abonnement Unibet Coolblue
pi_175843134
Ik wil willems terug. -O-
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:41:36 #152
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_175844989
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 18:21 schreef RavenArtus het volgende:
Ik wil willems terug. -O-
Doe maar niet
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:56:13 #153
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_175845429
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 18:21 schreef RavenArtus het volgende:
Ik wil willems terug. -O-
Die laat Real Madrid nooit gaan joh.
pi_175845468
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:56 schreef tja77 het volgende:

[..]

Die laat Real Madrid nooit gaan joh.
Iedereen, zelfs Willems, heeft een prijs.
pi_175845885
Volgens Rik Elfrink komt Romero gewoon... Die gaat dus 100% naar Dortmund.
Land of the free. Home of the brave.
pi_175845925
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:10 schreef Scarface88 het volgende:
Volgens Rik Elfrink komt Romero gewoon... Die gaat dus 100% naar Dortmund.
Sluit ook nog es na de winterstop aan..
_O_

RikElfrink twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 19:32:59 Zarate is een van de begeleiders uit de entourage rond Romero. Vorige week stelde hij al dat alles snel rond zou zi… https://t.co/ZJkmq2hetI reageer retweet
pi_175846030
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Sluit ook nog es na de winterstop aan..
_O_

RikElfrink twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 19:32:59 Zarate is een van de begeleiders uit de entourage rond Romero. Vorige week stelde hij al dat alles snel rond zou zi… https://t.co/ZJkmq2hetI reageer retweet
Dat zou wel mooi zijn ja. Zonder Locadia is t voorin erg dun.
Land of the free. Home of the brave.
pi_175846813
Goed stuk van Rik in ED, melk.........
pi_175847323
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 14:09 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik wissel af tussen Volkskrant trouw en nrc, momenteel nrc.
Ik hetzelfde, maar nrc voelt soms als werken ipv ontspannen lezen. Offtopic, maar ik heb ook het 360- magazine, aanrader.

ROMERO komt dus toch, ik rekende er altijd al op. Fijne zaakwaarnemer ook. Gun hun niks dan goeds.
pi_175858755
https://www.ed.nl/psv/bij(...)e-kondigen~ab651697/

quote:
Bij PSV staat alles klaar om de komst van Romero aan te kondigen

PSV wacht met smart op de definitieve afhandeling van de transfer van Maximiliano Romero. Afgelopen week is intern alles al in orde gemaakt voor een uitgebreide presentatie van de spits.

Hij is medisch gekeurd en informatie voor de eigen websites is al gereed om de PSV-fans blij te maken. De Eindhovense club is volledig rond met de Argentijnse aanvaller, maar de handtekening van zijn huidige club Vélez Sarsfield moet nog steeds worden gezet. Naar verwachting gebeurt dat deze week, als een delegatie van Vélez zoals beloofd naar Eindhoven reist om alles af te ronden. Nu er nog geen krabbel op de papieren staat, zou een deal in theorie nog steeds kunnen afketsen en na dagen van wachten op de nieuwe spits blijft er dus een onzekerheidsmarge.

PSV hoopt dat de zaken deze week kunnen worden afgerond. De zaakwaarnemer van Romero ontkrachtte gisteren dat de speler naar Borussia Dortmund gaat en gaf aan dat hij zich op 4 januari 2018 bij PSV meldt, als de club start met de voorbereiding op de tweede seizoenshelft. "Hij gaat direct mee naar het trainingskamp van PSV naar Miami", aldus Rolando Zarate. Of die belofte werkelijkheid wordt, moet nog worden afgewacht. PSV moet met alle partijen een schriftelijk akkoord hebben, alvorens de transfer wereldkundig kan worden gemaakt. Zo niet, dan gaat het feest simpelweg niet door. Zarate stelt dat Dortmund 'nooit een optie is geweest'.

