Ik zal nog even wat informatie over Priority Line geven:quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hoi GB, kunnen jullie aub even meekijken met dit want kom met de klantenservice niet echt verder.
- Orderdatum: 07-01-2018
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Ordernummer: W1801071039251262
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322417342
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem:
Op 7 januari bestelde ik de Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation. Deze is uiteindelijk op 10 januari verzonden vanuit Hong Kong naar Nederland. De trackingcode was vanaf 10 januari beschikbaar en gaf op die dag de volgende melding: Southall, Your parcel is on its way. Met alle geduld heb ik ongeveer 1 keer in de week gekeken of er een statusupdate zichtbaar was in de levering maar er veranderde niets.
Op 5 februari heb ik een ticket ingeschoten bij Gearbest met de vraag of ik misschien de verkeerde trackingcode heb gekregen omdat er geen statusverandering plaatsvond. Zij gaven echter aan geduld te hebben en dat sommige pakketvervoerders de status online niet aanpassen. Omdat er een maximale levertijd bij de bestelling stond van 25 werkdagen heb ik nog maar even gewacht.
Nu is de status vandaag op 14-02-2018 nog steeds hetzelfde en heb ik tot op heden het pakket niet in mijn bezit. Ik bestel vaker pakketten vanuit Azië en kan normaliter de verzending bijna op de dag volgen maar bij deze heb ik vanaf dag 1 niets kunnen zien.
Waar is mijn bestelling?
Zou je me ook het tracking nummer kunnen geven? Dan kan ik dit even nakijken. Ik zie DPDUK1 staan en dat is wel Priority Line. Als je het tracking geeft dan ga ik er even naar kijken. Je hebt wel pas op 30 januari besteld dus dan is het nog wel vrij vroeg voor Priority Line.quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee helaas pas achter af dit topic ontdekt want heb gekozen voor: - Registered Airmail (Met Tracking & Trace)
kosten: Commodity price : 166.65 + Delivery costs: 0.19 + Insurance: 4.17
Maarja goed voor de volgende keer maar de andere methode kiezen
Bedankt voor je snelle bericht!
mocht je nog interesse in hebben:
Jan 30, 2018 16:17:07 PM
Order number: W1801301617073632
Shipping method: DPDUK1
Hallo,quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:37 schreef werweisschonwie het volgende:
Hoi Gearbest
Zou je kunnen kijken naar onderstaande? mijn pakket is voor 18 dagen in 'parcel is in clearance'.
Orderdatum: 18-01-2017
Product: https://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_637652.html
Ordernummer: WP1801180700346623
Trackingnummer: 3453120728
Verzendmethode: DPDUK2
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: refund
Alvast bedankt!
quote:2018-02-07 00:00:00 Customs clearance processing complete.
2018-02-06 14:46:00 Arrived at Sort Facility waiting for customs clearance.
2018-02-02 12:46:00 Parcel arrived at the airport.
2018-01-31 09:19:00 Departed Hongkong Sorting Centre.
2018-01-28 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-01-27 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2018-01-26 04:10:00 Customer data received Southall
oké... waar is het pakket nu? is het al in het UK? kan ik deze nog deze week ontvangen of niet? het is een verjaardagscadeauquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:44 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo,
Ik heb even gekeken en is nog niks raars aan.
Parcel in Clearance kan bij de ene 5 dagen duren en bij de ander 3 weken. Dit verschilt gewoon zo erg dat ik er ook geen schatting over kan maken. Deze zit daar al zo lang dat die er nu wel snel doorheen moet gaan komen. Ik kan helaas daar ook niet achteraan gaan of dit versnellen. Je zal nog even geduld moeten hebben
Ik ga deze wel onder toezicht houden, zodat ik deze kan checken op abnormaliteit. Dit is nu nog niet het geval en verwacht zelf snel een update hiervan te zien.
Als het goed is moet dit de tracking zijn: 3603749313quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:23 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Zou je me ook het tracking nummer kunnen geven? Dan kan ik dit even nakijken. Ik zie DPDUK1 staan en dat is wel Priority Line. Als je het tracking geeft dan ga ik er even naar kijken. Je hebt wel pas op 30 januari besteld dus dan is het nog wel vrij vroeg voor Priority Line.
