abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177137216
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 04:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Super hopelijk is het dan opgelost.

[..]

Dat is zeker wel een beetje raar ja. Ik ga deze doorgeven en dan zou het wel in orde moeten gaan komen. Je ontvangt hier snel een ticket over.

[..]

Er is niet echt een algemeen email adres, maar weet je je ordernummer nog. Weet je het email adres niet meer wat je gebruikt hebt of?

[..]

Dat is een check fase, zoals controle van verzendlabel, gewicht, afmetingen en of het geen verboden goederen bevat. Beetje vanalles eigenlijk;)

[..]

Dit is nog vrij normaal. Lees ook de beginpost over de verzendmethode Priority Line. Ik verwacht dat je pakketje zeer snel in de UK aankomt. Echt nog heel even geduld. Het kan daar elk moment aankomen.
Ok, ik ben benieuwd (reactie op Ordernummer:W1801011433113241) waarover ik 1 feb had geinformeerd
  CHI shopkeeper dinsdag 13 februari 2018 @ 03:45:58 #227
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177143463
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:00 schreef yezzer het volgende:

[..]

diezelfde waardering wil ik eveneens meegeven aan de erg toegewijde manier waarop de support medewerker/medewerkster van Gearbest hier zijn of haar best doet om de klanten ten dienste te staan, dat verdient een hele dikke pluim hoor, do zo verder als het kan en vooral bedankt !
Dankjewel :)
Ik zal zo verder blijven doen en bedankt voor de waardering. Dat is altijd leuk en fijn om te horen :)
De klant is belangrijk, want zonder jullie was ik hier ook niet geweest.

quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:51 schreef Pegasus81 het volgende:

[..]

Ok, ik ben benieuwd (reactie op Ordernummer:W1801011433113241) waarover ik 1 feb had geinformeerd
Je order heeft op 09-02-2018 de status gekregen dat het naar het snel in het land van eindbestemming zal aankomen. Dit is dan de UK als tussenstop. Vanaf daar gaat het richting Nederland/Belgi. Je pakketje zal dus naar verwachting snel bij je aankomen.
pi_177146807
quote:
Dit zijn toch wel lastige vragen moet ik zeggen. Ik kan je daar ook zelf het antwoord ook niet op geven.
Voor je eerste vraag durf ik het niet te zeggen. Er zijn er namelijk 2 soorten van. Ene met batterij en de andere zonder. Welke je geleverd krijgt is afhankelijk van het landrestricties. Als je kijkt bij de reviews van het product dan zie je dat de meeste wel met batterij ontvangen. Ik durf het dus niet met zekerheid te zeggen. Ik verwacht zelf van niet.

De Xiaomi Mijia Honeywell rookmelder die ik bij jullie bestelde zonet aangeleverd gekregen
(order W1802020556298612 // BE15175735835730)
Toch een ferme teleurstelling: in de verpakking zat de noodzakelijke CR123A batterij NIET! dus GB verstuurt ook verpakkingen waar de batterij uitgehaald is, dat kun je zien omdat aan de onderkant het seal zegel werd doorgesneden!
Ik ben ervan uitgegaan dat die batterij er wel zou bijzitten, uitgaande van de vele user reviews waarbij dat toch vrijwel altijd bevestigd werd, wat u zelf ook min of meer bevestigd hebt.
rouwens, eerder via een Aliexpress verkoper in de 11.11 sale ook al zo 3 van deze identieke rookmelders gekocht, quasi aan dezelfde prijs (iets waarvoor ik hier in dit geval al mijn opgespaarde punten zelfs in de ring heb moeten gooien !), en daar waren de batterijen in alle drie de gevallen inbegrepen.
Dus ze moeten niet afkomen bij GB dat dit bij zendingen naar BE niet zou kunnen...

Mijn vraag: kunt u voor mij hierin nog iets betekenen en de klantendienst of after sales zo'n batterij laten nasturen? Of indien dat niet gaat, dan mogen ze gerust mijn punten daarvoor terugboeken die ik daarvoor in rekening gebracht heb, zodat ik met die centen zelf hier zo'n dure batterij kan aanschaffen.
a.d.h.v. mijn ordernummer zult ook zien dat ik een reguliere n tevens een goede klant ben, dus ze mogen dan toch iets terugdoen vind ik voor deze misser van formaat!
Erg bedankt op voorhand!!
pi_177148515
registreer om deze reclame te verbergen
Staat toch gewoon bij het product dat die batterij er niet bij zit ?

'Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package "

Ik heb ze gewoon online gekocht voor iets van 1,50/stuk.
pi_177148794
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:04 schreef figlio-del-commesso het volgende:
Staat toch gewoon bij het product dat die batterij er niet bij zit ?

'Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package "

Ik heb ze gewoon online gekocht voor iets van 1,50/stuk.
wat je hier aanhaalt klopt weliswaar, maar heb je ook de reviews doorgelezen?
daar wordt veelvuldig melding gemaakt dat de batterij inbegrepen is!
trouwens, de seal was verbroken onderaan de (gekreukte) doos, wat erop wijst dat ze geopend is
vandaar dat ik hier ook vooraf nog aan de GB klantendienst dat ook gevraagd heb, om miserie te voorkomen - ik weet het wel, hij/zij heeft ook geen glazen bol, maar desalniettemin...
een passende en degelijke merk batterij bij bol.com kost 4,29 (Varta)
https://www.bol.com/nl/p/(...)12457495/?country=BE
ik vermoed eerder dat ze de batterijen eruit halen, onder het voorwendsel dat geen batterijen mogen mee verstuurd worden, wat niet overeenkomt met 3 identiek andere die ik eerder kocht.
correct is toch wel heel anders in mijn ogen...
pi_177150140
Reviews op Gearbest moet je niet te serieus nemen, die worden gewoon gemodereerd. Probeer maar eens een negatieve review te plaatsen ;-). In de V&A wordt ook nog gemeld dat er geen batterij in zit overigens.

Ik zou gewoon lokaal of in NL een duracel van 1,50 a 2,00 halen, die heb ik er ook in gestopt. Werken al maanden prima.

Maar het staat je natuurlijk vrij om te kijken of Gearbest je een batterij opstuurt.
  CHI shopkeeper dinsdag 13 februari 2018 @ 14:46:14 #232
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177152843
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:00 schreef yezzer het volgende:

[..]

De Xiaomi Mijia Honeywell rookmelder die ik bij jullie bestelde zonet aangeleverd gekregen
(order W1802020556298612 // BE15175735835730)
Toch een ferme teleurstelling: in de verpakking zat de noodzakelijke CR123A batterij NIET! dus GB verstuurt ook verpakkingen waar de batterij uitgehaald is, dat kun je zien omdat aan de onderkant het seal zegel werd doorgesneden!
Ik ben ervan uitgegaan dat die batterij er wel zou bijzitten, uitgaande van de vele user reviews waarbij dat toch vrijwel altijd bevestigd werd, wat u zelf ook min of meer bevestigd hebt.
rouwens, eerder via een Aliexpress verkoper in de 11.11 sale ook al zo 3 van deze identieke rookmelders gekocht, quasi aan dezelfde prijs (iets waarvoor ik hier in dit geval al mijn opgespaarde punten zelfs in de ring heb moeten gooien !), en daar waren de batterijen in alle drie de gevallen inbegrepen.
Dus ze moeten niet afkomen bij GB dat dit bij zendingen naar BE niet zou kunnen...

Mijn vraag: kunt u voor mij hierin nog iets betekenen en de klantendienst of after sales zo'n batterij laten nasturen? Of indien dat niet gaat, dan mogen ze gerust mijn punten daarvoor terugboeken die ik daarvoor in rekening gebracht heb, zodat ik met die centen zelf hier zo'n dure batterij kan aanschaffen.
a.d.h.v. mijn ordernummer zult ook zien dat ik een reguliere n tevens een goede klant ben, dus ze mogen dan toch iets terugdoen vind ik voor deze misser van formaat!
Erg bedankt op voorhand!!
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:04 schreef figlio-del-commesso het volgende:
Staat toch gewoon bij het product dat die batterij er niet bij zit ?

'Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package "

Ik heb ze gewoon online gekocht voor iets van 1,50/stuk.
Klopt, ik heb dit toen met je bekeken en toen wisten we het niet zeker inderdaad. Het leek er toen op dat deze erbij zouden zitten, Toen stond er als ik me goed herinner het zinnetje ook niet bij "Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package". Ik vermoed inderdaad dat ze deze eruit halen door de regelgeving. Dat ze bij Aliexpress wel aankomen verklaard dit ook, omdat je daar met externe verkopers zit en deze houden zich niet aan de regels daarvan :).
Ik ga deze voor je doorgeven en zal er een omschrijving van doen. Ik zal hier niet snel antwoord op hebben door het Chinees nieuwjaar. Het kan dus even duren voordat je een ticket erover gaat ontvangen. Laat dan ook even weten wat de uitkomst ervan is.
pi_177155944
quote:
Klopt, ik heb dit toen met je bekeken en toen wisten we het niet zeker inderdaad. Het leek er toen op dat deze erbij zouden zitten, Toen stond er als ik me goed herinner het zinnetje ook niet bij "Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package". Ik vermoed inderdaad dat ze deze eruit halen door de regelgeving. Dat ze bij Aliexpress wel aankomen verklaard dit ook, omdat je daar met externe verkopers zit en deze houden zich niet aan de regels daarvan :).
Ik ga deze voor je doorgeven en zal er een omschrijving van doen. Ik zal hier niet snel antwoord op hebben door het Chinees nieuwjaar. Het kan dus even duren voordat je een ticket erover gaat ontvangen. Laat dan ook even weten wat de uitkomst ervan is.
Genoteerd, alvast mijn gewaardeerde dank dat u dit zult laten bekijken. Ik begrijp dat het uiteraard een hele tijd zal duren wegens het Chinees nieuwjaar: geduld is een gave. Klopt eveneens dat die expliciete zin met verwijzing dat de batterij er nu niet meer bij zit, op het moment van mijn bestelling, er niet bij stond: anders had ik die uiteraard niet bij Gearbest besteld moest dat vooraf duidelijk geweest zijn. Laten we hopen dat de staff daar hun regelmatig terugkerende klanten goed gezind is! Trouwens, een fijn Chinees nieuwjaar toegewenst. Dit wordt een jaartje van de hond dacht ik gelezen te hebben!
  CHI shopkeeper dinsdag 13 februari 2018 @ 19:47:43 #234
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177160195
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 17:10 schreef yezzer het volgende:

[..]

Genoteerd, alvast mijn gewaardeerde dank dat u dit zult laten bekijken. Ik begrijp dat het uiteraard een hele tijd zal duren wegens het Chinees nieuwjaar: geduld is een gave. Klopt eveneens dat die expliciete zin met verwijzing dat de batterij er nu niet meer bij zit, op het moment van mijn bestelling, er niet bij stond: anders had ik die uiteraard niet bij Gearbest besteld moest dat vooraf duidelijk geweest zijn. Laten we hopen dat de staff daar hun regelmatig terugkerende klanten goed gezind is! Trouwens, een fijn Chinees nieuwjaar toegewenst. Dit wordt een jaartje van de hond dacht ik gelezen te hebben!
Dat is geen enkele moeite, daar ben ik hier tenslotte voor. We zullen zien wat er uiteindelijk mee gedaan wordt. Ik heb het in ieder geval doorgegeven en het is nu even afwachten. Tevens bedankt!
pi_177164522
Hoi, alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb al eerder gemaild en gereageerd op dit topic maar het kwam klaarblijkelijk niet door op dit forum...
Gisteren een DM gestuurd ipv van een PM en daarvan een melding gemaakt in dit topic. Ook dat is verwijderd. Geen idee waarom. Is het vanwege nieuw lid zijn ?...

Ik moet blijkbaar 7 dagen lid zijn en 10 reacties geplaatst hebben voordat ik een privebericht (PM) kan sturen...
-----melding van Fok.nl--------
Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, n 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 5,9 dagen lid en hebt tot nu toe 1 reactie geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen.
---------------------------

2 foto's staan al in de aangemaakte ticket, de andere kan ik dus nog niet sturen. Het gaat om een kleine printplaat met opdruk "ANET3D V1-5" (verder weinig aan te zien).

