abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 januari 2018 @ 13:42:41 #201
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176541546
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:46 schreef abk2017 het volgende:

[..]

een reden waarom zij klaar met mij zou kunnen zijn, omdat ik smste 'je bent toch geen hoer' (want ze gaat sinds september weer naar parenclubs waar mensen geld neerleggen om met haar seks te kunnen hebben)

een reden waarom hij tussen ons in zou staan: omdat ik dat parenclub gedoe afkeur, hij jaloers is, ik haar op andere gedachten zou kunnen brengen en hij wil bepalen wat daar gebeurt.
-Je vraagt dus naar de bekende weg (Ja, ze is een hoer. Zo noemt men vrouwen waar je sex tegen betaling mee kunt hebben in parenclubs).
-Kan mij goed voorstellen dat die man niet meer wil dat jij je nog met haar bemoeit. Denk dat hij denkt, bemoei je met je eigen zaken. Hij denkt vermoedelijk dat je lesbisch bent. Ben je? Heb je zelf geen gezin?
-Als ik zo lees .... link figuur. parenclubs, zij doet voor geld sex, hij heeft haar nr. dan zou ik toch maar voorzichtig zijn. Wij wonen in Nederland en hier zijn heel veel instanties waartoe de vrouw zich kan wenden als ze in de problemen zit, bv tot die betaalde sex gedwongen wordt. Van huisarts tot politie, van de kerk tot maatschappelijk werk tot de telefonische hulpdienst "sensoor".
-Denk dat jij, op 4 uren afstand, alleen de boel een beetje opruien kan. Om echt te helpen zit je te ver. En mensen kunnen alleen geholpen worden als ze ZELF ook iets willen veranderen en geholpen willen worden.

Hier klopt gewoon iets niet! Bij jou dus!
Los daarvan, gezien de twee laatste - (streepjes) zou ik toch wat meer terughoudend zijn. Als zij hulp wil, heeft ze genoeg mogelijkheden, ook buiten jou om. En je vindt hem toch link? Hoop dat je in dat laatste niet ook nog gelijk krijgt. Als zij in een parenclub werkt zal ie niet blij zijn als jij met je gesteuk een heel dik inkomen in gevaar brengt.

[ Bericht 3% gewijzigd door LeesFoknl op 16-01-2018 23:28:42 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176541694
Hmmm ik denk dat je wel een heel raar idee hebt van parenclubs, als je naar een parenclub gaat, betalen mensen niet om met jou seks te hebben, ze betalen intree om de club binnen te komen, als ze de hele avond bitterballetjes aan de bar willen eten is dat allemaal eigen keus, als mensen zich daar compleet suf willen laten neuken is dat hun eigen keus met het risico dat andere bezoekers hun misschien afwijzen waardoor dat idee van sufneuken niet doorgaat, alles wat je in een parenclub is op vrijwillige basis, je mag gewoon nee zeggen.
Als iemand met jou seks wil mag je nee zeggen als jij met iemand seks wil mag diegene gewoon nee zeggen. Sommige mensen gaan er niet eens heen vanwege de seks, maar de relaxte sfeer, voor 35 euro eten en drinken ze dan gezellig terwijl verderop een stel elkaar aan het afraggen is. Moet ieder zelf weten en dat maakt niet van iemand meteen een hoer.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 13:57:37 #203
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176541786
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:13 schreef abk2017 het volgende:

[..]
Ik jaloers?? Op dat parenclub gedoe? Nou sorry hoor. Je snapt het denk ik echt niet. Ooit wel eens gehoord van, om iemand geven?
Ja, hebben we, en ook van geile vrouwen die voor hun vriendinnetjes willen bepalen dat ze niet in een parenclub moeten sexen maar wel met hen.
En in parenclubs zijn er ook regelmatig vrouwen die "hun diensten aanbieden". Zowel aan mannen als aan vrouwen!
En als er met sex geld te verdienen is dan zijn de hoeren er al gauw ook te vinden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 14:02:40 #204
441859 crew  Lenny77
pi_176541882
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:57 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, hebben we, en ook van geile vrouwen die voor hun vriendinnetjes willen bepalen dat ze niet in een parenclub moeten sexen maar wel met hen.
En in parenclubs zijn er ook regelmatig vrouwen die "hun diensten aanbieden". Zowel aan mannen als aan vrouwen!
En als er met sex geld te verdienen is dan zijn de hoeren er al gauw ook te vinden.
Maar haar vriendin is een gewone bezoeker, geen betaalde!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176542712
Ja, ik vind het niet zo gek dat ze je niet meer hoeft te spreken, als je haar toch alleen maar voor 'vies' en 'hoer' kunt uitmaken. :')
  Spellchecker dinsdag 16 januari 2018 @ 15:01:19 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176543222
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 14:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar haar vriendin is een gewone bezoeker, geen betaalde!
Wel een betaalde volgens TS.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 15:01:54 #207
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_176543237
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:44 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Precies, je verdient echt gelukkig zijn met een toffe vriendin!
:') :D _O-
  dinsdag 16 januari 2018 @ 16:40:52 #208
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176545083
Over parenclubs gesproken is het een erotische club voor homo's, lesbiennes, biseksuelen en hetero-paren die ruimdenken zijn op het seksgebied, zowel een trio of kwartet met bekenden of vreemde paren seks bedrijven. En daar hoort hapjes en drinken er bij, waar voor ze ook een entreegelden ervoor moeten betalen. Ik ben zelf nooit geweest, maar weet het ook dat het voor iedereen verschillend hoe je over seks denkt en wil experimenteren. Alleenstaanden gaan ook wel eens naar een parenclubs met goede vrienden of in zijn of haar alleen naar toe. Het is een luxe aangelegenheid om voor iedereen mooie ervaring te hebben met seks die ze doen met vreemden mensen. Het hoeft echt geen hoer te zijn wat jullie al beweren.

Zie het ook als gay of biseksuele club waar iemand naar toe gaat om seksuele lusten te bevredigen.
Humor, serieus en vrolijk!
  dinsdag 16 januari 2018 @ 23:31:03 #209
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176556504
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hmmm ik denk dat je wel een heel raar idee hebt van parenclubs, als je naar een parenclub gaat, betalen mensen niet om met jou seks te hebben, ze betalen intree om de club binnen te komen, als ze de hele avond bitterballetjes aan de bar willen eten is dat allemaal eigen keus, als mensen zich daar compleet suf willen laten neuken is dat hun eigen keus met het risico dat andere bezoekers hun misschien afwijzen waardoor dat idee van sufneuken niet doorgaat, alles wat je in een parenclub is op vrijwillige basis, je mag gewoon nee zeggen.
Als iemand met jou seks wil mag je nee zeggen als jij met iemand seks wil mag diegene gewoon nee zeggen. Sommige mensen gaan er niet eens heen vanwege de seks, maar de relaxte sfeer, voor 35 euro eten en drinken ze dan gezellig terwijl verderop een stel elkaar aan het afraggen is. Moet ieder zelf weten en dat maakt niet van iemand meteen een hoer.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 14:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar haar vriendin is een gewone bezoeker, geen betaalde!
ook in parenclubs zijn er vrouwen die voor geld sex leveren. Dat er ook veel bezoeksters zijn die zich niet laten betalen is gewoon wat anders. En natuurlijjk moet iedereen entree betalen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 16 januari 2018 @ 23:41:30 #210
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176556760
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:40 schreef Ven1972 het volgende:
Over parenclubs gesproken is het een erotische club voor homo's, lesbiennes, biseksuelen en hetero-paren die ruimdenken zijn op het seksgebied, zowel een trio of kwartet met bekenden of vreemde paren seks bedrijven. En daar hoort hapjes en drinken er bij, waar voor ze ook een entreegelden ervoor moeten betalen. Ik ben zelf nooit geweest, maar weet het ook dat het voor iedereen verschillend hoe je over seks denkt en wil experimenteren. Alleenstaanden gaan ook wel eens naar een parenclubs met goede vrienden of in zijn of haar alleen naar toe. Het is een luxe aangelegenheid om voor iedereen mooie ervaring te hebben met seks die ze doen met vreemden mensen. Het hoeft echt geen hoer te zijn wat jullie al beweren.

Zie het ook als gay of biseksuele club waar iemand naar toe gaat om seksuele lusten te bevredigen.
OMDAT er ook alleenstaanden cq alleengaanden zijn die minder dan een 8 zijn (om in goed Fokbegrip te blijven) en dus ook geil zijn of worden zijn er ook al vrouwen op het idee gekomen om daar eens heen te gaan, de entree te betalen en die geile / opgegeilden (meest mannen) tegen betaling hun service te bieden. En neen, dat is oorspronkelijk natuurlijk niet de bedoeling geweest van het idee "parenclub", maar het gebeurt wel. Ik schrijf ook niet IN IEDERE parenclub maar vaak wel. En ik denk ook niet dat die vrouwen dat jou / jullie komen meededelen als ze zo een geile man voor XX ¤ even gauw afwerken. altijd beter als op straat of achter de ramen te moeten werken. En ... veel goedkoper, achter een raam kost 120 euro huur per dag. En dan krijg je geen hapjes en drankjes, het nivo van het clienteel is stukken minder en als er problemen zijn ben je als hoertje ook beter af in een parenclub.
De uitbater .. wat maakt het die uit. Die krijgt en leeft van de entree gelden. Zolang het maar een beetje stiekem gebeurt (het betalen) zodat de echte swingers er geen problemen over maken zijn het gewoon extra inkomsten dat dit soort mannen en dit soort vrouwen komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 16-01-2018 23:53:12 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 16 januari 2018 @ 23:50:18 #211
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176556912
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:40 schreef Ven1972 het volgende:
Over parenclubs gesproken is het een erotische club voor homo's, lesbiennes, biseksuelen en hetero-paren die ruimdenken zijn op het seksgebied, zowel een trio of kwartet met bekenden of vreemde paren seks bedrijven. En daar hoort hapjes en drinken er bij, waar voor ze ook een entreegelden ervoor moeten betalen. Ik ben zelf nooit geweest, maar weet het ook dat het voor iedereen verschillend hoe je over seks denkt en wil experimenteren. Alleenstaanden gaan ook wel eens naar een parenclubs met goede vrienden of in zijn of haar alleen naar toe. Het is een luxe aangelegenheid om voor iedereen mooie ervaring te hebben met seks die ze doen met vreemden mensen. Het hoeft echt geen hoer te zijn wat jullie al beweren.
Volgens mij heb jij alleen ooit een verkoopfolder gelezen. Weet je wanneer het een luxe aangelegenheid is? Als de entree 250 euro of meer is. En weet je dan wat je er voor mannelijk publiek vaak vindt? Vaak ook diegenen die hun geld zo makkelijk verdienen dat 250 ¤ geen probleem is. En vaak is dat niet helemaal eerlijk werk. En als die vent uiterlijk geen acht-je is dan is 150-300 euro om ook aan zijn gerief te komen geen probleem.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176568314
Dit topic is sowieso nu al uitverkozen tot 1 van de R&P pareltjes van 2018.
Ven en de TS zijn 2 labiele figuren die denken dat ze alles weten, maar daarnaast zichzelf constant tegenspreken.

Lachwekkend en ERG vermakelijk topic! Ga zo voort!
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:40:24 #213
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176569115
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 23:31 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]


[..]

ook in parenclubs zijn er vrouwen die voor geld sex leveren. Dat er ook veel bezoeksters zijn die zich niet laten betalen is gewoon wat anders. En natuurlijjk moet iedereen entree betalen.
Er zijn speciale amateurhoeren avonden. Met een beperkt bedrag.
Maar verder is betaald niet de gewoonte in parenclubs. Ronduit not done zelfs.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:56:56 #214
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176569604
Ja, waar jij gaat? Maar daarom is dat nog niet een wet van Meden en Perzen. _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:12:34 #215
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176570022
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:08 schreef Cracker26 het volgende:
Dit topic is sowieso nu al uitverkozen tot 1 van de R&P pareltjes van 2018.
Ven en de TS zijn 2 labiele figuren die denken dat ze alles weten, maar daarnaast zichzelf constant tegenspreken.

Lachwekkend en ERG vermakelijk topic! Ga zo voort!
Man, ik ben niet labiel hoor, ik meen wat ik ook zeg. maar ik weet ook niet alles! TS meent ook wat zij ook zegt, helaas is zij net als ik niet labiel hoor. :( :( :( :( :( :( :( :( :( Ik ben echt niet gediend van jou!
Humor, serieus en vrolijk!
pi_176570425
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:12 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Man, ik ben niet labiel hoor, ik meen wat ik ook zeg. maar ik weet ook niet alles! TS meent ook wat zij ook zegt, helaas is zij net als ik niet labiel hoor. :( :( :( :( :( :( :( :( :( Ik ben echt niet gediend van jou!
Ok ok, misschien is labiel niet het juiste woord.
Maar de conversaties tussen jullie tonen in ieder geval wel aan dat jullie beide een beetje simpele zieltjes zijn.
  woensdag 17 januari 2018 @ 23:51:28 #217
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176579551
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:26 schreef Cracker26 het volgende:

[..]

Ok ok, misschien is labiel niet het juiste woord.
Maar de conversaties tussen jullie tonen in ieder geval wel aan dat jullie beide een beetje simpele zieltjes zijn.
Hmm, ik heb in echte leven te maken met een narcistische persoon die in mijn familie voorkomt, daarom begrijp ik TS wel. En onthou het goed dat narcist een gevaarlijke persoon is die alleen belust is op de macht, manipulatie van mensen, en respecteert geen andere mensen omtrent meningen te horen. Helaas is dat een harde werkelijkheid dat narcisten geen normale personen zijn, maar met een gedragsprobleem.
Humor, serieus en vrolijk!
  donderdag 18 januari 2018 @ 00:04:13 #218
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_176579754
Laat iemand anders bellen met een ander nummer en laat die vragen of hij/zij haar kan spreken over (verzin iets leuks)
Fade to Black
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')