abonnement Unibet Coolblue
pi_176393829
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:22 schreef Machielovic het volgende:
Hoi, Netflix ergens vorig jaar genomen eigenlijk alleen voor Sense8 genomen omdat ik ergens las over een serie van de regisseurs van Matrix en Cloud atlas en dacht dat moet ik echt zien.

Nu die ineens stopte volg ik voornamelijk The 100 die wat langzaam op gang komt maar dan erg verslavend blijkt. En vind verder Travelers en Black mirror wel leuk.

Dat wou ik even kwijt :) Leuk dat er een Netflix topic is want soms heb ik nog weleens zoiets van wat moet ik nou dan kijken met al die opties :|W :s)
Gezien je lijstje is het antwoord the Expanse. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Admin dinsdag 9 januari 2018 @ 19:37:21 #277
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_176394261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:22 schreef tompsv18 het volgende:
Na alle reacties hier ook maar eens aan Friends begonnen. Vroeger vaak voorbij gezapt en toen leek het me helemaal niks. De eerste aflevering was zeker vermakelijk en ook genoeg kunnen lachen, maar die lachband blijft wel vreselijk irritant.
Dat was gewoon live publiek hoor. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 19:50:39 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_176394619
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:37 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat was gewoon live publiek hoor. :)
Vroeger, toen de lachband nog echt publiek was...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Admin dinsdag 9 januari 2018 @ 19:55:50 #279
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_176394730
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vroeger, toen de lachband nog echt publiek was...
Ik denk dat het vaker echt was dan mensen soms denken dat het was. Het was vroegah heel gebruikelijk om een sitcom voor publiek op te nemen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_176394789
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:55 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik denk dat het vaker echt was dan mensen soms denken dat het was. Het was vroegah heel gebruikelijk om een sitcom voor publiek op te nemen.
Ik vermoed dat ze dat publiek bij Friends aardig wat drank hebben gevoerd dan. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:02:28 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_176394923
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:55 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik denk dat het vaker echt was dan mensen soms denken dat het was. Het was vroegah heel gebruikelijk om een sitcom voor publiek op te nemen.
Klopt, je zag ook weleens dat er tijdens de aftiteling gewoon uitgezoomd werd en je het publiek zag.

Ik las overigens net dat The Big Bang Theory óók met live publiek is. :? Dacht dat die juist notoir was vanwege de lachband?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_176395014
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze dat publiek bij Friends aardig wat drank hebben gevoerd dan. :P
Ze gebruiken wel eens van die bordjes toch, dat het publiek op 'commando' zit te lachen?
Tails tell tales
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:14:34 #283
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_176395218
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze dat publiek bij Friends aardig wat drank hebben gevoerd dan. :P
Het is schijnbaar moeilijk te geloven dat er mensen zijn die het wel grappig vinden.

Ik vind HIMYM wel vermakelijk maar heb er nooit echt hard om gelachen. En Barney is zo compleet ongeloofwaardig dat het niet grappig meer is.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_176395419
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klopt, je zag ook weleens dat er tijdens de aftiteling gewoon uitgezoomd werd en je het publiek zag.

Ik las overigens net dat The Big Bang Theory óók met live publiek is. :? Dacht dat die juist notoir was vanwege de lachband?
Beide series zijn met publiek opgenomen, maar tijdens het bewerken van de film wordt er vaak zo'n lachband toegevoegd aan stukken.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_176395591
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:14 schreef laziness het volgende:

[..]

Het is schijnbaar moeilijk te geloven dat er mensen zijn die het wel grappig vinden.

Ik vind HIMYM wel vermakelijk maar heb er nooit echt hard om gelachen. En Barney is zo compleet ongeloofwaardig dat het niet grappig meer is.
Dat niet per se hoor, maar het zullen toch bij lange na niet allemaal vloeiende takes zijn geweest die in één keer worden opgenomen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176395707
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adios Amigos – 2016 12 1:31 uur
Audio: Nederlands | Subs: NL | ✓︎ Download
Genre: Comedy, Drama
Acteurs: Martijn Lakemeier, Yannick van de Velde, Bas Hoeflaak
Drie vrienden met een lichamelijke handicap gaan op een wilde roadtrip naar Spanje in de hoop dat ze daar hun eerste seksuele ervaring zullen opdoen.

Modus (seizoen 1) – 2015 12
Audio: Zweeds | Subs: NL | ✓︎ Download
Genre: Drama, Duister, Thriller
Acteurs: Melinda Kinnaman, Henrik Norlén, Marek Oravec
In het besneeuwde Zweden ontrafelen een talentvolle voormalige FBI-profiler en haar autistische dochter samen met de politie de bizarre motieven van een wrede moordenaar.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin dinsdag 9 januari 2018 @ 20:59:17 #287
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_176397038
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klopt, je zag ook weleens dat er tijdens de aftiteling gewoon uitgezoomd werd en je het publiek zag.