Als het verhaal van Zarate klopt, komt Romero dus als directe versterking naar PSV, dat naar verwachting ongeveer tien miljoen euro voor hem betaalt. Als het technisch directeur Marcel Brands lukt om dit dossier goed af te ronden, heeft hij na het binnenhalen van Hirving Lozano opnieuw een begenadigd talent de eredivisie in weten te loodsen en tal van geïnteresseerde buitenlandse clubs uit kunnen schakelen. PSV juicht echter niet te vroeg en gaat online pas los als er 100 procent zekerheid is.
Land of the free. Home of the brave.
pi_175858776
Dit begint erg op de Pereiro soap te lijken.
Land of the free. Home of the brave.
pi_175859059
Ik mag hopen dat "deze week" slaat op "woensdagmiddag" :P
pi_175859879
'
quote:
Arsenal en Everton zijn bereid om vraagprijs van 48 miljoen voor Lozano te betalen'
20 december 2017 AM
Volgens de Mexicaanse krant AM zijn Arsenal en Everton beiden bereid te voldoen aan de vraagprijs van PSV van naar verluidt 48 miljoen euro voor een transfer van Hirving Lozano. Het is volgens de krant nog onduidelijk of een overgang in januari of komende zomer zou kunnen plaatsvinden. Ongeacht daarvan zou de intentie van de clubs zijn om zo snel mogelijk tot een deal te komen met PSV.
Als dat waar zou zijn dan komen ze wel boven de 50 miljoen uit, als zeg maar 75% voor PSV zou zijn dan is dat nog bijna 40 miljoen. Trek je het aankoopbedrag er nog af (10 miljoen ?) dan houden ze nog tusen de 25 en 30 miljoen over.
Zou niet gek zijn, snel verdiend binnen een half jaar.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 20 december 2017 @ 10:26:27 #164
455560 Logic91
Always stay rational
pi_175860012
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:09 schreef Scarface88 het volgende:
Dit begint erg op de Pereiro soap te lijken.
Word je toch niet goed van. Al die ''zaakwaarnemers'' en ''belangenbehartigers'' (lees geldwolven). :r

Dat hij maar snel mag tekenen. Meteen presenteren en gelijk meegaan op trainingskamp.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  woensdag 20 december 2017 @ 10:30:09 #165
455560 Logic91
Always stay rational
pi_175860070
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:17 schreef Pedroso het volgende:
'

[..]

Als dat waar zou zijn dan komen ze wel boven de 50 miljoen uit, als zeg maar 75% voor PSV zou zijn dan is dat nog bijna 40 miljoen. Trek je het aankoopbedrag er nog af (10 miljoen ?) dan houden ze nog tusen de 25 en 30 miljoen over.
Zou niet gek zijn, snel verdiend binnen een half jaar.
Volgens een Mexicaans medium ligt het aankoopbedrag op maar liefst 24 miljoen! |:( Dan hou je dus een minieme winstmarge over. Maar ik neem het allemaal met een korrel zout. De finance medewerkers van PSV zouden een soortgelijke investering echt niet goedkeuren. Het risico is simpelweg te groot in vergelijking met de potentieel te behalen winstmarge.

Bovendien vraag ik me af hoe PSV in godsnaam een aankoopbedrag van 24 miljoen zou kunnen financieren. Dan ga je zo door de liquide middelen heen en hou je niets meer over voor het aflossen van de betalingsverplichtingen waarmee je het bedrijf direct in financieel gevaar brengt. Nee, ik neem het met een flinke korrel zout.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  woensdag 20 december 2017 @ 10:32:11 #166
455560 Logic91
Always stay rational
pi_175860105
quote:
De voorzitter en penningmeester van Vélez Sarsfield zijn momenteel onderweg naar Eindhoven voor het afronden van de Romero-deal en moeten dus nog tekenen. Alles wijst er nog steeds op dat #PSV hem gaat inlijven.
https://twitter.com/RikElfrink/status/943410569360691200

:)
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_175860161
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:30 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Volgens een Mexicaans medium ligt het aankoopbedrag op maar liefst 24 miljoen! |:( Dan hou je dus een minieme winstmarge over. Maar ik neem het allemaal met een korrel zout. De finance medewerkers van PSV zouden een soortgelijke investering echt niet goedkeuren. Het risico is simpelweg te groot in vergelijking met de potentieel te behalen winstmarge.