De hotend buis is vrij dun, vandaar dat die gebroken kon zijn tijdens inpakken. Kan gebeuren maar het maakt de 3D printer waardeloos.

Het blijkt dat het moederboard "ANET3D V1-5" soms niet alle stroom aankan. Daarom heb ik ook de upgrade parts besteld. Aangezien die nog niet geleverd zijn heb ik besloten alles op te bouwen volgens de originele instructies, wat normaal zou moeten werken. Na de eerste test werkte dat 5 tot 10 minuten, daarna niet meer. alles heeft even gewerkt tijdens die paar minuten. Alle bekabeling is meerdere malen nagelopen voor de test en klopt volgens de beschrijvingen, het moederboard is nu gewoon niet ok. Een aantal functies werken dus niet.

Ik hoop dat je mij verder kunt helpen!

FieRo71
  CHI shopkeeper woensdag 14 februari 2018 @ 12:04:36 #236
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177174835
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:33 schreef FieRo71 het volgende:
Hoi, alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb al eerder gemaild en gereageerd op dit topic maar het kwam klaarblijkelijk niet door op dit forum...
Gisteren een DM gestuurd ipv van een PM en daarvan een melding gemaakt in dit topic. Ook dat is verwijderd. Geen idee waarom. Is het vanwege nieuw lid zijn ?...

Ik moet blijkbaar 7 dagen lid zijn en 10 reacties geplaatst hebben voordat ik een privebericht (PM) kan sturen...
-----melding van Fok.nl--------
Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, n 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 5,9 dagen lid en hebt tot nu toe 1 reactie geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen.
---------------------------

2 foto's staan al in de aangemaakte ticket, de andere kan ik dus nog niet sturen. Het gaat om een kleine printplaat met opdruk "ANET3D V1-5" (verder weinig aan te zien).

De hotend buis is vrij dun, vandaar dat die gebroken kon zijn tijdens inpakken. Kan gebeuren maar het maakt de 3D printer waardeloos.

Het blijkt dat het moederboard "ANET3D V1-5" soms niet alle stroom aankan. Daarom heb ik ook de upgrade parts besteld. Aangezien die nog niet geleverd zijn heb ik besloten alles op te bouwen volgens de originele instructies, wat normaal zou moeten werken. Na de eerste test werkte dat 5 tot 10 minuten, daarna niet meer. alles heeft even gewerkt tijdens die paar minuten. Alle bekabeling is meerdere malen nagelopen voor de test en klopt volgens de beschrijvingen, het moederboard is nu gewoon niet ok. Een aantal functies werken dus niet.

Ik hoop dat je mij verder kunt helpen!

FieRo71
Hallo FieRo71,
Ik heb geen PM of DM berichten ontvangen. Dit is ook logisch volgens de melding van FOK.
-----melding van Fok.nl--------
Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, n 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 5,9 dagen lid en hebt tot nu toe 1 reactie geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen.
---------------------------

Verder heb ik wel al gereageerd op je bericht, maar je moet helaas nog even geduld hebben :) Dan zal er een nieuw ticket gemaakt worden en kun je alles daarin aan toevoegen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:38 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Allereerst onze excuses voor het ongemak! Dit is natuurlijk een kwalijke zaak en het is niet prettig om te horen dat er meerdere onderdelen kapot zijn / nog niet alles is geleverd. Ik ga er dan ook onmiddellijk werk van maken en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Zou je me wel aub via een priv bericht een video kunnen sturen van de onderdelen die defect zijn? Zodra ik meer weet hierover laat ik je het weten.

Je kan de video's anders ook aan het ticket toevoegen.
Er is nog geen nieuw ticket aangemaakt. Dit komt omdat ik deze pas vrijdag heb doorgegeven en door het tijdsverschil waren mijn collega's al naar huis toe. Het is nu Chinees nieuwjaar waardoor er een vertraging is qua probleem oplossing. Je order komt aan de beurt wanneer mijn collega terug is. Gelieve nog geduld te hebben en er zal zeker naar gekeken worden.