Wel goed dat je alles even na hebt gelezen
Dat is wel heel snel allemaal gedaan. Je order is pas op de 25 geplaatst dus dit ligt nog wel heel ver voor op schema. Parcel in clearance kan bij de ene een paar dagen duren en bij de andere duurt dit 4 weken bij wijze van. Hierin hebben wij geen invloed en hier kan ik echt alleen zeggen dat je geduld moet hebben en wachtenquote:Op donderdag 15 februari 2018 15:10 schreef ErkendFokker het volgende:
Bij mij ongeveer hetzelfde, het eerste stuk ging vrij snel, maar ligt nu al een week stil
Orderdatum: 25-01-2018
Product: https://www.gearbest.com/(...)kits/pp_1515950.html
Ordernummer: W1801251623164746
Trackingnummer: 3603056794
Verzendmethode: EU Express / DPD UK 1
Verder nog geen probleem, maar wilde ook even meepraten
[..]
Je pakketje is onderweg naar de UK. Deze week gaat sws niet meer lukken vrees ik, want het duurt van de UK nog 2-3 dagen voordat je het in huis hebt. Helaas kan ik er niet meer over zeggen, omdat we op de clearance geen invloed hebben. Zoals ik eerder zei duurt het bij de ene 5 dagen en bij de andere 4 weken bij wijze van. Ik kan hier helaas geen invloed op uitoefenen. Je zult dus nog wel echt even geduld moeten hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:10 schreef werweisschonwie het volgende:
[..]
oké... waar is het pakket nu? is het al in het UK? kan ik deze nog deze week ontvangen of niet? het is een verjaardagscadeau
Ik heb nog even gekeken en het is vanauit Hong Kong vertrokken. Meer kan ik helaas nog niet zien.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:33 schreef Syd het volgende:
[..]
Als het goed is moet dit de tracking zijn: 3603749313
En wellicht ben ik wat ongeduldig bedankt alvast!
Hallo,quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:35 schreef sc0ut84 het volgende:
Hi,
Ik heb een ticket bij jullie lopen (AT18020111877) maar er wordt er langzaam op gereageerd. Kan je kijken wat hier de status van is?
Alvast bedankt!
Hoi Gearbest,quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:12 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Iedere bestelling is afzonderlijk van elkaar en dan kan het dus voorkomen dat het ene pakketje sneller bezorgd is dan het andere ondanks de gelijke datum van bestelling. Wat betreft jouw order, ik verwacht dat deze spoedig de douane zal passeren in de UK en vervolgens bezorgd zal worden. Voor de zekerheid ga ik hier even achteraan en houd ik deze ook nauw in de gaten! Ik verwacht dat deze snel bezorgd zal worden.
Ik kan momenteel niet precies zeggen hoelang dit nog kan duren, aangezien we in deze afhankelijk zijn van de bezorgdiensten. Hier staan wij los van en hebben wij dus ook geen invloed op. Het enige wat we nu kunnen doen is geduldig wachten, dat blijft lastig dat begrijp ik, want je wilt natuurlijk zo snel mogelijk je pakketje ontvangen. Zoals ik al eerder heb vermeld houd ik jouw order onder toezicht en blijf ik deze controleren op abnormaliteiten.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:36 schreef GRt8 het volgende:
[..]
Hoi Gearbest,
Ondertussen zijn we weer meer dan een week verder maar heb ik nog steeds geen update mogen ontvangen - behalve dan van support dat er naar wordt gekeken. Enig idee hoe lang het nog kan gaan duren? Als er bij wijze van vandaag wordt gevlogen duurt het daarna ook nog eens een aantal dagen tot een aantal weken als ik het goed begrijp uit je vorige post?
Ik heb jouw order even nagekeken en vooralsnog loopt het tamelijk op schema. De laatste status is dat jouw order verwerkt is in HK-sorteercenter. Ik vermoed dan ook dat jouw pakketje reeds onderweg is naar de UK en daar zal het spoedig verwerkt worden. Heb even geduld in deze, aangezien wij ook gebonden zijn aan de vervoerders en momenteel hebben wij geen invloed op de snelheid hiervan. Tevens zal ik jouw order ook in de gaten houden.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:04 schreef WiepS het volgende:
Gearbest,
Zou je deze bestelling willen checken? Deze staat 4 weken op "Southall, your package is on its way".
Er lijkt niets te gebeuren. Dit zou toch wel moeten vanaf nu?
- Orderdatum: 17-1-2018
- Product: Xiaomi Mi Robot Vacuum
- Ordernummer: W1801170730202364
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3334734424
- Verzendmethode: DPDUK1 Priority line
- Probleem: Status nu 4 weken op Southall, Your parcel is on its way
- Voorkeur: Refund
Dank je wel alvast!
So now its officially been more then 4 weeks and still no update on tracking either on DPD or Faryaa site...quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:23 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Your package has already been received in HongKong Sorting Centre as you already pointed in your previous reply and it will arrive in the UK very soon. With the shipping method you choose for your order, Priority Line, it will take up to 3-4 weeks (this is an estimatation) before the package arrives in the UK. When your package passes the customs in the UK your tracking code will be updated and you will probably receive the package within 2-3 days (this is an estimation). Please, be patient and your package will arrive very soon! Besides, I will keep an eye out on this order to make sure that everything goes well.
That is why I gave an estimation. Sometimes it is longer and sometimes it is shorter. I cannot do anything about the delivery(time).quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:52 schreef CaptainHero het volgende:
[..]
So now its officially been more then 4 weeks and still no update on tracking either on DPD or Faryaa site...
Hallo Tweek,quote:Op zondag 18 februari 2018 22:59 schreef Tweek het volgende:
He Gearbest, ik heb een bestelling geplaatst W1801201602142835
Nog steeds niet binnen.Kan ik die nog verwachten of niet?
Zaterdag spontaan ontvangen, thanks voor het in de gaten houden! Diezelfde zaterdag is overigens ook spontaan de complete tracking geüpdatet met alle nieuwe informatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik kan momenteel niet precies zeggen hoelang dit nog kan duren, aangezien we in deze afhankelijk zijn van de bezorgdiensten. Hier staan wij los van en hebben wij dus ook geen invloed op. Het enige wat we nu kunnen doen is geduldig wachten, dat blijft lastig dat begrijp ik, want je wilt natuurlijk zo snel mogelijk je pakketje ontvangen. Zoals ik al eerder heb vermeld houd ik jouw order onder toezicht en blijf ik deze controleren op abnormaliteiten.
[..]
Ik ga dit even nakijken hoe dit precies zit en uitzoeken hoe dit is verlopen. Tevens ga ik proberen dit voor je te regelen, zodat het opgelost wordt. Het kan iets langer duren voordat ik hier een reactie op heb middels Chinees Nieuwjaar.quote:Op maandag 19 februari 2018 10:32 schreef ebutyouyou het volgende:
Ha Gearbest,
Ik hoop dat je me kan helpen want wordt het spuugzat allemaal
- Orderdatum: 03-12-2017
- Product:Original Xiaomi Pro HD In-ear Hybrid Earphones Color:SILVER 202209901 1 $19.99
Xiaomi SOOCAS / SOOCARE X3 Sonic Electric Toothbrush Size:OVAL
Color:WHITE 192029002 1 $39.99
2PCS SOOCAS Replacement Toothbrush Head
- Ordernummer: W1712030932078709.
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800446735CN.(?)
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: Bericht gehad dat ze niet meer kunnen leveren en slechts deel van het geld terug
- Voorkeur: Resend of Refund. Refund
Ik heb begin december bestelling geplaatst. Duurde allemaal eeuwig. Vervolgens 29 januari mailtje dat ze een deel niet kunnen bezorgen en dat ik daarvoor een refund krijg (ook netjes gekregen).
Vervolgens krijg ik 30 januari nog zo'n mailtje dat alles gecanceld is. Voor deze producten nog geen refund gekregen. Zou ik graag willen .
Hoop dat je me kan helpen
Fijn om te horen en bedankt voor het berichtje! De tracking codes zijn niet altijd goed up-to-date, maar je hebt in ieder geval je pakketje ontvangen, veel plezier ermee!quote:Op maandag 19 februari 2018 10:39 schreef GRt8 het volgende:
[..]
Zaterdag spontaan ontvangen, thanks voor het in de gaten houden! Diezelfde zaterdag is overigens ook spontaan de complete tracking geüpdatet met alle nieuwe informatie.
