abonnement Unibet Coolblue
pi_175713001
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:53 schreef govie het volgende:
Ik snap al die negativiteit niet t.a.v. dit gelijkspel, ik had deze ingecalculeerd. Heerenveen is gewoon een lastige ploeg omdat hun middenveld meer creativiteit heeft dan die van feyenoord. Feyenoord heeft veel punten gepakt in de laatste wedstrijden, feyenoord komt steeds dichter bij plek 3. Ik zie het probleem niet zo aangezien feyenoord al heel het seizoen in een dip zit en az en pec wss dit niet gaan volhouden in de 2de seizoenshelft en ook omdat het logisch zou moeten zijn dat feyenoord zichzelf na de winterstop herpakt met een slimme aankoop ergens. Iedereen ziet het probleem van feyenoord, geen creativiteit of veel techniek op het middenveld. Zolang ze niet veel verliezen voor de winterstop, dan hebben ze eigenlijk de fundatie (maar ook de defensie) voor na de winterstop op orde. Een spelmaker erbij op het middenveld en plek 3 of zelfs 2 is gewoon haalbaar.

Al die negativiteit slaat nergens op, heerenveen heeft een goede ploeg en daar kan je tegen gelijkspelen. Daarnaast heeft gio meer voetbalverstand dan iedereen hier in dit topic. Die gast weet wat hij doet. Vergeet niet dat we niet weten wat er tijdens de transferperiode allemaal heeft afgespeeld. Volgens mij is het daar foutgegaan maar houdt gio zijn mond om de technisch directeur een handje boven zijn hoofd te houden als collega's.
Larsson blijf ik een vreemde aankoop vinden als linksbuiten, hij speelt hetzelfde als Berghuis alleen is in alles minder goed. Je hebt daarom totaal geen diepgang in je spel ook al haal je een technische nr 10 dan nog moet hij wel de ballen kwijt kunnen aan spelers die de diepte in gaan. Feyenoord had veel meer gehad aan een type speler zoals Rashica, iemand die continue diepgang heeft in zn spel , Lozano is ook zo'n type bij PSV, Kluivert en Neres bij Ajax. Wij hebben alleen die Bilal en die kan het technisch niet aan en is zo dom dat hij continue de verkeerde keuzes maakt aan de bal.
  donderdag 14 december 2017 @ 09:08:07 #227
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175713015
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:04 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als dit nou een incident was, prima. Maar kijk eens hoeveel verliespunten we inmiddels hebben. Het is veelzeggend en treurig dat er niet eens van een crisis wordt gesproken. Dan denk je op de weg terug naar een topclub te zijn. Nou, we zijn weer aardig van het padje af hoor.
Je focussed m.i. teveel op het doel en niet op route ernaartoe. Ik denk dat vangeel prijsafspraken had met galatadsaray maar op het laatste moment is eventueel de prijs eenzijdig met een paar miljoen verhoogd. In feite is dit chantage en daar moet je ook echt niet in meegaan. Zo'n scenario zou alles kunnen verklaren omtrent het gemis aan creativiteit & het gat in het transferbeleid. Dat er veel blessures waren heeft e.e.a. qua prestaties verslechterd. Ik zie wel toekomst hoor, een slechte seizoenshelft van feyenoord maakt voor die vuile ajaxieden nog geen zomer!

Daarnaast zitten we dichtbij de top3, dit terwijl we een rampsemester hebben gedraaid. Ik zie het wel positief in.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  donderdag 14 december 2017 @ 09:11:16 #228
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175713031
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:06 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Larsson blijf ik een vreemde aankoop vinden als linksbuiten, hij speelt hetzelfde als Berghuis alleen is in alles minder goed. Je hebt daarom totaal geen diepgang in je spel ook al haal je een technische nr 10 dan nog moet hij wel de ballen kwijt kunnen aan spelers die de diepte in gaan. Feyenoord had veel meer gehad aan een type speler zoals Rashica, iemand die continue diepgang heeft in zn spel , Lozano is ook zo'n type bij PSV, Kluivert en Neres bij Ajax. Wij hebben alleen die Bilal en die kan het technisch niet aan en is zo dom dat hij continue de verkeerde keuzes maakt aan de bal.
Zit wat in, ik heb ook liever echte buitenspelers als 433 speelt. Aan de andere kant schoot die larson er veel in bij heerenveen van dezelfde kant. Als feyenoord met 2 spitsen ging spelen, dan denk ik dat larson ook beter uit de verf komt omdat hij dan vanuit de 2de lijn kan schieten, wat zijn kracht een beetje is.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175713039
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:08 schreef govie het volgende:

[..]

