abonnement Unibet Coolblue
pi_176029839
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 07:37 schreef blondetrien het volgende:
Spirit, lastige situatie! Zelf vind ik eerlijkheid altijd wel de beste weg, al is het soms pijnlijk. Wat niet wil zeggen dat ik in your face zou zeggen dat ik ga daten (none of their business), maar ik zou er ook niet over gaan liegen als het me gevraagd werd.

Is de hele scheiding al compleet uitgesproken met je ex? Weet hij dat er geen hoop is? Want dat iemand je niet wil laten gaan en jij daar in mee gaat door de gevoelens kostte wat het kost te sparen wijst daar niet op.... Het lijkt mij nogal een ongezonde situatie eerlijk gezegd. Ik zou zelf eerst een gezonde omgeving gaan creëren voor jou, je kind en je ex. Als dat betekent dat je ruimte moet nemen en niet samen onder één dak moet zitten.... Tja. Makkelijker gezegd dan gedaan, I know.

Ik zou tegen die heren trouwens ook wel zeggen dat je niet aan een relatie toe bent, mocht dat zijn waar ze naar op zoek zijn.
Ik vind je reactie lief O+ Ja mijn ex weet dat er geen hoop is en weet ook dat ik contacten met anderen heb. Ik ben uiteraard heel druk bezig met het afhandelen van de situatie, maar dat is een langdurig proces en ja de heren weten alles. En mijn kind staat natuurlijk voorop.

Sorry, het was niet mijn bedoeling om advies of hulp te vragen over mijn persoonlijke situatie, het was alleen bedoeld om een achtergrond te schetsen over waarom ik daten een beetje spannend en lastig vind. Laten we het alsjeblieft weer over daten hebben ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_176029850
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 07:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee :) Weet je, er zijn zoveel mensen en zoveel adviezen en meningen. Ik heb besloten om voor mezelf te kiezen en te doen wat voor mij goed voelt en wat ik zelf wil. En dat is dit. Ik zeg nergens dat ik niet wil daten, alleen dat ik het spannend vind en ik wilde even uitleggen waarom ik het zo spannend vind.
Ik snap t. Sterkte met de situatie en geniet van de heren. :)
pi_176029895
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 07:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vind je reactie lief O+ Ja mijn ex weet dat er geen hoop is en weet ook dat ik contacten met anderen heb. Ik ben uiteraard heel druk bezig met het afhandelen van de situatie, maar dat is een langdurig proces en ja de heren weten alles. En mijn kind staat natuurlijk voorop.

Sorry, het was niet mijn bedoeling om advies of hulp te vragen over mijn persoonlijke situatie, het was alleen bedoeld om een achtergrond te schetsen over waarom ik daten een beetje spannend en lastig vind. Laten we het alsjeblieft weer over daten hebben ;)
Oh ok, excuus. Dacht inderdaad dat je advies wou haha ;) uiteraard weet je zelf het beste hoe en wat. Idd gewoon kind altijd voorop :)

Daten is altijd spannend, zeker als je er even uit bent geweest. Gewoon van genieten dan!
pi_176030160
Spirit moet gewoon lekker gaan daten als ze daar zin in heeft 14.gif

Succes met het afhandelen van de scheiding :*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176030505
Laat me raden, ze heeft zelf de scheiding in gang gezet? En nog voor dat de boel rond is al opzoek naar nieuwe schoenen? Bah :{w :r

Edit: nee, de mannen maakt het niet uit nee, het is een emotioneel wrak, even bespelen, seks hebben en verder geen relatie mee opbouwen, want dat gedoe van de scheiding wil je echt niet meemaken.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2017 09:23:06 ]
pi_176030514
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 07:22 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, de situatie ligt iets gecompliceerder. Ik lig namelijk nog in scheiding en mijn ex wil me niet laten gaan. We delen ook nog een huis (hebben een kind), en ik wil niet dat hij weet dat ik date omdat hij dat niet kan handelen. Dus ik moet steeds smoesjes verzinnen, maar ik hou er niet van om te liegen. De heren met wie ik contact heb, weten overigens alles van mijn thuissituatie en hebben daar geen problemen mee. Ik weet ook überhaupt niet of ik wel aan een relatie toe ben... of nee, dat ben ik eigenlijk gewoon niet
Helaas ben ik dit wel vaker tegengekomen; vrouwen die nog in een scheiding zitten en als 'vlucht' gaan daten. Toen ik nog in mijn blue-pill periode zat wel eens afgesproken met dergelijke vrouwen en nog regelmatiger contact mee gehad. Maar als je een beetje logisch nadenkt weet je dat het niets kan worden. Misschien een ONS als je even kunt vergeten wat voor emotionele schade er de rest van het gezin staat te wachten; niet mijn 'cup of tea'. Feitelijk zijn dit gewoon gebonden vrouwen, of ze nu willen of niet. Maar ze krijgen niet in hun huidige 'relatie' de aandacht die ze willen en voor veel vrouwen geldt dat ze weinig geduld hebben en een directe invulling van hun behoeften willen zien, want zo zijn ze het gewend. Dus wachten ze niet totdat het hele zaakje fatsoenlijk is afgerond.
De mannen die zeggen er geen problemen mee te hebben dat de vrouw nog half in een scheiding zitten hebben gelijk; tijdens de sex voel je daar niks van. Die mannen zien die vrouw als een gemakkelijke bedprooi en hebben eveneens een lage moraal.
pi_176030587
:')

Niks mis met een rebound in dat soort situaties, sommige mensen kunnen dat gewoon gebruiken. En het is niet vrouwen eigen, dat soort dingen. Mannen doen dat ook. Maar een paar undateables gaan uiteraard weer lekker veroordelen omdat een vrouw een date kan krijgen, maar niet met hun.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176030616
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:58 schreef GlenSpey het volgende:
Haha wat is dit, kan geen berichten versturen aan gratis members op relatieplanet als er contactgegevens in staan. Alleen als je geen contactgegevens bij kan voegen hoe kunnen die gratis members dan ooit op je bericht gaan reageren?

Nu maar op een zeer omslachtige manier mijn mailadres erin gezet en duimen dat ze er boter van kunnen vouwen :')
Sites als relatieplanet zijn er niet om mensen bij elkaar te brengen maar om aan mensen te verdienen. Gratis leden kunnen niet reageren op berichten afkomstig van betalende leden. En laat relatieplanet nu voor 75% (!!) uit gratis leden bestaan.
Overigens kunnen ze relatieplanet beter alimentatieplanet noemen, oordeel zelf maar.......
Op de meeste datingsites wordt je gewoon bedonderd omdat er veel minder actieve leden zijn dan wordt gesuggereerd. Ook zijn er veel meer mannen dan vrouwen op zo'n site. Besteed je geld daarom maar aan andere dingen.
pi_176030619
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:17 schreef Barbusse het volgende:
:')

Niks mis met een rebound in dat soort situaties, sommige mensen kunnen dat gewoon gebruiken. En het is niet vrouwen eigen, dat soort dingen. Mannen doen dat ook. Maar een paar undateables gaan uiteraard weer lekker veroordelen omdat een vrouw een date kan krijgen, maar niet met hun.
Haha, wat een vooroordelen, vrouwen doen dat dus júist wél, rebound en al verder kijken voordat ze huis en haard verlaten, zo smerig!

Kijk rond in topics hier hoe een vrouw haar man bedriegt en niets zegt erover, iedereen roept dat ze eerlijk moet zijn. Vervolgens zie je TS niet meer terug omdat het niet in haar straatje past :')
pi_176030634
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:17 schreef Barbusse het volgende:
:')

Niks mis met een rebound in dat soort situaties, sommige mensen kunnen dat gewoon gebruiken. En het is niet vrouwen eigen, dat soort dingen. Mannen doen dat ook. Maar een paar undateables gaan uiteraard weer lekker veroordelen omdat een vrouw een date kan krijgen, maar niet met hun.
Had ik niet juist verteld dat ik met dergelijke vrouwen had gedate? Dus hoe je aan de term undateable komt is mij een raadsel.
pi_176030659
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, wat een vooroordelen, vrouwen doen dat dus júist wél, rebound en al verder kijken voordat ze huis en haard verlaten, zo smerig!

