abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:55:12 #226
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176326638
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:17 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Zoals ik jouw posts lees lijk jij vriendelijk doen en een praatje maken als basis te zien voor aandacht krijgen bij het vrouwelijk geslacht en dat werkt niet zo. Daar zul je meer voor moeten doen zoals iemand mee uit vragen. Kijk nog eens naar je eigen post hoe jij over je collega's praat. Je hebt het daarin duidelijk niet over mannen, dus ga nu niet doen alsof je in het algemeen over je collega's zit te praten:

Dan mijn tweede punt met betrekking tot dik gedrukte. Zoals jij nu opstelt en ook zoals ik je post lees wil je succesvol zijn bij een grote groep. Dat gaat niet werken. Het is nu eenmaal zo dat je met veel mensen geen seksuele of relationele klik kunt hebben. Op het moment stel je jezelf op als iemand die zoveel mogelijk vrouwen probeert te bereiken, dat werkt wanhopig. Vooral vanwege de zin: Hoeveel eisen vrouwen nog, alsof jij geen voorkeur in deze mag hebben en maar zoveel mogelijk vrouwen moet zien te pleasen om zo een relatie of sex zien te krijgen. Daarom zou ik eens gaan focussen op één vrouw die je echt ziet zitten en van daaruit proberen iets op te bouwen. Dat is veel effectiever dan je hagel lukraak in de lucht schieten en hopen dat er een vogel naar beneden valt.

[..]

Dat is zo niet terecht of waar wat je daar zegt. Weer probeer je verbanden te zien die er niet zijn. Alleen om je eigen vooringenomenheid van een wanhopige trol ofzo bevestigd te zien.

Ik haal alleen goede ongang met collegas als bewijs aan. Dat ik helemaal geen zakkierig innerlijk heb. Want dat lijken velen hier te denken en op te hameren. Want het gaat niet om uiterlijk maar je innerlijk en dat soort bullshit meer.

Nee, ik doe niet wekelijks aan versierpogingen. Wie wel? Ja de rest van de vrouwen en mannen in andere topics in r&p. Dat is dan weer wel okay en niet "wanhopig met hagel schieten" zeker?

Mijn eerdere pogingen kregen verder dan wat contact geen wederhoor. Elke keer op een meisje focussen had in ieder geval nooit zin voor mij. Denk je dat ik als een pickup artist. Of zoals de vrouwen hier op fok. Elke week date na date na date kan krijgen? Ik ben hun niet. Zij schieten met hagel. Niet ik.
Wat denk je van me?

Vrouwen zijn heel kortaf en heel koud als ik liefdesinteresse toon. Ken je dat niet. Als vrouwen iets niet willen dan lopen ze als kleine meisjes gewoon weg. Of dan zeggen ze opeens niets meer via de chat. Dan krijg je een stilte behandeling. In de hoop dat je vanzelf oprot ofzo. Dan is dat toch duidelijk. Hoeveel meer moet ik me focussen op 1 dan? Zeg es. Ik begrijp je niet.

Als ik dat steeds zo meemaak. Afwijzing na afwijzing. Dan ga ik toch twijvelen. Als mensen blijven hameren op innerlijke kwaiteiten boven uiterlijke kenmerken. Terwijl ik zeker weet dat het met mijn innerlijk echt niet 100% fout kan zitten. Dan word ik toch logischerwijs pissig?

Als je zo hamert op het belang van innerlijke kwaliteiten. En ik kijk naar al die players en liverboys. En die meiden blijven na mishandeling teruggaan. Dan raakt mijn wereldbeeld vanzelf verwrongen hoor. Of ik open eindelijk de ogen voor de waarheid. Dat heet de "red-pill" tegenwoordig.

Ik blijf wel weg. Dit draadje is inderdaad niet voor mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sadcopter op 06-01-2018 18:14:00 ]
pi_176327458
Sadcopter en Andromach maken dit topic depressief.
Als hier niet lukt om een geschikte partner te vinden, waarom dan niet in het buitenland proberen? Over de grens?

Veel Oost-Europese vrouwen zoeken een beter leven en dat kan Sadcopter er misschien eentje geven. Wellicht kan Andromach ook een knappe en keurige maar arme man vinden in Oost-Europa of verder weg, waar zij haar dromen mee uit kan bouwen hier in NL. Of gewoon elkaar een kans geven en kijken of het wat wordt? Wat leeftijd betreft (40-35), waarom niet?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:39:41 #228
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176327499
Dankje maar die past niet bij mij. Dan nog veel liever alleen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_176327698
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Andromache het volgende:
Dankje maar die past niet bij mij. Dan nog veel liever alleen.
Op basis van wat hij hier schrijft heb je dat bepaald toch?

Je begrijpt toch wel dat zijn posts uit frustratie ontstaan en dat hij eenmaal aan de vrouw een totaal andere man zou kunnen zijn? Maar goed, iedereen zijn eigen natuurlijk.

Maar ik vraag mij af, als het jou hier niet lukt, waarom niet een leuk reisje boeken naar een Oost-Europees land en daar gewoon enkele uitgaansgelegenheden afgaan? Daar zal zeker een leuke man voor je tussen zitten. Misschien zou je eerst zo'n poging moeten wagen voor je aan IVF denkt. :)

Oost-Europese landen zijn echt niet van dat soort boerenkennels als media en publieke opinie je wijs proberen te maken.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:51:39 #230
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176327801
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 05:59 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Je zegt over jezelf dat je dates (pluriel) wist te regelen in notime. Met de worst scenario ever van twee kids. Plus je bent een nerd van 31. Ikzelf kom nooit voorbij de fase 1. de vleskeuring. Ik vermoed dan ook dat jijzelf niet zo'n worse case geval bent. Maar dat je zelf graag gelooft dat het aan je karakter ligt ipv. een goed of aanneembaar uiterlijk.

En dan:

1. Ik zeg nergens dat vrouwen moeten veranderen voor mij. Als ze eens zouden stoppen met liegen dat uiterlijk voor hen niets uitmaakt, zou ik overigens wel fijn vinden.

2. Ik zeg al de hele tijd dat het aan mij ligt. Mijn uiterlijk. Dit weet ik door ervaring.

Maar mensen willen dit niet weten blijkbaar. Het zou dan toch echt wel aan niet-concrete persoonskwaliteiten moeten liggen. Oftewel ik word op een dwaalspoor gezet van zoek het maar uit "maar aan je uiterlijk kan het niet liggen!". Juist.. Moedeloos word ik daar van

Uiterlijk is ook voor vrouwen belangrijk hoor. Ik weet goed hoe vrouwen zich gedragen in bijzijn van een knapperd. Aangeschoten gedrag, veel lachen, getinte opmerkingen makend. De gozer zegt dan nagenoeg nog geen ene moer. Het gaat dan dus puur om zijn uiterlijk.

Kennelijk zeggen mensen dat anderen "zwelgen in zelfmedelijden". Wanneer ze eigenlijk bedoelen "het kan me geen ruk schelen waar je mee zit maar ik wil je wel even trappen". Waarom zeg je dat niet gewoon.
Weet je, ik vind dit zo zinloos. De opmerkingen van Sadcopter, maar ook de opmerkingen van velen die reageren. Sadcopter hamert maar op zijn uiterlijk dat niet okay genoeg is en dat vrouwen dat wel niet toegeven maar het toch de hoofdreden is dat bla bla. En anderen die hebben het er maar over dat ..... bla bla.