Ook aan de andere die nog geen nieuw ticket hebben. Mijn collega's via andere kanalen benaderen heeft op dit moment geen zin, want deze zitten ook met de vertraging. Anders gaat alles door elkaar lopen wat dadelijk alleen maar voor meer verwarring gaat zorgen.
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 04:44 schreef Gearbest het volgende:
Nieuwsupdate: Tijdens Chinees nieuwjaar zullen de bestelling vanuit een China of Hong Kong warenhuis enige vertraging oplopen. Dit zal niet het geval zijn voor GW warenhuizen. Wil je geen vertraging bestel dan uit GW warenhuizen. Dit kan je zien door onder de titel van het product te kijken. Bij Warehouse Options moet dan G-W staan en dan zul je die moeten selecteren.
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:58:02 #237
84418 Syd
The Good Die Young
pi_177183894
Hej grappig wist niet dat er een heel subforum voor was :)

Misschien kan Gearbest user mij helpen? Want de support op de site snapt mijn vraag niet.

Het is nu 15dagen geleden dat ik een order heb geplaatst en betaald. Echter sindsdien is het stil, de track my shipment geeft nog steeds geen status weer.

Is dit een bekend verhaal bij GearBest of? En als ik vraag bij de support op de site hoe het met mijn status zit, krijg ik als antwoord, ja sorry we kunnen je order niet meer annuleren of wijzigen. Maar goed dat is mijn vraag niet. :)

Moet ik nog even geduld houden? :P

/edit

ik moet geduld hebben, OP ff doorgelezen en denk dat ik het wel begrijp. Dus nog ff afwachten dan maar.

[ Bericht 45% gewijzigd door Syd op 14-02-2018 19:54:37 ]
  CHI shopkeeper woensdag 14 februari 2018 @ 20:25:50 #238
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177186037
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:58 schreef Syd het volgende:
Hej grappig wist niet dat er een heel subforum voor was :)

Misschien kan Gearbest user mij helpen? Want de support op de site snapt mijn vraag niet.

Het is nu 15dagen geleden dat ik een order heb geplaatst en betaald. Echter sindsdien is het stil, de track my shipment geeft nog steeds geen status weer.

Is dit een bekend verhaal bij GearBest of? En als ik vraag bij de support op de site hoe het met mijn status zit, krijg ik als antwoord, ja sorry we kunnen je order niet meer annuleren of wijzigen. Maar goed dat is mijn vraag niet. :)

Moet ik nog even geduld houden? :P

/edit

ik moet geduld hebben, OP ff doorgelezen en denk dat ik het wel begrijp. Dus nog ff afwachten dan maar.
Welke verzendmethode heb je gebruikt? Mocht je Priority Line hebben gebruikt en vanuit CH/HK-warenhuis besteld hebben dan is dit normaal. Aangezien de tracking code dan pas ge-update wordt wanneer het pakketje de douane is gepasseerd, dit geldt eveneens voor railway. In de OP staat meer informatie over de desbetreffende verzendmethodes en hoe het in zijn werk gaat met de tracking codes / verloop van tijd.
  woensdag 14 februari 2018 @ 20:29:32 #239
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_177186124
Hoi GB, kunnen jullie aub even meekijken met dit want kom met de klantenservice niet echt verder.

- Orderdatum: 07-01-2018
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Ordernummer: W1801071039251262
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322417342
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem:
Op 7 januari bestelde ik de Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation. Deze is uiteindelijk op 10 januari verzonden vanuit Hong Kong naar Nederland. De trackingcode was vanaf 10 januari beschikbaar en gaf op die dag de volgende melding: Southall, Your parcel is on its way. Met alle geduld heb ik ongeveer 1 keer in de week gekeken of er een statusupdate zichtbaar was in de levering maar er veranderde niets.
Op 5 februari heb ik een ticket ingeschoten bij Gearbest met de vraag of ik misschien de verkeerde trackingcode heb gekregen omdat er geen statusverandering plaatsvond. Zij gaven echter aan geduld te hebben en dat sommige pakketvervoerders de status online niet aanpassen. Omdat er een maximale levertijd bij de bestelling stond van 25 werkdagen heb ik nog maar even gewacht.

