abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:53:02 #26
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_175577850
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_175579826
quote:
Ben jij dat mokkie?
pi_175582271
Wie is dat wijffie van inside ajax/ajax tv die nu bij ziggo sport is?
speak only if it improves the silence.
  vrijdag 8 december 2017 @ 20:14:37 #29
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175582544
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:06 schreef TjjWester het volgende:
Wie is dat wijffie van inside ajax/ajax tv die nu bij ziggo sport is?
Fresia Cousiño Arias
Oh.
  vrijdag 8 december 2017 @ 20:46:02 #31
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175583745
quote:
Ziyech blijft ze gewoon nemen :T
Oh.
pi_175584571
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ziyech blijft ze gewoon nemen :T
Misschien bij de Rugby tak van Ajax eens proberen
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:15:26 #35
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175584943
https://www.donbalon.com/(...)arca-ojo-reaccion-10

Gewoon Suárez die terugkomt, ja toch niet dan.
Oh.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:25:09 #36
198365 Morendo
The Real Deal
pi_175585261
Leuk hoor Schuurs. Maar nog twee backs en een vm graag.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_175585938
quote:
:'(
gefeliciteerd. hele leuke aankoop.
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:45:34 #38
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_175588025
quote:
Het seizoen is inmiddels bijna halverwege en nog altijd heeft geen vaste basiself gevonden. Op de persconferentie voorafgaand aan het duel met PSV werd gevraagd of daar binnen de selectie geen behoefte aan is. “Nee, ik krijg niet de vraag naar meer vastigheid”, antwoordde Keizer stellig.

De trainer vindt ook dat een vaste basiself niet zozeer nodig is: “Dat is natuurlijk wel het conservatieve Nederland. Als je naar buitenlandse teams kijkt, spelen ze wel vaker in andere samenstellingen.”

“Als ik andere trainers volg, zie ik juist heel veel wisselingen, maar wel altijd volgens dezelfde principes. Ook wij spelen altijd volgens dezelfde principes. Natuurlijk zoeken we naar een formatie waarmee je iedereen over de knie kan leggen, maar dat is nog niet zo makkelijk met deze selectie”, aldus de trainer.
Wauw

Schop die man eruit
pi_175588698
quote:
Het seizoen is inmiddels bijna halverwege en nog altijd heeft geen vaste basiself gevonden. Op de persconferentie voorafgaand aan het duel met PSV werd gevraagd of daar binnen de selectie geen behoefte aan is. “Nee, ik krijg niet de vraag naar meer vastigheid”, antwoordde Keizer stellig.

De trainer vindt ook dat een vaste basiself niet zozeer nodig is: “Dat is natuurlijk wel het conservatieve Nederland. Als je naar buitenlandse teams kijkt, spelen ze wel vaker in andere samenstellingen.”

“Als ik andere trainers volg, zie ik juist heel veel wisselingen, maar wel altijd volgens dezelfde principes. Ook wij spelen altijd volgens dezelfde principes. Natuurlijk zoeken we naar een formatie waarmee je iedereen over de knie kan leggen, maar dat is nog niet zo makkelijk met deze selectie”, aldus de trainer.
Deze man heeft gewoon gelijk.

Als je niet presteert dan hoor je gewoon op de bank te zitten.

Je heb een kern van vijf man die de basis zijn en daarom heen heb je spelers die gewoon moeten presteren voor een plek,.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175589495
als ze verliezen weer kale en kokkie genot
pi_175590062
SUAREZ
  zaterdag 9 december 2017 @ 00:02:59 #42
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175590118
"Ik lees niks en kijk niet naar die praatprogramma's. Iedereen mag zeggen wat-ie wil. Ik weet wat ik kan en wat ik er allemaal aan doe. Kritiek van binnenuit; daar kan ik wat mee. Denk dan aan de technische staf-evaluaties enzo. Kritiek van buitenaf, daar kan ik niet zoveel mee en dat krijg ik ook niet mee."

Stoicijns doen wat je doet. Keizerinho _O_
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_175590140
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:36 schreef KingRoland het volgende:
als ze verliezen weer kale en kokkie genot
"Wat kan er beter?"
Oh.
  zaterdag 9 december 2017 @ 07:53:54 #44
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175592894
Kun je tegen PSV ook met drie verdedigers spelen?

