Ik zie het inderdaad, top! En de code werkte weer dus heb weer besteldquote:Op vrijdag 2 februari 2018 07:33 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga je zo een PM sturen. Je order is namelijk al verzonden krijg ik door
Graag gedaan. Nee er was een vertraging bij de leverancier. Ik heb alleen verzocht om je order met spoed te verzenden dus misschien gewoon geluk of een zending naar voren geschoven In ieder geval die is verzonden. Dit kwam voornamelijk door de presale. Deze hebben we ook niet in grote hoeveelheden op voorraad dus die worden speciaal aangevraagd bij de leverancier. Ik verwacht dat deze nu wel in die periode verzonden gaan worden. Is dit niet het geval laat het me dan wetenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:38 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad, top! En de code werkte weer dus heb weer besteld
Weer erg bedankt voor je moeite
Nog 1 vraagje. Op de website stond zoiets als dispatch between 3-7 februari. Nu is het blijkbaar dus zelfs eerder geshipped Is dat iets waar jij een hand in hebt gehad of werkt het gewoon zo? Bedoel ik zou zelf niet verwachten dat het dan eerder geshipped wordt dan wat er op de website staat. Vraag het vooral voor de nieuwe bestelling, daar staat nu tussen februari 9-12, is daar iets waarvan ik er rekening mee moet houden dat die ook 1,5 week later geshipped kan worden of is/was dat vooral bij de presale zo (en de sneeuwstorm)?
Maar mijn pakket ligt in UK customs of nog in het land waar het vandaan komt?quote:Dat is een check fase, zoals controle van verzendlabel, gewicht, afmetingen en of het geen verboden goederen bevat. Beetje vanalles eigenlijk;)
VANDAAG DE DRONE ONTVANGEN!!quote:Op woensdag 10 januari 2018 13:45 schreef cmuts het volgende:
Order datum: Nov 29, 2017 01:40:14 AM
Product: XIAOMI Mi Drone 4K UHD WiFi FPV Quadcopter
Order nummer:WA1711250711341662
Tracking Number: 5998628590
Verzending: DPD UK
Probleem: geen levering gehad noch update van levering
Ja en ik heb het verzoek ingediend om je een ticket te sturen voor je keuze te bevestigen voor een refund/resend. Ik verwacht dat je die maandag krijgt (door het weekend). Dan zou het daarmee opgelost zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:08 schreef wirehunters het volgende:
Die estimate van een week sloeg dus ook nergens op, haha.
Onprofessioneel van Faryaa. Wat zou U nu doen? Die 60 dagen zijn gepasseerd, toch?
Hoe staat het trouwens met het lijstje van de andere klanten? Zijn er nog veel over die op Southhall blijven hangen?
Naar alle waarschijnlijkheid in de UK, maar dit kan ik niet zien. Gewoon rustig afwachten. Het is echt wel onderweg en nog even geduld.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:24 schreef youri1_2-3 het volgende:
[..]
Maar mijn pakket ligt in UK customs of nog in het land waar het vandaan komt?
Ik neem aan gewoon al in UK
Fijn dat je deze ontvangen hebt en de 5% refund hebt gekregen. Ook geen douanekosten neem ik aan Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:21 schreef cmuts het volgende:
[..]
VANDAAG DE DRONE ONTVANGEN!!
Tevens nog een refund gehad van 40 dollar
Top, bedankt voor uw hulp.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 04:58 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Super hopelijk is het dan opgelost.
[..]
Dat is zeker wel een beetje raar ja. Ik ga deze doorgeven en dan zou het wel in orde moeten gaan komen. Je ontvangt hier snel een ticket over.
[..]
Oké ik ga kijken wat ik kan doen en doorgeven. Zal wel pas rond maandag worden door het weekend. Die staat wel al lang op die melding inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:01 schreef ReXiF het volgende:
Beste Gearbest,
Order datum: Dec 08, 2017 02:05:25 AM
Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor (2 stuks)
Order nummer: WWB1712081605201693
Tracking Number: LVS1376360001814135
Verzending: BEEXPHQ
Probleem: Geen levering. Tracking geeft aan dat hij al lang in NL zou liggen, is echter nooit afgeleverd noch ligt hij bij 1 van de postkantoren in de buurt. Alle overige leveringen die ik ervoor/er iets na besteld heb zijn al lang binnen.
