abonnement Unibet Coolblue
pi_175801438
Anders nemen ze het toch lekker op bij Johan thuis

Met cuby die rondloopt in de huiskamer a la messi
pi_175801469
Geef Johan een chauffeur, dan kan hij in de auto mooi een sigaar roken en muziek voor volwassenen luisteren.
pi_175801816
quote:
Zat die ook op FOK!?

Heerlijk compilatie vol met klassiekers overigens!
gr gr
pi_175802318
Breuer speler van de week?
  maandag 18 december 2017 @ 10:20:42 #232
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175805122
Nieuw programma op RTL :D

Op zoek naar de nieuwe Johan Derksen :P

https://www.ad.nl/video/j(...)tl-programma~vp23512

Sow ! Koekoek !
pi_175805145
quote:
6s.gif Op maandag 18 december 2017 10:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuw programma op RTL :D

Op zoek naar de nieuwe Johan Derksen :P

https://www.ad.nl/video/j(...)tl-programma~vp23512

Sow ! Koekoek !
Dit meen je niet? Wordt het een soort talentenjacht?
  maandag 18 december 2017 @ 10:36:10 #234
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175805414
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:21 schreef Duveldrinker het volgende:
Dit meen je niet? Wordt het een soort talentenjacht?
Wel hoor ;)

RTL gaat op zoek naar nieuwe Johan Derksen: 'The Voice, maar dan voor analytici'

Altijd al gedroomd van een carrière als die van Johan Derksen? Dan kun je binnenkort aan de slag. RTL heeft plannen voor een nieuw televisieprogramma: Op zoek naar de Nieuwe Johan Derksen.

"Een soort talentenjacht, waarbij mensen die ambitie hebben om mij op te volgen, zich kunnen opgeven", bevestigt Derksen aan het Algemeen Dagblad. Kandidaten kunnen afvallen en een vakkundige jury wijst uiteindelijk een winnaar aan. "Iets als The Voice maar dan voor voetbalanalytici."

Het idee komt uit de koker van Wilfred Genee, die het programma gaat presenteren en ook deels gaat produceren. Derksen zelf ziet voor zichzelf geen rol weggelegd en zit ook niet in de jury. "Onze directeur Marco Louwerens zit daar wel in", weet hij.

Voetbal Inside
Zondagavond bleek al dat de kans groot is dat Derksen tóch nog drie jaar doorgaat als tafelgast bij Voetbal Inside. Aanvankelijk kondigde hij aan dat dit zijn laatste seizoen zou zijn bij het programma, maar RTL7 heeft Derksen, Genee en René van der Grijp een aanbieding gedaan voor drie extra seizoenen.

https://www.voetbalprimeu(...)-als-the-voice-.html
pi_175805444
quote:
6s.gif Op maandag 18 december 2017 10:36 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Wel hoor ;)

RTL gaat op zoek naar nieuwe Johan Derksen: 'The Voice, maar dan voor analytici'

Altijd al gedroomd van een carrière als die van Johan Derksen? Dan kun je binnenkort aan de slag. RTL heeft plannen voor een nieuw televisieprogramma: Op zoek naar de Nieuwe Johan Derksen.

"Een soort talentenjacht, waarbij mensen die ambitie hebben om mij op te volgen, zich kunnen opgeven", bevestigt Derksen aan het Algemeen Dagblad. Kandidaten kunnen afvallen en een vakkundige jury wijst uiteindelijk een winnaar aan. "Iets als The Voice maar dan voor voetbalanalytici."

Het idee komt uit de koker van Wilfred Genee, die het programma gaat presenteren en ook deels gaat produceren. Derksen zelf ziet voor zichzelf geen rol weggelegd en zit ook niet in de jury. "Onze directeur Marco Louwerens zit daar wel in", weet hij.

