abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176398071
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:23 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Bijna iedereen die in de spits reist..
Als je veel in de spits reist op wisselende trajecten dan is Altijd Voordeel (¤22 p/m, 20% korting in de spits) een goede keuze denk ik: https://www.ns.nl/abonnementen/altijd-voordeel.html
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_176398345
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:23 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Bijna iedereen die in de spits reist..
Ik denk dat 80% abonnementen zou kunnen zijn.
Bier.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 21:58:49 #178
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_176399291
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:24 schreef dennistd het volgende:

[..]

Als je veel in de spits reist op wisselende trajecten dan is Altijd Voordeel (¤22 p/m, 20% korting in de spits) een goede keuze denk ik: https://www.ns.nl/abonnementen/altijd-voordeel.html
Precies, heb ik ook.

Logische keuze voor spitsreizigers. Of altijdvrij.
Wanneer was de laatste keer dat iemand hier bij het woord "subtiel" aan mij dacht?
PR: 2x2: 14,56 3x3: 48,67 4x4: 3:21,10 5x5: 6:56.20 2-5 relay: 12:50,72
pi_176399583
registreer om deze reclame te verbergen
Altijd Vrij loont zich pas als je voor meer dan ¤333 per maand reist, terwijl Altijd Voordeel al bij ¤110 per maand (allemaal spits) loont. Iemand die in Deventer woont en één dag per maand in Hengelo, eentje in Zutphen, eentje in Amersfoort en twee in Groningen moet zijn is met Altijd Voordeel wel een stuk voordeliger uit.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 9 januari 2018 @ 22:06:45 #180
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_176399602
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:06 schreef dennistd het volgende:
Iemand die in Deventer woont en één dag per maand in Hengelo, eentje in Zutphen, eentje in Amersfoort en twee in Groningen moet zijn is met Altijd Voordeel wel een stuk voordeliger uit.
En hoeveel mensen zullen dat zijn? Twee?
We are shaping the future.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 22:08:42 #181
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_176399689
Elke week een retourtje Eindhoven schiet ook wel op denk ik :Y
Wanneer was de laatste keer dat iemand hier bij het woord "subtiel" aan mij dacht?
PR: 2x2: 14,56 3x3: 48,67 4x4: 3:21,10 5x5: 6:56.20 2-5 relay: 12:50,72
pi_176400474
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:06 schreef dennistd het volgende:
Altijd Vrij loont zich pas als je voor meer dan ¤333 per maand reist, terwijl Altijd Voordeel al bij ¤110 per maand (allemaal spits) loont. Iemand die in Deventer woont en één dag per maand in Hengelo, eentje in Zutphen, eentje in Amersfoort en twee in Groningen moet zijn is met Altijd Voordeel wel een stuk voordeliger uit.
Iemand met een uitkering gaat maar lekker fietsen
pi_176402344
Maar rekent iedereen dat ook goed uit? Wij hier wel. Maar de gemiddelde reiziger ook? Die gaan heel vaak voor gemak (kopen altijd vrij of vol tarief). Of kennen de kortingsproducten niet eens. "Altijd voordeel, wat is dat? In de spits krijg je toch geen korting?"
pi_176404714
Weet iemand hier of je bij een multi city ticket van Amtrak bij een unreserved coach gebruik mag maken van elke trein op die dag, of enkel van de trein op die je boekt.

Dit staat op de Amtrak site:

quote:
Only a few short-distance routes have unreserved coach seating, where tickets are valid on any train unless restricted by the fare paid. Seating is not guaranteed.
Echter staat er bij de voorwaarden van het multicity ticket niets genoemd.
pi_176404767
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 23:20 schreef TemulMelvin het volgende:
Maar rekent iedereen dat ook goed uit? Wij hier wel. Maar de gemiddelde reiziger ook? Die gaan heel vaak voor gemak (kopen altijd vrij of vol tarief). Of kennen de kortingsproducten niet eens. "Altijd voordeel, wat is dat? In de spits krijg je toch geen korting?"
Ik merk in de bus ook dat heel veel mensen de abonnementen niet kennen. Zeker Dal Voordeel Oost haal je er al snel uit: bij 2x per maand in het dal reizen loont zich dat al.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_176405896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 03:54 schreef Jappie_Sea het volgende:
Weet iemand hier of je bij een multi city ticket van Amtrak bij een unreserved coach gebruik mag maken van elke trein op die dag, of enkel van de trein op die je boekt.

Dit staat op de Amtrak site:

[..]

Echter staat er bij de voorwaarden van het multicity ticket niets genoemd.
In de VS geldt: Tenzij expliciet genoemd mag 't niet. Benader Amtrak op Twitter of Facebook of neem even telefonisch contact met ze op :)
Bier.
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:06:35 #187
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_176412209
De concessie Drechtsteden-Albasserwaard-Vijfheerenlanden (DAV) gaat naar Qbuzz. Nu rijdt Arriva daar nog met bussen en treinen.

https://www.ovmagazine.nl/2018/01/qbuzz-haalt-dav-binnen-1600/

Ik ben benieuwd of Qbuzz nu zelf vervoerder wordt of dat ze NS inhuren.
We are shaping the future.
pi_176413517
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:06 schreef James1988 het volgende:
De concessie Drechtsteden-Albasserwaard-Vijfheerenlanden (DAV) gaat naar Qbuzz. Nu rijdt Arriva daar nog met bussen en treinen.

https://www.ovmagazine.nl/2018/01/qbuzz-haalt-dav-binnen-1600/

Ik ben benieuwd of Qbuzz nu zelf vervoerder wordt of dat ze NS inhuren.
Goede vraag. daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Net zoals het hele aanbod.
and there was some silence
pi_176413576
Is er nog een bezwaarperiode of is het definitief gegund?
Bier.
pi_176413697
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Is er nog een bezwaarperiode of is het definitief gegund?
dat staat letterlijk in het bericht :P

Anyway als ze NS inschakelen zou het wel een gunstig lijntje zijn om roc’ers ervaring op te laten doen net als bij Gouda - Alphen...
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:29:57 #191
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_176413731
6 weken bezwaarperiode lees ik in het nieuwsbericht.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:06 schreef James1988 het volgende:
Ik ben benieuwd of Qbuzz nu zelf vervoerder wordt of dat ze NS inhuren.
Zou het niet logischer zijn om Arriva in te huren? Die beschikken al over geschikt personeel en materieel.
pi_176413771
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:28 schreef Salatrel het volgende:

[..]

dat staat letterlijk in het bericht :P
Dat geloof ik best, ik vroeg echter niet of het in het bericht staat maar of het definitief gegund is.
Bier.
pi_176413914
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:29 schreef ReisT het volgende:
6 weken bezwaarperiode lees ik in het nieuwsbericht.

[..]

Zou het niet logischer zijn om Arriva in te huren? Die beschikken al over geschikt personeel en materieel.
Personeel en materieel gaan over naar de nieuwe vervoerder, toch?
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:48:53 #194
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_176414214
Dat zal haast wel moeten. 11 maanden is te kort om een nieuwe vloot treinen te laten leveren en een blik machinisten open te trekken.
We are shaping the future.
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:59:21 #195
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_176414479
De toekomstige Eurostarterminal in Amsterdam begint gestalte te krijgen:

mGSIrbbl.jpg

BjCiet5l.jpg

Foto's: Ton Boon, woordvoerder NS International
We are shaping the future.
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:00:26 #196
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_176414509
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:37 schreef MTL het volgende:

[..]

Personeel en materieel gaan over naar de nieuwe vervoerder, toch?
Ja,als die nieuwe vervoerder zelf die treintjes gaat rijden. Als ze het zouden uitbesteden hoeft dat dus niet.
pi_176414734
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:59 schreef James1988 het volgende:
De toekomstige Eurostarterminal in Amsterdam begint gestalte te krijgen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Foto's: Ton Boon, woordvoerder NS International
leuk voor een paar jaartjes. Met DSSA gaat de boel weer flink op de kop :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_176414867
Hi ha ho daar dus niet
pi_176414943
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:37 schreef MTL het volgende:

[..]

Personeel en materieel gaan over naar de nieuwe vervoerder, toch?
mat hoeft sowieso niet. Bij het verliezen van een concessie is de zittende vervoerder wel verplicht mee te werken aan overname mat maar de nieuwe is niet verplicht om het mar over te nemen
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:31:29 #200
402291 desbarts
Des geweldige, almachtige bart
pi_176415156
Misschien gaat qbuzz wel met italiaanse treinen rijden. Ken nog een fabrikant uit Italië die ervaring heeft met treinen voor de Nederlandse markt. Sterker nog: er zijn er een paar over :D
Bedankt DOEI!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')