abonnement Unibet Coolblue
pi_176208914
Gelukkig nieuwjaar!!!
Eerste jaar dat ze alle vier op bleven. Was leuk!
Met een meidenkwartet
pi_176210099
Gelukkig nieuwjaar allemaal.

Ik ben zo enorm niet nuchter meer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176210599
Gelukkig nieuwjaar.
Hier hebben we kleuter kwart voor twaalf wakker gemaakt en hebben we even naar het vuurwerk gekeken.
Daarna heeft ze bij mij in bed tot kwart voor 8 uitgeslapen. O+
pi_176210606
Ik was alweer vroeg wakker. Leuk zo'n sterk bioritme. Sac heb ik net even gehoord ean slaapt nog.

Erge kater tico?
pi_176210620
Gelukkig nieuwjaar!!
Hier heb ik ze om 7 uur in bed gestopt, om 10 uur wakker gemaakt en ze vonden het supermooi. Om 01:15 er weer in en ze slapen nu nog (9,5 en 7).
Was gezellig hier gisteren! Mooi en beel vuurwerk, jammer van de regen eerder de dag.
pi_176210648
Gelukkig nieuwjaar.
Wij hebben begin van de avond met de kinderen uit de buurt vuurwerk staan afsteken, in de regen -O- .
Jongste (8) hebben we om half 9 in bed gelegd, ze zei dat ze echt niet ging slapen en was binnen 5 minuten vertrokken ;). Om kwart voor 12 wakker gemaakt en nog even buiten geweest.
Oudste (10) is opgebleven, maar viel een paar keer bijna in slaap op de bank, zal wel erfelijk zijn, ik mis ook wat stukjes :Z .
We lagen er rond 1 uur weer in en om 4 uur kwamen onze buren thuis, we hadden al een rustige avond omdat ze eens niet thuis waren met oud en nieuw. Maar het is dan jammer als ze thuis komen en de muziek nog even zo hard moet dat ik er wakker van wordt... :{ . Ik hoop dat ze de staatloterij hebben gewonnen en gaan verhuizen :6
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 1 januari 2018 @ 09:28:18 #132
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_176210745
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 09:12 schreef Nijna het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
Wij hebben begin van de avond met de kinderen uit de buurt vuurwerk staan afsteken, in de regen -O- .
Jongste (8) hebben we om half 9 in bed gelegd, ze zei dat ze echt niet ging slapen en was binnen 5 minuten vertrokken ;). Om kwart voor 12 wakker gemaakt en nog even buiten geweest.
Oudste (10) is opgebleven, maar viel een paar keer bijna in slaap op de bank, zal wel erfelijk zijn, ik mis ook wat stukjes :Z .
We lagen er rond 1 uur weer in en om 4 uur kwamen onze buren thuis, we hadden al een rustige avond omdat ze eens niet thuis waren met oud en nieuw. Maar het is dan jammer als ze thuis komen en de muziek nog even zo hard moet dat ik er wakker van wordt... :{ . Ik hoop dat ze de staatloterij hebben gewonnen en gaan verhuizen :6
Zou je dan niet liever zelf de Staatsloterij willen winnen en verhuizen ;)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_176211427
Gelukkig nieuwjaar!!
pi_176214431
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 09:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was alweer vroeg wakker. Leuk zo'n sterk bioritme. Sac heb ik net even gehoord ean slaapt nog.

Erge kater tico?
Valt mee. Genoeg water tussendoor gedronken.

Man wat een feestje weer.

Nieuwjaar moment had ik wel gemist, ik was ff naar de plee en toen ik terug liep was er een meisje gevallen. Dus die heb ik maar even opgeraapt en naar de ehbo gebracht. Haar eigen vrienden vonden niet blijkbaar niet nodig om haar even bij te staan dus ben ik maar even gebleven. J natuurlijk over de zeik omdat ie me kwijt was, komt de ehbo binnen: godver! Ik wist het gewoon dat je hier was. :D



Dit was het eindresultaat met sminck.

[ Bericht 22% gewijzigd door Ticootje op 01-01-2018 14:30:30 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176219130
Be hoe was het bij jou? Was de sfeer wel goed?
  maandag 1 januari 2018 @ 18:18:38 #136
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_176219384
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Valt mee. Genoeg water tussendoor gedronken.

Man wat een feestje weer.

Nieuwjaar moment had ik wel gemist, ik was ff naar de plee en toen ik terug liep was er een meisje gevallen. Dus die heb ik maar even opgeraapt en naar de ehbo gebracht. Haar eigen vrienden vonden niet blijkbaar niet nodig om haar even bij te staan dus ben ik maar even gebleven. J natuurlijk over de zeik omdat ie me kwijt was, komt de ehbo binnen: godver! Ik wist het gewoon dat je hier was. :D


[ afbeelding ]
Dit was het eindresultaat met sminck.
Wow, je ogen _O_
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 1 januari 2018 @ 18:41:32 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176219765
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 18:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Be hoe was het bij jou? Was de sfeer wel goed?
Mmm... het was wel ok hoor. Er hing wel wat in de lucht, maar dat was meer tussen mijn vriendin en haar aanstaande ex-schoonmoeder.
(Begrijpelijk, die schoonmoeder kan nogal dominant zijn, als in meubels verplaatsen en keukenkastjes herinrichten.)

