abonnement Unibet Coolblue
pi_176900144
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:33 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga je zo een PM sturen. Je order is namelijk al verzonden krijg ik door :)
Ik zie het inderdaad, top! En de code werkte weer dus heb weer besteld :)
Weer erg bedankt voor je moeite :)

Nog 1 vraagje. Op de website stond zoiets als dispatch between 3-7 februari. Nu is het blijkbaar dus zelfs eerder geshipped :) Is dat iets waar jij een hand in hebt gehad of werkt het gewoon zo? Bedoel ik zou zelf niet verwachten dat het dan eerder geshipped wordt dan wat er op de website staat. Vraag het vooral voor de nieuwe bestelling, daar staat nu tussen februari 9-12, is daar iets waarvan ik er rekening mee moet houden dat die ook 1,5 week later geshipped kan worden of is/was dat vooral bij de presale zo (en de sneeuwstorm)?
  CHI shopkeeper vrijdag 2 februari 2018 @ 14:28:15 #152
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176904752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:38 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ik zie het inderdaad, top! En de code werkte weer dus heb weer besteld :)
Weer erg bedankt voor je moeite :)

Nog 1 vraagje. Op de website stond zoiets als dispatch between 3-7 februari. Nu is het blijkbaar dus zelfs eerder geshipped :) Is dat iets waar jij een hand in hebt gehad of werkt het gewoon zo? Bedoel ik zou zelf niet verwachten dat het dan eerder geshipped wordt dan wat er op de website staat. Vraag het vooral voor de nieuwe bestelling, daar staat nu tussen februari 9-12, is daar iets waarvan ik er rekening mee moet houden dat die ook 1,5 week later geshipped kan worden of is/was dat vooral bij de presale zo (en de sneeuwstorm)?
Graag gedaan. Nee er was een vertraging bij de leverancier. Ik heb alleen verzocht om je order met spoed te verzenden dus misschien gewoon geluk of een zending naar voren geschoven :) In ieder geval die is verzonden. Dit kwam voornamelijk door de presale. Deze hebben we ook niet in grote hoeveelheden op voorraad dus die worden speciaal aangevraagd bij de leverancier. Ik verwacht dat deze nu wel in die periode verzonden gaan worden. Is dit niet het geval laat het me dan weten :)
pi_176905647
Die estimate van een week sloeg dus ook nergens op, haha.

Onprofessioneel van Faryaa. Wat zou U nu doen? Die 60 dagen zijn gepasseerd, toch?

Hoe staat het trouwens met het lijstje van de andere klanten? Zijn er nog veel over die op Southhall blijven hangen?
pi_176905898
quote:
Dat is een check fase, zoals controle van verzendlabel, gewicht, afmetingen en of het geen verboden goederen bevat. Beetje vanalles eigenlijk;)
Maar mijn pakket ligt in UK customs of nog in het land waar het vandaan komt?
Ik neem aan gewoon al in UK
pi_176906995
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:45 schreef cmuts het volgende:
Order datum: Nov 29, 2017 01:40:14 AM
Product: XIAOMI Mi Drone 4K UHD WiFi FPV Quadcopter
Order nummer:WA1711250711341662
Tracking Number: 5998628590
Verzending: DPD UK
Probleem: geen levering gehad noch update van levering
VANDAAG DE DRONE ONTVANGEN!!
Tevens nog een refund gehad van 40 dollar
  CHI shopkeeper vrijdag 2 februari 2018 @ 17:15:25 #156
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176908032
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 15:08 schreef wirehunters het volgende:
Die estimate van een week sloeg dus ook nergens op, haha.

Onprofessioneel van Faryaa. Wat zou U nu doen? Die 60 dagen zijn gepasseerd, toch?

Hoe staat het trouwens met het lijstje van de andere klanten? Zijn er nog veel over die op Southhall blijven hangen?
Ja en ik heb het verzoek ingediend om je een ticket te sturen voor je keuze te bevestigen voor een refund/resend. Ik verwacht dat je die maandag krijgt (door het weekend). Dan zou het daarmee opgelost zijn.
Je bent de laatste van het groepje, want de rest heeft een refund/resend gekregen en de andere zijn deze en afgelopen week actief geworden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 15:24 schreef youri1_2-3 het volgende:

[..]

