abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 januari 2018 @ 09:16:07 #51
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176340114
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je verhaal gaat al mank bij de eerste zin. Nouri heeft zelf die beslissing genomen.
Dat is gewoon nalatig leidingeven en daarvoor ben je mijn inziens als directie ook aansprakelijk voor. Een voegbedrijf neemt toch ook geen blinde aan als kwaliteitscontroleur. Je bent als werkgever ook verantwoordelijk dat je de medewerkers met een lichamelijke beperking niet een functie laten uitvoeren die hun in gevaar brengen. Dat is met opzet nalatig handelen en kan zeerzeker vandesar en overmars de kop kosten. Is het niet door de wetgever dan is het wel door de aandeelhouders. Ik denk dat jullie echt te gemakkelijk over de nourikwestie denken. Er zijn hier door meerdere keyplayers fouten gemaakt.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176340130
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:16 schreef govie het volgende:

[..]

Dat is gewoon nalatig leidingeven
Opnieuw omdat je het blijkbaar niet snapt; dat is het niet. Afwijking geconstateerd -> diagnose onschuldig -> Nouri neemt besluit.

Het is allemaal zo simpel, maar je wil er niet aan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 7 januari 2018 @ 09:20:40 #53
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176340164
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Opnieuw omdat je het blijkbaar niet snapt; dat is het niet. Afwijking geconstateerd -> diagnose onschuldig -> Nouri neemt besluit.

Het is allemaal zo simpel, maar je wil er niet aan.
Zo simpel is het helemaal niet. De werkgever is ook gewoon verantwoordelijk voor een veilige werkplek. Het is volgens vrij evident dat men in ieder geval wist dat er iets in die jongen niet 100% was. Toch heeft men ervoor gekozen hem als profvoetballer werkzaam te laten zijn. Het ismijn inziens dus een soort van arbokwestie met zeer ernstige gevolgen. Net zoals een directeur die beslist dat zijn personeel met chroomverf iets dagelijks moet gaan schilderen ondanks dat hij kennis had van de eventuele gevolgen voor de medewerkers. Dat dit soort kwesties voorvallen zegt nog niet dat de directeur schuldig is voordat de kwestie is onderzocht, maar.... je kunt dit als ajax zijnde niet links laten liggen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176340176
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:20 schreef govie het volgende:

[..]

Zo simpel is het helemaal niet. De werkgever is ook gewoon verantwoordelijk voor een veilige werkplek.
Medisch onderzoek wees uit dat sporten gewoon mogelijk was. Het is dus echt daadwerkelijk zo simpel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 7 januari 2018 @ 09:22:24 #55
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176340188
quote:
10s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Medisch onderzoek wees uit dat sporten gewoon mogelijk was. Het is dus echt daadwerkelijk zo simpel.
Nee hoor, het woord "mogelijk" laat al zien dat er waarschijnlijk randvoorwaarden waren. Daar gaan we al.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176340202
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:22 schreef govie het volgende:

[..]

Nee hoor, het woord "mogelijk" laat al zien dat er waarschijnlijk randvoorwaarden waren. Daar gaan we al.
Je snapt het woord mogelijk niet in de context die ik gaf?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 7 januari 2018 @ 09:23:48 #57
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176340210
Sorry hoor maar jullie beide reacties zijn echt een beetje kortdebocht en getuige niet van enige onpartijdig vogelperspectief.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176340223
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:23 schreef govie het volgende:
Sorry hoor maar jullie beide reacties zijn echt een beetje kortdebocht en getuige niet van enige onpartijdig vogelperspectief.
Grappig want Badder is geen Ajacied. En jij geen advocaat.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 7 januari 2018 @ 09:25:35 #59
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176340227
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:23 schreef govie het volgende:
Sorry hoor maar jullie beide reacties zijn echt een beetje kortdebocht en getuige niet van enige onpartijdig vogelperspectief.
_O-

Je ziet ze vliegen, met je vogeltjesperspectief.
pi_176340235
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

_O-

Je ziet ze vliegen, met je vogeltjesperspectief.
We worden gewoon getrolld, kan niet anders. Niemand is zo dom toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176340261
Eigenlijk is die Keizer best honds behandeld.
Eerst dat hele drama met Nouri opgevangen, vervolgens draait het een beetje mag je meteen opdonderen. Zou die spelersgroep nou geen enkele solidariteit voelen met zo'n man?
blablablabla
  zondag 7 januari 2018 @ 09:33:15 #62
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176340313
quote:
15s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:28 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk is die Keizer best honds behandeld.
Eerst dat hele drama met Nouri opgevangen, vervolgens draait het een beetje mag je meteen opdonderen. Zou die spelersgroep nou geen enkele solidariteit voelen met zo'n man?
Dat zou kunnen, als ze hem überhaupt ooit serieus hebben genomen. En ik denk dat dat per speler verschilt.
pi_176340314
quote:
15s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:28 schreef Elan het volgende:
. Zou die spelersgroep nou geen enkele solidariteit voelen met zo'n man?
Geen enkele spelersgroep als een trainer ontslagen wordt. De krokodillentranen "we moeten ook naar onszelf kijken" gelul.....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_176340364
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, als ze hem überhaupt ooit serieus hebben genomen. En ik denk dat dat per speler verschilt.
Nouja zo'n Donny v/d Beek zullen intern toch wat persoonlijke gesprekken mee gevoerd zijn door Keizer. Plus het feit dat hij met veel van die koters in de jeugd ook al gewerkt heeft.

Maar goed, het feit dat je niks hoort van dat soort geluiden is wellicht veelzeggend ook natuurlijk. Het verast me alleen of zo :)...
blablablabla
pi_176340378
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:33 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Geen enkele spelersgroep als een trainer ontslagen wordt. De krokodillentranen "we moeten ook naar onszelf kijken" gelul.....
Bij Twente recent bijvoorbeeld nog toen jullie kersverse assistent ontslagen werd.
blablablabla
  zondag 7 januari 2018 @ 09:40:03 #66
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176340389
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Nouja zo'n Donny v/d Beek zullen intern toch wat persoonlijke gesprekken mee gevoerd zijn door Keizer. Plus het feit dat hij met veel van die koters in de jeugd ook al gewerkt heeft.

Maar goed, het feit dat je niks hoort van dat soort geluiden is wellicht veelzeggend ook natuurlijk. Het verast me alleen of zo :)...
Ik geloof dat alleen Veltman iets geroepen heeft over 'dat het van hem niet had gehoeven'. Maar ja, als ik een totale nietsnut was en ik kreeg een basisplek van één of andere nobody, dan zou ik hem ook tot held verklaren.
  zondag 7 januari 2018 @ 09:41:11 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176340404
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Nouja zo'n Donny v/d Beek zullen intern toch wat persoonlijke gesprekken mee gevoerd zijn door Keizer. Plus het feit dat hij met veel van die koters in de jeugd ook al gewerkt heeft.

Maar goed, het feit dat je niks hoort van dat soort geluiden is wellicht veelzeggend ook natuurlijk. Het verast me alleen of zo :)...
het schijnt een aardige vent te zijn maar dat heeft hem ook opgebroken
pi_176340475
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

het schijnt een aardige vent te zijn maar dat heeft hem ook opgebroken
Sportief deed hij het ook niet extreem slecht. Als in qua behaalde punten amper slechter dan Bosz die volgens velen hier een standbeeld naast de Arena zou moeten krijgen. Bittere pech natuurlijk net een dramatische voorbereiding en tegen Nice zat het allemaal ook net niet mee.

Hij is het kind van de rekening omdat met Bergkamp diende te worden afgerekend.
blablablabla
  zondag 7 januari 2018 @ 09:52:31 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176340523
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Sportief deed hij het ook niet extreem slecht. Als in qua behaalde punten amper slechter dan Bosz die volgens velen hier een standbeeld naast de Arena zou moeten krijgen. Bittere pech natuurlijk net een dramatische voorbereiding en tegen Nice zat het allemaal ook net niet mee.

Hij is het kind van de rekening omdat met Bergkamp diende te worden afgerekend.
dat laatste telt zeker mee, maar zijn wisselbeleid klopte ook weinig van
pi_176340565
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat laatste telt zeker mee, maar zijn wisselbeleid klopte ook weinig van
Kan me de afgelopen 15 jaar eigenlijk geen Ajax-trainer herinneren wiens wisselbeleid niet ter discussie stond.

Men weet het ook allemaal wel heel snel beter.
blablablabla
  zondag 7 januari 2018 @ 09:59:20 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176340612
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Kan me de afgelopen 15 jaar eigenlijk geen Ajax-trainer herinneren wiens wisselbeleid niet ter discussie stond.

Men weet het ook allemaal wel heel snel beter.
in zijn geval was dat ook wel zo, hij verschoof teveel
pi_176340661
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

in zijn geval was dat ook wel zo, hij verschoof teveel
En zijn wissels hadden vaak genoeg een dramatisch effect.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176340699
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 10:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

En zijn wissels hadden vaak genoeg een dramatisch effect.
Hij heeft wel eens geroepen in de media dat hij alle varianten wil uitproberen teneinde het beste rendement uit een groep te halen.

Nou is Ajax 1 geen speeltuin maar het veldspel ging wel steeds beter renderen, hij deed dus zeker niet maar wat.
blablablabla
  † In Memoriam † zondag 7 januari 2018 @ 10:08:19 #74
240917 Mula
pi_176340741
quote:
15s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:28 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk is die Keizer best honds behandeld.
Eerst dat hele drama met Nouri opgevangen, vervolgens draait het een beetje mag je meteen opdonderen. Zou die spelersgroep nou geen enkele solidariteit voelen met zo'n man?
Kluivert, Veldman, Frenkie de Jong, de Ligt hebben allen aangegeven dat hij wat hen betreft niet weg zou hoeven. En dat zijn alleen de spelers die ik zo uit mn hoofd weet. De Ligt gaf zelfs aan zich verantwoordelijk te voelen. Denk dat de spelersgroep veel meer solidariteit met Keizer voelde dan de supporters voelden.
  zondag 7 januari 2018 @ 10:10:30 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176340777
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 10:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij heeft wel eens geroepen in de media dat hij alle varianten wil uitproberen teneinde het beste rendement uit een groep te halen.

Nou is Ajax 1 geen speeltuin maar het veldspel ging wel steeds beter renderen, hij deed dus zeker niet maar wat.
dat had meer met de basis opstelling te maken, bijvoorbeeld 4-3-3 of 3-4-3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')