Kijk rond in topics hier hoe een vrouw haar man bedriegt en niets zegt erover, iedereen roept dat ze eerlijk moet zijn. Vervolgens zie je TS niet meer terug omdat het niet in haar straatje past :')
Anekdotisch bewijs om je eigen verwrongen wereldbeeld te bevestigen. Succes met zo'n leven :* Als iemand wilt daten, en hij/zij kan dates krijgen, dan moet diegene dat gewoon doen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176030687
quote:
14s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Anekdotisch bewijs om je eigen verwrongen wereldbeeld te bevestigen. Succes met zo'n leven :* Als iemand wilt daten, en hij/zij kan dates krijgen, dan moet diegene dat gewoon doen.
Ja, vast joh. Lekker alles en iedereen bedriegen, nee dat brengt je echt verder. En het nog goedkeuren ook :')
pi_176030695
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:21 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Had ik niet juist verteld dat ik met dergelijke vrouwen had gedate? Dus hoe je aan de term undateable komt is mij een raadsel.
Mij niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176030712
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, wat een vooroordelen, vrouwen doen dat dus júist wél, rebound en al verder kijken voordat ze huis en haard verlaten, zo smerig!

Kijk rond in topics hier hoe een vrouw haar man bedriegt en niets zegt erover, iedereen roept dat ze eerlijk moet zijn. Vervolgens zie je TS niet meer terug omdat het niet in haar straatje past :')
Precies, het is een gebrek aan morele standaarden. Het geeft blijk van narcisme. Past goed in het selfie-tijdperk waar alles om me-myself and I draait.
pi_176030719
Nee, ik ben inderdaad nooit mannen tegen gekomen op de datingsites die nog met hun ex in 1 huis woo-

Oh. Wacht :')

Wat niet wegneemt dat ik eigenlijk vind dat je jezelf tekort doet wanneer je niet met je verdriet dealt, maar het wegstopt. Ook dat zal echter zeer waarschijnlijk van persoon tot persoon verschillen. Zelf zou ik het nooit opzoeken als alles zo'n chaos is bij me. De kans dat het de chaos vergroot lijkt me zoveel groter dan dat het helpend is... ik kan ook weinigs positiefs bedenken aan mensen die bij het tegenkomen van zo'n "geval" denken "top! Daten!" Ipv "los je losse eindjes eerst maar netjes op en kom dan maar weer eens terug".

Er tegen aan lopen is dan ook weer anders dan het echt opzoeken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176030754
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, ik ben inderdaad nooit mannen tegen gekomen op de datingsites die nog met hun ex in 1 huis woo-

Oh. Wacht :')

Wat niet wegneemt dat ik eigenlijk vind dat je jezelf tekort doet wanneer je niet met je verdriet dealt, maar het wegstopt. Ook dat zal echter zeer waarschijnlijk van persoon tot persoon verschillen. Zelf zou ik het nooit opzoeken als alles zo'n chaos is bij me. De kans dat het de chaos vergroot lijkt me zoveel groter dan dat het helpend is... ik kan ook weinigs positiefs bedenken aan mensen die bij het tegenkomen van zo'n "geval" denken "top! Daten!" Ipv "los je losse eindjes eerst maar netjes op en kom dan maar weer eens terug".

Er tegen aan lopen is dan ook weer anders dan het echt opzoeken.
Hier kan ik het ook wel mee eens zijn. Ik zou dan eerder afleiding zoeken bij goede vrienden, als het dan toch echt om afleiding te doen is tenminste...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_176030787
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:28 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Hier kan ik het ook wel mee eens zijn. Ik zou dan eerder afleiding zoeken bij goede vrienden, als het dan toch echt om afleiding te doen is tenminste...
Het werkt voor iedereen anders, voor sommige mensen helpen een paar dates gewoon wel, ook al komt er niks serieus uit. Wie zijn wij om die persoon dan te gaan veroordelen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176030796
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:25 schreef MGTOW het volgende:

[..]

waar alles om me-myself and I draait.
Zegt de Man Going His Own Way :')
  woensdag 27 december 2017 @ 09:41:05 #94
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176030982
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Laat me raden, ze heeft zelf de scheiding in gang gezet? En nog voor dat de boel rond is al opzoek naar nieuwe schoenen? Bah :{w :r

Edit: nee, de mannen maakt het niet uit nee, het is een emotioneel wrak, even bespelen, seks hebben en verder geen relatie mee opbouwen, want dat gedoe van de scheiding wil je echt niet meemaken.
Doe normaal. Ik ging na het beëindigen van m’n relatie ook al vrij snel daten.
Degene die de relatie beëindigd is meestal al veel verder in het verwerkingsproces en was al veel eerder klaar met huwelijk/ relatie . Wat een onzin om er ‘emotioneel wrak’ op te stempelen.

Niks mis met doorgaan met je leven. Oordeel nu maar over je eigen leven :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 27 december 2017 @ 09:43:13 #95
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176031013
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:17 schreef Barbusse het volgende:
:')

Niks mis met een rebound in dat soort situaties, sommige mensen kunnen dat gewoon gebruiken. En het is niet vrouwen eigen, dat soort dingen. Mannen doen dat ook. Maar een paar undateables gaan uiteraard weer lekker veroordelen omdat een vrouw een date kan krijgen, maar niet met hun.
Ik denk idd dat ze stiekem gewoon jaloers zijn ja.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176031054
quote:
7s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het werkt voor iedereen anders, voor sommige mensen helpen een paar dates gewoon wel, ook al komt er niks serieus uit. Wie zijn wij om die persoon dan te gaan veroordelen?
Ik veroordeel niemand ;) ik zeg alleen hoe ik het persoonlijk zie, niets meer dan dat.

Het siert haar in elk geval dat ze er eerlijk over is tegenover de mannen met wie ze gaat daten. Niet zo irritant als je met verschillende intenties en/of verwachtingen een date in gaat. Kans op teleurstelling voor een van beiden is dan gewoon megagroot.

(dus ik zeg ook niet dat het voor háár niet zou helpen, het is meer voor de tegenpartij potentieel kut. Maar goed, dat ondervang je dus door er van tevoren open en eerlijk over te communiceren). edit: en in dit geval heeft zij de relatie beëindigd, dus dat scheelt ook wel als het de ander zou zijn die het het beëindigt.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 27 december 2017 @ 09:45:54 #97
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176031070
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja, vast joh. Lekker alles en iedereen bedriegen, nee dat brengt je echt verder. En het nog goedkeuren ook :')
Ga even weg joh. Er is van bedriegen geen sprake. De mannen zijn op de hoogte van Spirit haar situatie en hoe ze erin staat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176031106
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Doe normaal. Ik ging na het beëindigen van m’n relatie ook al vrij snel daten.
Degene die de relatie beëindigd is meestal al veel verder in het verwerkingsproces en was al veel eerder klaar met huwelijk/ relatie . Wat een onzin om er ‘emotioneel wrak’ op te stempelen.

Niks mis met doorgaan met je leven. Oordeel nu maar over je eigen leven :)
Doe lekker zelf normaal, kijk ze allemaal in de verdediging schieten om hun eigen acties maar te kunnen rechtvaardigen :').

Had Hans Teeuwen toch gelijk (8>
pi_176031176
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ga even weg joh. Er is van bedriegen geen sprake. De mannen zijn op de hoogte van Spirit haar situatie en hoe ze erin staat.
Ga even zelf weg. Ik zou ook zeggen dat ze op de hoogte zijn, scheelt een hoop gezeur.

Heb nog geen enkele vrouw gehad die meteen eerlijk was vanaf dag 1 (over relatie, scheiding, aantal kinderen) die apen kwamen later uit de mouw.

Het zijn dan wel extremen die ik nu beschrijf, maar ik geloof niemand meer op hun blauwe ogen ;).
  woensdag 27 december 2017 @ 09:51:47 #100
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176031196
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ga even zelf weg. Ik zou ook zeggen dat ze op de hoogte zijn, scheelt een hoop gezeur.

Heb nog geen enkele vrouw gehad die meteen eerlijk was vanaf dag 1 (over relatie, scheiding, aantal kinderen) die apen kwamen later uit de mouw.

Het zijn dan wel extremen die ik nu beschrijf, maar ik geloof niemand meer op hun blauwe ogen ;).
Fijn voor je. Vooralsnog geeft Spirit geen enkele reden om te twijfelen. Ga je eigen spoken oplossen en deze niet bij een ander leggen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')