Nu is de status vandaag op 14-02-2018 nog steeds hetzelfde en heb ik tot op heden het pakket niet in mijn bezit. Ik bestel vaker pakketten vanuit Azi en kan normaliter de verzending bijna op de dag volgen maar bij deze heb ik vanaf dag 1 niets kunnen zien.

Waar is mijn bestelling?
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
  woensdag 14 februari 2018 @ 20:44:06 #240
84418 Syd
The Good Die Young
pi_177186435
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Welke verzendmethode heb je gebruikt? Mocht je Priority Line hebben gebruikt en vanuit CH/HK-warenhuis besteld hebben dan is dit normaal. Aangezien de tracking code dan pas ge-update wordt wanneer het pakketje de douane is gepasseerd, dit geldt eveneens voor railway. In de OP staat meer informatie over de desbetreffende verzendmethodes en hoe het in zijn werk gaat met de tracking codes / verloop van tijd.
Nee helaas pas achter af dit topic ontdekt :P want heb gekozen voor: - Registered Airmail (Met Tracking & Trace)

kosten: Commodity price : 166.65 + Delivery costs: 0.19 + Insurance: 4.17

Maarja goed voor de volgende keer maar de andere methode kiezen :)

Bedankt voor je snelle bericht!

mocht je nog interesse in hebben:

Jan 30, 2018 16:17:07 PM
Order number: W1801301617073632
Shipping method: DPDUK1
  CHI shopkeeper donderdag 15 februari 2018 @ 14:23:37 #241
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177204626
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hoi GB, kunnen jullie aub even meekijken met dit want kom met de klantenservice niet echt verder.

- Orderdatum: 07-01-2018
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Ordernummer: W1801071039251262
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322417342
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem:
Op 7 januari bestelde ik de Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation. Deze is uiteindelijk op 10 januari verzonden vanuit Hong Kong naar Nederland. De trackingcode was vanaf 10 januari beschikbaar en gaf op die dag de volgende melding: Southall, Your parcel is on its way. Met alle geduld heb ik ongeveer 1 keer in de week gekeken of er een statusupdate zichtbaar was in de levering maar er veranderde niets.
Op 5 februari heb ik een ticket ingeschoten bij Gearbest met de vraag of ik misschien de verkeerde trackingcode heb gekregen omdat er geen statusverandering plaatsvond. Zij gaven echter aan geduld te hebben en dat sommige pakketvervoerders de status online niet aanpassen. Omdat er een maximale levertijd bij de bestelling stond van 25 werkdagen heb ik nog maar even gewacht.

Nu is de status vandaag op 14-02-2018 nog steeds hetzelfde en heb ik tot op heden het pakket niet in mijn bezit. Ik bestel vaker pakketten vanuit Azi en kan normaliter de verzending bijna op de dag volgen maar bij deze heb ik vanaf dag 1 niets kunnen zien.

Waar is mijn bestelling?
Ik zal nog even wat informatie over Priority Line geven:
Priority line (EU Express): Deze verzendmethode is een echte aanrader. Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/Belgi. Je krijgt hierbij wel een tracking code. Deze zal bij DPD pas actief worden na ongeveer 4 weken. De tracking wordt dus actief op de DPD site wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode sluit de kans op douanekosten uit.
De laatste status update van jouw pakketje is: 'Parcel is in clearance.' Ik verwacht dan ook dat jouw pakketje spoedig in de UK aankomt en dat je het eveneens binnenkort mag ontvangen. Op dit moment kunnen wij niet veel doen en zijn wij afhankelijk van de bezorgdienst. Echter, ik zal deze order nauw in de gaten houden en controleren. Houd me aub eveneens op de hoogte.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:44 schreef Syd het volgende:

[..]

