #Ajax. Hij is een aanvallende back die vaak opkomt en ook sterk in de lucht is. Hij heeft verbale en leiderschapskwaliteiten die je niet snel ziet bij iemand van die leeftijd. Veelbelovend. reageer retweet
genot
Zo een videootje kan ik ook van Nelom in elkaar knutselen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:30:01 #172
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_176634662
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Zo een videootje kan ik ook van Nelom in elkaar knutselen.
laat je je hier niet meer zien voordat die af is ? :+
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:32:09 #173
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_176634699
Jurgen Ekkelenkamp is ook wel een talentje he, die blijft scoren in de O19.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:32:09 #174
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176634700
Volgens klaas voldeed Davinson Sanchez niet en voldoet Wober niet

_O_
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:34:07 #175
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176634760
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:32 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Jurgen Ekkelenkamp is ook wel een talentje he, die blijft scoren in de O19.
Volgens mij echt een speler in de categorie Siem de Jong/Davy Klaassen.
Oh.
pi_176634846
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:32 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Jurgen Ekkelenkamp is ook wel een talentje he, die blijft scoren in de O19.
Ik geloof dat ik na een kwartier hier al had gepost dat Sanchez een geweldige verdediger is.

Hetzelfde met kluivert die ik als enige hier omschreef als de enige speler die bij een echte top club zou kunnen gaan spelen terwijl die door elke ajax supporter hier de grond in geboord werd.

Ik herken jullie talenten eerder dan dat jullie ze zelf herkennen. ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:42:57 #177
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176634926
Ik heb ook altijd dat als ik een interview van Ten Hag kijk dat ik het volume vol open moet zetten omdat ik er anders geen kut van kan maken.

Kan nog steeds niet aan die man wennen, interviews inhoudelijk wel goed maar gewoon niet fijn om naar te luisteren.

Maar lijkt me verder een degelijke trainer en vent. Ben benieuwd.
Ajacied.
pi_176634973
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:42 schreef Liftdeur het volgende:
Ik heb ook altijd dat als ik een interview van Ten Hag kijk dat ik het volume vol open moet zetten omdat ik er anders geen kut van kan maken.

Kan nog steeds niet aan die man wennen, interviews inhoudelijk wel goed maar gewoon niet fijn om naar te luisteren.

Maar lijkt me verder een degelijke trainer en vent. Ben benieuwd.
Dat heb ik ook
hhhhh
pi_176636638
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176636750
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:22 schreef gniffie het volgende:

bart_sanders twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 15:09:06 Volgens mijn vrienden uit Denemarken is Nissen Kristensen een geweldige aankoop voor #Ajax. Hij is een aanvallende back die vaak opkomt en ook sterk in de lucht is. Hij heeft verbale en leiderschapskwaliteiten die je niet snel ziet bij iemand van die leeftijd. Veelbelovend. reageer retweet
genot
Een alternatief voor Veltman die wél aanvallende kwaliteiten heeft is altijd welkom natuurlijk. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:06:04 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176638222
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een alternatief voor Veltman die wél aanvallende kwaliteiten heeft is altijd welkom natuurlijk. :P
En een LEIDER

Dat gaat nog wat worden zo :)
Oh.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:07:55 #182
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176638262
Dus met deze Deen, Veltman, Zeefuik en Orejuela op rechtsback tot de zomerstop.
Het is in ieder geval niet onderbezet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:10:06 #183
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176638324
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus met deze Deen, Veltman, Zeefuik en Orejuela op rechtsback tot de zomerstop.
Het is in ieder geval niet onderbezet.
Zeefuik gaan ze nog wel verhuren lijkt het op.
Oh.
pi_176638330
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus met deze Deen, Veltman, Zeefuik en Orejuela op rechtsback tot de zomerstop.
Het is in ieder geval niet onderbezet.
Van Orejuela heb ik nog erg weinig gezien, maar ik had het idee dat hij in de pikorde al achter Zeefuik stond en die kan er echt geen kloten van. Beetje versterking als achtervang is echt geen overbodige luxe dan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † zaterdag 20 januari 2018 @ 19:15:59 #185
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_176638482
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_176638492
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus met deze Deen, Veltman, Zeefuik en Orejuela op rechtsback tot de zomerstop.
Het is in ieder geval niet onderbezet.
Qua aantal niet nee, jammer dat waarschijnlijk 3 vd 4 er sowieso niks van kunnen
pi_176638642
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zeefuik gaan ze nog wel verhuren lijkt het op.
Verkopen mag ook. Ligt nu al mijlenver achter op het vereiste niveau. Die zie ik nu werkelijk nooit basisspeler worden hier.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:37:25 #188
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176638906
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zeefuik gaan ze nog wel verhuren lijkt het op.
Wie zou die stumper in vredesnaam willen huren?
Zelfs zijn dikke broer is beter.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Van Orejuela heb ik nog erg weinig gezien, maar ik had het idee dat hij in de pikorde al achter Zeefuik stond en die kan er echt geen kloten van. Beetje versterking als achtervang is echt geen overbodige luxe dan.
Benieuwd of ten Hag hem wel een kans gaat geven.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:41:35 #189
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176638999
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wie zou die stumper in vredesnaam willen huren?
Zelfs zijn dikke broer is beter.