Alvast dank voor de hulp
Sorry, maar denk dat je de vergoeding kwestie verkeerd begrepen hebt. Deze was vanaf de verzenddatum (18-11-2017) totdat de tracking actief wordt in de UK (21-12-2017). Dit zijn jou geval lang geen 45 dagen en je hebt deze nu al ruim een maand in huis....quote:Op zaterdag 3 februari 2018 01:13 schreef Tim_Stevens het volgende:
Hoe zit het met mijn vergoeding?
[ afbeelding ]
Ik heb het inmiddels bevestigd, en het geld was vervolgens heel snel binnen. Hoewel ik het wel een beetje typisch Chinees vind dat bij een refund de initiële vertragingscompensatie hier weer van af wordt gehaald, hierdoor is een refund resend een betere optie, maar goed ik had dus vanwege het lange wachten reeds elders de printer gescoord. Voor mij is de zaak nu afgedaan, ik wil je bedanken voor je hulp, ik was niet altijd even aardig, sorry. Ik bestel voortaan duurdere dingen denk ik gewoon alleen in de EU warehouse, want dat ging altijd prima.quote:Op maandag 29 januari 2018 15:20 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je zou een ticket op de 25e/26e moeten hebben ontvangen om je refund te bevestigen. Ik ga zeggen dat je die dus niet hebt ontvangen en dus opnieuw sturen. Via PayPal gaat het langzaamst. Via mij nu is het snelst en je hoeft alleen je refund nog te bevestigen. Mijn excuses als je het ticket niet ontvangen hebt.
Geldt de refund in die zin ook als 'product ontvangen' en moet ik nu gewoon bij de order op 'Confirm receipt' klikken, of moet ik dat juist niet doen en het product gewoon open laten staan?quote:_MsG_, please confirm you have received the package for W1711241021563386.
Ja deze gaat nog komen. Dit heb ik ook doorgekregen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:15 schreef wirehunters het volgende:
Oh, ik zie net dat de tracking actief is geworden. De refund / resend mag wat mij betreft uitgesteld worden, want ik denk dat ie binnenkort wel zal aankomen.
Lees eerst even de beginpost hoe de verzending van Priority Line werkt. Je pakketje is nog onderweg van het warenhuis naar de UK. Dit duurt ongeveer 3-4 weken. Deze zal binnenkort in de UK aankomen en dan zal de DPD tracking actief worden. Vanaf daar is het nog 2-3 dagen eer je het in huis hebt. Nog heel even geduld dusquote:Op zondag 4 februari 2018 08:34 schreef GinoD240 het volgende:
Geachte Gearbest,
Ik zie via Faryaa, dat mijn bestelling sinds 30 Januari al op de status " Customs clearance processing complete" staat.
Nu heb ik bij DPD UK al om informatie gevraagd over verdere verzending, maar bij hun is verder niets bekend dan de Status "Southall Your parcel is on its way".Verder nog niets bekend, dan dit.
In de hoop dat er duidelijkheid over kan komen, neem ik via deze weg nogmaals contact met U op.
Dit zijn mijn order gegevens:
- Orderdatum: 9 Januari 2018
- Product: JG Aurora A5
- Ordernummer: W1801090128336566
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322204548
- Verzendmethode:EU Express (Priority line)
- Probleem:Verzendstatus
- Voorkeur: voor nu, in ieder geval meer duidelijkheid, is het pakket in de UK of al in Nederland, via welk bedrijf wordt het vanuit Nederland verder verzonden? is dit DPD zelf , of overhandigd DPD de verzending in Nederland aan Postnl.Dit is mij verder ook nog niet duidelijk.
Hopelijk kunt u mij spoedig hierin meer duidelijkheid geven.
Bedankt voor de melding hiervan en ik ga dit doorgeven naar mijn leidinggevende, want ik vind dit zelf niet netjes. Anders wiens tracking wel nog actief is geworden of voor een resend hebben gekozen mogen de 5% wel houden. Dit vind ik dus niet eerlijk met jou geval. Ik ga nog in ieder geval proberen te regelen dat die 5% alsnog in orde wordt gemaakt. Ik hoop dat dat gaat lukken.quote:Op zondag 4 februari 2018 10:14 schreef _MsG_ het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels bevestigd, en het geld was vervolgens heel snel binnen. Hoewel ik het wel een beetje typisch Chinees vind dat bij een refund de initiële vertragingscompensatie hier weer van af wordt gehaald, hierdoor is een refund een betere optie, maar goed ik had dus vanwege het lange wachten reeds elders de printer gescoord. Voor mij is de zaak nu afgedaan, ik wil je bedanken voor je hulp, ik was niet altijd even aardig, sorry. Ik bestel voortaan duurdere dingen denk ik gewoon alleen in de EU warehouse, want dat ging altijd prima.