En ik kreeg net een appje dat het ondertussen geescaleerd was en dat de schoonouders de koffers aan het pakken waren om te gaan ipv pas donderdag. :o :’)

Ik ga er as zondag weer heen om te helpen opruimen/uitzoeken. Ze hebben een groot huis en heel veel spullen en het huis moet ‘leeg’ voor de verkoop.
***
  maandag 1 januari 2018 @ 18:44:15 #138
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_176219800
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 18:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mmm... het was wel ok hoor. Er hing wel wat in de lucht, maar dat was meer tussen mijn vriendin en haar aanstaande ex-schoonmoeder.
(Begrijpelijk, die schoonmoeder kan nogal dominant zijn, als in meubels verplaatsen en keukenkastjes herinrichten.)

En ik kreeg net een appje dat het ondertussen geescaleerd was en dat de schoonouders de koffers aan het pakken waren om te gaan ipv pas donderdag. :o :’)

Ik ga er as zondag weer heen om te helpen opruimen/uitzoeken. Ze hebben een groot huis en heel veel spullen en het huis moet ‘leeg’ voor de verkoop.
Het was misschien ook wel wat veel gevraagd om in deze situatie ook nog zo'n lange logeerpartij te plannen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar maandag 1 januari 2018 @ 18:51:24 #139
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_176219897
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 18:44 schreef livelink het volgende:

[..]

Het was misschien ook wel wat veel gevraagd om in deze situatie ook nog zo'n lange logeerpartij te plannen.
ik vind dat zelfs bij een heerlijk soepel lopende relatie al teveel gevraagd :o :@

Vandaag een heerlijk rustige dag, net aardappels geschild en gesneden voor onze eigen 1 januari traditie, zuurvlees met frietjes.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 1 januari 2018 @ 18:52:39 #140
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_176219921
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 18:51 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik vind dat zelfs bij een heerlijk, soepel lopende relatie al teveel gevraagd :o :@

Vandaag een heerlijk rustige dag, net aardappels geschild en gesneden voor onze eigen 1 januari traditie, zuurvlees met frietjes.
Echt Limburgs zuurvlees :9~
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 1 januari 2018 @ 18:56:58 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176219980
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 18:44 schreef livelink het volgende:

[..]

Het was misschien ook wel wat veel gevraagd om in deze situatie ook nog zo'n lange logeerpartij te plannen.
:Y Ze heeft altijd die neiging wel maar nu liggen alle zenuwen open zonder mantel der liefde meer, ook richting de schoonouders.

Ze zijn daar wel vaker lang, ze wonen op 2u rijden, maar dit was te veel
Sneu, schoonmoeder bedoelt het vast goed, maar nu even niet. Idd
***
pi_176220012
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 09:28 schreef livelink het volgende:

[..]

Zou je dan niet liever zelf de Staatsloterij willen winnen en verhuizen ;)
Dat mag ook, maar ik wist al dat wij 'em niet gewonnen hebben ;), dan hopelijk de buren maar :P.
Van de zomer leek het er even op dat ze zouden gaan verhuizen, ze waren serieus aan het onderhandelen over een woning. Maar dat is helaas niet gelukt... ;).

Aan de ene kant zou ik wel willen verhuizen, maar dan zou ik eigenlijk helemaal hier weg willen en weer richting de plek waar ik ben opgegroeid. Maar dat zou ik voor de kinderen weer niet zo ideaal vinden. Er kwam laatst een vacature langs voor mijn man in die regio, maar hij wil (nog) niet.
Ach ja... ooit... later als ik groot ben enzo :P.

Voor nu zit ik hier op zich ook prima.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_176220613
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 18:18 schreef livelink het volgende:

[..]

Wow, je ogen _O_
In blacklight lichtte ze ook op. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:00:06 #144
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_176221272
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 19:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

In blacklight lichtte ze ook op. :D
Bijzonder.
Wat een verhaal weer dat je net het moment surpreme hebt gemist. Meisje wel weer opgeknapt?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:01:10 #145
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_176221296
Toffe schmink Tico ^O^ _O_
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_176221435
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:00 schreef livelink het volgende:

[..]

Bijzonder.
Wat een verhaal weer dat je net het moment surpreme hebt gemist. Meisje wel weer opgeknapt?
Ze was gewoon uit gegleden op de gladde vloer en vol op haar knie gevallen. Het was niet de slankste dame, dus ze viel met wat gewicht vol op haar knie. Dus gewoon ff icepack erop even rustig zitten en beetje kletsen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:09:34 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176221547
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ze was gewoon uit gegleden op de gladde vloer en vol op haar knie gevallen. Het was niet de slankste dame, dus ze viel met wat gewicht vol op haar knie. Dus gewoon ff icepack erop even rustig zitten en beetje kletsen.
Fijn dat je er even bij bent blijven zitten ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176221645
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Fijn dat je er even bij bent blijven zitten ^O^
Ach ja, ik ben eigenlijk best aardig.
Vandaar J ook, die weet ook hoe ik ben en dat er niet zoveel plekken zijn om te zoeken als ik kwijt ben.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176221687
Tico, goede looks, tof dat je dan even bij haar blijft!

Ik vraag me af of dat stel dat om 5:45 onder ons raam stond nog samen zijn de rest van 2018.. Die waren flink aan het ruzieen. Zij hysterisch: "Dat doe je toch niet","hoe moet ik je vertrouwen", hij chagerijnig:"doe effe rustig". Klonk een vleugje alcohol doorheen :')
Daar wordt je toch een beetje nieuwsgierig van. :P
pi_176221728
Ik zou dat dan ook willen weten df. Maar ik ben ook gewoon heel nieuwsgierig.

Tico goed dat je even bij haar bleef gelukkig niks ernstigs. En gave ogen zeg.
Be jammer dat er dan toch een escalatie gekomen is, ik trek mijn schoonmoeder ook niet zolang en zeker niet in zo’n situatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')