Misschien gedijt hij wel beter als er minder druk is, geen idee. Vast wel een laagvlieger in de Eredivisie die nog een back nodig heeft.
Oh.
pi_176639151
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Misschien gedijt hij wel beter als er minder druk is, geen idee. Vast wel een laagvlieger in de Eredivisie die nog een back nodig heeft.
Feyenoord ofzo
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:51:36 #191
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176639228
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[..]

Benieuwd of ten Hag hem wel een kans gaat geven.
Waarom kopen ze dan een redelijk gevestigde back ?
Die is gewoon klaar
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:52:49 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176639254
Ten Hag heeft Orejuela niet eens meegenomen in de selectie, die heeft ook wel genoeg gezien denk ik ja :')
Oh.
pi_176639283
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ten Hag heeft Orejuela niet eens meegenomen in de selectie, die heeft ook wel genoeg gezien denk ik ja :')
Hoe kan die gast dan ooit gekocht worden :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:55:13 #194
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176639313
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoe kan die gast dan ooit gekocht worden :D
Er zat wat paniek op dat er nog een verdediger gekocht moest worden, scheen twee seizoenen geleden een aardig jaar te hebben gehad. Gokje wat dus niet goed uitpakt, kan gebeuren
Oh.
pi_176640715
Overgod is real life FM aan het spelen _O_
  Moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 21:07:04 #196
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176641024
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176641356
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

VUUR EN VLAM!11!1!!!
doe is rustig man

dit is gewoon materiaal voor het eurovisie songfestival :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176641528
quote:
Terecht

FEYENOORD DOOOOOOOOOOD
  zaterdag 20 januari 2018 @ 21:28:32 #199
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176641634
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:24 schreef Brammess het volgende:

[..]

Terecht

FEYENOORD DOOOOOOOOOOD
:')
Oh.
pi_176641964
Denk dat ik morgen maar weer met wat oude kameraden aan de coke ga. Dit voetbalfestijn mag niet nuchter gevierd worden.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 22:00:17 #201
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176642946
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een alternatief voor Veltman die wél aanvallende kwaliteiten heeft is altijd welkom natuurlijk. :P
Alleen maar positieve verhalen van gehoord, op de Nederlandse scout na van Football Manager.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 22:31:43 #203
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_176643471
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:22 schreef gniffie het volgende:

bart_sanders twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 15:09:06 Volgens mijn vrienden uit Denemarken is Nissen Kristensen een geweldige aankoop voor #Ajax. Hij is een aanvallende back die vaak opkomt en ook sterk in de lucht is. Hij heeft verbale en leiderschapskwaliteiten die je niet snel ziet bij iemand van die leeftijd. Veelbelovend. reageer retweet
genot
Maar de grote vraag is natuurlijk;

Kan hij de Ajax-cultuur bewaken? :) Dat is iets wat alleen onze Veltman kan.
Snelle Egel
  zaterdag 20 januari 2018 @ 22:38:55 #204
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176643662
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:31 schreef S0nic het volgende:

[..]

