abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 december 2017 @ 18:13:09 #101
263417 Keyos
Like a Boss
pi_175511464
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Goede vervanger van Jörgensen is wel nodig, maar Guidetti gaat niet komen voor een bijrol. Ik denk dat de prioriteit toch meer ligt bij een creatieve middenvelder.
De Jorg ben je op zeker kwijt deze zomer (tenzij hij ineens zwaar geblesseerd raakt). Dan moet je gewoon je portemonnee trekken om alternatieven te vinden, en dan doe er dan maar gelijk 2 spitsen en loos die Kramer.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:20:06 #102
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175512569
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:13 schreef Keyos het volgende:

[..]

De Jorg ben je op zeker kwijt deze zomer (tenzij hij ineens zwaar geblesseerd raakt). Dan moet je gewoon je portemonnee trekken om alternatieven te vinden, en dan doe er dan maar gelijk 2 spitsen en loos die Kramer.
Kramer van de winter hopelijk.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_175513299
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Goede vervanger van Jörgensen is wel nodig, maar Guidetti gaat niet komen voor een bijrol. Ik denk dat de prioriteit toch meer ligt bij een creatieve middenvelder.
Voor een creatieve middenvelder die ook nog eens het niveau omhoog haalt, heeft Feyenoord geen geld. Als zelfs modale backs als Haps al 6 miljoen kosten..
pi_175513508
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Voor een creatieve middenvelder die ook nog eens het niveau omhoog haalt, heeft Feyenoord geen geld. Als zelfs modale backs als Haps al 6 miljoen kosten..
Die moet gewoon uit de jeugd komen......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175514312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Die moet gewoon uit de jeugd komen......
Gewoon? Het niveau van de eredivisie is dramatisch maar er komen de laatste tijd alleen maar spelers uit de opleiding die amper de eredivisie aankunnen.
pi_175514655
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Gewoon? Het niveau van de eredivisie is dramatisch maar er komen de laatste tijd alleen maar spelers uit de opleiding die amper de eredivisie aankunnen.
Je kan beter zeggen dat ze gee kans meer krijgen bij Feyenoord

Daarom geld investeren voor meedoen in de jupiter L
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175515686
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je kan beter zeggen dat ze gee kans meer krijgen bij Feyenoord

Daarom geld investeren voor meedoen in de jupiter L
Het tweede team van Feyenoord kan geen potten breken in de beloftencompetitie, laat staan in de JL. Ze worden gegarandeerd laatste. Gewoon onderaan instromen. De JL gaan ze toch niet bereiken.
pi_175515783
edit: verkeerde topic

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2017 21:24:51 ]
pi_175516790
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:21 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Het tweede team van Feyenoord kan geen potten breken in de beloftencompetitie, laat staan in de JL. Ze worden gegarandeerd laatste. Gewoon onderaan instromen. De JL gaan ze toch niet bereiken.
volgens mij zijn dat 2 verschillende dingen beloftencompetitie en Jupiler L

Het gaat ook helemaal niet om resultaten...het gaat om spelers opleiden naar het eerste elftal.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175517254
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

volgens mij zijn dat 2 verschillende dingen beloftencompetitie en Jupiler L

Het gaat ook helemaal niet om resultaten...het gaat om spelers opleiden naar het eerste elftal.....
Ik beweer dat toch nergens?

De JL gaat echt niet zo'n matig team toelaten lijkt mij. En denk ook niet dat je spelers zich ontwikkelen als ze elke wedstrijd kansloos verliezen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:26:14 #111
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175518775
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:18 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Ik beweer dat toch nergens?

De JL gaat echt niet zo'n matig team toelaten lijkt mij. En denk ook niet dat je spelers zich ontwikkelen als ze elke wedstrijd kansloos verliezen.
Nou jongens, we hebben hier met een kenner te maken hoor
Laffe huichelaar
pi_175518817
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Voor een creatieve middenvelder die ook nog eens het niveau omhoog haalt, heeft Feyenoord geen geld. Als zelfs modale backs als Haps al 6 miljoen kosten..
Clasie zou al wat schelen. Dan mag Vilhena lekker gebaartjes gaan maken bij een Italiaanse laagvlieger.
pi_175519035
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou jongens, we hebben hier met een kenner te maken hoor
Ik was vergeten dat ik niet voor Feyenoord was. Mijn mening doet er dus niet toe en daarom ben ik ook dom.

Lekker inhoudelijk gereageerd weer.

Feyenoorders :')
  woensdag 6 december 2017 @ 00:20:28 #114
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175519863
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:37 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Ik was vergeten dat ik niet voor Feyenoord was. Mijn mening doet er dus niet toe en daarom ben ik ook dom.

Lekker inhoudelijk gereageerd weer.

Feyenoorders :')
Deze conclusie trekken uit bovenstaande post :')

Generaliseren :')
pi_175519972
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:37 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Ik was vergeten dat ik niet voor Feyenoord was. Mijn mening doet er dus niet toe en daarom ben ik ook dom.

Lekker inhoudelijk gereageerd weer.

Feyenoorders :')
Joe :W
  woensdag 6 december 2017 @ 00:31:37 #116
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175520041
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:37 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Ik was vergeten dat ik niet voor Feyenoord was. Mijn mening doet er dus niet toe en daarom ben ik ook dom.

Lekker inhoudelijk gereageerd weer.