Maar wat maakt het uit. als alle vrouwen nu zeggen, ik wil een mooie man en anders maar niet. Nou, wat heb je dan? heb je dan rust? Want een vrouw heb je dan toch nog niet.
Het gaat er jou toch om een relatie met een vrouw te krijgen. Dat is wat je wil. Het gaat niet om je gelijk te krijgen dat je niet knap genoeg bent. Als dat dingen zijn die toch niet te veranderen zijn dan heb je niks aan die kennis. Hooguit dat je kunt zeggen, het is helaas mijn lot.
Ligt het aan je uiterlijk, dan doe er gewoon wat aan. Ook als het niet aan je uiterlijk ligt, en je kunt wat aan je uiterlijk (of verzorging, kleding) verbeteren, dan doe het gewoon. Het kan nooit slecht zijn om er wat leuker uit te zien, baat het niet, schaden doet het zeker ook niet. Dat (wat aan je uiterlijk doen) kost minder energie dan de energie die je nu kwijt bent aan het denken. (mits je niet 40 kilo te zwaar bent want dan gaat het wel letterlijk een hoop energie kosten om er beter uit te gaan zien).

Mensen willen je niet de grond intrappen; ze willen je helpen. alleen ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. En zelfs als iemand jou liever de grond in wil trappen, wat maakt jou dat nou uit. Zeker mbt je doel, een relatie met een vrouw. Diegenen jou de grond in willen trappen (als ze er al zijn) daar wil JIJ toch geen relatie mee hebben. Dus ... so what!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176328066
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Andromache het volgende:
Dankje maar die past niet bij mij. Dan nog veel liever alleen.
Dan stop verdomme met aanstellen.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 19:16:21 #232
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176328294
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat is zo niet terecht of waar wat je daar zegt. Weer probeer je verbanden te zien die er niet zijn. Alleen om je eigen vooringenomenheid van een wanhopige trol ofzo bevestigd te zien.

Ik haal alleen goede ongang met collegas als bewijs aan. Dat ik helemaal geen zakkierig innerlijk heb. Want dat lijken velen hier te denken en op te hameren. Want het gaat niet om uiterlijk maar je innerlijk en dat soort bullshit meer.

Nee, ik doe niet wekelijks aan versierpogingen. Wie wel? Ja de rest van de vrouwen en mannen in andere topics in r&p. Dat is dan weer wel okay en niet "wanhopig met hagel schieten" zeker?
Oké helder, maar het blijft omslachtig om specifiek over vrouwelijke collega's te beginnen en te zeggen dat deze collega's je seksueel niet aantrekkelijk vinden als jij het over zijn algemeenheid hebt. Als het over zijn algemeen gaat is dat namelijk totaal niet relevant.

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef Sadcopter het volgende:

Mijn eerdere pogingen kregen verder dan wat contact geen wederhoor.
En hoeveel pogingen waren het die daadwerkelijk uit op date vragen bestonden ?

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef Sadcopter het volgende:

Als mensen blijven hameren op innerlijke kwaiteiten boven uiterlijke kenmerken. Terwijl ik zeker weet dat het met mijn innerlijk echt niet 100% fout kan zitten. Dan word ik toch logischerwijs pissig?
Je zal het al honderd keer gehoord hebben op Fok, maar je waarschijnlijk neem je die negatieve houding onbewust ook in het echte leven aan. Nu neem je dat van users toch niet aan, maar vraag eens aan een vriend wat hij van jouw gedrag richting vrouwen toe vindt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef Sadcopter het volgende:

Vrouwen zijn heel kortaf en heel koud als ik liefdesinteresse toon. Ken je dat niet. Als vrouwen iets niet willen dan lopen ze als kleine meisjes gewoon weg. Of dan zeggen ze opeens niets meer via de chat. Dan krijg je een stilte behandeling. In de hoop dat je vanzelf oprot ofzo. Dan is dat toch duidelijk. Hoeveel meer moet ik me focussen op 1 dan? Zeg es. Ik begrijp je niet.