Nog even een vraagje, ik krijg nu wel tickets die vragen of ik het pakket heb ontvangen (wat ik dus niet heb, vandaar ook de hele refund uiteraard)
[..]
Geldt de refund in die zin ook als 'product ontvangen' en moet ik nu gewoon bij de order op 'Confirm receipt' klikken, of moet ik dat juist niet doen en het product gewoon open laten staan?
Het is niet bedoeld om een misselijke toon aan te slaan of welke toon dan ook. Dit ligt ook mede aan de manier van lezen en mijn excuses als je dit zo ervaart . Je pakketje is nog onderweg en heeft enkele dagen geleden nog een status update gekregen. Dat je pakketje in clearence is wilt zeggen dat je pakketje gecontroleerd wordt op verboden spullen etc. Dit gebeurd nog in de fase tussen het warenhuis en de UK. Je pakketje zal dan ook naar verwachting spoedig aankomen in de UK aankomen. Ik snap dat je je pakketje snel wilt hebben, maar je zal nog heel even moeten wachten.quote:Op zondag 4 februari 2018 15:18 schreef GinoD240 het volgende:
Lees eerst even de beginpost hoe de verzending van Priority Line werkt. Je pakketje is nog onderweg van het warenhuis naar de UK. Dit duurt ongeveer 3-4 weken. Deze zal binnenkort in de UK aankomen en dan zal de DPD tracking actief worden. Vanaf daar is het nog 2-3 dagen eer je het in huis hebt. Nog heel even geduld dus
Ik vind het nogal misselijk dat je zo'n toon tegen me aanneemt , wie je ook bent.Ik vraag alleen maar om verdere duidelijkheid.En pas ook maar eens de eerste post aan, want daarin staat 2-3 weken in plaats van 3-4 weken.
Het lijken me goede deals, maar ik kan niet goed onderscheid maken tussen het 13 en het 13.3 model. Ook lijkt het alsof tweemaal dezelfde 13 in de post staat?quote:Op zondag 4 februari 2018 14:47 schreef Gearbest het volgende:
Xiaomi Air 13 Notebook Windows 10 Intel Core i5-6200u Dual Core 2.3GHz 13.3 inch IPS Screen 8GB RAM 256GB SSD Front Camera Bluetooth 4.1 Type-C - WINDOWS 10 CHINESE VERSION SILVER
[ [url=https://gloimg.gbtcdn.com/gb/pdm-product-pic/fromebay/2017/08/05/goods-img/1501887843623043928.jpg]afbeelding ][/url]
voor ¤599,98 met coupon code: GBTPC19
Xiaomi Notebook Air 13.3 - 8GB + 256GB + GEFORCE MX150 SILVER
[ [url=https://gloimg.gbtcdn.com/gb/pdm-product-pic/Electronic/2017/10/27/goods-img/1509043442644109497.jpg]afbeelding ][/url]
voor ¤624,97 met coupon code: MiAir13NEW
Xiaomi Mi Notebook Pro - CORE I7 8GB + 256GB DEEP GRAY
[ [url=https://gloimg.gbtcdn.com/gb/pdm-product-pic/Electronic/2017/09/25/goods-img/1506285543313613981.jpg]afbeelding ][/url]
voor ¤774,98 met coupon code: GBNL08
Xiaomi Air 13 Notebook
[ [url=https://gloimg.gbtcdn.com/gb/pdm-product-pic/fromebay/2017/08/05/goods-img/1501887843623043928.jpg]afbeelding ][/url]
voor ¤599,75 met coupon code: GBTPC19
Pakketje is inmiddels gearriveerd en de twee tandenborstels zijn erquote:[..]
Super dit heb ik ook doorgekregen. Helaas wel laat, maar alsnog komt deze dan aan.
quote:Op zondag 4 februari 2018 20:58 schreef Kamina het volgende:
[..]
Het lijken me goede deals, maar ik kan niet goed onderscheid maken tussen het 13 en het 13.3 model. Ook lijkt het alsof tweemaal dezelfde 13 in de post staat?
En geldt dit nog? http://frontpage.fok.nl/a(...)na-bij-gearbest.html Als in: worden eventuele douanekosten vergoed?