Nee helaas pas achter af dit topic ontdekt :P want heb gekozen voor: - Registered Airmail (Met Tracking & Trace)

kosten: Commodity price : 166.65 + Delivery costs: 0.19 + Insurance: 4.17

Maarja goed voor de volgende keer maar de andere methode kiezen :)

Bedankt voor je snelle bericht!

mocht je nog interesse in hebben:

Jan 30, 2018 16:17:07 PM
Order number: W1801301617073632
Shipping method: DPDUK1
Zou je me ook het tracking nummer kunnen geven? Dan kan ik dit even nakijken. Ik zie DPDUK1 staan en dat is wel Priority Line. Als je het tracking geeft dan ga ik er even naar kijken. Je hebt wel pas op 30 januari besteld dus dan is het nog wel vrij vroeg voor Priority Line.
Wel goed dat je alles even na hebt gelezen :)

[ Bericht 23% gewijzigd door Gearbest op 15-02-2018 14:35:56 ]
pi_177205129
Hoi Gearbest

Zou je kunnen kijken naar onderstaande? mijn pakket is voor 18 dagen in 'parcel is in clearance'.

Orderdatum: 18-01-2017
Product: https://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_637652.html
Ordernummer: WP1801180700346623
Trackingnummer: 3453120728
Verzendmethode: DPDUK2
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: refund

Alvast bedankt!
  CHI shopkeeper donderdag 15 februari 2018 @ 14:44:19 #243
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177205354
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:37 schreef werweisschonwie het volgende:
Hoi Gearbest

Zou je kunnen kijken naar onderstaande? mijn pakket is voor 18 dagen in 'parcel is in clearance'.

Orderdatum: 18-01-2017
Product: https://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_637652.html
Ordernummer: WP1801180700346623
Trackingnummer: 3453120728
Verzendmethode: DPDUK2
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: refund

Alvast bedankt!
Hallo,
Ik heb even gekeken en is nog niks raars aan.
Parcel in Clearance kan bij de ene 5 dagen duren en bij de ander 3 weken. Dit verschilt gewoon zo erg dat ik er ook geen schatting over kan maken. Deze zit daar al zo lang dat die er nu wel snel doorheen moet gaan komen. Ik kan helaas daar ook niet achteraan gaan of dit versnellen. Je zal nog even geduld moeten hebben :)
Ik ga deze wel onder toezicht houden, zodat ik deze kan checken op abnormaliteit. Dit is nu nog niet het geval en verwacht zelf snel een update hiervan te zien.
  donderdag 15 februari 2018 @ 15:10:53 #244
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_177206147
Bij mij ongeveer hetzelfde, het eerste stuk ging vrij snel, maar ligt nu al een week stil :(

Orderdatum: 25-01-2018
Product: https://www.gearbest.com/(...)kits/pp_1515950.html
Ordernummer: W1801251623164746
Trackingnummer: 3603056794
Verzendmethode: EU Express / DPD UK 1
Verder nog geen probleem, maar wilde ook even meepraten

quote:
2018-02-07 00:00:00 Customs clearance processing complete.

2018-02-06 14:46:00 Arrived at Sort Facility waiting for customs clearance.

2018-02-02 12:46:00 Parcel arrived at the airport.

2018-01-31 09:19:00 Departed Hongkong Sorting Centre.

2018-01-28 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.

2018-01-27 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.

2018-01-26 04:10:00 Customer data received Southall
pi_177207675
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:44 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Ik heb even gekeken en is nog niks raars aan.
Parcel in Clearance kan bij de ene 5 dagen duren en bij de ander 3 weken. Dit verschilt gewoon zo erg dat ik er ook geen schatting over kan maken. Deze zit daar al zo lang dat die er nu wel snel doorheen moet gaan komen. Ik kan helaas daar ook niet achteraan gaan of dit versnellen. Je zal nog even geduld moeten hebben :)
Ik ga deze wel onder toezicht houden, zodat ik deze kan checken op abnormaliteit. Dit is nu nog niet het geval en verwacht zelf snel een update hiervan te zien.
ok... waar is het pakket nu? is het al in het UK? kan ik deze nog deze week ontvangen of niet? het is een verjaardagscadeau
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:33:49 #246
84418 Syd
The Good Die Young
pi_177209238
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zou je me ook het tracking nummer kunnen geven? Dan kan ik dit even nakijken. Ik zie DPDUK1 staan en dat is wel Priority Line. Als je het tracking geeft dan ga ik er even naar kijken. Je hebt wel pas op 30 januari besteld dus dan is het nog wel vrij vroeg voor Priority Line.
Wel goed dat je alles even na hebt gelezen :)
Als het goed is moet dit de tracking zijn: 3603749313