Deze wordt via België bezorgd, oftewel daar afgeleverd aan de bezorgdienst. Ik vermoed dan ook dat er geen enkel probleem zal optreden. Echter, ik ga voor je navragen of de resend is verstuurd naar een adres in de Achterhoek (NL). Ook hier geldt dat het iets langer kan duren voor ik hier meer over weet middels het Chinees Nieuwjaar.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:13 schreef Daniel_Smit het volgende:
Hoi Gb ik heb een vraag over de betreffende resend : LVS1376360002877711
Verzendmethode EXPHQ (beexphq)
Is deze resend nu naar Belgie verzonden? Zo gaan mijn bestellingen die ik maak nooit ,nu gaat het wel over een resend waar ik dus geen keus in heb gehad.
Komt deze wel aan gezien alle problemen met de douane in Belgie , en aangezien ik immers in de Achterhoek woon (NL) vind ik dit een vreemde route?
super, dankje!quote:Op maandag 19 februari 2018 12:44 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga dit even nakijken hoe dit precies zit en uitzoeken hoe dit is verlopen. Tevens ga ik proberen dit voor je te regelen, zodat het opgelost wordt.
Gister binnen gekomen! Mooi binnen 1 maandquote:Op donderdag 15 februari 2018 17:37 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel allemaal gedaan. Je order is pas op de 25 geplaatst dus dit ligt nog wel heel ver voor op schema. Parcel in clearance kan bij de ene een paar dagen duren en bij de andere duurt dit 4 weken bij wijze van. Hierin hebben wij geen invloed en hier kan ik echt alleen zeggen dat je geduld moet hebben en wachten
Zou je mij aub even je ordernummer & trackingnummer kunnen geven. Dan ga ik dit even navragen, want dat is natuurlijk wel vreemd. Ik vermoed dat het een foutje is op de invoice en dat het juiste product is verzonden. Zodra ik hierover meer weet laat ik je het weten.quote:Op maandag 19 februari 2018 23:47 schreef amadeus123 het volgende:
Bij mijn bestelling van de xiaomi vacuum zie ik op de invoice staan " Roomba".
Is dit standaard bij dit soort stofzuiger dat het als roomba omschreven wordt? Wou toch even nagaan als ik zeker het juiste pakket mag ontvangen.
Bedankt
Fijn om te horen dat je het pakketje in ontvangst hebt mogen nemen! Is het toch mooi op tijd bezorgd, veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 08:17 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Gister binnen gekomen! Mooi binnen 1 maand
De tracking code is wel correct en de laatste update die ik zie is op 07-02: Dat de douane-inklaring is voltooid. Vooralsnog loopt jouw order keurig op schema en ik verwacht dan ook dat je deze spoedig in ontvangst mag nemen. De tracking code zal vanzelf een keer ge-update worden, dit duurt vaker wat langer. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Heb dus aub even geduldquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef spijk860 het volgende:
Hey GB,
Ik heb op 27-1-2018 een mailtje gekregen dat mn pakket onderweg zou zijn, nog steeds werkt de tracking niet?
Gaat om order: W1801160459288426
Met track and trace code: 3603236562
Wellicht een verkeerde tracking? De support sectie reageert niet op mn vraag naar een werkende track and trace
Dan weet je mee dan mij goed nieuws dat het onderweg is, dan wacht ik rustig afquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:51 schreef Gearbest het volgende:
[..]
De tracking code is wel correct en de laatste update die ik zie is op 07-02: Dat de douane-inklaring is voltooid. Vooralsnog loopt jouw order keurig op schema en ik verwacht dan ook dat je deze spoedig in ontvangst mag nemen. De tracking code zal vanzelf een keer ge-update worden, dit duurt vaker wat langer. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Heb dus aub even geduld
Helaas nog niks te horen gekregen, maar ik wacht nog ff af, bijna 3weken nu misschien komt die eerder dan de tracking update.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:37 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb nog even gekeken en het is vanauit Hong Kong vertrokken. Meer kan ik helaas nog niet zien.
Ik wacht nog geduldig!quote:Op zondag 11 februari 2018 17:10 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga het doorgeven en dan zullen ze meteen kijken of je aan de voorwaarden voldoet Je zal hier snel ticket over krijgen. Je zal dan wel de factuur door moeten sturen van de douanekosten.
Laat even weten hoe het af is gelopen. Mag ook via de PM
Order nr. W1802110426341978quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Zou je mij aub even je ordernummer & trackingnummer kunnen geven. Dan ga ik dit even navragen, want dat is natuurlijk wel vreemd. Ik vermoed dat het een foutje is op de invoice en dat het juiste product is verzonden. Zodra ik hierover meer weet laat ik je het weten.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |