abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 januari 2018 @ 13:41:23 #276
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176518394
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:39 schreef steelhead het volgende:

[..]

Wow hoeveel waren er dat dan wel niet :o .
Blauw is natuurlijk ook wel een hardnekkige kleurstof :D
Maar waren wel een paar longdrink glazen ja :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176518396
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Afbouwen is hij mee gestop en aan stoppen gaat hij niet beginnen.
Maar eerst was het zo'n pak per dag plus dat hij zich helemaal kapot zoop. Hij is afgekickt van de drank en dat is voor hem en mij voldoende. Ik ben super trots op hem
Dat is behoorlijk idd. Lijkt me niet niets.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_176518401
Mis een peukie op z'n tijd soms nog wel, maar erg blij dat ik er mee gestopt ben. :Y
  Meest relativerende user 2022 maandag 15 januari 2018 @ 13:41:43 #279
357044 Budapestenaar
pi_176518403
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Mijn maag krijgt nooit de kans om te knorren ;(
Is die chocola nog niet op? :P
pi_176518410
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En als collega's dan gerookt hebben en terugkomen, dat hun hele adem en kledign dan zo meurt.
Ik vind t echt intens smerig.

Maar ik merk ook wel dat ik me er nu meer aan stoor dan vroeger. Vroeger was je t "gewend" op stap en in de kroeg. Nu t daar niet meer mag vallen de enkele sigaretten me juist meer op.

In de gaybar in Eindhoven wordt dus wel gewoon binnen gerookt vaak. Zo smerig. Maar smeriger is nog dat t mens van de garderobe dat ook doet. en dan gewoon ONDER JE FUCKING JAS! Meurt heel je jas naar de rook als je weggaat, van haar gepaf. :r
En dan hang je je jas thuis op en dan ruikt de hele gang ernaar :r
Tap tap tap
pi_176518420
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Is die chocola nog niet op? :P
Het duurt niet lang meer, vrees ik.
Tap tap tap
pi_176518422
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt ook één keer de cola light fles leegdrinken en daarna elke dag hem hervullen met water.
Ook een optie :D. Desnoods met wat aanmaak erin.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  Meest relativerende user 2022 maandag 15 januari 2018 @ 13:42:33 #283
357044 Budapestenaar
pi_176518429
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:40 schreef steelhead het volgende:

[..]

Ja whisky in zijn geval :P .
Hmm?
pi_176518437
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja het was echt heel erg met hem. En hij heeft nul terugvallen gehad sinds onze relatie :) en als ik het hem zou vragen zou hij stoppen met roken. Alleen ik gun hem ook zo zijn ontspanning en als ik hem dan zie staan met die peuk in mijn bek, smelt mijn hart een beetje van de gelukszaligheid die ik op zijn gezicht zie
:D Beetje dit idee dus? :')

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176518445
Hoe heb ik het voor mekaar gekregen dat mijn stageverslag klaar is, terwijl ik hier rondhang... Mensen, u kunt me voor heilig verklaren, ik heb een wonder verricht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_176518455
quote:
10s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:D Beetje dit idee dus? :')

[ afbeelding ]
Hahahahahaha... Ik denk dat hij bij het krijgen van een miljoen minder blij zou kijken dan bij het krijgen van een peuk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_176518456
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe heb ik het voor mekaar gekregen dat mijn stageverslag klaar is, terwijl ik hier rondhang... Mensen, u kunt me voor heilig verklaren, ik heb een wonder verricht
Ik krijg ook altijd nog een redelijke hoeveelheid werk gedaan terwijl ik hier tijd verdoe. _O_
pi_176518458
quote:
10s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:D Beetje dit idee dus? :')

[ afbeelding ]
Dit heb ik pas een keer gehad. Nadat ik 11 uur in een te kleine stoel had gezeten in een dreamliner, van Amsterdam naar Orlando, 3 uur vastgehouden ben door TSA en eindelijk buiten stond. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_176518459
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe heb ik het voor mekaar gekregen dat mijn stageverslag klaar is, terwijl ik hier rondhang... Mensen, u kunt me voor heilig verklaren, ik heb een wonder verricht
Sorry, heilig verklaren kan pas na 2 wonderen
pi_176518461
Ziggo zakelijk is ook best interessant... Denk dat ik daar maar een abonnement afsluit :7 Weet alleen niet hoe ik dat moet opvoeren bij de belastingdienst, aangezien tv natuurlijk niet zakelijk is maar wel in dat pakket zit :')
Tap tap tap
pi_176518462
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Blauw is natuurlijk ook wel een hardnekkige kleurstof :D
Maar waren wel een paar longdrink glazen ja :@
How are you alive??
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_176518467
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Ziggo zakelijk is ook best interessant... Denk dat ik daar maar een abonnement afsluit :7 Weet alleen niet hoe ik dat moet opvoeren bij de belastingdienst, aangezien tv natuurlijk niet zakelijk is maar wel in dat pakket zit :')
Pas op, anders staan ze straks weer aan de deur.
pi_176518470
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Pas op, anders staan ze straks weer aan de deur.
Stuur ze wel door naar m'n vader.
Tap tap tap
pi_176518471
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe heb ik het voor mekaar gekregen dat mijn stageverslag klaar is, terwijl ik hier rondhang... Mensen, u kunt me voor heilig verklaren, ik heb een wonder verricht
Dat gaat helaas niet zo makkelijk:

5 Steps to Sainthood

First, the person’s local bishop investigates their life by gathering information from witnesses of their life and any writings they may have written. If the bishop finds them to be worthy of being a saint, then he submits the information that he gathered to the Vatican’s Congregation for the Causes of Saints.

Second, the Congregation for the Causes of Saints can choose to reject the application or accept it and begin their own investigation of the person’s life. If the application is accepted, the person may be called Servant of God.

Third, if the Congregation for the Causes of Saints approves of the candidate, they can choose to declare that the person lived a life heroically virtuous life. This isn’t a declaration that the person is in heaven, but that they pursued holiness while here on earth. If this is indeed found to be the case, the person may be called Venerable.

Fourth, to be recognized as someone in heaven requires that a miracle has taken place through the intercession of that person. The miracle is usually a healing. The healing has to be instantaneous, permanent, and complete while also being scientifically unexplainable. Miracles have to be first verified as scientifically unexplainable by a group of independent doctors, then the person is approved by a panel of theologians, and then the final approval lies with the pope. If this is the case, a person is declared a blessed.

Note: Besides the number of miracles attributed to them, the difference between is a blessed and a saint is that the scope of devotion for a blessed is narrower – usually limited to a specific group of people or a particular region of the world while a saint is held up for devotion for the universal Church.

Fifth, a second miracle is needed in order to declare someone a saint. The confirmation of a second miracle goes through the same scrutiny as the first.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176518472
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik krijg ook altijd nog een redelijke hoeveelheid werk gedaan terwijl ik hier tijd verdoe. _O_
:P En ik hoef niet eens te hopen dat het een voldoende is.
Dinsdagavond kan ik hem inleveren :D
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_176518473
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Mis een peukie op z'n tijd soms nog wel, maar erg blij dat ik er mee gestopt ben. :Y
Duurt ongeveer zo een 5 jaar voordat het helemaal weg uit je longen is, dacht ik.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_176518474
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Stuur ze wel door naar m'n vader.
_O-
pi_176518475
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Sorry, heilig verklaren kan pas na 2 wonderen
Ow :'( Veeleisend zijn die Katholieken zeg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_176518481
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:45 schreef steelhead het volgende:

[..]

Duurt ongeveer zo een 5 jaar voordat het helemaal weg uit je longen is, dacht ik.
3.5 jaar nu. *O*
pi_176518488
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het duurt niet lang meer, vrees ik.
Nieuwe halen, gelijk even buiten geweest :).

Wat voor chocola eigenlijk?
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')