Dat is meer hoe er in het algemeen wordt gereageerd. Mensen vinden het vaak niet leuk om daarin eerlijk te zijn en geven dan de cold shoulder. Ik heb het zelf ook vaak genoeg meegemaakt. Met op één persoon focussen bedoel ik niet dat je eeuwig aan de gang blijft gaan na blijk van desinteresse van de andere partij. Ik bedoel ermee dat je je richt op iemand voor wie jij je oprecht interesseert. Je bent toch niet volledig afhankelijk van de wil van vrouwen. Jij hebt toch ook zo je wensen.
pi_176328795
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:37 schreef Gruj0 het volgende:
Sadcopter en Andromach maken dit topic depressief.
Als hier niet lukt om een geschikte partner te vinden, waarom dan niet in het buitenland proberen? Over de grens?

Veel Oost-Europese vrouwen zoeken een beter leven en dat kan Sadcopter er misschien eentje geven. Wellicht kan Andromach ook een knappe en keurige maar arme man vinden in Oost-Europa of verder weg, waar zij haar dromen mee uit kan bouwen hier in NL. Of gewoon elkaar een kans geven en kijken of het wat wordt? Wat leeftijd betreft (40-35), waarom niet?
Andromach maakt topic echt niet depressief. Haar berichten zijn juist oprecht en echt, zonder een suikerlaagje.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 20:26:33 #234
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176329851
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:37 schreef Gruj0 het volgende:
Sadcopter en Andromach maken dit topic depressief.
Als hier niet lukt om een geschikte partner te vinden, waarom dan niet in het buitenland proberen? Over de grens?

Veel Oost-Europese vrouwen zoeken een beter leven en dat kan Sadcopter er misschien eentje geven. Wellicht kan Andromach ook een knappe en keurige maar arme man vinden in Oost-Europa of verder weg, waar zij haar dromen mee uit kan bouwen hier in NL. Of gewoon elkaar een kans geven en kijken of het wat wordt? Wat leeftijd betreft (40-35), waarom niet?
Ja, maar ook voor vrouwen geldt dan, net als voor mannen, de waarschuwing: pas goed op bij je keuze en laat je het hoofd niet op hol brengen.
Niet iemand die niet voor jou maar voor een nederlandse identiteit of voor jouw geld of het nederlandse sociale stelsel een relatie met je wilt. Dat geldt net zo goed als voor mannen met partners van buiten de EU. Komt voor de vrouw nog een "dingetje" bij, als het mis gaat dan zijn mannnen van buiten de EU toch sneller fysiek agressief dan de vrouwen van daar.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176329942
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat is zo niet terecht of waar wat je daar zegt. Weer probeer je verbanden te zien die er niet zijn. Alleen om je eigen vooringenomenheid van een wanhopige trol ofzo bevestigd te zien.

Ik haal alleen goede ongang met collegas als bewijs aan. Dat ik helemaal geen zakkierig innerlijk heb. Want dat lijken velen hier te denken en op te hameren. Want het gaat niet om uiterlijk maar je innerlijk en dat soort bullshit meer.

Nee, ik doe niet wekelijks aan versierpogingen. Wie wel? Ja de rest van de vrouwen en mannen in andere topics in r&p. Dat is dan weer wel okay en niet "wanhopig met hagel schieten" zeker?
Ik heb niet al jouw berichten gelezen dus het kan zijn dat ik een en andere heb gemist, maar hoe is eigenlijk je band met je ouders? Werd/word je geaccepteerd als persoon? Of was/ben je meer het pispaaltje in de familie? Werd je (emotioneel) verwaarloosd? Je komt namelijk erg desorienterend over. Grote kans dat dit een dieper liggende oorzaak heeft dan een paar huppelkutjes die jou niet zien staan.