Misschien ook handig om te melden bij welke warenhuizen de kortingscode geldt, want dat moest ik nu nog uitzoeken. De MiAir13NEW deal lijkt me aardig, maar is dus alleen voor HK warenhuizen. Ben daarom benieuwd of douanekosten nog vergoed worden.
Hallo Kamina,quote:Op zondag 4 februari 2018 19:30 schreef Kamina het volgende:
[..]
Het lijken me goede deals, maar ik kan niet goed onderscheid maken tussen het 13 en het 13.3 model. Ook lijkt het alsof tweemaal dezelfde 13 in de post staat?
En geldt dit nog? http://frontpage.fok.nl/a(...)na-bij-gearbest.html Als in: worden eventuele douanekosten vergoed?
Misschien ook handig om te melden bij welke warenhuizen de kortingscode geldt, want dat moest ik nu nog uitzoeken. De MiAir13NEW deal lijkt me aardig, maar is dus alleen voor HK warenhuizen. Ben daarom benieuwd of douanekosten nog vergoed worden.
Oei dat is niet zo mooi. Zou je mij via een PM het probleem lijstje willen sturen met daarin tevens een foto van de pakbon en specifiek vermelden welke producten (hele product naam) je wel en niet hebt ontvangen. Dit kan je eenvoudig zien bij je bestelling van je account. Dan ga ik erachter aan.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:59 schreef Kevin86 het volgende:
[..]
Pakketje is inmiddels gearriveerd en de twee tandenborstels zijn er
Helaas mist het bestelde setje vervangingsborsteltjes en de 2 stekkerverloopjes. Ze staan wel netjes op de paklijst.. (Het pakje in witte plastic envelop was netjes dicht en ongeopend, de missende artikelen zijn er nooit in gestopt.)
Enige kans dat ik in ieder geval de bestelde vervangingsborsteltjes nog ga ontvangen? Beetje een tegenvaller de gang van zaken bij deze bestelling.
Hallo Youri,quote:Op maandag 5 februari 2018 13:33 schreef youri1_2-3 het volgende:
Mijn pakketje is nu al 4 weken onderweg
En ligt daarvan al 2 weken bij de douane! Hoe lang duurt zo’n douane toegang?
Is je pakketje verzonden met Registered Air Mail? Dan duurt het ongeveer 3 weken. Dit zijn schattingen dus pin je er niet op vastquote:Op maandag 5 februari 2018 15:19 schreef Smultie2 het volgende:
Mijn toekomstige telefoon is vanuit HK met 4PX onderweg naar Nederland en heeft de status
2018-02-01 12:21 NLAMS / Despatched to overseas
Durft iemand een ruwe indicatie te geven wanneer ik het pakketje aan de deur zou mogen ontvangen?
kan je een status update er van zien? ik kan dit nammelijk niet want dat het bij de douane is kan ik nergens vindenquote:Hallo Youri,
De douanetoegang verschilt per pakketje en is niet op voorhand te zeggen. Ik kan hier zelf ook geen duidelijkheid of indicatie van geven helaas. Dit doordat het heel erg per pakketje verschilt. Het enige wat ik kan zeggen nog even wachten ook al klinkt dat simpel. Dat is het enige wat ik hierover kan zeggen. Wij hebben daar zelf geen invloed op helaas
Dan heb je het over van bestelling tot ontvangst aan de deur neem ik aan?quote:Op maandag 5 februari 2018 16:26 schreef Gearbest het volgende:
Is je pakketje verzonden met Registered Air Mail? Dan duurt het ongeveer 3 weken. Dit zijn schattingen dus pin je er niet op vast
We kunnen dit niet precies zien. Helaas kan ik niet zien hoever het ervoor staat. Na deze status is er nog geen nieuwe status gekomen. We wachten rustig af.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:36 schreef youri1_2-3 het volgende:
[..]
kan je een status update er van zien? ik kan dit nammelijk niet want dat het bij de douane is kan ik nergens vinden
Dat is correct. Dispatch overseas is ongeveer 2 weken, maar zoals ik al eerder heb vermeld zijn dit schattingen, dus pin je hier gelieve niet aan vast . Het verschilt steeds per pakje een beetje.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:40 schreef Smultie2 het volgende:
[..]
Dan heb je het over van bestelling tot ontvangst aan de deur neem ik aan?
Mijn vraag was specifiek vanaf de status 'Despatched to overseas'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |