abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 januari 2018 @ 14:01:08 #201
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_176818167
Mag ik jullie even herinneren dat deze beide inzendingen hun semi mochten sluiten. Of te wel... Hoe goed of slecht de loting ook, het hangt van zoveel meer af!


pi_176818170
Zo, dat is even een kutloting :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_176818184
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:59 schreef Greys het volgende:
Wanneer horen we nou ook alweer de échte volgorde dan? :o
Pas in april gok ik, als alle landen hun inzendingen hebben bevestigd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 29 januari 2018 @ 14:02:45 #204
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_176818197
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:01 schreef lashatumbai het volgende:
Mag ik jullie even herinneren dat deze beide inzendingen hun semi mochten sluiten. Of te wel... Hoe goed of slecht de loting ook, het hangt van zoveel meer af!


O nee, common linnets waren 14de van de 16 deelnemers
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 14:04:33 #205
163650 Greys
pi_176818231
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Pas in april gok ik, als alle landen hun inzendingen hebben bevestigd
Oh ja, logisch ook, dan kunnen ze het een beetje indelen op soort liedje.
Dat had ik kunnen weten en volgens mij vraag ik ook elk jaar weer hetzelfde in alle hysterie :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176818255
quote:
Wat blijft het toch prachtig. O+ O+ O+

Hoop dat ze er weer zo'n 'videoclip' van kunnen maken, geen publiek in beeld enzo.
pi_176818259
Nou, tot mei dan weer! :) :W
leven zoals het leven is
pi_176818290
Eerste helft hoeft overigens geen bezwaar te zijn, maar omringd door bijna alleen maar top- en subtoplanden wordt het toch wel een lastig verhaal.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 14:07:47 #209
163650 Greys
pi_176818296
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:06 schreef Jason22 het volgende:
Nou, tot mei dan weer! :) :W
Nee joh! Lekker mee blijven hyperen. In april kunnen we al de Eurovision in Concert optredens beoordelen met z'n allen ook :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 14:08:41 #210
163650 Greys
pi_176818310
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:07 schreef Fred_B het volgende:
Eerste helft hoeft overigens geen bezwaar te zijn, maar omringd door bijna alleen maar top- en subtoplanden wordt het toch wel een lastig verhaal.
Als je zoals Waylon gaat voor de winst kom je die top- en subtoplanden sowieso weer in de finale tegen dus dan zou het weinig uit moeten maken als ze ook al in je semi zitten. Je moet gewoon beter zijn.

Mijn teleurstelling is alweer weg hoor, hij moet het in elke soort semi kunnen. Anders wordt het sowieso niks in de finale. Dus het komt vast goed *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176818350
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee joh! Lekker mee blijven hyperen. In april kunnen we al de Eurovision in Concert optredens beoordelen met z'n allen ook :D
Haha, kom tussendoor nog wel eens langs hoor! :P :D
leven zoals het leven is
pi_176818475
Het valt wel tegen hoeveel de Scandinaviers op ons stemmen, dan kun je beter de Baltische lui hebben.
Zweden, Denemarken, Noorwegen en Australië gaan elkaar heel veel punten geven.
De kwalificatiegemiddelden liggen in ieder geval een stuk hoger in HF2
pi_176818564
Ik ben ook alweer even van de schrik bekomen. Waylon moet die landen sowieso verslaan, dus dan kan je dat beter meteen in de halve finale al doen.
Overigens heb ik stille hoop dat Rusland en Australië dit jaar tegen gaan vallen met niet al te best zingende zangeressen.

Wat betreft Polen; die zijn er ook de afgelopen jaren vaak maar net tussen geglipt. Ze hebben weliswaar aldoor de finale gehaald, maar dat ging echt niet altijd even makkelijk. Een heel grote concurrent is het dus ook niet.
Tegenwoordig kan Nederland toch ook wel als een vrij gevaarlijk land worden voorzien, met vier keer in vijf jaar heel makkelijke kwalificaties en maar 1 non-kwalificatie wat dan ook gewoon een kutinzending was.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_176818573
Verder nog Moldavie-Roemenië bondje, Servie-Montenegro. Oekraine-Rusland.
Dit wordt niks dit jaar als je geen top5 song in handen hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 14:26:30 #215
163650 Greys
pi_176818639
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:22 schreef Wuwwa het volgende:
Verder nog Moldavie-Roemenië bondje, Servie-Montenegro. Oekraine-Rusland.
Dit wordt niks dit jaar als je geen top5 song in handen hebt.
Als je met één land een bondje hebt krijg je daar de twaalf van ja. Maar als je van alle landen een punt of 8 krijgt ben je ook gewoon door. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176818671
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:22 schreef Wuwwa het volgende:
Verder nog Moldavie-Roemenië bondje, Servie-Montenegro. Oekraine-Rusland.
Dit wordt niks dit jaar als je geen top5 song in handen hebt.
Die twee laatste bondjes zijn zo sterk niet hoor, Oekraine en Rusland gaan elkaar bij de jury's niets geven gok ik zo... dus daar blijven alleen wat televotepunten overeind...

De Balkan is tegenwoordig ook niet meer zo trouw onderling als in eerdere jaren...

Ik moet het echt nog zien met die Russische zangeres, iets zegt met dat de EBU het gekut van vorig jaar nog niet is vergeten en de Russen startplek 1 of 2 geven en er alles aan doen om ze uit de finale te houden... Oekraine zal wellicht ook met iets minder sterks komen, vaak vallen landen even terug als ze net gewonnen hebben, Zweden uitgezonderd :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 14:29:47 #217
163650 Greys
pi_176818714
https://www.ad.nl/politie(...)ngfestival~a4d09176/

Als demense thuis nog niet negatief waren over onze kansen (wat ze zo goed als altijd zijn want Nederlandsers) dan zijn ze het wel na dit artikel _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176818760
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik moet het echt nog zien met die Russische zangeres, iets zegt met dat de EBU het gekut van vorig jaar nog niet is vergeten en de Russen startplek 1 of 2 geven en er alles aan doen om ze uit de finale te houden... Oekraine zal wellicht ook met iets minder sterks komen, vaak vallen landen even terug als ze net gewonnen hebben, Zweden uitgezonderd :P
Ben benieuwd of de Russen daadwerkelijk het rolstoelvrouwtje gaan sturen, volgens mij was zij vorig jaar eerder een middelvinger act richting Oekraïne ('kijk eens hoe bot die organisatie een gehandicapt meisje de deur wijzen').
En ik hoop dat de Zweden een keer iets artsy's brengen, want steeds maar weer die gladde pop begint ook stierlijk te vervelen.
pi_176818785
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:29 schreef Greys het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)ngfestival~a4d09176/

Als demense thuis nog niet negatief waren over onze kansen (wat ze zo goed als altijd zijn want Nederlandsers) dan zijn ze het wel na dit artikel _O-
Ik zat al weer met kromme tenen, elk jaar dezelfde kop: Halve finale des doods :D

Daarnaast ook nog eens feitelijk onjuist door over 16 deelnemers te spreken _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176818805
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:31 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ben benieuwd of de Russen daadwerkelijk het rolstoelvrouwtje gaan sturen, volgens mij was zij vorig jaar eerder een middelvinger act richting Oekraïne ('kijk eens hoe bot die organisatie een gehandicapt meisje de deur wijzen').
En ik hoop dat de Zweden een keer iets artsy's brengen, want steeds maar weer die gladde pop begint ook stierlijk te vervelen.
Rusland heeft die zangeres al bevestigd. Als ik naar de line-up van Zweden kijk zet ik mijn geld dit jaar echt op Mariette, en dan is het wel weer popmuziek, maar wel met een donker randje...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176819494
Zoals elk jaar zal het puur van de kwaliteit van de inzending afhangen of we doorgaan. Nederland krijgt niks cadeau op het songfestival, daar verandert deze loting weinig aan. De aanwezigheid van Zweden, Denemarken, Australie is bovendien niet alleen een nadeel, want dat zijn ook landen met muzieksmaak die stemmen op goede nummers.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 15:28:44 #222
163650 Greys
pi_176819888
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:08 schreef blackswangreen het volgende:
Zoals elk jaar zal het puur van de kwaliteit van de inzending afhangen of we doorgaan. Nederland krijgt niks cadeau op het songfestival, daar verandert deze loting weinig aan. De aanwezigheid van Zweden, Denemarken, Australie is bovendien niet alleen een nadeel, want dat zijn ook landen met muzieksmaak die stemmen op goede nummers.
Mee eens. Als je van dat soort landen allemaal 7 of 8 punten krijgt zit je al best prima.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176820146
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:08 schreef blackswangreen het volgende:
Zoals elk jaar zal het puur van de kwaliteit van de inzending afhangen of we doorgaan. Nederland krijgt niks cadeau op het songfestival, daar verandert deze loting weinig aan. De aanwezigheid van Zweden, Denemarken, Australie is bovendien niet alleen een nadeel, want dat zijn ook landen met muzieksmaak die stemmen op goede nummers.
Yup, er lijken op het oog ook de nodige "westerse muziek"-georienteerde landen in onze halve finale te zitten en het is inderdaad altijd zo dat Nederland niets cadeau krijgt. Het had wat dat betreft echt niet veel beter uitgepakt in de eerste halve finale, met landen als Armenie, Azerbaijan Albanie, Bulgarije en Wit-Rusland komen daar normaal gesproken de punten ook niet vandaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176820150
Met een goed lied ga je gewoon door, Portugal heeft vorig jaar bewezen dat het mogelijk is.

Halve finale was volgens Waylon slechts een formaliteit. Als je dat soort dingen zegt dan ga je voor goud, dus ik heb er alle vertrouwen in dat hij met iets goeds gaat komen.
pi_176820266
Mja, Douwe Bob en OG3NE gingen ook voor goud, maar met hun nummers wist je bij voorbaat al dat dát sowieso niet ging gebeuren. Een artiest kan zelf heel overtuigd zijn van een winnend lied, maar dat zegt weinig.

Maar goed, ik probeer vanaf nu positief te blijven. Deze loting heeft inderdaad ook voordelen. Daarnaast weten we nog geen enkele concurrent en ook de standaard goed scorende landen kunnen iets volkomen kuts inzenden. Ik ben bijv. ervan overtuigd dat Roemenië in 2016 in de semi was blijven hangen als ze niet werden gediskwalificeerd en bij Rusland verleden jaar heb ik ook die vermoedens.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_176821623
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:52 schreef Aoibhin het volgende:
Mja, Douwe Bob en OG3NE gingen ook voor goud, maar met hun nummers wist je bij voorbaat al dat dát sowieso niet ging gebeuren. Een artiest kan zelf heel overtuigd zijn van een winnend lied, maar dat zegt weinig.

Maar goed, ik probeer vanaf nu positief te blijven. Deze loting heeft inderdaad ook voordelen. Daarnaast weten we nog geen enkele concurrent en ook de standaard goed scorende landen kunnen iets volkomen kuts inzenden. Ik ben bijv. ervan overtuigd dat Roemenië in 2016 in de semi was blijven hangen als ze niet werden gediskwalificeerd en bij Rusland verleden jaar heb ik ook die vermoedens.
Ik heb er ook zeker vertrouwen in dat Waylon het wel redt met een goed liedje, maar er zijn wel een paar dingen die tegen ons werken.

- Van de toplanden in onze semi Rusland, Roemenië, Noorwegen, Australië, Zweden en Polen is het onwaarschijnlijk dat er 2 of meer gaan falen. Als zij iets minders sturen, zorgt bij Rusland, Roemenië en Polen de diaspora voting wel voor veel punten. En bij Zweden en Australië helpt de jury wel een handje, ongeacht de inzending. Wat overigens bij Nederland in de voorgaande jaren ook wel gebeurde, daarom is het extra jammer dat beide landen bij ons zijn geloot.

-Nederland moet weer in de eerste helft, waarbij een verhouding van 6-4 in landen die doorgaan (eerste versus tweede helft) wel het maximum haalbare is, vanwege het geheugen van de kijkers en juryleden en de mensen die later inschakelen. Zeker ook met Polen, Oekraine, Zweden en Hongarije laat in de show. In die eerste helft heb je ook nog buiten San Marino alleen maar toppers en subtoppers, waarvan er toch echt wel een paar serieus moeten falen.

-Je hebt meerdere dubieuze jury-landen in onze semi, te weten Malta, San Marino, Montenegro en VJR Macedonië, die elkaar zeker punten gaan geven, ongeacht de wanstaltige kwaliteit die hun inzendingen misschien gaan hebben.

Wat wel enigszins positief is, dat is wat we al kennen. Het Russische meisje gaat ongetwijfeld falen op de West-Europese jury en televoting (al verwacht ik niet dat Rusland de finale mist). Als in Noorwegen dat Talk to the hand-lied wint, is dat vermoedelijk alleen een jury-lied. En Australie stuurt iemand die niet kan zingen.

Maar Waylon moet gewoon van zijn eigen kracht uitgaan. Voor kwalificatie moet je ongeveer 6 punten per land pakken (dat is televoting en jury bij elkaar). Met een goed liedje moet Top 5 bij de jury wel kunnen (en als dat niet kan, houdt het ook wel meteen op waarschijnlijk) en dan komt het met de televoting erbij wel goed.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_176822109
Nja, eigenlijk zegt die loting niks. Want de 'beste' wint toch wel. Het is echt niet zo dat iemand die het festival wint 10e werd in de halve finale.
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2018 @ 18:12:55 #228
368283 ato
pi_176822670
Ik dacht in eerste instantie Fuck daar gaan wij weer, wanneer komen wij van deze vloek af.

