Als je veel in de spits reist op wisselende trajecten dan is Altijd Voordeel (¤22 p/m, 20% korting in de spits) een goede keuze denk ik: https://www.ns.nl/abonnementen/altijd-voordeel.htmlquote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bijna iedereen die in de spits reist..
Ik denk dat 80% abonnementen zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bijna iedereen die in de spits reist..
Precies, heb ik ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als je veel in de spits reist op wisselende trajecten dan is Altijd Voordeel (¤22 p/m, 20% korting in de spits) een goede keuze denk ik: https://www.ns.nl/abonnementen/altijd-voordeel.html
En hoeveel mensen zullen dat zijn? Twee?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:06 schreef dennistd het volgende:
Iemand die in Deventer woont en één dag per maand in Hengelo, eentje in Zutphen, eentje in Amersfoort en twee in Groningen moet zijn is met Altijd Voordeel wel een stuk voordeliger uit.
Iemand met een uitkering gaat maar lekker fietsenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:06 schreef dennistd het volgende:
Altijd Vrij loont zich pas als je voor meer dan ¤333 per maand reist, terwijl Altijd Voordeel al bij ¤110 per maand (allemaal spits) loont. Iemand die in Deventer woont en één dag per maand in Hengelo, eentje in Zutphen, eentje in Amersfoort en twee in Groningen moet zijn is met Altijd Voordeel wel een stuk voordeliger uit.
Echter staat er bij de voorwaarden van het multicity ticket niets genoemd.quote:Only a few short-distance routes have unreserved coach seating, where tickets are valid on any train unless restricted by the fare paid. Seating is not guaranteed.
Ik merk in de bus ook dat heel veel mensen de abonnementen niet kennen. Zeker Dal Voordeel Oost haal je er al snel uit: bij 2x per maand in het dal reizen loont zich dat al.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:20 schreef TemulMelvin het volgende:
Maar rekent iedereen dat ook goed uit? Wij hier wel. Maar de gemiddelde reiziger ook? Die gaan heel vaak voor gemak (kopen altijd vrij of vol tarief). Of kennen de kortingsproducten niet eens. "Altijd voordeel, wat is dat? In de spits krijg je toch geen korting?"
In de VS geldt: Tenzij expliciet genoemd mag 't niet. Benader Amtrak op Twitter of Facebook of neem even telefonisch contact met ze opquote:Op woensdag 10 januari 2018 03:54 schreef Jappie_Sea het volgende:
Weet iemand hier of je bij een multi city ticket van Amtrak bij een unreserved coach gebruik mag maken van elke trein op die dag, of enkel van de trein op die je boekt.
Dit staat op de Amtrak site:
[..]
Echter staat er bij de voorwaarden van het multicity ticket niets genoemd.
Goede vraag. daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:06 schreef James1988 het volgende:
De concessie Drechtsteden-Albasserwaard-Vijfheerenlanden (DAV) gaat naar Qbuzz. Nu rijdt Arriva daar nog met bussen en treinen.
https://www.ovmagazine.nl/2018/01/qbuzz-haalt-dav-binnen-1600/
Ik ben benieuwd of Qbuzz nu zelf vervoerder wordt of dat ze NS inhuren.
dat staat letterlijk in het berichtquote:Op woensdag 10 januari 2018 16:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Is er nog een bezwaarperiode of is het definitief gegund?
Zou het niet logischer zijn om Arriva in te huren? Die beschikken al over geschikt personeel en materieel.quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:06 schreef James1988 het volgende:
Ik ben benieuwd of Qbuzz nu zelf vervoerder wordt of dat ze NS inhuren.
Dat geloof ik best, ik vroeg echter niet of het in het bericht staat maar of het definitief gegund is.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat staat letterlijk in het bericht
Personeel en materieel gaan over naar de nieuwe vervoerder, toch?quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:29 schreef ReisT het volgende:
6 weken bezwaarperiode lees ik in het nieuwsbericht.
[..]
Zou het niet logischer zijn om Arriva in te huren? Die beschikken al over geschikt personeel en materieel.
Ja,als die nieuwe vervoerder zelf die treintjes gaat rijden. Als ze het zouden uitbesteden hoeft dat dus niet.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:37 schreef MTL het volgende:
[..]
Personeel en materieel gaan over naar de nieuwe vervoerder, toch?
leuk voor een paar jaartjes. Met DSSA gaat de boel weer flink op de kopquote:Op woensdag 10 januari 2018 16:59 schreef James1988 het volgende:
De toekomstige Eurostarterminal in Amsterdam begint gestalte te krijgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's: Ton Boon, woordvoerder NS International
mat hoeft sowieso niet. Bij het verliezen van een concessie is de zittende vervoerder wel verplicht mee te werken aan overname mat maar de nieuwe is niet verplicht om het mar over te nemenquote:Op woensdag 10 januari 2018 16:37 schreef MTL het volgende:
[..]
Personeel en materieel gaan over naar de nieuwe vervoerder, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |