Echt wel. Daar reed ook geen fatsoenlijk openbaar vervoer bij de eerste beste tegenslag.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit in een derdewereldland geweest.
Je zou preventief aan bomenkap kunnen doen als je ergens een spoor aanlegt. Ik noem maar een idee.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe treinen moeten rijden als er op alle hoofdsporen bomen liggen (97 in totaal), tig bovenleidingen kapot zijn en geen enkele machinist op de plek is waar hij moet zijn?
Dan zou ProRail een 40-50 meter aan beide kant van het spoor moeten kopen?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
Je zou preventief aan bomenkap kunnen doen als je ergens een spoor aanlegt. Ik noem maar een idee.
Beide zijn in handen van de overheidquote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:25 schreef Elzies het volgende:
[..]\
Deels omdat de NS en Pro-Rail zijn uitbesteed aan niet goed functionerende partijen.
Die hebben weinig meer in te brengen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beide zijn in handen van de overheid
Het allemaal zoooo goed weten en dan met een zulke storm in de trein stappenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Die hebben weinig meer in te brengen.
Het zijn gewoon geen goed functionerende bedrijven. Bij het minste geringste ligt het spoor plat.
Natuurlijk was dit een uitzonderlijke storm maar om nu al het treinverkeer gelijk plat te leggen. Dat was schromelijk overdreven. Onafhankelijke treinbedrijven zoals Arriva reden gewoon.
Bovendien schorten ze aan fatsoenlijke en eerlijke informatievoorziening. Eerst beloven dat je rijdt (weliswaar minder maar toch rijdt) om vervolgens duizenden mensen te laten stranden.
Maar goed, de dag voor de storm had ik hetzelfde verhaal. Zonder enige informatievoorziening wordt je in Den Bosch uit de trein gezet omdat die zonder reden van opgaaf niet meer rijdt. Geen informatie, geen oproepen, niets op de app. Dan sta je daar informatie loos weer een uur te wachten. Uiteindelijk komt er zo'n boemeltreintje aanrijden waar gefrustreerde reizigers als haringen in een ton voor hun duur betaalde kaartje weer verder mogen reizen.
Dit is iedere keer weer. In het weekend is het al helemaal drama. Stroring op storing. Uitval na uitval. Inderdaad derde wereldtoestanden. Daar heb je ook dit soort malaise.
Ja daar hebben de NS en ProRail ook echt iets over te zeggen idd.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
Je zou preventief aan bomenkap kunnen doen als je ergens een spoor aanlegt. Ik noem maar een idee.
Wiebes gespotquote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:01 schreef Sadcopter het volgende:
Ik was effe in Zwolle in de buurt Donderdagochtend sjezus. Mn neus stond schuin door de wind. En ik heb nieteens een grote neus.
Wiebes?quote:
klopt. Knooppunt Zwolle was de storm rond 15:00 alweer gaan liggen. Treinen bleven echter uit. Er reden rond 23:00 toen ik ging kijken maar 2 treinen naar Amsterdam CS en één naar Utrecht. Echt the f..quote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Die hebben weinig meer in te brengen.
Het zijn gewoon geen goed functionerende bedrijven. Bij het minste geringste ligt het spoor plat.
Natuurlijk was dit een uitzonderlijke storm maar om nu al het treinverkeer gelijk plat te leggen. Dat was schromelijk overdreven. Onafhankelijke treinbedrijven zoals Arriva reden gewoon.
Precies.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
[..]
NS heeft flink lopen cashen door alle betaalde maar niet gebruikte kaartjes die dag.
En blauwnet (arriva syntus keolis ed) reden gewoon
Je bent niet bekend met het fenomeen OV-chipkaart?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:05 schreef Sadcopter het volgende:
NS heeft flink lopen cashen door alle betaalde maar niet gebruikte kaartjes die dag.
En blauwnet (arriva syntus keolis ed) reden gewoon
Blijf lachen om de fantasie van die linkse gekkies.quote:Op zondag 21 januari 2018 09:56 schreef Nielsch het volgende:
Haha Elzies is die irritante vieze oom op die suffe verjaardag die nog nooit een flikker heeft bereikt in het leven maar wel ALLES beter weet
Iedereen die het niet met jou paranoia eens is, is links? Interessant.quote:Op zondag 21 januari 2018 10:11 schreef Elzies het volgende:
[..]
Blijf lachen om de fantasie van die linkse gekkies.
Altijd heerlijk speelmateriaal.
Nu zijn we ineens paranoia? Interessant.quote:Op zondag 21 januari 2018 10:20 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Iedereen die het niet met jou paranoia eens is, is links? Interessant.
Blijkbaar let je totaal niet op want ik ben verre van links. Het verschil is vooral dat jij in de hoek van domrechts zit.quote:Op zondag 21 januari 2018 10:22 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nu zijn we ineens paranoia? Interessant.
Linkse mensen vertonen telkens hetzelfde voorspelbare gedrag binnen hun reacties, vandaar deze uitdrukking.
Het is juist die voorspelbaarheid wat het zo'n leuk speelmateriaal maakt.
'linkse mensen" "rechtse mensen" wat een bekrompen leven heb je dan als je zo denktquote:Op zondag 21 januari 2018 10:22 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nu zijn we ineens paranoia? Interessant.
Linkse mensen vertonen telkens hetzelfde voorspelbare gedrag binnen hun reacties, vandaar deze uitdrukking.
Het is juist die voorspelbaarheid wat het zo'n leuk speelmateriaal maakt.
Lopen cashen!? Je gaat toch niet betalen voor een reis die je niet kan maken? Als je dat wel doet, ben je degene die vrijwillig de NS heeft gespekt.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Wiebes?
[..]
klopt. Knooppunt Zwolle was de storm rond 15:00 alweer gaan liggen. Treinen bleven echter uit. Er reden rond 23:00 toen ik ging kijken maar 2 treinen naar Amsterdam CS en één naar Utrecht. Echt the f..
NS heeft flink lopen cashen door alle betaalde maar niet gebruikte kaartjes die dag.
En blauwnet (arriva syntus keolis ed) reden gewoon
Ik denk dat inderdaad zowel de Prorail als de NS voor de lol geen treinen heeft laten rijden. Want he kom op we weten allemaal dat FOK!kers het beter weten.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Wiebes?
[..]
klopt. Knooppunt Zwolle was de storm rond 15:00 alweer gaan liggen. Treinen bleven echter uit. Er reden rond 23:00 toen ik ging kijken maar 2 treinen naar Amsterdam CS en één naar Utrecht. Echt the f..
NS heeft flink lopen cashen door alle betaalde maar niet gebruikte kaartjes die dag.
En blauwnet (arriva syntus keolis ed) reden gewoon
Onder welke steen kom jij vandaan? Als je al zo idioot bent geweest om een kaartje te kopen voor een reis die je niet kan maken, kun je simpelweg even geld terug vragen via de site van NS. Dat is al een jaar of 15 uitstekend geregeld. En als je met de OV-chipkaart reist, is dat helemaal een eitje.quote:Op zondag 21 januari 2018 09:42 schreef Elzies het volgende:
[..]
Precies.
Dit moeten we als reiziger niet pikken. Blijven betalen voor een product die het ontvangende bedrijf vervolgens niet levert.
Er moeten gewoon flinke schadeclaims worden ingediend. Alle reizigers moeten hun geld terug ontvangen. Desnoods via de rechter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |