abonnement Unibet Coolblue
pi_175822109
-

[ Bericht 100% gewijzigd door bombmannl op 18-12-2017 21:35:21 ]
pi_175822141
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 21:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een Ebecilio dan wél opeens een topper was geworden
Had graag gezien hoe het was afgelopen als die zich rustig had blijven ontwikkelen bij Feyenoord ja.
Zijn eerste seizoen bij Twente was het echt nog een hele goede speler. Beslissend ook tegen ons in de competitie. 1-4 voor Twente werd dat of zo?

Je kunt niet ontkennen dat het een groot talent was.
blablablabla
  maandag 18 december 2017 @ 21:37:15 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175822192
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 21:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Had graag gezien hoe het was afgelopen als die zich rustig had blijven ontwikkelen bij Feyenoord ja.
Zijn eerste seizoen bij Twente was het echt nog een hele goede speler. Beslissend ook tegen ons in de competitie. 1-4 voor Twente werd dat of zo?

Je kunt niet ontkennen dat het een groot talent was.
Ja dat was Shabir Isoufi ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175822236
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 21:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat was Shabir Isoufi ook.
Die speelt nog steeds bij de SC _O_
blablablabla
pi_175822342
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 21:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Talent moet wel de kans krijgen zich door te ontwikkelen.
Zou wel behoorlijk naïef zijn om te denken dat je als land 40 jaar lang het ene na het andere toptalent voort brengt en dat het plotseling uit het niets volledig droogvalt.
Dat denk ik dan ook niet.

quote:
Het zal niet de enige reden zijn maar ik had nu toch graag een Feyenoord gezien met alle gasten die op zeer jonge leeftijd vertrokken zijn naar Engeland.
Dat had ik ook wel graag gezien, uiteraard. Maar geen idee of al die gasten goed genoeg waren geweest. Ik denk van niet.
pi_175822599
Er is eigenlijk maar één speler die nog jaren bij Feyenoord moet blijven en dat is Vilhena. Misschien ontwikkelt hij op z'n tijd nog wat technische vaardigheden of wat inzicht, dan hoeft hij geen bezorger aka tempovertrager te zijn.
pi_175822904
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 21:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat denk ik dan ook niet.

[..]

Dat had ik ook wel graag gezien, uiteraard. Maar geen idee of al die gasten goed genoeg waren geweest. Ik denk van niet.
https://www.gall.nl/shop/989061-deus-brut-des-flandres-75cl/

Deze dan?
* Verwijderd *
pi_175824354
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nederland gaat nooit meer een topland worden.
Ik vrees dat je gelijk gaat krijgen. We gaan Zweden en Denemarken achterna
pi_175825526
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Er is de laatste 30 jaar zoveel veranderd voor de jeugd dat valt helemaal niet meer te vergelijken met de jaren zestig zeventig tachtig en zelfs negentig waarin nederland heel veel wereldspelers heeft opgeleid.

Feit is gewoon dat de beste spelers van de wereld uit de zuidamerikaanse of zuid europese landen arme landen komen. Gasten die niets anders hebben dan voetbal.

Nederlandse kinderen zijn verwend, school gaat altijd voor en terecht.

En in die volkswijken waar jij het over heb dan praat je meestal over allochtonen jochies die wel op straat rond hangen en wel die drive hebben om voetballer te worden omdat ze vaak al een grote achterstand hebben op andere zaken.

Kijk maar naar frankrijk...dat is ook bijna gewoon een zwart elftal van achterstands gasten die waarschijnlijk heel hun leven op de pleintjes hebben rondgehangen.

In principe was dat in de jaren zestig zeventig tachtig ook bij de nederlandse kids het geval.

Nederland gaat nooit meer een topland worden.
nederland heeft nog heel veel voetbal. Faciliteiten zijn goed, verenigingsleven is zeer actief en voetbal is veruit de grootste sport. Andere landen hebben toch meer concurrentie van andere sporten
  dinsdag 19 december 2017 @ 07:08:56 #135
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175829571
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 23:19 schreef Adames het volgende:

[..]

nederland heeft nog heel veel voetbal. Faciliteiten zijn goed, verenigingsleven is zeer actief en voetbal is veruit de grootste sport. Andere landen hebben toch meer concurrentie van andere sporten
Faciliteiten helpen een beetje bij het technische en tactische aspect. Maar niet bij het mentale en dat is waar Klaas grotendeels op doelt.

Die gasten in Zuid-Amerika voetballen (letterlijk) voor hun leven en dat van hun familie. Het is geen spelletje voor ze, het is bittere ernst en hun toekomst. Dat is een totaal ander uitgangspunt en dat doet iets met hoe je zo'n sport beoefent.

Er zit wel iets in de constatering dat Nederlandse jeugd verwend is. Het is geen toeval dat die paar jongens die wel doorbreken en killermentaliteit hebben, vaak een kutjeugd hebben gehad.
  dinsdag 19 december 2017 @ 07:50:09 #136
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175829819
- Eens met de constatering dat de Nederlandse professionele voetbalclubs geen voordeel hebben gepakt van het Bosmanarrest;
- Maar ik vind wel dat dit vooral de Nederlandse clubs is aan te rekenen. Van Raaij die malloot van PSV was de enige directeur van een de grote drie, die heeft gelobbied voor een andere competitie-opzet om zo nog mee te kunnen met andere middelmatige landen qua begroting. Ajax en feyenoord zagen het probleem niet zo, met als resultaat dat spelers voortaan te vroeg kunnen worden weggekocht. Spelers komen naar ajax en psv om te worden doorverhandeld, ik vind dit echt heel denigrerend voor porfclubs met een lange lijst van europese bekers.... Wij kunnen niet dezelfde salarissen betalen als in frankrijk, oekranie, polen, zwitserland, portugal, etcetcetc of noem nog een ander derde wereldland. Het is zelfs zo erg dat een sjachtar donekst een begroting heeft van 110 miljoen, dat fiks meer is dan volgens mij alle nederlandse clubs. Dat is meer dan die van ajax, feyenoord of psv. Alle feiten wijzen erop dat de Nederlandse voetbalbestuurscultuur een update nodig heeft "met ballen en strategiegeest". Het is slecht gesteld met de lange termijn strategie van alle Nederlanse voetbalbesturen, waarvan akte. We hebben de boot gemist!

[ Bericht 7% gewijzigd door govie op 19-12-2017 08:09:12 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175830608
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 07:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Faciliteiten helpen een beetje bij het technische en tactische aspect. Maar niet bij het mentale en dat is waar Klaas grotendeels op doelt.

Die gasten in Zuid-Amerika voetballen (letterlijk) voor hun leven en dat van hun familie. Het is geen spelletje voor ze, het is bittere ernst en hun toekomst. Dat is een totaal ander uitgangspunt en dat doet iets met hoe je zo'n sport beoefent.

Er zit wel iets in de constatering dat Nederlandse jeugd verwend is. Het is geen toeval dat die paar jongens die wel doorbreken en killermentaliteit hebben, vaak een kutjeugd hebben gehad.
De Van Hanegems, Cruijffs en Moulijns hoefden al niet te voetballen om te overleven. Sterker nog het werd afgeraden door pa en ma omdat het in die tijd helemaal niks opleverde financieel.
Laat staan die gouden generatie die we in de jaren 90 hadden, die was minstens zo verpest als wat er nu rondloopt.