- "Ja, je kan ook met twee verdedigers spelen, maar we willen gevarieerd spelen, maar wel met dezelfde principes. Natuurlijk streef je naar een formatie waarmee je iedereen over de knie kunt leggen. Maar dat is echt niet zo makkelijk, met deze selectie"
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_175593573
quote:
Problemen
Het is wrang te constateren dat er weinig vooruitgang is. Doelgerichte communicatie en handelingen zijn nog niet mogelijk. Na een periode in het revalidatiecentrum wordt Nouri overgebracht naar een ‘gewone’ verpleegafdeling van een ziekenhuis. Er zijn problemen met zijn organen. Dat is een gevolg van de schade aan het brein, dat ook vitale functies als de longen, maag en darmen aanstuurt. Als het lichaam tegenstrubbelt, bemoeilijkt dat ook de kans op herstel van de hersenen.

Nouri heeft de slechtst denkbare vorm van hersenschade: door zuurstoftekort. Patiënten die lang zonder gerichte of succesvolle behandeling in een laagebewuste toestand blijven, lopen een groter risico vroeg te overlijden. Of ze blijven de rest van hun leven afhankelijk van hulp.

Maar er zijn ook hoopvolle voorbeelden, van mensen die weer bij bewustzijn komen. Nog steeds komen wildvreemde mensen spontaan aan de deur, om de familie Nouri moed in te spreken. ,,Er kwam een man die ooit in coma was geraakt. Hij vertelde dat hij nu weer zelf kan autorijden en een gezin heeft’’, vertelt vader Nouri. Daaraan klampt de familie van de Ajax-voetballer zich vast.

https://www.ad.nl/binnenl(...)den-legden~ae70e873/
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 10:03:30 #46
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175593869
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 07:53 schreef Bugno het volgende:
Kun je tegen PSV ook met drie verdedigers spelen?

- "Ja, je kan ook met twee verdedigers spelen, maar we willen gevarieerd spelen, maar wel met dezelfde principes. Natuurlijk streef je naar een formatie waarmee je iedereen over de knie kunt leggen. Maar dat is echt niet zo makkelijk, met deze selectie"
"We kunnen ook met 11 keepers spelen, alleen maar één mag de bal met zijn handen aanraken"
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 9 december 2017 @ 11:25:48 #47
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175595159
"Vergeet niet dat vorig jaar onder Peter Bosz het begin ook niet zo goed was, waarna Ajax een heel sterke tweede seizoenshelft speelde. Ik ken Marcel Keizer ook goed, omdat ik vorig jaar zijn assistent ben geweest bij Jong Ajax. Ik ben onder de indruk van zijn werkwijze. Hij kan heel goed omgaan met jonge spelers en heeft een goede kijk op voetbal. Vorig jaar heeft hij het geweldig gedaan bij Jong Ajax en ik ben ervan overtuigd dat Ajax heel sterk terug gaat komen."

- OgararuGod
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 9 december 2017 @ 11:47:23 #48
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_175595506
Joh, als spelers na een half seizoen nog steeds totaal uit positie staan gaat dat niet meer goed komen ook.

#exitemperor vanaf nu. Maakt niet uit wat er morgen gaat gebeuren.

Mss Vurtje de kans geven c_/
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_175595558
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:25 schreef Bugno het volgende:
"Vergeet niet dat vorig jaar onder Peter Bosz het begin ook niet zo goed was, waarna Ajax een heel sterke tweede seizoenshelft speelde. Ik ken Marcel Keizer ook goed, omdat ik vorig jaar zijn assistent ben geweest bij Jong Ajax. Ik ben onder de indruk van zijn werkwijze. Hij kan heel goed omgaan met jonge spelers en heeft een goede kijk op voetbal. Vorig jaar heeft hij het geweldig gedaan bij Jong Ajax en ik ben ervan overtuigd dat Ajax heel sterk terug gaat komen."

- OgararuGod
Sowieso denken dat je in de eredivisie maanden nodig hebt om ‘een systeem’ erin te slijpen :`)

Dat was ook onder Bosz al zo’n walgelijk debiel argument
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 9 december 2017 @ 11:54:50 #50
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175595594
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Sowieso denken dat je in de eredivisie maanden nodig hebt om ‘een systeem’ erin te slijpen :`)

Dat was ook onder Bosz al zo’n walgelijk debiel argument
Bosz z'n volhardendheid omtrent zijn speelwijze gaf in ieder geval de indruk dat er daadwerkelijk "geslepen" werd. Keizer's wekelijkse tombola heeft hier in de verste verte natuurlijk niets mee te maken.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')