Maar de grote vraag is natuurlijk;

Kan hij de Ajax-cultuur bewaken? :) Dat is iets wat alleen onze Veltman kan.
What to do als Veltman weggaat ? Dan zinkt deze club voorgoed naar de bodem van de Jupiler-oceaan
RED ONS HENNIEGOD
pi_176644953
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

What to do als Veltman weggaat ? Dan zinkt deze club voorgoed naar de bodem van de Jupiler-oceaan
Hoe durf je onze Nederlandse eenheidsworsten te demoniseren :r.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:28:50 #206
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176645039
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoe durf je onze Nederlandse eenheidsworsten te demoniseren :r.
Maar hij is toch Zuid-Amerikaans nu ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_176645056
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar hij is toch Zuid-Amerikaans nu ?
'Lustobject van de Calimero-express'.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:32:37 #208
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176645136
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

'Lustobject van de Calimero-express'.
Dadelijk begint die te bijten . Pitbull Joelleke met zijn hondjes
RED ONS HENNIEGOD
pi_176645204
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dadelijk begint die te bijten . Pitbull Joelleke met zijn hondjes
Hij krijgt toch binnenkort een kind? Heeft hij alvast beter een kut kunnen dekken dan zijn tegenstander, haha!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:38:55 #210
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176645300
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hij krijgt toch binnenkort een kind? Heeft hij alvast beter een kut kunnen dekken dan zijn tegenstander, haha!


Maar kan hij ook Randy Wolters dekken ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_176645342
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar kan hij ook Randy Wolters dekken ?
Gelukkig is Robert Maaskant nu ondernemer en kan hij geen clubs naar de afgrond helpen.
pi_176645371
Die staredown is toch wel het meest sneue wat ik in jaren heb gezien
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:43:21 #213
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176645407
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gelukkig is Robert Maaskant nu ondernemer en kan hij geen clubs naar de afgrond helpen.
Ex-profs aan een baan helpen met de power van yoga .
RED ONS HENNIEGOD
pi_176645428
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:42 schreef skysherrif het volgende:
Die staredown is toch wel het meest sneue wat ik in jaren heb gezien
FOX Sports is toch een intens sneue zender.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:45:00 #215
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176645458
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:42 schreef skysherrif het volgende:
Die staredown is toch wel het meest sneue wat ik in jaren heb gezien
Wat?
Oh.
pi_176645499
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

FOX Sports is toch een intens sneue zender.
Ja.. eigenlijk wel.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:46:19 #218
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176645505
quote:
Heeft Jan-Jood dit bedacht?
Oh.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:50:14 #219
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176645603
quote:
Gehandicapten tv , gehandicapten voetbal , alles gehandicapt
RED ONS HENNIEGOD
pi_176645604
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heeft Jan-Jood dit bedacht?
Geen idee, ouwe reus.

Staredown met Helene had nog wel wat aan geweest.
pi_176645668
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Gehandicapten tv , gehandicapten voetbal , alles gehandicapt
''De avondshow voor het hele gezin''
  Moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 23:56:06 #222
362868 crew  Slobeend
of all places
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:57:29 #223
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176645809
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

''De avondshow voor het hele gezin''
Komt zien allen , knoop in je zakdoek , entertainment voor het hele goedgelovige inteeltgezin
RED ONS HENNIEGOD
pi_176645845
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Komt zien allen , knoop in je zakdoek , entertainment voor het hele goedgelovige inteeltgezin
Ik heb dan enorme medelijden met Kenneth Perez, Arnold Bruggink en Kees Kwakman dat ze bij zulke zielige mensen moeten aanschuiven voor hun geldverdienerij. Dan zou je toch enorm moeten gaan zweten en last van je geweten krijgen?
  zondag 21 januari 2018 @ 00:00:07 #225
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176645868
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Geen idee, ouwe reus.

Staredown met Helene had nog wel wat aan geweest.
Ik wacht nog op een goed analytisch programma in Nederland.
Oh.
pi_176645883
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb dan enorme medelijden met Kenneth Perez, Arnold Bruggink en Kees Kwakman dat ze bij zulke zielige mensen moeten aanschuiven voor hun geldverdienerij. Dan zou je toch enorm moeten gaan zweten en last van je geweten krijgen?
Nouja goed, we moeten het helaas doen met Fox dus ben ik nog wel blij dat we in ieder geval die lui daar hebben. Gelijk ook de betere analisten in Nederland.

Hoe vaak is Kwakman daar eigenlijk, kijk eigenlijk nooit naar dingen als eretribune, maar blij verrast dat hij er vandaag was.
  zondag 21 januari 2018 @ 00:01:17 #227
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176645895
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb dan enorme medelijden met Kenneth Perez, Arnold Bruggink en Kees Kwakman dat ze bij zulke zielige mensen moeten aanschuiven voor hun geldverdienerij. Dan zou je toch enorm moeten gaan zweten en last van je geweten krijgen?
Arnold Bruggink is ook niet serieus te nemen met steeds dezelfde zinnen . Is een automaat meer niet
RED ONS HENNIEGOD
pi_176645915
quote:
9s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik wacht nog op een goed analytisch programma in Nederland.
Klopt, in de trein naar huis vandaag even VI terug gekeken, voetbal analytisch enorm kut, maar als ouwehoer programma heb ik er wel enorm van genoten. Als ze nou realiseren dat vooral dat laatste aspect hun sterke punt is en ze zich zelf niet te serieus nemen als het over voetbal gaat is dat best leuk.
  zondag 21 januari 2018 @ 00:04:20 #229
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176645974
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Klopt, in de trein naar huis vandaag even VI terug gekeken, voetbal analytisch enorm kut, maar als ouwehoer programma heb ik er wel enorm van genoten. Als ze nou realiseren dat vooral dat laatste aspect hun sterke punt is en ze zich zelf niet te serieus nemen als het over voetbal gaat is dat best leuk.
Dat ze het hadden over Ten Hag die onzeker is omdat hij lang wil trainen _O-
Oh.
pi_176646074
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat ze het hadden over Ten Hag die onzeker is omdat hij lang wil trainen _O-
Ja als het daar over gaat haak ik weer even af, ik kijk vooral voor de stukjes als ze het hebben over de gierigheid van dickie.
  zondag 21 januari 2018 @ 00:15:55 #231
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176646252
Je mist gewoon uitleg op TV waarom de spelers andere keuzes hadden moeten maken of waardoor tegengoals veroorzaakt worden (mede dankzij tactisch falen oid).
  zondag 21 januari 2018 @ 00:18:58 #232
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176646319
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja als het daar over gaat haak ik weer even af, ik kijk vooral voor de stukjes als ze het hebben over de gierigheid van dickie.
Ja ik kijk het ook vooral omdat Johan soms nog wel leuk uit de hoek kan komen, verder is het allemaal pure onzin. Al erger ik me wel vaak aan sommige onzin die ze willen verkopen.
Oh.
pi_176646555
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja ik kijk het ook vooral omdat Johan soms nog wel leuk uit de hoek kan komen, verder is het allemaal pure onzin. Al erger ik me wel vaak aan sommige onzin die ze willen verkopen.
En zelfs qua voetbal neem ik Johan nog het meest serieus....
pi_176646599
Weet niet of jullie het ook zo voelen, maar voor het eerst sinds tijden dat de klassieker voor mijn gevoel echt "leeft" weer.

Iig van ajax kant.
  zondag 21 januari 2018 @ 00:33:30 #235
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176646607
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:30 schreef skysherrif het volgende:

[..]

En zelfs qua voetbal neem ik Johan nog het meest serieus....
Nee dat niet :D

Dan eerder Hansie nog als hij mag uitpraten
Oh.
  zondag 21 januari 2018 @ 00:34:04 #236
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176646615
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet of jullie het ook zo voelen, maar voor het eerst sinds tijden dat de klassieker voor mijn gevoel echt "leeft" weer.

Iig van ajax kant.
Ik ben eigenlijk altijd vele malen nerveuzer voor wedstrijden tegen PSV dan voor die tegen Feyenoord. Zeker die in de ArenA.
Oh.
  zondag 21 januari 2018 @ 00:38:47 #237
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176646674
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet of jullie het ook zo voelen, maar voor het eerst sinds tijden dat de klassieker voor mijn gevoel echt "leeft" weer.