Misschien helpt het om terug te kijken in de tijd. Hoe was je opvoeding. Ervaarde je de liefde van je ouders als onvoorwaardelijk of moest je het naar je eigen gevoel 'verdienen'. Had je het gevoel dat je niet de moeite waard was? Zou het kunnen zijn dat jouw ouders jou in die zogenoemde negatieve spiraal hebben gebracht door (on)opzettelijk gaslightning . Hebben ze jou wijsgemaakt dat er iets mis is met je waardoor je je perceptie van realiteit bent verloren, want ouders... daar kijk je als kind tegenop want ze weten immers alles beter. Veel ouders laten kind op deze manier tegen zichzelf uitspelen. Vaak onbewust. Dat jij op latere leeftijd tegen bepaalde zaken aanloopt kan misschien het vervolg zijn van jouw opvoeding. Ik ga even gemakshalve ervanuit dat je gezicht niet verlamd of verminkt is. Als je ook geen 50 kg over- of ondergewicht hebt, zal jouw uiterlijk echt niet de reden zijn dat vrouwen VOLGENS JOU je voorbij lopen.

Ik heb hierboven een hoop aannames gedaan daar ben ik me bewust van. Ik wil je alleen duidelijk maken dat je erg depressief overkomt en er is een kans dat je al in een negatieve spiraal zat voordat hordes vrouwen je voorbij liepen bij wijze van. Hoe lelijk kan iemand nou zijn tenzij je zwavelzuur over je heen hebt gekregen. Als ik jou was zou ik voormezelf uitzoeken wat de trigger van deze negatieve spiraal is geweest, want daar kan ook de oplossing zitten. Als je tenminste eerlijk tegenover jezelf wilt/kunt zijn, want waar bijna iedereen absoluut in uitblinkt is wel zichzelf voor de gek houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Unlabeled op 06-01-2018 23:50:50 (Oorzaak=vervolg) ]
pi_176329988
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 19:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Andromach maakt topic echt niet depressief. Haar berichten zijn juist oprecht en echt, zonder een suikerlaagje.
Het feminisme viert hoogtij hoor, tjonge.

En jij had / hebt toch al een man met trouwplannen ? :W
pi_176330007
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het feminisme viert hoogtij hoor, tjonge.

En jij had / hebt toch al een man met trouwplannen ? :W
Wat heeft dit met feminisme te maken? :')
pi_176330211
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 19:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Andromach maakt topic echt niet depressief. Haar berichten zijn juist oprecht en echt, zonder een suikerlaagje.
Net als die van jou zeker?
pi_176331042
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Andromache het volgende:
Dankje maar die past niet bij mij. Dan nog veel liever alleen.
Ik denk eerder dat bepaalde FOK!kers uit MUZ jou wel liggen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176331787
Sadcopter, heb jij uberhaupt zin in vrouwen gezeik terwijl je overduidelijk niet lekker in je vel zit? Als je straks eindelijk met veel moeite en ellende (naar eigen zeggen) een vriendin hebt kunnen regelen moet je oppassen dat je je niet als voetveeg laat gebruiken, want dan ben je nog verder van huis. Met jouw minderwaardigheidscomplex denk ik dat je eigenlijk zeer aantrekkelijk bent voor vrouwen met narcistische trekjes. Van die types die hun eigenwaarde ontlenen aan o.a. de mate waarin man naar haar pijpen danst.
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 23:39:08 #241
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176336233
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 21:28 schreef Unlabeled het volgende:
Sadcopter, heb jij uberhaupt zin in vrouwen gezeik terwijl je overduidelijk niet lekker in je vel zit? Als je straks eindelijk met veel moeite en ellende (naar eigen zeggen) een vriendin hebt kunnen regelen moet je oppassen dat je je niet als voetveeg laat gebruiken, want dan ben je nog verder van huis. Met jouw minderwaardigheidscomplex denk ik dat je eigenlijk zeer aantrekkelijk bent voor vrouwen met narcistische trekjes. Van die types die hun eigenwaarde ontlenen aan o.a. de mate waarin man naar haar pijpen danst.
Dat is zeer realistisch dat dat gaat gebeuren ja, maar dát vind ik dan wel weer logisch/begrijpelijk. Hij kent nu alleen de realiteit van nu, en daar is ie wel klaar mee, daar gaat dit ook allemaal over. Dus áls hij dan aan de andere kant zou komen te staan, dan vind ik het wel logisch dat hij zich als een voetveeg opstelt, want hij is dan als de dood dat ie weer terug gaat naar de realiteit van nu, waarin hij geen geen seks heeft, en dus buigt hij als een knipmes, om haar maar niet kwijt te raken, en daarmee zijn toegang tot seks.

Dat dat niet de juiste manier is weet iedereen, maar ik denk dat de meeste mensen dat weten uit ervaring, omdat ze zich ook ooit zo opgesteld hebben tijdens een relatie. Dus ik zou het wel begrijpelijk vinden dat hij zich zo op zou stellen, want ja, alles is beter (in zijn ogen) dan de hel waarin hij zich nu bevindt.

Maar goed, dat is een what if scenario.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 7 januari 2018 @ 00:11:03 #242
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176337227
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 19:16 schreef Buurtzwaan het volgende:

maar het blijft omslachtig om specifiek over vrouwelijke collega's te beginnen en te zeggen dat deze collega's je seksueel niet aantrekkelijk vinden als jij het over zijn algemeenheid hebt.
Ik heb wel vaker gevraagd wat zij van mijn uiterlijk vonden. Of dat wat was. Daar kwam uit "Je scoort precies in midden (5) en iets daaronder. Tel daarbij op je afkomst en iets scheve gezichtfeatures. Maar omdat ik innemend ben scoor ik toch een 6". Van snelle ONS dates moet ik het niet hebben zeggen ze. Daar heb ik het uiterlijk (weer uiterlijk !) niet voor. Vrouwen moeten me echt leren kennen. Das leuk. Maar kom over algemeen dus niet voorbij die vleeskeuring.
quote:
En hoeveel pogingen waren het die daadwerkelijk uit op date vragen bestonden ?
Door de jaren heen enkelen. Op twee handen te tellen. Krijg niet meer dan, je bent een aardige jongen maar niet mijn type. Of gewoon geen antwoord. Of een vriendelijk lachje van "ach je maakt een grapje haha, wat schattig" waarna ze zwijgen. En dan moet het voor mij duidelijk zijn. Vrouwen zijn harteloos zelfs als ze lachen.
quote:
Je zal het al honderd keer gehoord hebben op Fok, maar je waarschijnlijk neem je die negatieve houding onbewust ook in het echte leven aan. Nu neem je dat van users toch niet aan, maar vraag eens aan een vriend wat hij van jouw gedrag richting vrouwen vinden
Maakt dat nog uit. Je hebt klootzakken met een beetje keuk testosterongezicht met de persoonlijkheid van een dweil. Moeten zij nog voorzichtig te werk gaan met hun innerlijk? Is dat nodig voor de vrouwtjes? Nee kennelijk niet. Het belang van persoonlijkheid is zo betrekkelijk.
quote:
Jij hebt toch ook zo je wensen.
Natuurlijk heb ik wensen. Maar ik sta aan de onderkant. Heb ik als jongeman nog wat te kiezen dan. Het is leuk dat je zegt dat iedereen mag en kan. Maar wat dicteert de praktijk?

[ Bericht 5% gewijzigd door Sadcopter op 07-01-2018 00:33:27 ]
pi_176337270
En vrouwen verwachten een penis die werkt, geen slappe janus.
  zondag 7 januari 2018 @ 00:17:17 #244
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176337385
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:12 schreef FlipjeHolland het volgende:
En vrouwen verwachten een penis die werkt, geen slappe janus.
Ze zijn zo verwend ook he. Hoeven verder ook alleen te liggen.
  zondag 7 januari 2018 @ 00:37:43 #245
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176337800
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 21:28 schreef Unlabeled het volgende:
Sadcopter, heb jij uberhaupt zin in vrouwen gezeik terwijl je overduidelijk niet lekker in je vel zit? Als je straks eindelijk met veel moeite en ellende (naar eigen zeggen) een vriendin hebt kunnen regelen moet je oppassen dat je je niet als voetveeg laat gebruiken, want dan ben je nog verder van huis. Met jouw minderwaardigheidscomplex denk ik dat je eigenlijk zeer aantrekkelijk bent voor vrouwen met narcistische trekjes. Van die types die hun eigenwaarde ontlenen aan o.a. de mate waarin man naar haar pijpen danst.
Een relatie houden dat moet je leren volgens mij. Dit begint met handje vasthouden op je twaalfde en duurt hooguit een week?. En na wat ik door de jaren om mij heen heb gezien aan relatiemisere. Zou ik niet van nul ervaring in een relatie willen gaan zitten. Dat lijkt mij zeer benauwend. Al die ongechreven regels wat van je verwacht wordt. Dan gaat de vriendin aan je ergeren. En dan ga jij aan haar ergeren. Ik vraag mij af waarom mensen relaties willen. Echt waar een mysterie! Ik wil gewoon sex en een leuke tijd. Zoals iedere tiener. Maar dat is voor mij een gemiste boot. Over een paar weken word ik 40.
  zondag 7 januari 2018 @ 00:38:52 #246
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176337825
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:37 schreef Sadcopter het volgende:

[..]Maar dat is voor mij een gemiste boot. Over een paar weken word ik 40.
En als je zo doorgaat met als een kapotte plaat te klinken dan gaat het je al helemaal nooit lukken.

Maar goed, dat wil je niet horen, dus maak vooral een eigen topic of leer een keer luisteren.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 7 januari 2018 @ 00:46:50 #247
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176337971
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:38 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

En als je zo doorgaat met als een kapotte plaat te klinken dan gaat het je al helemaal nooit lukken.

Maar goed, dat wil je niet horen, dus maak vooral een eigen topic of leer een keer luisteren.
Luisteren waarnaar. Dat ik moet werken aan vage niet definieerbare innerlijke weetikwat. Dat ik mischien wellicht ben verpest door ouder-kind relatie of iets dergelijks (hierboven zegt iemand dat). Moet ik een ontdekkingsreis maken naar mijn innerlijk Jedi? Ik wil gewoon sex en een leuke tijd. Kijk eens om je heen naar de gemiddelde idioot met een leuk meisje aan zijn zijde. Zie hoe betrekkelijk innerlijke kwaliteiten zijn. Zo godverdomde overschat. Hou toch op joh.

Ik ben al wat jaren bezig. Deze plaat heeft dus wat te klagen inderdaad. Overigens zijn jullie die gebroken plaat. Altijd weer dat politiek correcte bullshit herhalen "het gaat echt niet om het uiterlijk".
  zondag 7 januari 2018 @ 00:48:53 #248
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176338013
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:46 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Luisteren waarnaar. Dat ik moet werken aan vage niet definieerbare innerlijke weetikwat.
Dat je eens moet kappen met het gezwelg in zelfmedelijden en het slachtoffer uit te hangen.

Want dat is waar vrouwen op afknappen, niet op iets anders.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 7 januari 2018 @ 00:53:51 #249
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176338080
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:48 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat je eens moet kappen met het gezwelg in zelfmedelijden en het slachtoffer uit te hangen.

Want dat is waar vrouwen op afknappen, niet op iets anders.
Ik ben ook een slachtoffer zeg maar. Hoe wil je dat ik me opstel na al die jaren zonder succes.

Het is altijd jij jij jij bent de enige schuldige. Ja doei. Ik leef in een wereld met mensen. Ik bepaal niet alles. Mensen om mij heen kiezen ook.
pi_176338127
Sadcopter, stuur eens per dm een foto. Kan me niet voorstellen dat jij oh zo lelijk bent. Het zit 'm in je houding.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')