En wellicht ben ik wat ongeduldig :) bedankt alvast!
  CHI shopkeeper donderdag 15 februari 2018 @ 17:37:29 #247
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177209309
quote:
99s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:10 schreef ErkendFokker het volgende:
Bij mij ongeveer hetzelfde, het eerste stuk ging vrij snel, maar ligt nu al een week stil :(

Orderdatum: 25-01-2018
Product: https://www.gearbest.com/(...)kits/pp_1515950.html
Ordernummer: W1801251623164746
Trackingnummer: 3603056794
Verzendmethode: EU Express / DPD UK 1
Verder nog geen probleem, maar wilde ook even meepraten

[..]

Dat is wel heel snel allemaal gedaan. Je order is pas op de 25 geplaatst dus dit ligt nog wel heel ver voor op schema. Parcel in clearance kan bij de ene een paar dagen duren en bij de andere duurt dit 4 weken bij wijze van. Hierin hebben wij geen invloed en hier kan ik echt alleen zeggen dat je geduld moet hebben en wachten :)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:10 schreef werweisschonwie het volgende:

[..]

ok... waar is het pakket nu? is het al in het UK? kan ik deze nog deze week ontvangen of niet? het is een verjaardagscadeau
Je pakketje is onderweg naar de UK. Deze week gaat sws niet meer lukken vrees ik, want het duurt van de UK nog 2-3 dagen voordat je het in huis hebt. Helaas kan ik er niet meer over zeggen, omdat we op de clearance geen invloed hebben. Zoals ik eerder zei duurt het bij de ene 5 dagen en bij de andere 4 weken bij wijze van. Ik kan hier helaas geen invloed op uitoefenen. Je zult dus nog wel echt even geduld moeten hebben.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:33 schreef Syd het volgende:

[..]

Als het goed is moet dit de tracking zijn: 3603749313

En wellicht ben ik wat ongeduldig :) bedankt alvast!
Ik heb nog even gekeken en het is vanauit Hong Kong vertrokken. Meer kan ik helaas nog niet zien.

[ Bericht 17% gewijzigd door Gearbest op 15-02-2018 17:58:15 ]
pi_177225418
Hi,

Ik heb een ticket bij jullie lopen (AT18020111877) maar er wordt er langzaam op gereageerd. Kan je kijken wat hier de status van is?

Alvast bedankt!
  CHI shopkeeper vrijdag 16 februari 2018 @ 10:55:24 #249
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177225855
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:35 schreef sc0ut84 het volgende:
Hi,

Ik heb een ticket bij jullie lopen (AT18020111877) maar er wordt er langzaam op gereageerd. Kan je kijken wat hier de status van is?

Alvast bedankt!
Hallo,
Dit kan komen door het Chinees nieuwjaar dat op dit moment bezig is. Daardoor is er weinig tot geen klantenservice aanwezig.
Ik kan helaas niet zelf reageren of de inhoud daarvan inzien, wegen privacy redenen.
Als je het probleem lijstje invult en het probleem vermeld kan ik je misschien ook helpen, maar door het Chinees nieuwjaar nu zijn mijn mogelijkheden ook beperkt op dit moment.
pi_177226747
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Iedere bestelling is afzonderlijk van elkaar en dan kan het dus voorkomen dat het ene pakketje sneller bezorgd is dan het andere ondanks de gelijke datum van bestelling. Wat betreft jouw order, ik verwacht dat deze spoedig de douane zal passeren in de UK en vervolgens bezorgd zal worden. Voor de zekerheid ga ik hier even achteraan en houd ik deze ook nauw in de gaten! Ik verwacht dat deze snel bezorgd zal worden.

Hoi Gearbest,

Ondertussen zijn we weer meer dan een week verder maar heb ik nog steeds geen update mogen ontvangen - behalve dan van support dat er naar wordt gekeken. Enig idee hoe lang het nog kan gaan duren? Als er bij wijze van vandaag wordt gevlogen duurt het daarna ook nog eens een aantal dagen tot een aantal weken als ik het goed begrijp uit je vorige post?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')