Het op jonge leeftijd constant switchen van club en omgeving vergt enorm veel aanpassingsvermogen. Vaak is het naast dat jonge spelers in bijvoorbeeld Engeland komen ook nog zo dat ze verhuurd worden aan clubs in lagere divisies, soms aan de andere kant van het land.
Zelfs zo'n Van Persie waar men van vond dat hij beter nog een paar seizoenen hier kon blijven om te rijpen speelde eerst 3 jaar bij Feyenoord en was 21 toen hij vertrok.
Tegenwoordig moet je als talent die stap naar een grote club bij voorkeur maken voor je 18e en is 21 aan de oude kant.
blablablabla
pi_175832992
Blijft leuk, reacties van Spartanen:

quote:
Haribo Snoeper
Want een sneue vertoning zeg. En on-collegiaal tegen Pastoor om bij 5,6, en 7-0 zo als een dolle te gaan juichen. Het is gvd. wel je collega, stel ongeleid schorem. Jullie vinden jezelf geweldig. Nou helden, had dit dan in de CL gedaan als j zo fantastisch bent. En wat hebben we daar gezien ? Een redelijk potje tegen Napoli toen het al niet meer hoefde. Voor de rest: een complete vernedering. Sneue primaten.
BFF met GGMM
pi_175833099
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 09:04 schreef Elan het volgende:

[..]

De Van Hanegems, Cruijffs en Moulijns hoefden al niet te voetballen om te overleven. S

Voetbal was een super populaire sport zelfs in die tijd. Elke interland was uitverkocht. Dus was genoeg reden voor gassies om veel met voetbal bezig te zijn.

Je kan er lang en kort over discussiëren die gasten uit de jaren zestig tot de jaren 90 maakten gewoon meer uren met een bal......en hadden geen playstation of internet. Er was niet zoveel voor ze behalve voetballen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 19 december 2017 @ 12:06:45 #140
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175834536
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 23:19 schreef Adames het volgende:

[..]

nederland heeft nog heel veel voetbal. Faciliteiten zijn goed, verenigingsleven is zeer actief en voetbal is veruit de grootste sport. Andere landen hebben toch meer concurrentie van andere sporten
Ook in Nederland loopt het voetbal steeds meer terug qua leden tov bevolking.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 19 december 2017 @ 14:09:12 #141
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_175837540
Wat moet na de winterstop het centrale duo worden, wanneer ze alle 5 (!) weer fit zijn? Denk dat Gio daar met een behoorlijk luxeprobleem komt te zitten.

Ik zou gaan voor Bot-Tapia, tenzij je Botteghin voor mooie prijs kan verkopen. In dat geval Van Beek-Tapia. Heel lullig voor Van der Heijden, die het prima deed, maar ik denk dat Tapia hem voorbij is gestreefd.
  dinsdag 19 december 2017 @ 14:45:06 #142
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175838354
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 14:09 schreef Rocket Ride het volgende:
Wat moet na de winterstop het centrale duo worden, wanneer ze alle 5 (!) weer fit zijn? Denk dat Gio daar met een behoorlijk luxeprobleem komt te zitten.

Ik zou gaan voor Bot-Tapia, tenzij je Botteghin voor mooie prijs kan verkopen. In dat geval Van Beek-Tapia. Heel lullig voor Van der Heijden, die het prima deed, maar ik denk dat Tapia hem voorbij is gestreefd.
Ik denk dat Tapia op het middenveld nog meer z'n ei kwijt kan, imo als vervanger van Vilhena, maar misschien ook wel op de plek van El Ahmadi. Hij kan de rol van stofzuiger en spelverdeler perfect combineren denk ik, zonder dat z'n foutjes gelijk tot enorme kansen hoeven te leiden.

Wie er dan achter hem staan is nog steeds een raadsel wmb. Je moet sowieso één iemand met snelheid hebben en iemand die aardig aan de bal is, evt is dat dezelfde. Maar dan zou Botteghin - Van Der Heijden niet wenselijk zijn. Botteghin - Van Beek of Botteghin - St. Juste zou wel kunnen denk ik.
pi_175838965
Tapia zijn plek wordt na de winterstop gewoon weer de bank tenzij er nog blessures zijn

van hanegem zei het gisteren het goed over tapia als voetballer.....teveel risico voor een verdediger.

