abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 januari 2018 @ 12:06:56 #126
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_176429968
Jeetje dat is idd een enorm slechte timing LuDann.. Hopelijk wordt zijn eigen zaak een succes!

Ik heb net de termijnecho gehad en alles gaat goed. 10w6d vandaag, dus toch weer ‘teruggezet’. Gevoelsmatig erg fijn. 3 aug UD. Mag ik in de OP? 😊
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_176431132
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 08:28 schreef minilot het volgende:
Waaah, een eerste nacht alleen met een baby in huis is wazig! Al hielp de massa verloren bloed en drie nachten doorhalen ervoor vast ook mee met raar gevoel. 8-)
Bij elkaar met z'n allen toch wel vier uur slaap gehad, tussen het voeden (denk ik, geen idee wat er nou precies wel en niet uit de boob komt), verschonen (eerste poepluier!), huilen, boertjes en vredig gedrieën kroelen in het grote bed door. :) En elkaar ongeveer zo aanstaren: :o
O. s echt zo wanstaltig leuk om naar te kijken en ondertussen snappen we nog geen hol van hoe -ie werkt, maar dat komt vast vanzelf. Of niet. :D In elk geval is -ie niet stuk gegaan vannacht en lijken alle functies die op een beeb horen te zitten in orde, dus ik ga nu een dutje doen terwijl het kraamzorgduo aan J. uitlegt hoe een Tummy Tub in z'n werk gaat :W
Mini O+ Wat heb je toch een heerlijke instelling! Geniet van je mannen. Je hebt O's naam wel voluit in je post staan. Ik heb hem in deze quote afgekort omdat je schreef online alleen O te willen gebruiken. Puur ter info dus.
pi_176431166
LuDann, wat een timing :X . Wat heb je nodig aan slaapkamermeubels?

Nouk, wat fijn!! *O* Je schrijft toch weer teruggezet, was je naar voren gezet dan na een vorige echo? En van wanneer is je dochter ook alweer?
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:15:10 #129
409579 LuDann
All the way
pi_176431190
Ja en de lease auto gaat dus ook, maar goed, die heb ik net een uur geleden in de prak gereden. Dat zal ze leren. :') :X

Fijne dag dit, ik ga maar even een stukje fietsen zo denk ik.
pi_176431365
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:15 schreef LuDann het volgende:
Ja en de lease auto gaat dus ook, maar goed, die heb ik net een uur geleden in de prak gereden. Dat zal ze leren. :') :X

Fijne dag dit, ik ga maar even een stukje fietsen zo denk ik.
Oei, alles oké met jou? En met eventuele tegenpartij?
En niet fietsen nu, maar juist weer in de auto stappen (als die nog enigszins rijdend is). Dat voorkomt 'angst' om weer te rijden.
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:27:45 #131
409579 LuDann
All the way
pi_176431438
Het was een eenzijdig ongeluk met een paaltje. :') Op zich rijdt de auto nog wel, maar de halve voorbumper ligt eraf. En ik mag niet meer rijden van man tot na de bevalling nu. Hij wijt het vooral aan grote buik (minder goed overzicht) en vergeetachtigheid. Is al de tweede schade die ik rij sinds ik mijn rijbewijs heb, en ik heb ´em net een maand of 2. :+
pi_176431614
LuDann :o Gelukkig heb je zelf niks!
Dat het autorijden minder gaat merk ik hier ook, hoor. Over de schouder kijken gaat niet helemaal super meer. En ik heb de laatste tijd heel vaak dat ik denk: "oei, dat ging net goed. Volgende keer beter opletten, DUMAN!" :+

Pas goed op jezelf. :*
Jammer van het contract van je man. Hopelijk lukt het hem het bedrijf goed op te zetten en draaiend te houden!

Nouk, wat fijn! :* Ben je veel terug gezet?

Mini, klinkt erg fijn. O+ Geniet van jullie wolk!
Protège moi de mes désirs.
pi_176432212
Welkom nieuwe zwangeren!! Helsinki, Plumeria... hopelijk niemand vergeten. :)

Nouk84, wat fijn van de goede echo!! Waarom is het prettig dat je bent teruggezet?

Sillie ik zou een week wachten. En ik snap wel dat werk ook gewoon heel belangrijk is. Ik heb bijv een cursus 2x op een dag van mijn Centering Pregnancy. Die is maar 3 dagen en kost wel 2000 euro ofzo. Tsja dat kan ik écht niet afzeggen.

Minilot wat een fijne berichten O+

DUMAN hoe is het met jou?

Soof-87, je bent zwanger dus je mag hier posten. ;) Maar niemandsland is gewoon knaken.

