abonnement Unibet Coolblue
pi_175669760
Beste leden,

Ik heb sinds een week een match op Tinder en hebben elkaars nummer al uitgewisseld. Over veel dingen al lekker luchtig gesproken en allebei vinden we leuk om binnenkort af te spreken! Een leuke match denk ik wel!

Echter kan het nog wel even duren omdat ze niet hier in de buurt woont. Is het verstandig om in de tussentijd dan iedere dag te appen of zou ze dit niet leuk vinden? En dan bedoel ik gewoon vragen hoe haar dag was en dat soort dingen. Wat zouden jullie het over hebben?
pi_175669868
-> R&P
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:45:46 #3
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175670375
Zo snel mogelijk afspreken.

Wat is "niet in de buurt wonen"? Waar hebben we het dan over? 50km? 300km? 3000km? In dat laatste geval zou ik wat anders zoeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:04:39 #4
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_175670825
Vraag of ze dagelijks wil appen :?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_175672516
Voor Tinder je locatie in Thailand zetten _O_.
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:31:33 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_175675504
Niet elke dag appen, tenzij het natuurlijk voelt
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:19:12 #7
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_175676640
App gewoon hoe jij denkt dat je moet appen. Fuck dat hele "laten we kijken wie het minst geïnteresseerd kan spelen" spelletje.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_175678007
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zo snel mogelijk afspreken.

  dinsdag 12 december 2017 @ 20:23:11 #9
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_175678516
Je zoekstraal zo groot zetten voor een fucking match :')
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_175680001
Ewa, wat is nou voor vraag zemmel. Je lollie in dr punani steken.
pi_175681872
Niet te veel appen. Wel minstens per week.
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:14:45 #12
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_175682511
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:19 schreef Fretwork het volgende:
App gewoon hoe jij denkt dat je moet appen. Fuck dat hele "laten we kijken wie het minst geïnteresseerd kan spelen" spelletje.
Inderdaad. Vreselijk is dat.
pi_175685791
Wat is er toch gebeurt met geduld en oprechte interesse?

Zsm irl kijken of iemand wel lekker genoeg is, binnen 3 dates seks om te zien of dat klikt (anders meteen dumpen) en ondertussen zo weinig mogelijk appen want anders kom je wanhopig over, heb je irl niks meer te vertellen en is er geen spanning.

Wat een saaie, gevoelloze, simpele types zijn er tegenwoordig toch. Je zal eens tijd steken in iemand en het wordt niks, niet efficiënt natuurlijk. In die tijd had je minstens 3 andere oppervlakkige dates kunnen hebben, wellicht met seks!

TS: Volg je hart en verstand gewoon en geloof al die zogenaamde players hier vooral niet.

Niks mis met elkaar rustig leren kennen op de app en je steeds meer verheugen om elkaar in het echt te zien.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 13 december 2017 @ 11:46:48 #14
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175690408
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:20 schreef alors het volgende:
Wat is er toch gebeurt met geduld en oprechte interesse?

Zsm irl kijken of iemand wel lekker genoeg is, binnen 3 dates seks om te zien of dat klikt (anders meteen dumpen) en ondertussen zo weinig mogelijk appen want anders kom je wanhopig over, heb je irl niks meer te vertellen en is er geen spanning.

Wat een saaie, gevoelloze, simpele types zijn er tegenwoordig toch. Je zal eens tijd steken in iemand en het wordt niks, niet efficiënt natuurlijk. In die tijd had je minstens 3 andere oppervlakkige dates kunnen hebben, wellicht met seks!

TS: Volg je hart en verstand gewoon en geloof al die zogenaamde players hier vooral niet.

Niks mis met elkaar rustig leren kennen op de app en je steeds meer verheugen om elkaar in het echt te zien.
Iemand is hier gefrustreerd. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 13 december 2017 @ 13:36:51 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_175692954
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Iemand is hier gefrustreerd. :')
_O- Idd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_175703204
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Iemand is hier gefrustreerd. :')
Haha nee hoor, maar ik denk wel dat veel mensen zichzelf echt tekort doen door zo te leven en de manier van daten/relaties in de huidige maatschappij. Kijk naar dat datingtopic, al jaren dezelfde types, allemaal zogenaamde tactieken en alles zo doordacht, elkaar dergelijke tips geven, maar slechts weinigen lukt het daar om langdurig iets vast te houden.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 14 december 2017 @ 09:37:32 #17
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175713348
quote:
7s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:08 schreef alors het volgende:

[..]