Je focussed m.i. teveel op het doel en niet op route ernaartoe. Ik denk dat vangeel prijsafspraken had met galatadsaray maar op het laatste moment is eventueel de prijs eenzijdig met een paar miljoen verhoogd. In feite is dit chantage en daar moet je ook echt niet in meegaan. Zo'n scenario zou alles kunnen verklaren omtrent het gemis aan creativiteit & het gat in het transferbeleid. Dat er veel blessures waren heeft e.e.a. qua prestaties verslechterd. Ik zie wel toekomst hoor, een slechte seizoenshelft van feyenoord maakt voor die vuile ajaxieden nog geen zomer!

Daarnaast zitten we dichtbij de top3, dit terwijl we een rampsemester hebben gedraaid. Ik zie het wel positief in.
Dat bedoel ik dus. Ook de supporters leggen hier zich bij neer. Berusting.

In de topsport doet de route er niet toe als je een wedstrijd speelt. Het draait 100% om het resultaat. En het resultaat is kut.

Leuk hoor, we zitten lekker dicht bij de top 3. Hoe ver sta je af van de nummer één? Die andere plaatsen doen er niet toe.
  donderdag 14 december 2017 @ 09:12:23 #230
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175713049
quote:
13s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:11 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Ook de supporters leggen hier zich bij neer. Berusting.

In de topsport doet de route er niet toe als je een wedstrijd speelt. Het draait 100% om het resultaat. En het resultaat is kut.

Leuk hoor, we zitten lekker dicht bij de top 3. Hoe ver sta je af van de nummer één? Die andere plaatsen doen er niet toe.
Je bent wel een typische zeikerd hoor. Oogkleppen op een kampioenschalen eisen!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175713067
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:12 schreef govie het volgende:

[..]

Je bent wel een typische zeikerd hoor. Oogkleppen op een kampioenschalen eisen!
Ik respecteer dat je aanhanger bent van de olympische gedachte. Meedoen is belangrijker dan winnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2017 09:13:47 ]
  donderdag 14 december 2017 @ 09:15:09 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175713090
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:12 schreef govie het volgende:

[..]

Je bent wel een typische zeikerd hoor. Oogkleppen op een kampioenschalen eisen!
meedoen om de titel net nadat je er 1 hebt gewonnen is toch geen rare eis?
  Redactie Sport donderdag 14 december 2017 @ 09:16:55 #233
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175713106
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:42 schreef Haringkop het volgende:
Ik zie liever een echt spelverdeler komen. Zou die Thomas niks voor ons zijn? Of is dat een hype?
Die heb ik nooit goed genoeg gevonden voor de top. Ik vind Saymak beter, maar die gaat wel ongeveer maandelijks kapot.

Frederik Jensen is de beste middenvelder die niet bij de top 3 speelt als je het mij vraagt, maar ook daarvan betwijfel ik of hij van toegevoegde waarde is. Is (samen met Assaidi) de enige die iets kan bij Twente.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175713107
Dat bedoelde Ronald Koeman dus met het ontbreken van een topsportmentaliteit.
pi_175713248
Man wat een ellende. Ik zat nog te twijfelen om donderdag te gaan maar ze bekijken het maar. Nul diepgang, NIEMAND DIE AANJAAGT. Het staat 1-1 en gewoon niet 1 speler die ff zegt, gasten, kom op. Alleen Jens leek een beetje te realiseren wat er speelde op de tribune (te weten totale frustatie).
Die Brad Jones die ff 4x de bal goed legt, WOOOW.

Echt wat een ergenis pot.

Enige lichtpuntje was Tapia, wat een heerlijk ventje joh.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_175713262
Ik vraag me af hoe Botteghin en van der Heijden moeten terug komen als ze niet eens wedstrijdjes kunnen spelen in het 2e elftal.

Gelijk in het diepe gooien?

Dit wordt gewoon een regelrechte ramp die op dit moment gewoon zwaar onderschat wordt door Feyenoord.

Het is belachelijk amateuristische inderdaad voor een betaald voetbalclub met een begroting van?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 14 december 2017 @ 09:31:51 #237
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175713294
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die heb ik nooit goed genoeg gevonden voor de top. Ik vind Saymak beter, maar die gaat wel ongeveer maandelijks kapot.

Frederik Jensen is de beste middenvelder die niet bij de top 3 speelt als je het mij vraagt, maar ook daarvan betwijfel ik of hij van toegevoegde waarde is. Is (samen met Assaidi) de enige die iets kan bij Twente.
Vitinho van barcelona huren voor 6 maand zie ik graag gebeuren en met de contacten van giovanni zie ik het nog wel gebeuren ook. Is een groter talent dan die peuter van psv. Het is een echte nummer 10 voor op het middenveld.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Victor_Hugo_Santana_Carvalho

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175713309
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die heb ik nooit goed genoeg gevonden voor de top. Ik vind Saymak beter, maar die gaat wel ongeveer maandelijks kapot.

Frederik Jensen is de beste middenvelder die niet bij de top 3 speelt als je het mij vraagt, maar ook daarvan betwijfel ik of hij van toegevoegde waarde is. Is (samen met Assaidi) de enige die iets kan bij Twente.
hahahah
pi_175713315
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:31 schreef govie het volgende:

[..]

Vininho van barcelona huren voor 6 maand zie ik graag gebeuren en met de contacten van giovanni zie ik het nog wel gebeuren ook. Is een groter talent dan die peuter van psv.

Ja lekker voor een verloren halfjaar een speler voor een andere club op gaan lopen leiden. :')
  donderdag 14 december 2017 @ 09:37:18 #240
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175713347
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja lekker voor een verloren halfjaar een speler voor een andere club op gaan lopen leiden. :')
Ik had foute filmpie gepost, die van barcelona kijken (ik heb geedit). En ik denk zelf dat die speler meer de feyenoorders dingen bijbrengt dan andersom. Die handelingssnelheid en inzicht is bewonderingswaardig.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Redactie Sport donderdag 14 december 2017 @ 09:45:12 #241
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175713421
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:32 schreef hafcfan het volgende:

[..]

hahahah
Geeft vooral aan wat voor bagger er in de Eredivisie speelt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175713659
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

meedoen om de titel net nadat je er 1 hebt gewonnen is toch geen rare eis?
Mwah je moet wel erg naïef zijn om er zo in te staan.
blablablabla
  Moderator donderdag 14 december 2017 @ 10:13:28 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_175713827
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Man wat een ellende. Ik zat nog te twijfelen om donderdag te gaan maar ze bekijken het maar. Nul diepgang, NIEMAND DIE AANJAAGT. Het staat 1-1 en gewoon niet 1 speler die ff zegt, gasten, kom op. Alleen Jens leek een beetje te realiseren wat er speelde op de tribune (te weten totale frustatie).
Die Brad Jones die ff 4x de bal goed legt, WOOOW.

Echt wat een ergenis pot.

Enige lichtpuntje was Tapia, wat een heerlijk ventje joh.
Het was lusteloos en machteloos.
Misschien 5 minuten totaal, dat er druk gezet werd en het publiek er achter ging staan.

En het begon nog wel zo lekker hoopvol.

Dat gebrek aan diepgang is wel echt een dingetje. Dan besef je ook weer waarom onze backs samen 30 mln opbrachten.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_175713905
Ik snap ook niet dat men tevreden is over van Beek.
Vind ik dus de meest overschatte voetballer van Feyenoord. Als die naar voren loopt zie je vanuit de 2e ring nog de totale paniek in zn ogen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_175714849
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik snap ook niet dat men tevreden is over van Beek.
Vind ik dus de meest overschatte voetballer van Feyenoord. Als die naar voren loopt zie je vanuit de 2e ring nog de totale paniek in zn ogen.
Ik heb die kerel nooit wat gevonden, geen killer verdedigend en aan de bal een houten Klaas. Je ziet hem ook elke wedstrijd weer zo'n raar momentje hebben wat een goal tegen kan inleiden. Ondanks zijn lengte ook nooit gevaarlijk als aanvallende kopper, wat Tapia die een stuk kleiner is veel beter doet.
  donderdag 14 december 2017 @ 11:26:14 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175715271
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Mwah je moet wel erg naïef zijn om er zo in te staan.
wat een onzin, ik had dit seizoen ook niet verwacht dat Feyenoord weer kampioen zou worden maar dit valt gewoon tegen, als jij dit wel verwacht had knap hoor.
  donderdag 14 december 2017 @ 11:32:29 #247
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175715388
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat een onzin, ik had dit seizoen ook niet verwacht dat Feyenoord weer kampioen zou worden maar dit valt gewoon tegen, als jij dit wel verwacht had knap hoor.
Voorafgaand / aan het begin van het seizoen werd Feyenoord misschien zelfs wel als favoriet gezien. Zeker na de teleurstellende prestaties van PSV en Ajax in Europa.

We hebben ook met afstand het meest uitgegeven.
  donderdag 14 december 2017 @ 11:37:15 #248
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175715473
Het is gewoon zwaar teleurstellend en erg ondermaats. Half december al kansloos voor de titel (wat zeg ik? Dat waren we begin november al) en er lijkt verder geen vuiltje aan de lucht.

Echt een topsportklimaat :')
  donderdag 14 december 2017 @ 11:40:32 #249
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175715556
Het is toch van de gekke dat je maar moet gaan hopen dat fukin PEC en AZ puntjes laten liggen? Die wedstrijd gisteren ook, lijkt totaal geen beleving in de spelers te zitten. Alsof ze denken, ff negentig minuten doorbikkelen en ik kan m’n vriendin m’n handen weer laten warmen...
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 14 december 2017 @ 11:43:00 #250
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175715616
Ik vind beleving niet per se het probleem denk ik.

Maar het is vooral het gebrek aan idee en het rondrennen als kip zonder kop. We zijn afhankelijk van individuele bevliegingen om gevaarlijk te worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')