Voetbal Inside
Zondagavond bleek al dat de kans groot is dat Derksen tóch nog drie jaar doorgaat als tafelgast bij Voetbal Inside. Aanvankelijk kondigde hij aan dat dit zijn laatste seizoen zou zijn bij het programma, maar RTL7 heeft Derksen, Genee en René van der Grijp een aanbieding gedaan voor drie extra seizoenen.

https://www.voetbalprimeu(...)-als-the-voice-.html
Ow god, daar zullen wel een hoop achterlijke figuren op af komen.
pi_175805460
:') _____!!!
  maandag 18 december 2017 @ 10:40:02 #237
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175805500
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:37 schreef Duveldrinker het volgende:
Ow god, daar zullen wel een hoop achterlijke figuren op af komen.
Kan toch niet erger worden dan de kantine helden :? _O-
pi_175805600
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 18 december 2017 @ 10:46:25 #239
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175805642
quote:
:{w Eerst Gijpie even vragen of die tieten groot genoeg zijn :+
pi_175805698
quote:
6s.gif Op maandag 18 december 2017 10:40 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Kan toch niet erger worden dan de kantine helden :? _O-
Nee maar die verstond je niet eens dus als die zich aanmelden komen ze de voorselectie niet eens door.
pi_175806353
Die show wordt een enorm tokkiegalore.
En waarom zoeken als je het grootste talent al gehad hebt?
  maandag 18 december 2017 @ 11:20:12 #242
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_175806371
quote:
6s.gif Op maandag 18 december 2017 10:36 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Wel hoor ;)

RTL gaat op zoek naar nieuwe Johan Derksen: 'The Voice, maar dan voor analytici'

Altijd al gedroomd van een carrière als die van Johan Derksen? Dan kun je binnenkort aan de slag. RTL heeft plannen voor een nieuw televisieprogramma: Op zoek naar de Nieuwe Johan Derksen.

"Een soort talentenjacht, waarbij mensen die ambitie hebben om mij op te volgen, zich kunnen opgeven", bevestigt Derksen aan het Algemeen Dagblad. Kandidaten kunnen afvallen en een vakkundige jury wijst uiteindelijk een winnaar aan. "Iets als The Voice maar dan voor voetbalanalytici."

Het idee komt uit de koker van Wilfred Genee, die het programma gaat presenteren en ook deels gaat produceren. Derksen zelf ziet voor zichzelf geen rol weggelegd en zit ook niet in de jury. "Onze directeur Marco Louwerens zit daar wel in", weet hij.

Voetbal Inside
Zondagavond bleek al dat de kans groot is dat Derksen tóch nog drie jaar doorgaat als tafelgast bij Voetbal Inside. Aanvankelijk kondigde hij aan dat dit zijn laatste seizoen zou zijn bij het programma, maar RTL7 heeft Derksen, Genee en René van der Grijp een aanbieding gedaan voor drie extra seizoenen.

https://www.voetbalprimeu(...)-als-the-voice-.html
Dit gaat echt cringe worden
pi_175806406
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:19 schreef Wuwwa het volgende:
Die show wordt een enorm tokkiegalore.
En waarom zoeken als je het grootste talent al gehad hebt?
Dit heb ik gemist. Wat een topshow is dit zeg.
  maandag 18 december 2017 @ 11:49:01 #244
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_175807091
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:37 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ow god, daar zullen wel een hoop achterlijke figuren op af komen.
De droom van iedereen in dit topic!

Toch? Balkenende.jpg
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 18 december 2017 @ 11:54:37 #245
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_175807205
Ik ga me opgeven, ben ik in vijf jaar miljonair als ik het word.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_175807229
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 11:49 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

De droom van iedereen in dit topic!

Toch? Balkenende.jpg
Of dat er types als die gek van AT5 mee gaan doen. Die met dat lange haar , weet iemand z'n naam?
  maandag 18 december 2017 @ 11:57:47 #247
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175807283
quote:
6s.gif Op maandag 18 december 2017 10:36 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Wel hoor ;)

RTL gaat op zoek naar nieuwe Johan Derksen: 'The Voice, maar dan voor analytici'

Altijd al gedroomd van een carrière als die van Johan Derksen? Dan kun je binnenkort aan de slag. RTL heeft plannen voor een nieuw televisieprogramma: Op zoek naar de Nieuwe Johan Derksen.

