abonnement Unibet Coolblue
pi_176073799
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, deze dame komt op donderdag. Dan werk ik gewoon. Sommige mensen zijn liever thuis als de hulp er is, ik niet (krijg zo'n neiging om mee te doen en ik loop in de weg ;-))

Ik heb gewoon een lijstje gemaakt wat ik graag wil dat ze iedere 2 weken doet. Lap door de wc en badkamer halen doe ik tussendoor nog wel een keer, en de keuken hou ik ook bij en dan kan zij als ze komt echt flink schoonmaken. En dan zijn er dingen die zo af en toe gedaan moeten worden zoals ramen lappen en deuren afnemen.

Ik werk nu wel minder dan een paar jaar geleden dus zou het in principe prima (qua tijd) zelf kunnen doen, maar lijf werkt niet altijd mee en ik vind het ook een beetje jammer van mijn vrije tijd.
Mijn moeder doet het ook zo, alleen dan dus juist op haar vrije dag (ze werkt er 4). Dan pakt zij grotere opruimklussen op die anders blijven liggen en gaat de schoonmaakster door het huis. Best handig :Y
Wanneer ik student-af ben ;) en hopelijk een leuke functie met meer uren en vooral meer salaris heb wil ik het ook zo gaan doen denk ik. 2x per maand grote schoonmaak en zelf opruimklussen (keukenkastjes soppen, zolder beetje bij beetje opruimen, kleding uitruimen, strijkgoed etc) oppakken. Roomba aan door de weeks helpt dan ook om e.e.a. bij te houden ^O^
  donderdag 28 december 2017 @ 15:10:06 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176073835
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:04 schreef zeefje het volgende:
Ik vind wel dat sommige blousjes mooier zijn als ze gestreken zijn. Maar lui :P

M'n vriend heeft veel overhemden die zijn moeder strijkt ben benieuwd hoe dat later gaat :D ik ga iig niet strijken
Beetje vent leert dat zelf

Net als mannen die niet kunnen koken of zeggen dat ze de wasmachine niet snappen :')

Andersom ben ik degene die geen reet snapt van een film downloaden en dat graag aan Koos overlaat, dus hypocriet to the max, maar goedddd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 28 december 2017 @ 15:14:51 #78
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_176074023
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Beetje vent leert dat zelf

Net als mannen die niet kunnen koken of zeggen dat ze de wasmachine niet snappen :')

Andersom ben ik degene die geen reet snapt van een film downloaden en dat graag aan Koos overlaat, dus hypocriet to the max, maar goedddd
:D
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 28 december 2017 @ 15:24:55 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_176074513
Gelijk heb je Kaatje!

En bedankt voor de link Antraxxx, ben ik weer de hele middag niks aan het doen :')

Ik mag niet eens naar de was kijken, dat doet mijn lief, mag er gewoon niet aankomen.
Prima :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_176074588
Hier hangt een fool proof handleiding aan de binnenkant van de kast met wasmiddel (voor m'n pa :P).. En aan boord moet ik de was sowieso zelf doen.

Strijken doe ik niet, hangt alles wel nat op een kapstok.
  donderdag 28 december 2017 @ 15:27:28 #81
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_176074593
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelijk heb je Kaatje!

En bedankt voor de link Antraxxx, ben ik weer de hele middag niks aan het doen :')

Ik mag niet eens naar de was kijken, dat doet mijn lief, mag er gewoon niet aankomen.
Prima :D
Wel veel unicorns :P.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 december 2017 @ 15:28:57 #82
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_176074659
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Van harte Krea, ga het nog vieren?
?
Nee, niet echt. Zo vlak na kerst heb ik iedereen wel genoeg gezien.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 december 2017 @ 15:29:41 #83
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_176074674
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Bier, whisky, hardloopspullen, avondje bioscoop, games, dat soort handel maar dat is niet heel spannend ofzo