Maar inderdaad met een goed liedje moet deze halve finale kunnen.
Ik hoop wel dat Waylon ergens op plaats 8 of 9 mag starten.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter maandag 29 januari 2018 @ 18:32:01 #229
87554 Cee
Welluk?
pi_176823055
Wat lootte Portugal vorig jaar?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 18:34:04 #230
163650 Greys
pi_176823110
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:32 schreef Cee het volgende:
Wat lootte Portugal vorig jaar?
Die mocht als 9e van de 18 deelnemers in semi 1.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176823225
Pas als drie kwart van de muziek binnen is en de online lijstjes binnen komen van de gemiddelde esf fan kan er een inschatting worden gemaakt van de kansen. Hoop alleen dat Waylon in dienst komt te staan van het nummer en niet dat hij nog allerlei capriolen en rauwe randjes moet plaatsen om er nog iets van te maken. Vaak waren we de laatste jaren vooraf middenmoot, waarna we door de live-performance subtop (of mislukking) bereikten. Als we in maart al bij de beste 6 songs zitten heb ik er vertrouwen in, anders wordt het erg lastig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 18:41:40 #232
163650 Greys
pi_176823267
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:39 schreef Wuwwa het volgende:
Pas als drie kwart van de muziek binnen is en de online lijstjes binnen komen van de gemiddelde esf fan kan er een inschatting worden gemaakt van de kansen. Hoop alleen dat Waylon in dienst komt te staan van het nummer en niet dat hij nog allerlei capriolen en rauwe randjes moet plaatsen om er nog iets van te maken. Vaak waren we de laatste jaren vooraf middenmoot, waarna we door de live-performance subtop (of mislukking) bereikten. Als we in maart al bij de beste 6 songs zitten heb ik er vertrouwen in, anders wordt het erg lastig.
Deels mee eens. Maar Calm After The Storm moest het bv ook van de echte live uitvoering hebben. Die stonden in maart niet echt heel hoog (toch? :@ ). En dat viel wat mij betreft niet onder allerlei capriolen of rauwe randjes toevoegen maar puur de magie van de live performance in al z'n glorie en camerawerk etc.

En de Italiaan van vorig jaar had het omgekeerde. Vooraf op YouTube de onbetwiste winnaar en live 'mwahhhhh'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 januari 2018 @ 18:49:21 #233
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176823414
Het is inderdaad geen gunstige loting. Zeker niet omdat je weer in de eerste helft ziet. Maar zodra Waylon met een goed liedje komt en een goed optreden neerzet (dat laatste zal geen probleem zijn, dat eerste is afwachten), dan gaat hij gewoon naar de finale.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 18:54:28 #234
375570 crew  Cyan9
pi_176823512
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:52 schreef Nathvi het volgende:
Aan de andere kant is er in die andere semi wel veel meer vriendjespolitiek. Wij zitten dan wel met Zweden, Noorwegen en Denemarken, (en Duitsland) en dat zijn dan weer onze vriendjes. Terwijl Rusland eigenlijk alleen Georgië (en Polen?) heeft semi 1 heeft al die andere slavische landen/buren zoals Cyprus&Griekenland, Kroatië&Macedonië&Albanië&Bulgarije
Georgië en Polen hebben over het algemeen een hekel aan Rusland. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_176823570
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:54 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Georgië en Polen hebben over het algemeen een hekel aan Rusland. :P
Georgië? Dat is nieuw voor mij. In mijn herinnering gaven ze altijd aardig hoge punten :o
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 19:01:21 #236
375570 crew  Cyan9
pi_176823685
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:56 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Georgië? Dat is nieuw voor mij. In mijn herinnering gaven ze altijd aardig hoge punten :o
Hmm, volgens mij is het na de oorlog daar wel wat bekoeld. Ik denk dat van het trio Armenië, Azerbeidzjan en Georgië die laatste het minst gecharmeerd is van Rusland over het algemeen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_176824807
In 2014 zaten we met Zweden, Armenië, Oekraïne, Rusland en Azerbeidzjan in een halve finale.
pi_176842843
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:50 schreef lashatumbai het volgende:
Als je mee doet om te winnen maakt deze loting echt niet zo veel uit. Pas in een deelnemersveld van 26 liedjes op zaterdag doet het er echt toe waar je wordt ingedeeld.

Als je zorgt dat ze niet om je heen kunnen, Waylon, is een finaleplaats van elke positie mogelijk!
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als je in deze semi als 5de eindigt, heb je maar zo de kans dat de Portugese regie je op plek 3 in de finale zet. Terwijl als je in de andere halve finale zit, je misschien wel een plekje hoger eindigt en dus ook een betere plek in de finale krijgt.

Wat een vervelende loting. Uit de eerste helft gaan er vrijwel nooit meer dan 5 door en met Rusland, Roemenië en Australië heb je al drie zekere plekken. Dan mag Nederland dus met zes landen gaan vechten om de laatste plek/twee plekken.
Mjah, in Moldavië en Denemarken zullen ze vast nog wel meer balen, want die zien Nederland tegenwoordig ook als een zekerheidje.
pi_176843122
Ik weiger Australië dit jaar als een zekerheid te zien met deze uitermate matige zangeres...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176843216
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik weiger Australië dit jaar als een zekerheid te zien met deze uitermate matige zangeres...
Vorig jaar had Australië zo ongeveer de slechtste zang van het hele deelnemersveld en gaf de jury nog steeds een absurde berg punten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 18:35:07 #241
163650 Greys
pi_176843253
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:32 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Vorig jaar had Australië zo ongeveer de slechtste zang van het hele deelnemersveld en gaf de jury nog steeds een absurde berg punten.
Ja da's waar. Australië kan wat dat betreft echt heel veel maken bij de jury. Poolse Michal bv werd destijds door de jury knetterhard gestraft voor het feit dat ie vocaal een keertje uit de bocht vloog, maar die Australische jongen zong het echt heel slecht en kreeg gewoon heel veel punten. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176843327
Ik kan me herinneren dat Australië vorig jaar een heel stuk beter zong voor de jury dan live. Dan nog waren de punten wel heel veel voor wat het was.
Hier is echter ook wel kritiek op gekomen. Wie weet zijn de jury's dit jaar al wat gematigder met de Australië liefde, tenzij het straks ook gewoon echt heel goed is. Ik verwacht zelf alleen ook heel weinig van deze zangeres.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_176843333
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja da's waar. Australië kan wat dat betreft echt heel veel maken bij de jury. Poolse Michal bv werd destijds door de jury knetterhard gestraft voor het feit dat ie vocaal een keertje uit de bocht vloog, maar die Australische jongen zong het echt heel slecht en kreeg gewoon heel veel punten. :{
Australische jongen had een waanzinnige misser tijdens de liveshow voor publiek, maar was 'kennelijk' steady bij het jury-optreden. Bij de Pool was het exact andersom.
Uiteindelijk staat elke song op de plek waar ie verdient te staan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 18:53:07 #245
163650 Greys
pi_176843594
Ah oké, my mistake! Dacht echt dat ie toen voor de jury ook de mist in ging. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176843783
Oekraïne heeft trouwens een wet waarin (Russische) artiesten die op de zwarte lijst staat (Krim-conflict), niet uitgezonden mag worden op tv. Nu doet Rolstoelmeisje mee namens Rusland. In de Eurovisie regels staat dat elk deelnemend land elk lied moet live moet uitzenden. Dus als Oekraïne vasthoudt aan hun principes hebben we weer een concurrent minder. *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 19:05:54 #247
163650 Greys
pi_176843835
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:03 schreef Wuwwa het volgende:
Oekraïne heeft trouwens een wet waarin (Russische) artiesten die op de zwarte lijst staat (Krim-conflict), niet uitgezonden mag worden op tv. Nu doet Rolstoelmeisje mee namens Rusland. In de Eurovisie regels staat dat elk deelnemend land elk lied moet live moet uitzenden. Dus als Oekraïne vasthoudt aan hun principes hebben we weer een concurrent minder. *O*
Oh :D Dat zou mooi zijn :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176845683
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan me herinneren dat Australië vorig jaar een heel stuk beter zong voor de jury dan live. Dan nog waren de punten wel heel veel voor wat het was.
Hier is echter ook wel kritiek op gekomen. Wie weet zijn de jury's dit jaar al wat gematigder met de Australië liefde, tenzij het straks ook gewoon echt heel goed is. Ik verwacht zelf alleen ook heel weinig van deze zangeres.
Even los van de vraag hoe goed hij zong, was het liedje ook niet al te denderend. Macedonië of Letland was daarmee nooit door de halve finale gekomen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')