"Een soort talentenjacht, waarbij mensen die ambitie hebben om mij op te volgen, zich kunnen opgeven", bevestigt Derksen aan het Algemeen Dagblad. Kandidaten kunnen afvallen en een vakkundige jury wijst uiteindelijk een winnaar aan. "Iets als The Voice maar dan voor voetbalanalytici."

Het idee komt uit de koker van Wilfred Genee, die het programma gaat presenteren en ook deels gaat produceren. Derksen zelf ziet voor zichzelf geen rol weggelegd en zit ook niet in de jury. "Onze directeur Marco Louwerens zit daar wel in", weet hij.

Voetbal Inside
Zondagavond bleek al dat de kans groot is dat Derksen tóch nog drie jaar doorgaat als tafelgast bij Voetbal Inside. Aanvankelijk kondigde hij aan dat dit zijn laatste seizoen zou zijn bij het programma, maar RTL7 heeft Derksen, Genee en René van der Grijp een aanbieding gedaan voor drie extra seizoenen.

https://www.voetbalprimeu(...)-als-the-voice-.html
Dat gaat écht genot worden.
Oh.
pi_175807532
quote:
De vraag aan Johan Derksen: hoe zwaar zijn de autoritten sinds hij vanaf de zomer
in Drenthe woont? De markante analyticus rijdt twee à drie keer per week naar
Hilversum voor het programma Voetbal Inside én hij toert ook nog eens door het
land met muzikanten voor de voorstelling Johan Derksen en de Pioniers van de
Nederpop. ,,Dat laatste is voor mijn plezier en doe ik graag. Maar autorijden… Het
is niet mijn hobby. Ik twijfel steeds meer om door te gaan. Vorige week hadden we code rood. Daar zit je niet op te wachten.”
Zijn gezicht op televisie is vertrouwd. ,,Op mijn 49ste ben ik verdwaald bij de tv.
Door Hugo Borst. Die zei: ‘Jij bent, met je zwart-wit-mening, uitermate geschikt
voor televisie.' Ik ben er gaan zitten en nooit meer weggegaan.”
15.30 uur Eén cappuccino drinkt Johan Derksen nog in café restaurant Hofsteenge,
ooit het stamcafé van de bandleden van Cuby and the Blizzards, van wie hij enige
tijd manager was. Hier ligt alles op een steenworp afstand: zijn tijdelijke
vakantiewoning, het nieuwe onderkomen (‘Woensdag kunnen we erin’) en het veld
waarop komende zomer het Blues Festival van Grolloo wordt gehouden.
Georganiseerd door Derksen. Mét Ringo Starr. ,,Die doet Parijs en Grolloo”, gniffelt
hij.
15.55 uur De bekendste inwoner van Grolloo (795 in totaal) slingert zijn Landrover
Discovery over drie rotondes richting de A28. We zijn op weg. Hoe vergaat het hem
tijdens die lange ritten? ,,Als het aardig weer is, zoals nu, is het te doen. Maar die
sneeuw vorige week… Dan denk je wel: waar ben ik mee bezig? Ik weet nog niet of
ik doorga bij Voetbal Inside. Ook mijn vrouw dringt aan om te stoppen. Ze vindt het
programma ordinair, kan er niet naar kijken. Een tikkeltje melodramatisch, maar ik
kan me voorstellen dat ze niet zo geïnteresseerd is. ‘Ga toch leuke dingen doen, die
muziek vind je toch leuk’. Ach, vanavond komt Dick Advocaat. Dat is wel leuk. Een
van de weinigen nog die wil aanschuiven.”
16.27 uur Tijd voor een eerste sigaar. ,,Ik kan er vier wegkrijgen tot Hilversum. Als
mensen meerijden, zoals jullie nu, is het minder. Gelukkig heb ik een open dak. Ik
denk trouwens dat ik het nog ga meemaken, dat de afdeling betutteling van politiek
Den Haag met de maatregel komt dat er in de auto niet meer gerookt mag worden.
Dat je dan een bekeuring krijgt. Het is waarmee ik de dag begin: een sigaartje, een
espresso en, dat zal jullie aanspreken, het AD.”
16.40 uur De route kan hij dromen: Grolloo, de A28 richting Assen, Zwolle,
Amersfoort en op de weg naar Amsterdam de afslag Hilversum-Noord. Derksen
rijdt vaak alleen, luistert graag naar Radio 1 (Met het Oog op Morgen) en is de rust
zelve. In Meppel trapt hij op de rem. ,,Kom er maar tussen hoor jongen. De periode
van iemand klem rijden, ben ik voorbij. Als je veel op de weg zit, krijg je dat
vanzelf. Busjes op de weg, dat zijn de moeilijkste. Metselaars, schilders,
stukadoors. ’s Morgens beginnen ze al te jakkeren en rond drie, vier uur zie je ze
weer met 150 kilometer per uur en zes slapende bouwvakkers achterin. Daar moet
je voor uitkijken. Zij hebben één weg: naar huis. En zo snel mogelijk.''
17.22 uur ,,Kijk”, wijst Derksen als we het bedrijf van Kees Smit in Amersfoort
passeren. ,,Tuinmeubelen. Kees is een broer van Jan Smit, de oud-voorzitter van
Heracles en nu van de RvC van de KNVB. Toen ik bij een lezing gaf, hoefde ik daar
niks voor te hebben, maar zei hij: ‘Zoek dan iets uit bij mijn broer Kees’. Hou ik
nooit zo van. Met het schaamrood op de kaken twee balkonstoelen uitzoeken.
Mevrouw Derksen heeft hier overigens helemaal geen problemen mee.”
17.25 uur Bij Hoevelaken rechtsaf loopt het vast. ,,Altijd. Nee, ik erger me niet, het
fileprobleem is me geen maagzweer waard. Zelf rijd ik lekker op de rechter baan,
houd me gewoon aan de snelheid. Ik ga liever iets eerder weg.” Even later gaat de
telefoon. De NOS. Of ze hem mogen bellen op 28 december voor Nederpop, de
Grande finale in Ahoy. ,,Voor muziek mogen ze me altijd bellen. Half negen is een
christelijke tijd. Die Giel Beelen belt me elke ochtend om zeven uur. Druk ik ‘m
meteen weg. Als hij nou gewoon van te voren even belt…”
17.52 uur We zijn in Hilversum. Het is druk op de parkeerplaats het mediapark.
,,Door The voice of Holland, hè, denk ik”. In de studio is daar de hartelijke
begroeting van Wieke, de visagiste. Derksen trekt de koelkast open en pakt een
broodje zalm. Huismuzikant Danny Vera bestelt Thais met zijn gade Escha.
19.45 uur Dick Advocaat arriveert met twee vrienden. ,,Hey ouwe pik”, begroet
René van der Gijp de voormalige bondscocach. Presentator Wilfred Genee komt
nog later. Derksen: ,,Een paar minuten voor de uitzending binnenvallen, dat kan ik
niet. Soms, als ik vroeg ben, doe ik een tukje. Zeker als RTL7 al die
politieachtervolgingen uitzendt, ben je zó weg.”
20.30 uur Er wordt, op commando, geklapt. Voetbal Inside begint. Genee tovert
een oude doch venijnige column van Derksen over Advocaat tevoorschijn. Het spel
is op de wagen. Derksen geeft Advocaat in de resterende anderhalf uur veel ruimte.
Het is ouwe jongens krenten-brood met wat nieuwigheid: dat Advocaat voetballer
Ziyech wilde hebben bij Fener, dat Advocaat Gullit als bondsoach ziet. Tussendoor
wordt Humberto Tan nog even omschreven als B-artiest, maar heftig vuurwerk
blijft uit. ,,We hebben alle vrijheid. Ze waren alleen een beetje in de war toen het
over RTL zelf ging. Verder doen ze nooit moeilijk.
22.15 uur Ze praten na met Advocaat. Normaal gesproken gaan Van der Gijp, Genee
en Derksen op de foto met het studiopubliek, maar nu gaan de dartsuitzendingen
meteen door. ,,Scheelt weer een half uur, maar ik vind het niet erg hoor. Als je vaak
op tv bent, moet je niet klagen. Ik heb zelf als kind ooit eens een handtekening aan
Abe Lenstra gevraagd. Die snauwde me af. Tot zijn dood heb ik een bloedhekel aan
hem gehad.”
22.45 uur De Landrover rijdt weg uit Hilversum. ,,Het valt me altijd weer op hoe
snel die anderhalf uur voorbij vliegen.” Het is op de terugweg hetzelfde. Derksen
praat over Cruijff (‘We waren geen vrienden, maar hadden welk een
vriendschappelijke band’), Wim Kieft (‘We missen hem’), over RTL-directeur Marco Louwerens, over ijdelheid (‘Je wilt je toch profileren met je eigenwijze meninkje,
maar mijn belangrijkste drijfveer om op tv te komen is geld ’), over zijn tijd bij
MVV, zijn volwassen dochters en muziek. Van vermoeidheid is nooit sprake,
verzekert hij. ,,Het scheelt dat ik geheelonthouder ben.”
23.00 uur Een vloek. ,,Jongens, door dat gelul van jullie, mis ik de afslag. Ik had
hier rechts naar Zwolle gemoeten. Maar oké, gaan we naar Apeldoorn. Kan ik altijd
links naar Zwolle.” Er brandt een oranje lichtje. ,,Ik moet tanken.”
23.40 uur Het wordt mistig. ,,Alleen bij Zwolle zijn er straks nog lantaarnpalen.
Daarna gaan we naar het Noorderlicht.” Eindelijk komt een tankstation in zicht.
,,Scheelt jullie weer duwen.”
00.45 uur Johan Derksen stapt uit in Grolloo. Het is even voor enen, maar het
wordt geregeld ook later, Gisteren nog drie uur in de nacht. Welke tijd het ook is,
altijd is daar dat vrolijke welkom van Cuby, de Labradoodle van de Derksens. ,,De
vrouw ligt te snurken - of doet alsof -, maar hij is altijd blij. Morgenochtend om
negen lopen we weer samen in het bos.”
De rit zit er op. Derksen houdt twijfel. ,,Als we een rare nawinter krijgen, kan het
zomaar zijn dat ik zeg: het is mooi geweest.”
pi_175807748
quote:
6s.gif Op maandag 18 december 2017 10:36 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Wel hoor ;)