Ik las overigens net dat The Big Bang Theory óók met live publiek is. :? Dacht dat die juist notoir was vanwege de lachband?
Nope. Da's ook met live publiek. In een studio tegenover de oude Friends-studio. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 9 januari 2018 @ 21:00:36 #288
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_176397100
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:06 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ze gebruiken wel eens van die bordjes toch, dat het publiek op 'commando' zit te lachen?
Bij Friends deden ze soms alternatieve takes met ter plekke geschreven grappen. Als er niet goed gelachen werd, vroegen ze het publiek hoe ze de scène interpreteerden en bedachten ze wat anders. Schrijvers waren tijdens opnames dus on set om nog keihard door te schrijven.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_176401908
Hoe slecht zou Adios Amigos zijn? Renesse was om te :')
pi_176405522
Dit weekend begonnen aan Feed The Beast. Best leuk, heeft iemand die hier ook al gekeken?
  woensdag 10 januari 2018 @ 08:33:58 #291
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_176405818
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 07:51 schreef Michellee het volgende:
Dit weekend begonnen aan Feed The Beast. Best leuk, heeft iemand die hier ook al gekeken?
Ben er niet doorheen gekomen uiteindelijk.
Vond het idee heel leuk, maar ik ergerde me uiteindelijk te veel aan David Schwimmer.
Gebeurt me niet vaak overigens dat ik dat zo sterk heb met een personage.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_176405893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 07:51 schreef Michellee het volgende:
Dit weekend begonnen aan Feed The Beast. Best leuk, heeft iemand die hier ook al gekeken?
wel uitgekeken vond t wel geinig. Meer niet.
  woensdag 10 januari 2018 @ 11:54:31 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_176408555
Die laatste aflevering van Star Trek Discovery _O_. Op dit tempo wordt het stiekem mijn favoriete Star Trek. Wat een verschil met het begin.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 10 januari 2018 @ 12:38:42 #294
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176409342
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:54 schreef speknek het volgende:
Die laatste aflevering van Star Trek Discovery _O_. Op dit tempo wordt het stiekem mijn favoriete Star Trek. Wat een verschil met het begin.
Ik ben een beetje bipolair wat de nieuwste serie betreft :'). Als ik Voyager kijk dan vind ik die de beste, gewoon het tempo van de serie en de filosofische vraagstukken in een science fiction jasje en het ideaalbeeld wat het uitdraagt over hoe de mensheid ook kan worden etc. Maar toen ik Discovery weer keer werd ik helemaal mee gesleurd in de verhaallijn, het spectakel en alle toeters en bellen. Plus dat het gewoon weer helemaal over een eigentijdse boeg gegooid wordt en dan vind ik die weer de beste :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176409597
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:54 schreef speknek het volgende:
Die laatste aflevering van Star Trek Discovery _O_. Op dit tempo wordt het stiekem mijn favoriete Star Trek. Wat een verschil met het begin.
Ik zie eigenlijk niet veel verschil ;)
Meer het idee dat velen het geen tijd wilden geven om de basis van het verhaal te leggen.

Edit: zie ook F&S / Star Trek #15 - Wachten op de tweede helft...

[ Bericht 7% gewijzigd door Aether op 10-01-2018 13:22:21 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_176409614
Ik kijk eigenlijk nooit After Trek, maar de laatste aflevering was best een leuke discussie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 10 januari 2018 @ 14:10:45 #297
335263 freaky40
pi_176411075
Dark, nog 1 aflevering te gaan en dan zit het boeiende eerste seizoen er op. Het wordt wel steeds vager, maar dan toch blijven kijken al snap ik er geen hol meer van en wie/wie is in 1953 en 1986 en wie ze in 2019 zijn. Leuk bedacht, en moest af en toe best wel lachen om sommige karakters te zien in 1986. Kijk dus toch wel uit naar season 2.
Allemaal cabaretteketet!
pi_176411649
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:54 schreef speknek het volgende:
Die laatste aflevering van Star Trek Discovery _O_. Op dit tempo wordt het stiekem mijn favoriete Star Trek. Wat een verschil met het begin.
is die goed te bekijken voor iemand die nooit Star Trek heeft gevolgd? Heb wel die hele remake van Battlestar Galactica gekeken, die vond ik zeer goed te pruimen.
pi_176411806
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Dark, nog 1 aflevering te gaan en dan zit het boeiende eerste seizoen er op. Het wordt wel steeds vager, maar dan toch blijven kijken al snap ik er geen hol meer van en wie/wie is in 1953 en 1986 en wie ze in 2019 zijn. Leuk bedacht, en moest af en toe best wel lachen om sommige karakters te zien in 1986. Kijk dus toch wel uit naar season 2.
ja dat had ik ook wel, dat je de draad van wie is nou wie wat kwijt bent. Ik heb aan het einde maar even Wiki erbij gehaald :') Samenvatting van alle afleveringen even doorgespit. :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:02:22 #300
211083 Angelof9
I must go first
pi_176412131
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 14:39 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

is die goed te bekijken voor iemand die nooit Star Trek heeft gevolgd? Heb wel die hele remake van Battlestar Galactica gekeken, die vond ik zeer goed te pruimen.
BSG en Star Trek zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Persoonlijk vind ik ze wel allebei leuk.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')