abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175949917
Zojuist een brief gehad met daarin een afspraak voor een slimme meter
Werkzaamheden duren een uurtje, en dus even geen gas en stroom
Maar mijn stroom meter zit in de gangkast, en mijn gasmeter zit in de huiskamer in een hoekkast.
betreft een appartement uit de jaren 30
Hoe gaan ze dat nu oplossen met die slimme meter ?
Krijg ik dus twee slimme meters omdat er geen leiding loopt van de gasmeter naar de elektrameter? En makkelijk is het ook niet om een draad te trekken van gasmeter naar meterkast
Normaal zit toch de gasmeter met een draadje gekoppeld aan de slimme elektrameter ?
Iemand die al ervaring heeft hiermee ?
  zaterdag 23 december 2017 @ 17:13:50 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_175949954
De gasmeter kan draadloos communiceren met de elektrameter.
So we just called him Fred
  zaterdag 23 december 2017 @ 17:18:45 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175950116
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:13 schreef FredvZ het volgende:
De gasmeter kan draadloos communiceren met de elektrameter.
Slim, hè?
pi_175950145
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:13 schreef FredvZ het volgende:
De gasmeter kan draadloos communiceren met de elektrameter.
Heeft hij daar geen stroom voor nodig :?
Nee geen stopcontact in de buurt :@
pi_175950174
Dat is mooi dat hij draadloos is maar dat kan ik dus niet vinden op:
https://liandermeters.nl :(
pi_175950193
Bij mij kwamen ze eerst lang om te kijken hoe het allemaal zat, pas daarna gingen ze het ook installeren.
pi_175950266
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:19 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Heeft hij daar geen stroom voor nodig :?
Nee geen stopcontact in de buurt :@
Nee, gasmeter heeft een batterij.
pi_175950447
Ok we gaan verder :P
Nu een overzicht van alle toepassingen gekregen
Bomen en bos :@
https://www.energieverbruiksmanagers.nl/productoverzicht/

Welke nemen :? of gewoon niks :P
pi_175950821
https://www.pricewise.nl/blog/beste-energieverbruik-apps/

Anna-inzicht gaat hem voorlopig ff worden, want GRATIS :P
pi_175951157
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:13 schreef FredvZ het volgende:
De gasmeter kan draadloos communiceren met de elektrameter.
:Y ^O^
pi_175951755
Je hoeft geen slimme meter te accepteren.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_175951872
quote:
Ja en dat wil ik niet. Ik maak zelf wel uit wat ik wil.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_175952009
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.pricewise.nl/blog/beste-energieverbruik-apps/

Anna-inzicht gaat hem voorlopig ff worden, want GRATIS :P
Hmm. Gratis en wat betekent het dan voor je, later?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_175952128
Hoeveel moet je volgend jaar betalen/
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 19:14:41 #15
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_175953028
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:32 schreef krakkemieke het volgende:
Hoeveel moet je volgend jaar betalen/
Niks en anders stop ik ermee ;)
:{w betalen :N
pi_175953329
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:15 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Niks en anders stop ik ermee ;)
:{w betalen :N
Ik geloof niet niet in een slimme meter. Ik wil liever zelfs uit maken wat ik deel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_175953371
Als je een aan bod krijgt voor een slimme meter. dan kan je het ook weigeren.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_175953382
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof niet niet in een slimme meter. Ik wil liever zelfs uit maken wat ik deel.
No problem :7

Hoe zorg ik ervoor dat de meterstanden van de slimme meter niet meer doorgestuurd worden?
In dat geval kunt u dit stopzetten. Via het webformulier op www.liander.nl/consument/slimme_meter/privacy/stopzetten geeft u aan dat u niet wilt dat uw slimme meter de meterstanden automatisch doorstuurt naar uw energieleverancier.

:P
pi_175953431
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:31 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

No problem :7

Hoe zorg ik ervoor dat de meterstanden van de slimme meter niet meer doorgestuurd worden?
In dat geval kunt u dit stopzetten. Via het webformulier op www.liander.nl/consument/slimme_meter/privacy/stopzetten geeft u aan dat u niet wilt dat uw slimme meter de meterstanden automatisch doorstuurt naar uw energieleverancier.

:P
Ok. Of je neemt geen slimme meter.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_175953883
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:33 schreef krakkemieke het volgende:
Ok. Of je neemt geen slimme meter.
Of dat nou slim is ........