Maar mijn pakket ligt in UK customs of nog in het land waar het vandaan komt?
Ik neem aan gewoon al in UK
Naar alle waarschijnlijkheid in de UK, maar dit kan ik niet zien. Gewoon rustig afwachten. Het is echt wel onderweg en nog even geduld.

quote:
10s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 16:21 schreef cmuts het volgende:

[..]

VANDAAG DE DRONE ONTVANGEN!!
Tevens nog een refund gehad van 40 dollar
Fijn dat je deze ontvangen hebt en de 5% refund hebt gekregen. Ook geen douanekosten neem ik aan :) Veel plezier ermee!
pi_176909423
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 04:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Super hopelijk is het dan opgelost.

[..]

Dat is zeker wel een beetje raar ja. Ik ga deze doorgeven en dan zou het wel in orde moeten gaan komen. Je ontvangt hier snel een ticket over.

[..]

Top, bedankt voor uw hulp.
pi_176914551
Beste Gearbest,

Order datum: Dec 08, 2017 02:05:25 AM
Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor (2 stuks)
Order nummer: WWB1712081605201693
Tracking Number: LVS1376360001814135
Verzending: BEEXPHQ
Probleem: Geen levering. Tracking geeft aan dat hij al lang in NL zou liggen, is echter nooit afgeleverd noch ligt hij bij 1 van de postkantoren in de buurt. Alle overige leveringen die ik ervoor/er iets na besteld heb zijn al lang binnen.

Alvast dank voor de hulp :)
pi_176919703
Hoe zit het met mijn vergoeding?

  CHI shopkeeper zaterdag 3 februari 2018 @ 02:03:08 #160
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176920382
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 22:01 schreef ReXiF het volgende:
Beste Gearbest,

Order datum: Dec 08, 2017 02:05:25 AM
Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor (2 stuks)
Order nummer: WWB1712081605201693
Tracking Number: LVS1376360001814135
Verzending: BEEXPHQ
Probleem: Geen levering. Tracking geeft aan dat hij al lang in NL zou liggen, is echter nooit afgeleverd noch ligt hij bij 1 van de postkantoren in de buurt. Alle overige leveringen die ik ervoor/er iets na besteld heb zijn al lang binnen.

Alvast dank voor de hulp :)
Oké ik ga kijken wat ik kan doen en doorgeven. Zal wel pas rond maandag worden door het weekend. Die staat wel al lang op die melding inderdaad.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 01:13 schreef Tim_Stevens het volgende:
Hoe zit het met mijn vergoeding?

[ afbeelding ]
Sorry, maar denk dat je de vergoeding kwestie verkeerd begrepen hebt. Deze was vanaf de verzenddatum (18-11-2017) totdat de tracking actief wordt in de UK (21-12-2017). Dit zijn jou geval lang geen 45 dagen en je hebt deze nu al ruim een maand in huis....
Ik kan dus geen vergoeding voor je regelen en dit gaat ook niet gebeuren. De tracking is enkele dagen later na dit bericht actief geworden en dit heb ik hier ook gepost :)
Je order heeft qua verzending net iets meer dan een maand geduurd dus wel mooie verzendtijd!
pi_176925790
Oh, ik zie net dat de tracking actief is geworden. De refund / resend mag wat mij betreft uitgesteld worden, want ik denk dat ie binnenkort wel zal aankomen.
pi_176942065
Geachte Gearbest,

Ik zie via Faryaa, dat mijn bestelling sinds 30 Januari al op de status " Customs clearance processing complete" staat.
Nu heb ik bij DPD UK al om informatie gevraagd over verdere verzending, maar bij hun is verder niets bekend dan de Status "Southall Your parcel is on its way".Verder nog niets bekend, dan dit.

In de hoop dat er duidelijkheid over kan komen, neem ik via deze weg nogmaals contact met U op.