Tapia als vervanger voor toornstra zie ik helemaal zitten....

tapia als vervanger voor vilhena of Kea.....absoluut niet.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator dinsdag 19 december 2017 @ 15:09:25 #144
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175838998
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Tapia zijn plek wordt na de winterstop gewoon weer de bank tenzij er nog blessures zijn

van hanegem zei het gisteren het goed over tapia als voetballer.....teveel risico voor een verdediger.

Tapia als vervanger voor toornstra zie ik helemaal zitten....

tapia als vervanger voor vilhena of Kea.....absoluut niet.
Van Hanegem overdreef nogal over Tapia. En Van Beek is ie juist weer te positief over.
  dinsdag 19 december 2017 @ 15:11:17 #145
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_175839050
Wie had dat ooit gedacht... hopen dat van der Heijden weer fit wordt :')
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 december 2017 11:10 schreef DonRaja het volgende:
Blijft leuk, reacties van Spartanen:

[..]

Op zich ook wel weer hoopgevend dat er nog steeds voetbalsupporters boos kunnen zijn zonder gelijk met kkr te strooien.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_175839086
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 15:09 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Van Hanegem overdreef nogal over Tapia. En Van Beek is ie juist weer te positief over.
Van beek gaat alleen maar beter worden de komende tijd.

Hij is er meer als een jaar uit geweest.

Denk je nou echt dat van beek nu weer zijn oude nivo heeft.....

Hij moet gewoon blijven spelen

ik vind het echt top als je zolang bent weggeweest en er gewoon weer staat met een bepaald nivo.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175839387
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 15:11 schreef avotar het volgende:
Wie had dat ooit gedacht... hopen dat van der Heijden weer fit wordt :')

[..]

Op zich ook wel weer hoopgevend dat er nog steeds voetbalsupporters boos kunnen zijn zonder gelijk met kkr te strooien.
Het komt van VI, daar worden dergelijke reacties gelijk verwijderd.
BFF met GGMM
pi_175840682
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 14:09 schreef Rocket Ride het volgende:
Wat moet na de winterstop het centrale duo worden, wanneer ze alle 5 (!) weer fit zijn? Denk dat Gio daar met een behoorlijk luxeprobleem komt te zitten.

Ik zou gaan voor Bot-Tapia, tenzij je Botteghin voor mooie prijs kan verkopen. In dat geval Van Beek-Tapia. Heel lullig voor Van der Heijden, die het prima deed, maar ik denk dat Tapia hem voorbij is gestreefd.
Ik denk dat VD Heijden juist heel nuttig is als voetballende speler achterin. Dan schuif je Tapia door naar het middenveld. Daar kan wel wat creativiteit bij, al blijft het ook met Tapia behelpen.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 december 2017 @ 16:22:49 #149
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175840778
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 14:09 schreef Rocket Ride het volgende:
Wat moet na de winterstop het centrale duo worden, wanneer ze alle 5 (!) weer fit zijn? Denk dat Gio daar met een behoorlijk luxeprobleem komt te zitten.

Ik zou gaan voor Bot-Tapia, tenzij je Botteghin voor mooie prijs kan verkopen. In dat geval Van Beek-Tapia. Heel lullig voor Van der Heijden, die het prima deed, maar ik denk dat Tapia hem voorbij is gestreefd.
Ik zou Botteghin- Van Beek doen en dan Tapia op het middenveld zetten.

Met St Juste als Rechtsback trouwens jammer voor Nieuwkoop.
Malacia/Haps ben ik nog niet over uit.

Kan me niet meer heugen dat we zo een selectie hadden waarbij je bij zoveel plaatsen je kan afvragen wie er nu moet spelen El Ahmadi en Tony blijven ook wel staan vanwege resultaten uit het verleden maar misschien vult het duo Tapia/Amrabat het wel net zo goedi n.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175853111
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 december 2017 11:10 schreef DonRaja het volgende:
Blijft leuk, reacties van Spartanen:

[..]

Van ITWM zeker? Moet daar nog even gaan lezen, is altijd zo leuk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')