Iig van ajax kant.
Paar aankoopjes, nieuwe trainer, eindelijk weet voetbal na die tyfus winterstop en dan meteen zo een heerlijk affiche zorgt natuurlijk ook wel dat het meer leeft.
pi_176647225
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Haps en St Juste doen het uitstekend
Verrassend wat St Juste betreft, die was gewoon gehaald als CV lijkt me. Draagt aanvallend ook genoeg bij?
  zondag 21 januari 2018 @ 01:55:30 #239
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_176647437
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk altijd vele malen nerveuzer voor wedstrijden tegen PSV dan voor die tegen Feyenoord. Zeker die in de ArenA.
PSV hoeft niet goed te spelen om te kunnen winnen
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  Moderator zondag 21 januari 2018 @ 02:03:47 #240
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_176647494
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk altijd vele malen nerveuzer voor wedstrijden tegen PSV dan voor die tegen Feyenoord. Zeker die in de ArenA.
Kan ik mij voorstellen, vaak een redelijk simpele overwinning van Ajax, fijn voor jullie maar het haalt helaas wel vaak de spanning weg.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_176648067
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet of jullie het ook zo voelen, maar voor het eerst sinds tijden dat de klassieker voor mijn gevoel echt "leeft" weer.

Iig van ajax kant.
Ik heb juist het tegenovergestelde.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176648190
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 21 januari 2018 @ 09:14:18 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176648377
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Verrassend wat St Juste betreft, die was gewoon gehaald als CV lijkt me. Draagt aanvallend ook genoeg bij?
Klopt, als centrale verdediger vind ik hem niet voldoen maar als rechtsback maakt hij met de wedstrijd meer stappen. Aanvallend zit het sowieso wel goed bij hem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  User die overal opduikt 2022 zondag 21 januari 2018 @ 09:16:53 #244
186611 Haags
pi_176648395
De echte klassieker speelt men in de Kuip en niet in die sfeerloze betonnen grafbak. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_176648432
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De echte klassieker speelt men in de Kuip en niet in die sfeerloze betonnen grafbak. :)
Deze post heeft net zoveel waarde als je telposts, maar bedankt! :)
  zondag 21 januari 2018 @ 09:22:39 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176648444
Sow
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176648511
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:21 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Deze post heeft net zoveel waarde als je telposts, maar bedankt! :)
Toch ben ik het wel enigszins met hem eens. Feyenoord-Ajax voelt veel meer als een Klassieker. Zit veel meer spanning op.
pi_176648519
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:28 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Toch ben ik het wel enigszins met hem eens. Feyenoord-Ajax voelt veel meer als een Klassieker. Zit veel meer spanning op.
Heb je in ieder geval het gevoel en de spanning dat er misschien nog iets te verliezen is als Ajacied inderdaad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie niet dom is moet slim zijn!
  zondag 21 januari 2018 @ 09:33:14 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176648556
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:28 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Toch ben ik het wel enigszins met hem eens. Feyenoord-Ajax voelt veel meer als een Klassieker. Zit veel meer spanning op.
Las een half jaar terug een interview waarin scheidsrechters dat ook aangaven. Dat de aanstelling voor de klassieker in de Kuip toch veel meer prestige heeft. Had te maken met de waardeloze voetbalsfeer in de arena.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 21 januari 2018 @ 09:35:15 #250
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
  zondag 21 januari 2018 @ 09:39:59 #251
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176648625
MATCHDAY!!!!
  zondag 21 januari 2018 @ 09:42:23 #252
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176648709
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:21 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Deze post heeft net zoveel waarde als je telposts, maar bedankt! :)
ZO DAN!

Maakt haags een keer een post met meer dan 5 woorden, zet je hem zo op zijn plek.
pi_176648977
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Las een half jaar terug een interview waarin scheidsrechters dat ook aangaven. Dat de aanstelling voor de klassieker in de Kuip toch veel meer prestige heeft. Had te maken met de waardeloze voetbalsfeer in de arena.
Lijkt me nogal een verschil ja, mannetje of 20.000 die je 90 minuten lang verrot scheldt versus hier en daar een fluitconcertje.