Dit zijn mijn order gegevens:

- Orderdatum: 9 Januari 2018
- Product: JG Aurora A5
- Ordernummer: W1801090128336566
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322204548
- Verzendmethode:EU Express (Priority line)
- Probleem:Verzendstatus
- Voorkeur: voor nu, in ieder geval meer duidelijkheid, is het pakket in de UK of al in Nederland, via welk bedrijf wordt het vanuit Nederland verder verzonden? is dit DPD zelf , of overhandigd DPD de verzending in Nederland aan Postnl.Dit is mij verder ook nog niet duidelijk.

Hopelijk kunt u mij spoedig hierin meer duidelijkheid geven.
pi_176942993
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:20 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je zou een ticket op de 25e/26e moeten hebben ontvangen om je refund te bevestigen. Ik ga zeggen dat je die dus niet hebt ontvangen en dus opnieuw sturen. Via PayPal gaat het langzaamst. Via mij nu is het snelst en je hoeft alleen je refund nog te bevestigen. Mijn excuses als je het ticket niet ontvangen hebt.
Ik heb het inmiddels bevestigd, en het geld was vervolgens heel snel binnen. Hoewel ik het wel een beetje typisch Chinees vind dat bij een refund de initiële vertragingscompensatie hier weer van af wordt gehaald, hierdoor is een refund resend een betere optie, maar goed ik had dus vanwege het lange wachten reeds elders de printer gescoord. Voor mij is de zaak nu afgedaan, ik wil je bedanken voor je hulp, ik was niet altijd even aardig, sorry. Ik bestel voortaan duurdere dingen denk ik gewoon alleen in de EU warehouse, want dat ging altijd prima.

Nog even een vraagje, ik krijg nu wel tickets die vragen of ik het pakket heb ontvangen (wat ik dus niet heb, vandaar ook de hele refund uiteraard)

quote:
_MsG_, please confirm you have received the package for W1711241021563386.
Geldt de refund in die zin ook als 'product ontvangen' en moet ik nu gewoon bij de order op 'Confirm receipt' klikken, of moet ik dat juist niet doen en het product gewoon open laten staan?

[ Bericht 0% gewijzigd door _MsG_ op 04-02-2018 22:37:08 ]
Kaas
  CHI shopkeeper zondag 4 februari 2018 @ 13:08:23 #164
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176946145
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:15 schreef wirehunters het volgende:
Oh, ik zie net dat de tracking actief is geworden. De refund / resend mag wat mij betreft uitgesteld worden, want ik denk dat ie binnenkort wel zal aankomen.
Ja deze gaat nog komen. Dit heb ik ook doorgekregen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 08:34 schreef GinoD240 het volgende:
Geachte Gearbest,

Ik zie via Faryaa, dat mijn bestelling sinds 30 Januari al op de status " Customs clearance processing complete" staat.
Nu heb ik bij DPD UK al om informatie gevraagd over verdere verzending, maar bij hun is verder niets bekend dan de Status "Southall Your parcel is on its way".Verder nog niets bekend, dan dit.

In de hoop dat er duidelijkheid over kan komen, neem ik via deze weg nogmaals contact met U op.

Dit zijn mijn order gegevens:

- Orderdatum: 9 Januari 2018
- Product: JG Aurora A5
- Ordernummer: W1801090128336566
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322204548
- Verzendmethode:EU Express (Priority line)
- Probleem:Verzendstatus
- Voorkeur: voor nu, in ieder geval meer duidelijkheid, is het pakket in de UK of al in Nederland, via welk bedrijf wordt het vanuit Nederland verder verzonden? is dit DPD zelf , of overhandigd DPD de verzending in Nederland aan Postnl.Dit is mij verder ook nog niet duidelijk.