LuDann wat schrikken van de auto! Oeps. Moeten ze zijn contract maar verlengen. :P Balen zeg. Hopelijk gaat een eigen business wat worden! Heeft natuurlijk ook weer voordelen mbt vaderschap.

Ik kreeg gisteren m’n eerste “Weet je zeker dat het er geen twee zijn?” :') _O- Ik weet nog dat m’n zus twee dgn pissig was over die opmerking destijds toen zij hem kreeg maar ik kon alleen maar lachen. Hormonen, bij mij zijn ze stuk.
Ook m’n derde ongevraagde buikaai al ontvangen. Van een vrouwelijke collega waar ik goed mee kan dus geen probleem. Ik snap ook wel dat zo’n buik er lief uitziet en aantrekkingskracht heeft.

Gisteren ook wel een soort van #metoo.
Directeur van bedrijf waar ik werk:
hoe is het? Jij met je mooie buikje! (Oke prima)
En vervolgens: zwangere vrouwen zijn voor mannen heel aantrekkelijk, wist je dat?
:X Heb gezegd dat ik dat wel eens gehoord had en ben over wat anders begonnen.
Dit, dat, alles.
pi_176432768
Nouk84 ja fijn zeg!!

LuDann wat een rot timing zeg, hopelijk komt het op zijn pootjes terecht :Y . Ik moet stiekem.gniffelen om je autopraktijken.

Oh jongens ik ben echt vreselijk moe! Ik heb dit bij de vorige nooit zo gehad maar nu :{w . Nog 18 dagen, ik tel niet af :+
♥ J & S
  donderdag 11 januari 2018 @ 14:29:01 #135
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_176432782
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:05 schreef Philomijn het volgende:

Ook m’n derde ongevraagde buikaai al ontvangen. Van een vrouwelijke collega waar ik goed mee kan dus geen probleem. Ik snap ook wel dat zo’n buik er lief uitziet en aantrekkingskracht heeft.

Ik laatst ook en mijn eerste reactie was een 'BLIJF VAN ME AF!' snauw :D
Kan daar echt totaal niet tegen (maar het kwam er wel erg heftig uit).
pi_176433002
Sillie, heb je al een idee van wat je gaat doen? Kan me voorstellen dat je het een lastige beslissing vindt!

LuDann, wat een pech opeens! Spannend voor je man!

*O* Voor de echo van Nouk!

Philo, wat een rare opmerking...

Ik heb nog nooit ongewenste buikaaitjes ontvangen, zegt dat iets over mij? :D
pi_176433036
Hahaha mooi SC. En hoe reageerde de buikaaier? Het ligt er ook wel heel erg aan wie het doet. Als het een viespeukcollega zou zijn heb ik nog steeds het voornemen om terug te aaien. })
Of ehhh: PARDON WAAR BEN JE MEE BEZIG?! (Ok daar zou ik het lef niet voor hebben denk ik. :'))
Dit, dat, alles.
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 14:45:38 #138
382129 crew  Donna
pi_176433113
Mijn moeder heeft als enige m'n buik aangeraakt een keer uit zichzelf, maar dat vind ik niet erg. Verder niemand, gelukkig!
  donderdag 11 januari 2018 @ 14:51:25 #139
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_176433228
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:41 schreef Philomijn het volgende:
Hahaha mooi SC. En hoe reageerde de buikaaier? Het ligt er ook wel heel erg aan wie het doet. Als het een viespeukcollega zou zijn heb ik nog steeds het voornemen om terug te aaien. })
Of ehhh: PARDON WAAR BEN JE MEE BEZIG?! (Ok daar zou ik het lef niet voor hebben denk ik. :'))
Het was m'n moeder :')

Dus het was zoiets van... maar ik ben toch niet zomaar iemand?! ?!!?1/!!111!
pi_176433267
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:27 schreef LuDann het volgende:
Het was een eenzijdig ongeluk met een paaltje. :') Op zich rijdt de auto nog wel, maar de halve voorbumper ligt eraf. En ik mag niet meer rijden van man tot na de bevalling nu. Hij wijt het vooral aan grote buik (minder goed overzicht) en vergeetachtigheid. Is al de tweede schade die ik rij sinds ik mijn rijbewijs heb, en ik heb ´em net een maand of 2. :+
Ah oké. Zolang het er maar niet voor zorgt dat je straks 'schrik' hebt om te rijden. Dat is zo zonde (sonde :9 ).
  donderdag 11 januari 2018 @ 14:54:15 #141
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_176433272
Lu! Dubbel pech vandaag! ;(

Buikaaiers nooit last van gehad gelukkig.

Dochter is trouwens van juni ‘16.

Philo: wat een opmerking van de directeur :X

Ik ben niet echt teruggezet, maar toen ik 18-12 een vroege echo deed was ik 7w3d, op 27-12 volgens de vk 7w6d dus moest ik deze termijnecho verplaatsen naar vandaag omdat ik dan vandaag pas 10w zou zijn. Maar vandaag is gemeten 10w6d dus weer mooi op dezelfde ‘termijn’ als met de eerste echo op 18-12. Reden van aparte meting op 27-12 was waarschijnlijk mn volle buik :') Dus daarom teruggezet, maar dat klinkt alsof t naar achteren is..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_176433290
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
Lu! Dubbel pech vandaag! ;(

Buikaaiers nooit last van gehad gelukkig.

Dochter is trouwens van juni ‘16.

Philo: wat een opmerking van de directeur :X

Ik ben niet echt teruggezet, maar toen ik 18-12 een vroege echo deed was ik 7w3d, op 27-12 volgens de vk 7w6d dus moest ik deze termijnecho verplaatsen naar vandaag omdat ik dan vandaag pas 10w zou zijn. Maar vandaag is gemeten 10w6d dus weer mooi op dezelfde ‘termijn’ als met de eerste echo op 18-12. Reden van aparte meting op 27-12 was waarschijnlijk mn volle buik :') Dus daarom teruggezet, maar dat klinkt alsof t naar achteren is..
Ohja, dat was het! Heb je toen wel gezegd inderdaad. Fijn dat nu gewoon alles weer 'klopt' zoals je gedacht had.
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 14:57:33 #143
382129 crew  Donna
pi_176433321
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
Lu! Dubbel pech vandaag! ;(

Buikaaiers nooit last van gehad gelukkig.

Dochter is trouwens van juni ‘16.

Philo: wat een opmerking van de directeur :X

Ik ben niet echt teruggezet, maar toen ik 18-12 een vroege echo deed was ik 7w3d, op 27-12 volgens de vk 7w6d dus moest ik deze termijnecho verplaatsen naar vandaag omdat ik dan vandaag pas 10w zou zijn. Maar vandaag is gemeten 10w6d dus weer mooi op dezelfde ‘termijn’ als met de eerste echo op 18-12. Reden van aparte meting op 27-12 was waarschijnlijk mn volle buik :') Dus daarom teruggezet, maar dat klinkt alsof t naar achteren is..
Was bij mij ook zo hoor. Bij de echo dachten ze dat ik korter zwanger was, maar dan zou ik bijna 2 weken voordat ik kon testen al een positieve test gehad hebben. Ik wist dus zeker dat het niet kon. Bij de termijnecho was ik weer mooi 'terug' op de oude berekening.
  donderdag 11 januari 2018 @ 15:08:15 #144
409579 LuDann
All the way
pi_176433511
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:53 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ah oké. Zolang het er maar niet voor zorgt dat je straks 'schrik' hebt om te rijden. Dat is zo zonde (sonde :9 ).
Ik ga toch rijden zo. Anders moet ik met peuter 45 minuten fietsen naar het ziekenhuis (groeiecho) en de auto zit nu toch al rondom in de schade. :+

Overigens rijd ik wel gewoon veilig hoor, alleen met in- en uitparkeren ben ik kennelijk niet altijd even zorgvuldig. :')
pi_176433525
Hormonen, ik heb ze!
Nu wist ik dat al wel door mijn fantastische sonde maar ineens heb ik het op mijn heupen. Daarnet even geschoven met de meubels op de babykamer. Besloten hoe ik het wil hebben. Zondag bestelden we al wat op Ali voor de babykamer en nu heb ik in mijn hoofd wat ik nog meer wil.
De originele hoes van het ledikantmatras zit NU in de wasmachine, was geen vuiltje op te bekennen maar uhm, hormonen dus. En dan te bedenken dat de baby eerst bij ons in de wieg komt.

Over die wieg. Hij is mooi en zo. En man heeft er ook in gelegen. En Twix ook (we lieten er zelfs een nieuw matras in maken). Maar ik twijfel wel, want ik zie mezelf alweer de halve nacht met mijn arm over die rottige rand hangen. Dus eigenlijk is een co-sleeper veel handiger. Maar ja, die moeten we dan aanschaffen. Terwijl we de wieg hebben. En die is mooi en nostalgisch en en en. Wat nu?
pi_176433571
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:08 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik ga toch rijden zo. Anders moet ik met peuter 45 minuten fietsen naar het ziekenhuis (groeiecho) en de auto zit nu toch al rondom in de schade. :+

Overigens rijd ik wel gewoon veilig hoor, alleen met in- en uitparkeren ben ik kennelijk niet altijd even zorgvuldig. :')
Goed van je.
En ik twijfel niet aan je rijkunsten. Maar als ik me niet vergis, rijden jullie een enorme station (Superb toch?) dus kan me voorstellen dat in- en uitparkeren nog wat oefening vergt.
  donderdag 11 januari 2018 @ 15:10:55 #147
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_176433578
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:08 schreef Malteser het volgende:
Hormonen, ik heb ze!
Nu wist ik dat al wel door mijn fantastische sonde maar ineens heb ik het op mijn heupen. Daarnet even geschoven met de meubels op de babykamer. Besloten hoe ik het wil hebben. Zondag bestelden we al wat op Ali voor de babykamer en nu heb ik in mijn hoofd wat ik nog meer wil.
De originele hoes van het ledikantmatras zit NU in de wasmachine, was geen vuiltje op te bekennen maar uhm, hormonen dus. En dan te bedenken dat de baby eerst bij ons in de wieg komt.

Over die wieg. Hij is mooi en zo. En man heeft er ook in gelegen. En Twix ook (we lieten er zelfs een nieuw matras in maken). Maar ik twijfel wel, want ik zie mezelf alweer de halve nacht met mijn arm over die rottige rand hangen. Dus eigenlijk is een co-sleeper veel handiger. Maar ja, die moeten we dan aanschaffen. Terwijl we de wieg hebben. En die is mooi en nostalgisch en en en. Wat nu?
Ik heb ook een nostalgisch wiegje.

Co-sleeper kan altijd nog vind ik.
pi_176434033
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:08 schreef Malteser het volgende:
Hormonen, ik heb ze!
Nu wist ik dat al wel door mijn fantastische sonde maar ineens heb ik het op mijn heupen. Daarnet even geschoven met de meubels op de babykamer. Besloten hoe ik het wil hebben. Zondag bestelden we al wat op Ali voor de babykamer en nu heb ik in mijn hoofd wat ik nog meer wil.
De originele hoes van het ledikantmatras zit NU in de wasmachine, was geen vuiltje op te bekennen maar uhm, hormonen dus. En dan te bedenken dat de baby eerst bij ons in de wieg komt.

Over die wieg. Hij is mooi en zo. En man heeft er ook in gelegen. En Twix ook (we lieten er zelfs een nieuw matras in maken). Maar ik twijfel wel, want ik zie mezelf alweer de halve nacht met mijn arm over die rottige rand hangen. Dus eigenlijk is een co-sleeper veel handiger. Maar ja, die moeten we dan aanschaffen. Terwijl we de wieg hebben. En die is mooi en nostalgisch en en en. Wat nu?
Ik heb toch echt dat nostalgische wiegje hier aan de kant geschoven, een cosleeper vond ik echt een verademing.
♥ J & S
pi_176434048
Wat een pech LuDann! Hopelijk draait zijn eigen bedrijf succesvol.

Mini je klinkt zo verliefd! Lekker genieten van O. O+ Je zat erg tegen de kraamzorg op he, hoe bevalt het nu?

Buikaaiers gelukkig geen last van :+
pi_176434140
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:08 schreef Malteser het volgende:
Hormonen, ik heb ze!
Nu wist ik dat al wel door mijn fantastische sonde maar ineens heb ik het op mijn heupen. Daarnet even geschoven met de meubels op de babykamer. Besloten hoe ik het wil hebben. Zondag bestelden we al wat op Ali voor de babykamer en nu heb ik in mijn hoofd wat ik nog meer wil.
De originele hoes van het ledikantmatras zit NU in de wasmachine, was geen vuiltje op te bekennen maar uhm, hormonen dus. En dan te bedenken dat de baby eerst bij ons in de wieg komt.

Over die wieg. Hij is mooi en zo. En man heeft er ook in gelegen. En Twix ook (we lieten er zelfs een nieuw matras in maken). Maar ik twijfel wel, want ik zie mezelf alweer de halve nacht met mijn arm over die rottige rand hangen. Dus eigenlijk is een co-sleeper veel handiger. Maar ja, die moeten we dan aanschaffen. Terwijl we de wieg hebben. En die is mooi en nostalgisch en en en. Wat nu?
Nu hadden wij geen nostalgisch noch een duur wiegje, maar ik wil deze keer ook wel een cosleeper denk ik. M was een pinksabbelaar, dus ik hing ook hele nachten met m’n arm uit bed door de smalle spijlen. Lijkt me wel fijn en gezellig om nr 2 echt naast me te hebben.

Wij gaan vanavond nog even hartje luisteren :) zouden dinsdag gaan, maar zag toch tegen het weekend op. We hebben het nu iedereen verteld, en dat is heel leuk, maar het wakkert ook wel weer onzekerheid aan. Dus gelukkig mochten we even snel tussendoor :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')