Liander heeft u een slimme meter aangeboden. Wij hebben de slimme meter nog niet kunnen plaatsen, omdat u heeft aangegeven de meter niet te willen of omdat u niet thuis was op het moment dat wij de meter wilde verwisselen. Binnen een week ontvangt u van ons een brief waarin wij u de mogelijkheid bieden binnen 28 dagen, contact met ons op te nemen. Wij maken graag een nieuwe afspraak met u. U kunt contact opnemen met 088-2266788 op werkdagen tussen 8:00 – 20:00 en zaterdag van 8:00 – 17:00.

Ontvangen wij binnen 28 dagen van u geen plaatsingsverzoek voor de slimme meter? Dan ontvangt u van ons een brief met daarin de definitieve bevestiging dat wij geen slimme meter bij u installeren. Mocht u in de toekomst deze alsnog willen laten plaatsen, dan brengen wij kosten in rekening. Het plaatsen van de slimme meter kost dan ¤ 72,60. :D
pi_175954013
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:52 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Of dat nou slim is ........

Liander heeft u een slimme meter aangeboden. Wij hebben de slimme meter nog niet kunnen plaatsen, omdat u heeft aangegeven de meter niet te willen of omdat u niet thuis was op het moment dat wij de meter wilde verwisselen. Binnen een week ontvangt u van ons een brief waarin wij u de mogelijkheid bieden binnen 28 dagen, contact met ons op te nemen. Wij maken graag een nieuwe afspraak met u. U kunt contact opnemen met 088-2266788 op werkdagen tussen 8:00 – 20:00 en zaterdag van 8:00 – 17:00.

Ontvangen wij binnen 28 dagen van u geen plaatsingsverzoek voor de slimme meter? Dan ontvangt u van ons een brief met daarin de definitieve bevestiging dat wij geen slimme meter bij u installeren. Mocht u in de toekomst deze alsnog willen laten plaatsen, dan brengen wij kosten in rekening. Het plaatsen van de slimme meter kost dan ¤ 72,60. :D
Ja. je mag kiezen of je die meter wel of niet wil hebben.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_175954267
Ik wil die slimme meter niet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator zondag 24 december 2017 @ 00:32:17 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175963357
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:52 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Of dat nou slim is ........

Liander heeft u een slimme meter aangeboden. Wij hebben de slimme meter nog niet kunnen plaatsen, omdat u heeft aangegeven de meter niet te willen of omdat u niet thuis was op het moment dat wij de meter wilde verwisselen. Binnen een week ontvangt u van ons een brief waarin wij u de mogelijkheid bieden binnen 28 dagen, contact met ons op te nemen. Wij maken graag een nieuwe afspraak met u. U kunt contact opnemen met 088-2266788 op werkdagen tussen 8:00 – 20:00 en zaterdag van 8:00 – 17:00.

Ontvangen wij binnen 28 dagen van u geen plaatsingsverzoek voor de slimme meter? Dan ontvangt u van ons een brief met daarin de definitieve bevestiging dat wij geen slimme meter bij u installeren. Mocht u in de toekomst deze alsnog willen laten plaatsen, dan brengen wij kosten in rekening. Het plaatsen van de slimme meter kost dan ¤ 72,60. :D
Vraag me af of ze die kosten in rekening mogen brengen, zullen tegen die tijd wel deskundigen over gaan buigen.

Heb je Kassa de laatste maand gezien? Ik zou ook netjes voor die 'slimme' meter bedanken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175966087
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:31 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

No problem :7

Hoe zorg ik ervoor dat de meterstanden van de slimme meter niet meer doorgestuurd worden?
In dat geval kunt u dit stopzetten. Via het webformulier op www.liander.nl/consument/slimme_meter/privacy/stopzetten geeft u aan dat u niet wilt dat uw slimme meter de meterstanden automatisch doorstuurt naar uw energieleverancier.

:P
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:31 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

No problem :7

Hoe zorg ik ervoor dat de meterstanden van de slimme meter niet meer doorgestuurd worden?
In dat geval kunt u dit stopzetten. Via het webformulier op www.liander.nl/consument/slimme_meter/privacy/stopzetten geeft u aan dat u niet wilt dat uw slimme meter de meterstanden automatisch doorstuurt naar uw energieleverancier.

:P
Tja als je iedereenop zijn blauwe ogen gelooft........
Geef mij je huissleutel maar, ik zal echt niet binnenkomen.
pi_175966105
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 00:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vraag me af of ze die kosten in rekening mogen brengen, zullen tegen die tijd wel deskundigen over gaan buigen.

Heb je Kassa de laatste maand gezien? Ik zou ook netjes voor die 'slimme' meter bedanken.
Als je hem later op eigen verzoek wilt wel, maar als die defect is niet.
  zondag 24 december 2017 @ 16:22:42 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175973973
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 00:32 schreef derLudolf het volgende:
....Heb je Kassa de laatste maand gezien? Ik zou ook netjes voor die 'slimme' meter bedanken.
Zojuist even gekeken ;)
https://kassa.bnnvara.nl/(...)reen-een-slimme-keus
  zondag 24 december 2017 @ 16:24:44 #28
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175974039
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil die slimme meter niet.
Weigeren
Als je geen slimme meter wilt, dan heb je drie opties
Je kunt wel de slimme meter nemen en de uitleesfunctionaliteit uit laten zetten.
Er is ook de mogelijkheid voor een digitale meter die niet op afstand uitgelezen kan worden. Soms zijn hier kosten aan verbonden.
Uiteraard kun je de slimme meter weigeren. Meer lees je hier.
https://www.onsenergie.net/slimme-meter/
  zondag 24 december 2017 @ 16:29:39 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175974141
quote:
6s.gif Op zondag 24 december 2017 16:24 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Weigeren
Als je geen slimme meter wilt, dan heb je drie opties
Je kunt wel de slimme meter nemen en de uitleesfunctionaliteit uit laten zetten.
Er is ook de mogelijkheid voor een digitale meter die niet op afstand uitgelezen kan worden. Soms zijn hier kosten aan verbonden.
Uiteraard kun je de slimme meter weigeren. Meer lees je hier.
https://www.onsenergie.net/slimme-meter/
Zolang je meter niet afgekeurd is kun je gewoon een slimme meter weigeren, als je meter dan wel afgekeurd wordt mogen ze je niet ineens een rekening sturen voor het plaatsen van de slimme meter.

Ze brengen het allemaal leuk, maar zolang je slimme meter niet verplicht is mag je hem weigeren, en zodra hij wel verplicht wordt (omdat je meter afgekeurd is) staan ze gewoon weer op je stoep om hem te plaatsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 24 december 2017 @ 17:22:07 #30
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175975293
quote:
Dat is een artikel van bijna drie jaar oud.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175978705
Ik heb nu 2 jaar een slimme meter. niet bij stil gestaan. ik heb nergens last van. krijg paar keer per jaar een verbruiksoverzicht wat ik mooi op internet kan terug vinden.

niet gemerkt dat ik ineens meer ben gaan verbruiken
  donderdag 4 januari 2018 @ 14:17:16 #32
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176280570
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:21 schreef Embraer89 het volgende:
Bij mij kwamen ze eerst lang om te kijken hoe het allemaal zat, pas daarna gingen ze het ook installeren.
Hier dus ook, bij nader inzien
Het pastte niet in een keer zonder een plankje te moeten verzagen :')
Want meneer had geen zaag bij zich :') , toen aangeboden om het voor hem te zagen zoals hij het wilde, ook niet goed, geen zin en foto gemaakt en piepende banden weg :|W
U krijgt een nieuwe afspraak meneer en de beste wensen nog :') _O- _O-
Goed bezig daar :P
pi_176281393
quote:
6s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Hier dus ook, bij nader inzien
Het pastte niet in een keer zonder een plankje te moeten verzagen :')
Want meneer had geen zaag bij zich :') , toen aangeboden om het voor hem te zagen zoals hij het wilde, ook niet goed, geen zin en foto gemaakt en piepende banden weg :|W
U krijgt een nieuwe afspraak meneer en de beste wensen nog :') _O- _O-
Goed bezig daar :P
Productie draaien (afgeronde afspraken per dag) is belangrijker dan geleverde kwaliteit natuurlijk.
Wat dacht jij dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_176282367
quote:
6s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Hier dus ook, bij nader inzien
Het pastte niet in een keer zonder een plankje te moeten verzagen :')
Want meneer had geen zaag bij zich :') , toen aangeboden om het voor hem te zagen zoals hij het wilde, ook niet goed, geen zin en foto gemaakt en piepende banden weg :|W
U krijgt een nieuwe afspraak meneer en de beste wensen nog :') _O- _O-
Goed bezig daar :P
Waarom zou je ook efficiënt werken als je een monopoliepositie hebt en tarieven lekker hoog kan houden samen met de andere monopolisten.
pi_176282796
De installateur van liander die bij mij de boel vervangen heeft, constateerde een gaslek en heeft nog een uurtje geholpen om deze op te sporen en om te kijken of hij deze kon verhelpen. Zat achter een keukenkastje, dus zelf met de decoupeerzaag nog wat extra ruimte gemaakt.
Dus het is niet allemaal race/productie werk, er zitten ook goede gasten bij :)
pi_176283143
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:50 schreef MrDrako het volgende:
De installateur van liander die bij mij de boel vervangen heeft, constateerde een gaslek en heeft nog een uurtje geholpen om deze op te sporen en om te kijken of hij deze kon verhelpen. Zat achter een keukenkastje, dus zelf met de decoupeerzaag nog wat extra ruimte gemaakt.
Dus het is niet allemaal race/productie werk, er zitten ook goede gasten bij :)
Nou ja, als je zelf een gaslek ontdekt moeten hun het ook oplossen, dus dat is ook gewoon hun werk.
pi_176283212
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:04 schreef Embraer89 het volgende:

[..]

Nou ja, als je zelf een gaslek ontdekt moeten hun het ook oplossen, dus dat is ook gewoon hun werk.
Nee hoor, niet als dat in de aansluiting van mijn fornuis zit, dan moet je zelf een loodgieter bellen.
pi_176283332
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:07 schreef MrDrako het volgende:

[..]

Nee hoor, niet als dat in de aansluiting van mijn fornuis zit, dan moet je zelf een loodgieter bellen.
In principe wel, maar die zullen al snel ook de netbeheerder laten komen (En dan zit je dus met extra kosten)

Beste is gewoon het nummer te bellen van Liander in dit geval, die komen vaak wel langs, ook als het achter de meter zit.
pi_176284655
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:12 schreef Embraer89 het volgende:

[..]

In principe wel, maar die zullen al snel ook de netbeheerder laten komen (En dan zit je dus met extra kosten)

Beste is gewoon het nummer te bellen van Liander in dit geval, die komen vaak wel langs, ook als het achter de meter zit.
Nou mooi, die gast ging dus gewoon weg en zei dat ik dat zelf moest herstellen, en schreef een officieele afsluiting uit :')
pi_176286459
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:12 schreef Embraer89 het volgende:

[..]

In principe wel, maar die zullen al snel ook de netbeheerder laten komen (En dan zit je dus met extra kosten)

Beste is gewoon het nummer te bellen van Liander in dit geval, die komen vaak wel langs, ook als het achter de meter zit.
Storingen na de meter zijn toch echt voor de eigenaar van het pand die het zelf mag oplossen of een vakman moet inschakelen.
pi_176288867
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 18:44 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Storingen na de meter zijn toch echt voor de eigenaar van het pand die het zelf mag oplossen of een vakman moet inschakelen.
Klopt kwa kosten ook wel, maar de loodgieter die jij inhuurt belt op zijn beurt Liander weer en rekent alles door, dus daarom beter meteen Liander bellen.
pi_176290008
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:48 schreef Embraer89 het volgende:

[..]

Klopt kwa kosten ook wel, maar de loodgieter die jij inhuurt belt op zijn beurt Liander weer en rekent alles door, dus daarom beter meteen Liander bellen.
Maar ik heb de loodgieter betaald, wat rekent hij liander dan door?
pi_176290332
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:48 schreef Embraer89 het volgende:

[..]

Klopt kwa kosten ook wel, maar de loodgieter die jij inhuurt belt op zijn beurt Liander weer en rekent alles door, dus daarom beter meteen Liander bellen.
Hoe kom je hier nou weer bij? Liander is een netbeheerder welke eigenaar is van het gedeelte in de grond t/m de meter, alles wat erachter zit valt onder de verantwoording van de bewoner/eigenaar. Als een monteur van de netbeheerder of 1 van haar onderaannemers een lekkage vaststelt in het gedeelte buiten hun verantwoordelijkheid dan dient de eigenaar daar wat voor te regelen. Als je gelukt hebt dan kijkt de monteur iets verder.
pi_176290347
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:48 schreef Embraer89 het volgende:

[..]

Klopt kwa kosten ook wel, maar de loodgieter die jij inhuurt belt op zijn beurt Liander weer en rekent alles door, dus daarom beter meteen Liander bellen.
Als jouw loodgieter voor een lek na de meter Liander belt en dan ook nog kosten durft te rekenen, dan raad ik je zéér dringend aan om voortaan een andere loodgieter in te huren wanneer er weer eens wat in huis moet gebeuren. De loodgieter die de netbeheerder om hulp vraagt bij het oplossen van iets wat voor de loodgieter tot het dagelijks werk behoort, is geen vakman maar een onbekwame beunhaas.
pi_176290422
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:51 schreef markje1 het volgende:

[..]