Overigens is dat ook het enige aantoonbare verschil in uitkomst van de wedstrijd dat supporters kunnen maken: beīnvloeding van de scheids. Dus wat dat betreft doen de supporters dat "slim" bij Feyenoord.
  zondag 21 januari 2018 @ 10:10:25 #255
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_176649011
Heeft er uiteraard mee te maken dat Ajax vrijwel altijd wint
Wie dit leest is gek
  zondag 21 januari 2018 @ 10:23:37 #256
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176649184
Goedemorgen jongens, het moment waar we alweer een aantal weken naar toe leven is aangekomen. We mogen weerrrrr. O+
Ajacied.
  zondag 21 januari 2018 @ 10:23:54 #257
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176649186
Klaas gaat scoren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176649213
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Lijkt me nogal een verschil ja, mannetje of 20.000 die je 90 minuten lang verrot scheldt versus hier en daar een fluitconcertje.

Overigens is dat ook het enige aantoonbare verschil in uitkomst van de wedstrijd dat supporters kunnen maken: beīnvloeding van de scheids. Dus wat dat betreft doen de supporters dat "slim" bij Feyenoord.
Bij Feyenoord hebben ze dat soort trucjes dan ook wel nodig, voetballend gaat het ze meestal wat moeizamer af.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 21 januari 2018 @ 10:58:31 #259
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176649693
Wie van jullie volgt O17 veel?
Zie vaak die Brian Brobbey voorbij komen in de highlights.

Lijkt me een goede, fysiek sterke en toch ook nog wel een technische spits.

Wordt dat wat?
Ajacied.
pi_176650030
Klassiekertijd! Zin in :9
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_176650328
Aardig doen graag! 👍🏿
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_176650640
let's gooooo
pi_176650756
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:28 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Toch ben ik het wel enigszins met hem eens. Feyenoord-Ajax voelt veel meer als een Klassieker. Zit veel meer spanning op.
Omdat al die doorgesnoven idioten daar op de tribune lopen te schreeuwen, vloeken en schelden?

Voor het Ajax publiek is het allemaal veel minder een ding.
  zondag 21 januari 2018 @ 12:01:35 #264
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176650807
Bij Feyenoord loopt de frustratie bij elke weer niet-gewonnen Klassieker steeds verder op, en dat is dan "sfeer"

(lol)
Oh.
  zondag 21 januari 2018 @ 12:09:21 #265
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176650908
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Omdat al die doorgesnoven idioten daar op de tribune lopen te schreeuwen, vloeken en schelden?

Voor het Ajax publiek is het allemaal veel minder een ding.
Bij een groot deel van het Ajax publiek is sowieso weinig beleving te bespeuren.
pi_176650929
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bij een groot deel van het Ajax publiek is sowieso weinig beleving te bespeuren.
Voor sommigen is voetbal niet alles. Die lui in Rotterdam moeten de hele dag werken in de haven, dan kijk je uit naar zo'n "feest" in de Kuip.
pi_176650940
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bij een groot deel van het Ajax publiek is sowieso weinig beleving te bespeuren.
Beleving in je anus.
  zondag 21 januari 2018 @ 12:12:18 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176650957
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Omdat al die doorgesnoven idioten daar op de tribune lopen te schreeuwen, vloeken en schelden?

Voor het Ajax publiek is het allemaal veel minder een ding.
Gewoon wat meer een echt stadion, publiek dat er bovenop zit. In de arena komt een beveiliger in een c&a-pak je vertellen dat je geen sigaret mag opsteken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176650965
Hamas hamas, alle neo-nazi's aan het gas!
pi_176650974
Wij gaan op nazijacht (x4)
  zondag 21 januari 2018 @ 12:13:31 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176650987
#naziworden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 21 januari 2018 @ 12:13:39 #272
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176650989
quote:
4s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:12 schreef Joezi het volgende:
Hamas hamas, alle neo-nazi's aan het gas!
Leuk allen.
Oh.
pi_176651049
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Leuk allen.
DIE NAZI SCUM!!! JIDPOWER!
pi_176651090
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:13 schreef Caland het volgende:
#naziworden
rot eens een keer op met je UI, denk je dat je tof bent ofzo, vieze neo-nazi, rot lekker op naar het feyenoord topic
pi_176651135
Een "Anne-Frank aan de moffen verraden" UI :')
pi_176651147
#joezimeltdown
pi_176651176

Mokum Hakkuh!!! Hardcore = Amsterdam!!!
pi_176651183
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
#joezimeltdown
Beetje aan het indrinken ;) Hoort erbij
  zondag 21 januari 2018 @ 12:47:23 #279
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176651483
Geen Frenkie :’)
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_176651509
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:28 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Toch ben ik het wel enigszins met hem eens. Feyenoord-Ajax voelt veel meer als een Klassieker. Zit veel meer spanning op.
Mwuah.

Ik ben al een klein weekje zenuwachtig en vannacht amper geslapen ghehe.
pi_176651532
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:47 schreef Bugno het volgende:
Geen Frenkie :’)
Waar lees je dat?

Ik zou het ook heel lastig vinden hoor, om frenkie op te stellen.
  zondag 21 januari 2018 @ 12:50:15 #282
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176651564
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:49 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Waar lees je dat?

Ik zou het ook heel lastig vinden hoor, om frenkie op te stellen.
Schone eruit
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 21 januari 2018 @ 12:50:45 #283
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176651573
Davy nog steeds tribune bij everton
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_176651578
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Feyenoord loopt de frustratie bij elke weer niet-gewonnen Klassieker steeds verder op, en dat is dan "sfeer"

(lol)

dit is de enige sfeer die jullie ooit zullen krijgen....buiten de betonbak.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176651580
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:50 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Schone eruit
In de klassieker?
pi_176651596
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


dit is de enige sfeer die jullie ooit zullen krijgen....buiten de betonbak.
Hoevaak ga je dat filmpje hier nog posten klaas, dit boeit hier niemand.
pi_176651615
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:51 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hoevaak ga je dat filmpje hier nog posten klaas, dit boeit hier niemand.
net zo vaak als ik er in zin heb

wat een coke snuivende tuig daar in amsterdam
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 21 januari 2018 @ 12:52:17 #288
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176651618
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:50 schreef Smoofie het volgende:
Davy nog steeds tribune bij everton
Ja die mag ook weg daar volgens Big Sam.

Ben benieuwd naar zijn volgende stap.
Oh.
  zondag 21 januari 2018 @ 12:53:00 #289
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176651632
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


dit is de enige sfeer die jullie ooit zullen krijgen....buiten de betonbak.
Hier lig ik wakker van hoor, Klaas.
Oh.
pi_176651637
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja die mag ook weg daar volgens Big Sam.

Ben benieuwd naar zijn volgende stap.
Jullie beste speler kan het niet eens redden bij een middenmotor in engeland :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176651664
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

net zo vaak als ik er in zin heb

wat een coke snuivende tuig daar in amsterdam
Mooi, je hebt het er maar lastig mee he, dat feyenoord zo'n kil clubje is waar ze zelfs geen open laatste training hebben.

Dat je hier liever zit dan in het feyenoord zegt genoeg. Ouwe ajacied.
  zondag 21 januari 2018 @ 12:54:43 #292
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176651670
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jullie beste speler kan het niet eens redden bij een middenmotor in engeland :)
Onze beste speler van vorig seizoen speelde meteen moeiteloos mee bij Tottenham.
Oh.
  zondag 21 januari 2018 @ 12:54:50 #293
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_176651671
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bij een groot deel van het Ajax publiek is sowieso weinig beleving te bespeuren.
Als ze er al zijn.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 21 januari 2018 @ 12:57:12 #294
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176651733
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:51 schreef skysherrif het volgende:

[..]

In de klassieker?
Ja
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_176651903
Zo...op weg naar.....En zo tegen half 5 ga ik ervan uit dat ten tweede male de landstitel van die club uit Rotterdam-Zuid een incident was en bevestigd wordt met een overwinning van ons aller AFC Ajax.



:7
  zondag 21 januari 2018 @ 13:10:14 #297
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176651990
quote:
2s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:05 schreef Iwanius het volgende:
Zo...op weg naar.....En zo tegen half 5 ga ik ervan uit dat ten tweede male de landstitel van die club uit Rotterdam-Zuid een incident was en bevestigd wordt met een overwinning van ons aller AFC Ajax.

[ afbeelding ]

:7
Waar is je sigaar?
Oh.
pi_176652109
pi_176652272
quote:
14s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:30 schreef Joezi het volgende:

[..]

Beetje aan het indrinken ;) Hoort erbij
Zo is dat.
pi_176652291
Onana, Veltman, De Ligt, F. de Jong, Tagliafico, Van de Beek, Schone, Ziyech, Neres, Huntelaar, Kluivert
pi_176652383
De LigtGOD _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')