Hopelijk kunt u mij spoedig hierin meer duidelijkheid geven.
Lees eerst even de beginpost hoe de verzending van Priority Line werkt. Je pakketje is nog onderweg van het warenhuis naar de UK. Dit duurt ongeveer 3-4 weken. Deze zal binnenkort in de UK aankomen en dan zal de DPD tracking actief worden. Vanaf daar is het nog 2-3 dagen eer je het in huis hebt. Nog heel even geduld dus :)

quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:14 schreef _MsG_ het volgende:

[..]

Ik heb het inmiddels bevestigd, en het geld was vervolgens heel snel binnen. Hoewel ik het wel een beetje typisch Chinees vind dat bij een refund de initiële vertragingscompensatie hier weer van af wordt gehaald, hierdoor is een refund een betere optie, maar goed ik had dus vanwege het lange wachten reeds elders de printer gescoord. Voor mij is de zaak nu afgedaan, ik wil je bedanken voor je hulp, ik was niet altijd even aardig, sorry. Ik bestel voortaan duurdere dingen denk ik gewoon alleen in de EU warehouse, want dat ging altijd prima.

Nog even een vraagje, ik krijg nu wel tickets die vragen of ik het pakket heb ontvangen (wat ik dus niet heb, vandaar ook de hele refund uiteraard)

[..]

Geldt de refund in die zin ook als 'product ontvangen' en moet ik nu gewoon bij de order op 'Confirm receipt' klikken, of moet ik dat juist niet doen en het product gewoon open laten staan?
Bedankt voor de melding hiervan en ik ga dit doorgeven naar mijn leidinggevende, want ik vind dit zelf niet netjes. Anders wiens tracking wel nog actief is geworden of voor een resend hebben gekozen mogen de 5% wel houden. Dit vind ik dus niet eerlijk met jou geval. Ik ga nog in ieder geval proberen te regelen dat die 5% alsnog in orde wordt gemaakt. Ik hoop dat dat gaat lukken.

Ik zou deze nog gewoon open laten staan :)
pi_176948669
Quote

Lees eerst even de beginpost hoe de verzending van Priority Line werkt. Je pakketje is nog onderweg van het warenhuis naar de UK. Dit duurt ongeveer 3-4 weken. Deze zal binnenkort in de UK aankomen en dan zal de DPD tracking actief worden. Vanaf daar is het nog 2-3 dagen eer je het in huis hebt. Nog heel even geduld dus :)

Ik vind het nogal misselijk dat je zo'n toon tegen me aanneemt , wie je ook bent.Ik vraag alleen maar om verdere duidelijkheid.En pas ook maar eens de eerste post aan, want daarin staat 2-3 weken in plaats van 3-4 weken.
  CHI shopkeeper zondag 4 februari 2018 @ 18:12:48 #166
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176953356
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:18 schreef GinoD240 het volgende:

Lees eerst even de beginpost hoe de verzending van Priority Line werkt. Je pakketje is nog onderweg van het warenhuis naar de UK. Dit duurt ongeveer 3-4 weken. Deze zal binnenkort in de UK aankomen en dan zal de DPD tracking actief worden. Vanaf daar is het nog 2-3 dagen eer je het in huis hebt. Nog heel even geduld dus :)

Ik vind het nogal misselijk dat je zo'n toon tegen me aanneemt , wie je ook bent.Ik vraag alleen maar om verdere duidelijkheid.En pas ook maar eens de eerste post aan, want daarin staat 2-3 weken in plaats van 3-4 weken.
Het is niet bedoeld om een misselijke toon aan te slaan of welke toon dan ook. Dit ligt ook mede aan de manier van lezen en mijn excuses als je dit zo ervaart :). Je pakketje is nog onderweg en heeft enkele dagen geleden nog een status update gekregen. Dat je pakketje in clearence is wilt zeggen dat je pakketje gecontroleerd wordt op verboden spullen etc. Dit gebeurd nog in de fase tussen het warenhuis en de UK. Je pakketje zal dan ook naar verwachting spoedig aankomen in de UK aankomen. Ik snap dat je je pakketje snel wilt hebben, maar je zal nog heel even moeten wachten.
  zondag 4 februari 2018 @ 20:58:32 #167
456432 Kamina
Tenacious!
pi_176957386
quote:
Het lijken me goede deals, maar ik kan niet goed onderscheid maken tussen het 13 en het 13.3 model. Ook lijkt het alsof tweemaal dezelfde 13 in de post staat?