Haha nee hoor, maar ik denk wel dat veel mensen zichzelf echt tekort doen door zo te leven en de manier van daten/relaties in de huidige maatschappij. Kijk naar dat datingtopic, al jaren dezelfde types, allemaal zogenaamde tactieken en alles zo doordacht, elkaar dergelijke tips geven, maar slechts weinigen lukt het daar om langdurig iets vast te houden.
Die mensen daar hebben dan ook vrijwel allemaal issues of andere bagage.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175714295
quote:
7s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:08 schreef alors het volgende:

[..]

Haha nee hoor, maar ik denk wel dat veel mensen zichzelf echt tekort doen door zo te leven en de manier van daten/relaties in de huidige maatschappij. Kijk naar dat datingtopic, al jaren dezelfde types, allemaal zogenaamde tactieken en alles zo doordacht, elkaar dergelijke tips geven, maar slechts weinigen lukt het daar om langdurig iets vast te houden.
Dat topic is dan ook een verzamelplaats van treurige levens en teleurstelling.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175715015
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zo snel mogelijk afspreken.
pi_175718155
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:23 schreef M1stral het volgende:
Je zoekstraal zo groot zetten voor een fucking match :')
Ik wist niet dat je de zoekstraal kunt instellen.
Leuk, nu heb ik weer nieuw match vlees. :P
pi_175732441
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Die mensen daar hebben dan ook vrijwel allemaal issues of andere bagage.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat topic is dan ook een verzamelplaats van treurige levens en teleurstelling.
:') :D Ja dat is misschien ook wel zo, maar ik zie het wel op meerdere fora mbt relaties en daten, mensen die zich constant spiegelen aan anderen en wat 'normaal' is en elkaar overbluffen om zo zelfstandig en onafhankelijk mogelijk te zijn. En het dan gek vinden dat ze zich nooit kunnen binden of een ander zich nooit aan hen bindt.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:25:45 #22
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_175740394
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:30 schreef alors het volgende:

[..]

[..]

:') :D Ja dat is misschien ook wel zo, maar ik zie het wel op meerdere fora mbt relaties en daten, mensen die zich constant spiegelen aan anderen en wat 'normaal' is en elkaar overbluffen om zo zelfstandig en onafhankelijk mogelijk te zijn. En het dan gek vinden dat ze zich nooit kunnen binden of een ander zich nooit aan hen bindt.
Ik denk dat in dat soort topics en fora de helft loopt de trollen en de andere helft het serieus neemt
Hier op Fok! heb je ook alleen maar maagden en mensen met 40 cm piemels.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_175749130
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:20 schreef alors het volgende:
Wat is er toch gebeurt met geduld en oprechte interesse?

Zsm irl kijken of iemand wel lekker genoeg is, binnen 3 dates seks om te zien of dat klikt (anders meteen dumpen) en ondertussen zo weinig mogelijk appen want anders kom je wanhopig over, heb je irl niks meer te vertellen en is er geen spanning.

Wat een saaie, gevoelloze, simpele types zijn er tegenwoordig toch. Je zal eens tijd steken in iemand en het wordt niks, niet efficiënt natuurlijk. In die tijd had je minstens 3 andere oppervlakkige dates kunnen hebben, wellicht met seks!

TS: Volg je hart en verstand gewoon en geloof al die zogenaamde players hier vooral niet.

Niks mis met elkaar rustig leren kennen op de app en je steeds meer verheugen om elkaar in het echt te zien.
Het gaat om Tinder. Dan wil je alleen maar neuken.
  zondag 17 december 2017 @ 14:09:43 #24
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_175783250
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:14 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Inderdaad. Vreselijk is dat.
Ja, zeg dat. Met al die mensen die niet op zoek zijn.
pi_175797904
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:15 schreef BasRE het volgende:
Beste leden,

Ik heb sinds een week een match op Tinder en hebben elkaars nummer al uitgewisseld. Over veel dingen al lekker luchtig gesproken en allebei vinden we leuk om binnenkort af te spreken! Een leuke match denk ik wel!

Echter kan het nog wel even duren omdat ze niet hier in de buurt woont. Is het verstandig om in de tussentijd dan iedere dag te appen of zou ze dit niet leuk vinden? En dan bedoel ik gewoon vragen hoe haar dag was en dat soort dingen. Wat zouden jullie het over hebben?
Ik dacht dat alleen vrouwen zich druk maakten over de app-frequentie. Ik zou zeggen (maar ja ik heb ook al een relatie die stamt uit de tijd dat er nog geen tinder was) doe gewoon waarj e zin in hebt. Als ze het daarom afkapt dan pasten jullie toch niet bij elkaar...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')