Hoe kom je hier nou weer bij? Liander is een netbeheerder welke eigenaar is van het gedeelte in de grond t/m de meter, alles wat erachter zit valt onder de verantwoording van de bewoner/eigenaar. Als een monteur van de netbeheerder of 1 van haar onderaannemers een lekkage vaststelt in het gedeelte buiten hun verantwoordelijkheid dan dient de eigenaar daar wat voor te regelen. Als je gelukt hebt dan kijkt de monteur iets verder.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:51 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Als jouw loodgieter voor een lek na de meter Liander belt en dan ook nog kosten durft te rekenen, dan raad ik je zéér dringend aan om voortaan een andere loodgieter in te huren wanneer er weer eens wat in huis moet gebeuren.
Nouja, daar ging ik vanuit, ik heb eens een lekkage gehad tussen de meter en de CV in, hierop kwam de installateur en die verwees mij weer door naar Liander.

Ook nooit een rekening van gezien overigens. Maar het is een huurwoning, misschien dat daar weer andere afspraken voor gemaakt zijn.
pi_176290557
Bedenk me overigens net dat dat was vlak na plaatsing van een slimme meter, dus wellicht dat dat de reden was.
pi_176298730
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:50 schreef MrDrako het volgende:
De installateur van liander die bij mij de boel vervangen heeft, constateerde een gaslek en heeft nog een uurtje geholpen om deze op te sporen en om te kijken of hij deze kon verhelpen. Zat achter een keukenkastje, dus zelf met de decoupeerzaag nog wat extra ruimte gemaakt.
Dus het is niet allemaal race/productie werk, er zitten ook goede gasten bij :)

Het is een verplichting voor de monteur van Liander om de leidingen af te persen.
Is er meer drukverlies dan binnen de marge valt moet de monteur uitzoeken waar de lekkage zit door apparaten 1 voor 1 af te sluiten en telkens opnieuw af te persen.
In bepaalde gevallen (bijvoorbeeld als de lekkage niet in apparatuur zit maar in de leidingen) moet de monteur de gas aansluiting afsluiten omdat het gevaar te groot is.
In ieder geval moet er een installateur komen die de lekkage verhelpt als het niet aan de apparatuur ligt

quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:17 schreef MrDrako het volgende:

[..]

Nou mooi, die gast ging dus gewoon weg en zei dat ik dat zelf moest herstellen, en schreef een officieele afsluiting uit :')
Dan was het risico te groot en is hij dat verplicht te doen.
Ik mag er vanuit gaan dat hij ook heeft aangegeven om een installateur te regelen.
pi_176299656
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:04 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

Het is een verplichting voor de monteur van Liander om de leidingen af te persen.
Is er meer drukverlies dan binnen de marge valt moet de monteur uitzoeken waar de lekkage zit door apparaten 1 voor 1 af te sluiten en telkens opnieuw af te persen.
In bepaalde gevallen (bijvoorbeeld als de lekkage niet in apparatuur zit maar in de leidingen) moet de monteur de gas aansluiting afsluiten omdat het gevaar te groot is.
In ieder geval moet er een installateur komen die de lekkage verhelpt als het niet aan de apparatuur ligt

[..]

Dan was het risico te groot en is hij dat verplicht te doen.
Ik mag er vanuit gaan dat hij ook heeft aangegeven om een installateur te regelen.
Ja, maar Embraer leek zo zeker van zijn zaak. Maar goed, hij heeft het lek opgespoord en zelfs geprobeerd het te verhelpen, maar meer dan strakker aandraaien kon hij natuurlijk ook niet doen. Dus mijn eerste reactie klopt, nette kerel :)
pi_176317777
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:54 schreef MrDrako het volgende:

[..]

Ja, maar Embraer leek zo zeker van zijn zaak. Maar goed, hij heeft het lek opgespoord en zelfs geprobeerd het te verhelpen, maar meer dan strakker aandraaien kon hij natuurlijk ook niet doen. Dus mijn eerste reactie klopt, nette kerel :)
Ik heb niet de intentie om je af te kraken, is aanvullende informatie ;)
pi_176318649
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 08:15 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

Ik heb niet de intentie om je af te kraken, is aanvullende informatie ;)
En ik wilde alleen maar aangeven dat wat jij zei ook was wat ik in eerste instantie dacht :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')