En geldt dit nog? http://frontpage.fok.nl/a(...)na-bij-gearbest.html Als in: worden eventuele douanekosten vergoed?

Misschien ook handig om te melden bij welke warenhuizen de kortingscode geldt, want dat moest ik nu nog uitzoeken. De MiAir13NEW deal lijkt me aardig, maar is dus alleen voor HK warenhuizen. Ben daarom benieuwd of douanekosten nog vergoed worden.
1 + 1 = blauw
pi_176969219
quote:
[..]

Super dit heb ik ook doorgekregen. Helaas wel laat, maar alsnog komt deze dan aan.
Pakketje is inmiddels gearriveerd en de twee tandenborstels zijn er :)

Helaas mist het bestelde setje vervangingsborsteltjes en de 2 stekkerverloopjes. Ze staan wel netjes op de paklijst.. (Het pakje in witte plastic envelop was netjes dicht en ongeopend, de missende artikelen zijn er nooit in gestopt.)

Enige kans dat ik in ieder geval de bestelde vervangingsborsteltjes nog ga ontvangen? Beetje een tegenvaller de gang van zaken bij deze bestelling.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kevin86 op 05-02-2018 13:31:10 ]
pi_176969248
Foutje, dubbelpost
pi_176969827
Mijn pakketje is nu al 4 weken onderweg
En ligt daarvan al 2 weken bij de douane! Hoe lang duurt zo’n douane toegang?
pi_176971870
Mijn toekomstige telefoon is vanuit HK met 4PX onderweg naar Nederland en heeft de status
2018-02-01 12:21 NLAMS / Despatched to overseas

Durft iemand een ruwe indicatie te geven wanneer ik het pakketje aan de deur zou mogen ontvangen?
  CHI shopkeeper maandag 5 februari 2018 @ 16:26:37 #172
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176973673
De openingspost wordt snel aangepast met allemaal nieuwe informatie!

quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 20:58 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het lijken me goede deals, maar ik kan niet goed onderscheid maken tussen het 13 en het 13.3 model. Ook lijkt het alsof tweemaal dezelfde 13 in de post staat?

En geldt dit nog? http://frontpage.fok.nl/a(...)na-bij-gearbest.html Als in: worden eventuele douanekosten vergoed?

Misschien ook handig om te melden bij welke warenhuizen de kortingscode geldt, want dat moest ik nu nog uitzoeken. De MiAir13NEW deal lijkt me aardig, maar is dus alleen voor HK warenhuizen. Ben daarom benieuwd of douanekosten nog vergoed worden.
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 19:30 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het lijken me goede deals, maar ik kan niet goed onderscheid maken tussen het 13 en het 13.3 model. Ook lijkt het alsof tweemaal dezelfde 13 in de post staat?

En geldt dit nog? http://frontpage.fok.nl/a(...)na-bij-gearbest.html Als in: worden eventuele douanekosten vergoed?

Misschien ook handig om te melden bij welke warenhuizen de kortingscode geldt, want dat moest ik nu nog uitzoeken. De MiAir13NEW deal lijkt me aardig, maar is dus alleen voor HK warenhuizen. Ben daarom benieuwd of douanekosten nog vergoed worden.
Hallo Kamina,
De onderste en de bovenste aanbieding zijn inderdaad dezelfde. Voor de andere aanbiedingen gaat de link automatisch naar het goede warenhuis via de laptop :) Tenminste dat zou wel de bedoeling moeten zijn ;P
De 13 of 13,3 inch Xiaomi laptops zijn dezelfde afmetingen. De laptops zijn allemaal 13,3 inch laptops (13 inch).
De douanekosten worden alleen vergoedt als je besteld uit een GW warenhuis. Ook vergoeden we als je bestellingen plaatst via Priority Line als verzendmethode. Dit geldt ook voor Registred Air Mail op voorwaarde dat Priority Line niet beschikbaar is.

quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:59 schreef Kevin86 het volgende:

[..]