Bovendien vraag ik me af hoe PSV in godsnaam een aankoopbedrag van 24 miljoen zou kunnen financieren. Dan ga je zo door de liquide middelen heen en hou je niets meer over voor het aflossen van de betalingsverplichtingen waarmee je het bedrijf direct in financieel gevaar brengt. Nee, ik neem het met een flinke korrel zout.
Dat gaat PSV (en ook Ajax) nooit voor een speler betalen, hooguit in een constructie dat als ie voor meer dan pakweg 40 miljoen verkocht wordt dat PSV alsnog een bepaald percentage overmaakt (dus wordt op papier het aankoopbedrag hoger).
Dan vervalt het percentage bij doorverkoop ook dus per saldo houden ze er net zoveel aan over (bij 50 miljoen verkoop).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_175860246
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 20 december 2017 @ 10:51:02 #169
455560 Logic91
Always stay rational
pi_175860504
quote:
Ook (Sport)Bild meldt inmiddels dat de 'Romero-Hickhack' is beëindigd en dat hij naar #PSV gaat.
https://twitter.com/RikElfrink/status/943417870544973824
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_175860588
Is het eigenlijk wat, die Romero ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 20 december 2017 @ 11:05:22 #171
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_175860812
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:54 schreef Pedroso het volgende:
Is het eigenlijk wat, die Romero ?
Ik vrees een Pereiro 2.0
  woensdag 20 december 2017 @ 11:05:30 #172
455560 Logic91
Always stay rational
pi_175860818
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:54 schreef Pedroso het volgende:
Is het eigenlijk wat, die Romero ?

Op basis van deze beelden lijkt het me een vrij explosieve speler, fysiek sterk voor zijn leeftijd, kan hij koppen en (niet geheel onbelangrijk) is hij ook nog redelijk tweebenig. Volgens transfermarkt.com is zijn rechterbeen zijn sterke been maar in dit filmpje laat hij zien over een redelijk sterke linkerbeen te beschikken. Verder is het denk ik in principe een afmaker zoals Locadia alleen heeft deze Romero denk ik meer voetballend vermogen waarmee hij dus ook zijn eigen kansen kan creëren en het team beter zou kunnen laten voetballen. Een type Suarez is mijn voorlopige inschatting.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  woensdag 20 december 2017 @ 11:07:41 #173
455560 Logic91
Always stay rational
pi_175860870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik vrees een Pereiro 2.0
Als je bedoelt een type Pereiro dan totaal niet. Pereiro is veel minder explosief en heeft ook een laconieke (vaak nonchalante) houding. Hij excelleert in de kleine ruimte en tussen de linies. Totaal niet een type zoals Romero.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_175860929
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:05 schreef Logic91 het volgende:

[..]


Op basis van deze beelden lijkt het me een vrij explosieve speler, fysiek sterk voor zijn leeftijd, kan hij koppen en (niet geheel onbelangrijk) is hij ook nog redelijk tweebenig. Volgens transfermarkt.com is zijn rechterbeen zijn sterke been maar in dit filmpje laat hij zien over een redelijk sterke linkerbeen te beschikken. Verder is het denk ik in principe een afmaker zoals Locadia alleen heeft deze Romero denk ik meer voetballend vermogen waarmee hij dus ook zijn eigen kansen kan creëren en het team beter zou kunnen laten voetballen. Een type Suarez is mijn voorlopige inschatting.
Allemaal leuk en aardig maar hij gaat natuurlijk geen enkele bruikbare bal krijgen met Lozano en Bergwijn die naar binnen komen en voor eigen succes gaan. Af en toe een onbruikbare afvallende bal door t midden hooguit. PSV is een kerkhof voor spitsen de laatste jaren (het jaar met Willems uitgezonderd).
Land of the free. Home of the brave.
pi_175861032
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:05 schreef Logic91 het volgende:

[..]


Op basis van deze beelden lijkt het me een vrij explosieve speler, fysiek sterk voor zijn leeftijd, kan hij koppen en (niet geheel onbelangrijk) is hij ook nog redelijk tweebenig. Volgens transfermarkt.com is zijn rechterbeen zijn sterke been maar in dit filmpje laat hij zien over een redelijk sterke linkerbeen te beschikken. Verder is het denk ik in principe een afmaker zoals Locadia alleen heeft deze Romero denk ik meer voetballend vermogen waarmee hij dus ook zijn eigen kansen kan creëren en het team beter zou kunnen laten voetballen. Een type Suarez is mijn voorlopige inschatting.
Filmpje zegt mij verder niet zoveel maar hij zal niet voor niets zoveel kosten dus hij zal wel wat kunnen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')