Ik heb een Volkswagen busje van Lego expert gekregen, vond ikzelf heel tof maar dat moet net je ding zijn
Die heb ik ook. Die is leuk om te bouwen.
  donderdag 28 december 2017 @ 15:30:30 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176074713
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die heb ik ook. Die is leuk om te bouwen.
Hij heet dan ook Creator, moest aan jou denken toen ik pakket open maakte _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176075324
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:08 schreef RobinOok het volgende:
Ik moet een kadootje bedenken en ik weet niks. Man 45 of zo, vader van 2 kinderen. Nerdy-achtige it'er.
Hoort daar een lief bij? Daaraan vragen, misschien zijn er wel specifieke, toffe dingen die de jarige zou willen hebben en dan zadel je iemand niet op met wat randoms :)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 28 december 2017 @ 15:47:25 #86
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176075525
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoort daar een lief bij? Daaraan vragen, misschien zijn er wel specifieke, toffe dingen die de jarige zou willen hebben en dan zadel je iemand niet op met wat randoms :)
Ja, daar zit een vrouw aan vast. Maar die durf ik niks te vragen. Die ken ik ook niet.
pi_176076022
Dit is in elk geval een waanzinnig verrukkelijk, vermakelijk en boeiend populair-wetenschappelijk maar zeer diepgravend boek, eerder dit jaar uitgekomen:
https://www.amazon.com/Be(...)-Worst/dp/1594205078

"Named a Best Book of the Year by The Washington Post and The Wall Street Journal

"It has my vote for science book of the year.” —Parul Sehgal, The New York Times

"Hands-down one of the best books I’ve read in years. I loved it." —Dina Temple-Raston, The Washington Post

“It’s no exaggeration to say that Behave is one of the best nonfiction books I’ve ever read.” —David P. Barash, The Wall Street Journal

From the celebrated neurobiologist and primatologist, a landmark, genre-defining examination of human behavior, both good and bad, and an answer to the question: Why do we do the things we do?"

Ik heb intussen al twee exemplaren weergegeven. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_176076361
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:00 schreef minilot het volgende:
Dit is in elk geval een waanzinnig verrukkelijk, vermakelijk en boeiend populair-wetenschappelijk maar zeer diepgravend boek, eerder dit jaar uitgekomen:
https://www.amazon.com/Be(...)-Worst/dp/1594205078

"Named a Best Book of the Year by The Washington Post and The Wall Street Journal

"It has my vote for science book of the year.” —Parul Sehgal, The New York Times

"Hands-down one of the best books I’ve read in years. I loved it." —Dina Temple-Raston, The Washington Post

“It’s no exaggeration to say that Behave is one of the best nonfiction books I’ve ever read.” —David P. Barash, The Wall Street Journal

From the celebrated neurobiologist and primatologist, a landmark, genre-defining examination of human behavior, both good and bad, and an answer to the question: Why do we do the things we do?"

Ik heb intussen al twee exemplaren weergegeven. O+

* Isabeau voegt toe aan app met boekenlijst
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176076545
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:00 schreef minilot het volgende:
Dit is in elk geval een waanzinnig verrukkelijk, vermakelijk en boeiend populair-wetenschappelijk maar zeer diepgravend boek, eerder dit jaar uitgekomen:
https://www.amazon.com/Be(...)-Worst/dp/1594205078

"Named a Best Book of the Year by The Washington Post and The Wall Street Journal

"It has my vote for science book of the year.” —Parul Sehgal, The New York Times

"Hands-down one of the best books I’ve read in years. I loved it." —Dina Temple-Raston, The Washington Post

“It’s no exaggeration to say that Behave is one of the best nonfiction books I’ve ever read.” —David P. Barash, The Wall Street Journal

From the celebrated neurobiologist and primatologist, a landmark, genre-defining examination of human behavior, both good and bad, and an answer to the question: Why do we do the things we do?"

Ik heb intussen al twee exemplaren weergegeven. O+

Die heb ik toevallig afgelopen weekend gehaald in de boekenwinkel :Y
pi_176076602
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:13 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Die heb ik toevallig afgelopen weekend gehaald in de boekenwinkel :Y
Ha! :D Tof! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_176076678
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha! :D Tof! ^O^
Samen met the subtle art of not giving a fuck :P
pi_176077331
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:17 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Samen met the subtle art of not giving a fuck :P
Is dat een boek voor eind twintigers/begin dertigers die aan de fear of missing out ziekte lijden?
  donderdag 28 december 2017 @ 16:50:30 #93
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176077815
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:00 schreef minilot het volgende:
Dit is in elk geval een waanzinnig verrukkelijk, vermakelijk en boeiend populair-wetenschappelijk maar zeer diepgravend boek, eerder dit jaar uitgekomen:
https://www.amazon.com/Be(...)-Worst/dp/1594205078

"Named a Best Book of the Year by The Washington Post and The Wall Street Journal

"It has my vote for science book of the year.” —Parul Sehgal, The New York Times

"Hands-down one of the best books I’ve read in years. I loved it." —Dina Temple-Raston, The Washington Post

“It’s no exaggeration to say that Behave is one of the best nonfiction books I’ve ever read.” —David P. Barash, The Wall Street Journal

From the celebrated neurobiologist and primatologist, a landmark, genre-defining examination of human behavior, both good and bad, and an answer to the question: Why do we do the things we do?"

Ik heb intussen al twee exemplaren weergegeven. O+

Aan de geheel andere kant van het spectrum ben ik vandaag hierin begonnen, als luisterboek in de auto


Daarna komt The Woman Who Smashed Codes: A True Story of Love, Spies, and the Unlikely Heroine who Outwitted America's Enemies
Biografie van Elizebeth Smith, een vrouw die een heel belangrijke bijdrage leverde aan de eerste en tweede Wereldoorlog in code kraken en het oprollen van spionage ringen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176077894
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 11:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik wilde dit jaar eigenlijk naar een feestje, maar daar had m'n vriend geen zin in. Dus het plan was om naar familie te gaan, maar dat ging ook niet door. En ik vind het als je alleen thuis zit, zo'n saaie avond. Ik hou niet van vuurwerk, maar je voelt je toch een soort van verplicht om tot middernacht te wachten. Dus ik wilde gewoon iets doen, weg. Maar last minute waren er niet meer zoveel mogelijkheden. :')

Maar we maken er nu gewoon samen een gezellige avond van. Ik ga niet wachten tot middernacht en ga geen vette deegballen eten.
De man en ik vieren het op de bank met spacemuffins. Ws om 11 uur in slaap vallen op de bank O+

Koningsdag en O&N mogen van mij per direct afgeschaft geworden als feestmoment agz het 95% van de tijd tegenvalt en ergernis oproept :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 28 december 2017 @ 16:56:07 #95
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176078008
Prinsesje presilla is doodsbang door het vuurwerkgeknal en matroos hond wordt er boos van.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176078027
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De man en ik vieren het op de bank met spacemuffins. Ws om 11 uur in slaap vallen op de bank O+

Koningsdag en O&N mogen van mij per direct afgeschaft geworden als feestmoment agz het 95% van de tijd tegenvalt en ergernis oproept :r
Ook geen slecht plan. :D Ik twijfelde even over molly, maar daar voel ik me nu even niet lekker voor.

Koningsdag vind ik ook zo'n dag, ja. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik daar gewoon elk jaar helemaal niets voor doe. Die is wat makkelijker te negeren. Pasen snap ik ook niet.
pi_176078173
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Beetje vent leert dat zelf

Net als mannen die niet kunnen koken of zeggen dat ze de wasmachine niet snappen :')

Andersom ben ik degene die geen reet snapt van een film downloaden en dat graag aan Koos overlaat, dus hypocriet to the max, maar goedddd
Dat laatste vind ik geen basisvaardigheid wat iedereen per se zou moeten kunnen om zelfstandig te kunnen wonen ;)
  donderdag 28 december 2017 @ 17:08:09 #99
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176078348
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Is dat een boek voor eind twintigers/begin dertigers die aan de fear of missing out ziekte lijden?
Ik heb daar inderdaad geen boek voor nodig.
pi_176078368
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:56 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik twijfelde even over molly, maar daar voel ik me nu even niet lekker voor.
Ja, dat is bij ons wel een paar jaarlang traditioneel nieuwjaarsvermaak geweest! O+
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')