Pakketje is inmiddels gearriveerd en de twee tandenborstels zijn er :)

Helaas mist het bestelde setje vervangingsborsteltjes en de 2 stekkerverloopjes. Ze staan wel netjes op de paklijst.. (Het pakje in witte plastic envelop was netjes dicht en ongeopend, de missende artikelen zijn er nooit in gestopt.)

Enige kans dat ik in ieder geval de bestelde vervangingsborsteltjes nog ga ontvangen? Beetje een tegenvaller de gang van zaken bij deze bestelling.
Oei dat is niet zo mooi. Zou je mij via een PM het probleem lijstje willen sturen met daarin tevens een foto van de pakbon en specifiek vermelden welke producten (hele product naam) je wel en niet hebt ontvangen. Dit kan je eenvoudig zien bij je bestelling van je account. Dan ga ik erachter aan.

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:33 schreef youri1_2-3 het volgende:
Mijn pakketje is nu al 4 weken onderweg
En ligt daarvan al 2 weken bij de douane! Hoe lang duurt zo’n douane toegang?
Hallo Youri,
De douanetoegang verschilt per pakketje en is niet op voorhand te zeggen. Ik kan hier zelf ook geen duidelijkheid of indicatie van geven helaas. Dit doordat het heel erg per pakketje verschilt. Het enige wat ik kan zeggen nog even wachten ook al klinkt dat simpel. Dat is het enige wat ik hierover kan zeggen. Wij hebben daar zelf geen invloed op helaas :)

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:19 schreef Smultie2 het volgende:
Mijn toekomstige telefoon is vanuit HK met 4PX onderweg naar Nederland en heeft de status
2018-02-01 12:21 NLAMS / Despatched to overseas

Durft iemand een ruwe indicatie te geven wanneer ik het pakketje aan de deur zou mogen ontvangen?
Is je pakketje verzonden met Registered Air Mail? Dan duurt het ongeveer 3 weken. Dit zijn schattingen dus pin je er niet op vast ;)
pi_176973912
quote:
Hallo Youri,
De douanetoegang verschilt per pakketje en is niet op voorhand te zeggen. Ik kan hier zelf ook geen duidelijkheid of indicatie van geven helaas. Dit doordat het heel erg per pakketje verschilt. Het enige wat ik kan zeggen nog even wachten ook al klinkt dat simpel. Dat is het enige wat ik hierover kan zeggen. Wij hebben daar zelf geen invloed op helaas :)
kan je een status update er van zien? ik kan dit nammelijk niet want dat het bij de douane is kan ik nergens vinden
pi_176974012
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:26 schreef Gearbest het volgende:
Is je pakketje verzonden met Registered Air Mail? Dan duurt het ongeveer 3 weken. Dit zijn schattingen dus pin je er niet op vast ;)
Dan heb je het over van bestelling tot ontvangst aan de deur neem ik aan?
Mijn vraag was specifiek vanaf de status 'Despatched to overseas'
  CHI shopkeeper maandag 5 februari 2018 @ 17:46:04 #175
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176975313
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:36 schreef youri1_2-3 het volgende:

[..]

kan je een status update er van zien? ik kan dit nammelijk niet want dat het bij de douane is kan ik nergens vinden
We kunnen dit niet precies zien. Helaas kan ik niet zien hoever het ervoor staat. Na deze status is er nog geen nieuwe status gekomen. We wachten rustig af.

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:40 schreef Smultie2 het volgende:

[..]

Dan heb je het over van bestelling tot ontvangst aan de deur neem ik aan?
Mijn vraag was specifiek vanaf de status 'Despatched to overseas'
Dat is correct. Dispatch overseas is ongeveer 2 weken, maar zoals ik al eerder heb vermeld zijn dit schattingen, dus pin je hier gelieve niet aan vast :P. Het verschilt steeds per pakje een beetje.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gearbest op 05-02-2018 18:17:22 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')