RTL gaat op zoek naar nieuwe Johan Derksen: 'The Voice, maar dan voor analytici'

Altijd al gedroomd van een carrière als die van Johan Derksen? Dan kun je binnenkort aan de slag. RTL heeft plannen voor een nieuw televisieprogramma: Op zoek naar de Nieuwe Johan Derksen.

"Een soort talentenjacht, waarbij mensen die ambitie hebben om mij op te volgen, zich kunnen opgeven", bevestigt Derksen aan het Algemeen Dagblad. Kandidaten kunnen afvallen en een vakkundige jury wijst uiteindelijk een winnaar aan. "Iets als The Voice maar dan voor voetbalanalytici."

Het idee komt uit de koker van Wilfred Genee, die het programma gaat presenteren en ook deels gaat produceren. Derksen zelf ziet voor zichzelf geen rol weggelegd en zit ook niet in de jury. "Onze directeur Marco Louwerens zit daar wel in", weet hij.

Voetbal Inside
Zondagavond bleek al dat de kans groot is dat Derksen tóch nog drie jaar doorgaat als tafelgast bij Voetbal Inside. Aanvankelijk kondigde hij aan dat dit zijn laatste seizoen zou zijn bij het programma, maar RTL7 heeft Derksen, Genee en René van der Grijp een aanbieding gedaan voor drie extra seizoenen.

https://www.voetbalprimeu(...)-als-the-voice-.html
Wtf, wie zit hier nou op te wachten? Nobuddies met een mening over voetbal.. :')

Gewoon Borst of Kieft aan tafel als Johan weg is..
  maandag 18 december 2017 @ 12:22:51 #250
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175807798
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 12:20 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Wtf, wie zit hier nou op te wachten? Nobuddies met een mening over voetbal.. :')

Gewoon Borst of Kieft aan tafel als Johan weg is..
Ik ben benieuwd welke FOK!kers mee gaan doen.

Hopelijk klaas
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')