Feyenoorders :')
Want dat is inderdaad exact wat er in die post staat, calimero
Laffe huichelaar
pi_175521352
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:18 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Ik beweer dat toch nergens?

De JL gaat echt niet zo'n matig team toelaten lijkt mij. En denk ook niet dat je spelers zich ontwikkelen als ze elke wedstrijd kansloos verliezen.
Dat weet jij al voorbaat?

Ik denk dat de hoogste jeugdelftallen bij Feyenoord voetballend een hoop van die JL teams zouden oprollen.....Ik weet zou niet weten waarom dat niet zou kunnen als psv en ajax dat ook lukt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 6 december 2017 @ 08:45:39 #118
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175522112
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat weet jij al voorbaat?

Ik denk dat de hoogste jeugdelftallen bij Feyenoord voetballend een hoop van die JL teams zouden oprollen.....Ik weet zou niet weten waarom dat niet zou kunnen als psv en ajax dat ook lukt.
Als je geen Jong Feyenoord kunt opstellen van het niveau Volendam, dan kun je beter het licht uitdoen.

Aan de andere kant, als je ziet hoe treurig Jong Feyenoord het doet in de reserve competitie waar ze nu in meedraaien, dan zou het me niets verbazen dat het echt slechter is dan Jong Utrecht.
  woensdag 6 december 2017 @ 08:56:10 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175522255
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:45 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als je geen Jong Feyenoord kunt opstellen van het niveau Volendam, dan kun je beter het licht uitdoen.

Aan de andere kant, als je ziet hoe treurig Jong Feyenoord het doet in de reserve competitie waar ze nu in meedraaien, dan zou het me niets verbazen dat het echt slechter is dan Jong Utrecht.
Die spelen 1 keer in de 2 maanden een keer een potje. Alsof dat maar enigzins representatief is Baddertje
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 6 december 2017 @ 09:33:12 #120
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175522817
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Die spelen 1 keer in de 2 maanden een keer een potje. Alsof dat maar enigzins representatief is Baddertje
Het zijn toch gewoon voetballers die op een veld tegen andere voetballers spelen? En die andere teams hebben toch hetzelfde ritme?natuurlijk zegt het niet alles, maar het geeft wel wat aan over het lage niveau.

Je zou van Feyenoord mogen verwachten dat ze een tweede elftal op kunnen stellen dat aanzienlijk beter is dan de reserves van NEC toch?
  woensdag 6 december 2017 @ 09:55:28 #121
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175523098
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het zijn toch gewoon voetballers die op een veld tegen andere voetballers spelen? En die andere teams hebben toch hetzelfde ritme?natuurlijk zegt het niet alles, maar het geeft wel wat aan over het lage niveau.

Je zou van Feyenoord mogen verwachten dat ze een tweede elftal op kunnen stellen dat aanzienlijk beter is dan de reserves van NEC toch?
Ik kan me voorstellen dat ze zich voor zo'n potje nauwelijks kunnen opladen. Dat zou in de JL wel anders zijn.

Bovendien zijn er enkele aardige spelers verhuurd die dan regelmatig in het 2e team zouden spelen.
  woensdag 6 december 2017 @ 09:57:55 #122
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175523126
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:01 schreef Keyos het volgende:

[..]

Jorgenson ben je na de zomer kwijt dus we hebben sowieso behoefte aan een nieuwe eerste spits. Zou mij niets verbazen als Guidetti straks op een punt komt waar hij de conclusie trekt dat hij het meest gelukkig was in Rotterdam (al kan ik niet voor hem spreken ofc). Bij ajax passen beter van jankertjes zoals die ziyech, die qua gejanktoon veel lijkt op quinsy gario.

Ik mis dat een beetje aan deze selectie, zo’n type Guidetti. Alleen Van Beek heeft die factor, de rest wat minder.
Als ik een competitie voor guidetti als spits zou moeten kiezen, dan zou het italie of duitsland zijn, maar zeker niet spanje of engeland. Na een nieuw feyenoord avontuur natuurlijk. Die guidetti die werkte best hard en m.i. past dat beter bij duitsers en italianen (alsook rotterdammers).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 6 december 2017 @ 10:14:58 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175523324
EZ Trader moet Feyenoord een half miljoen euro betalen. Het bedrijf wil al jaren onder zijn contractverplichtingen uit. De Israëlische directeur van de firma, met een kantoor in Tel Aviv, was ontstemd over antisemitische spreekkoren en sisgeluiden van de Rotterdamse aanhang.

Dit meldt Voetbal International. Al een maand na ingang van het contract wilde de sponsor echter stoppen met Feyenoord. Dat was nadat hij de clash tegen Ajax had bezocht. Als zoon van een familie die de Holocaust had overleefd kon hij geen sponsor zijn van Feyenoord, schreef de directeur van EZ Trader in een brief.

Hij weigerde te betalen en Feyenoord spande daarom een zaak aan bij het Nederlands Arbitrage Instituut. Geoordeeld werd dat het contract na betaling van de helft van het sponsorgeld mocht worden ontbonden. Daar legde de directeur zich niet bij neer en hij stapte naar het Gerechtshof in Den Haag. Uit een recent gepubliceerde uitspraak van dit Gerechtshof, blijkt dat Feyenoord deze opmerkelijke sponsorkift heeft gewonnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 6 december 2017 @ 10:38:09 #124
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175523698
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:14 schreef Caland het volgende:
EZ Trader moet Feyenoord een half miljoen euro betalen. Het bedrijf wil al jaren onder zijn contractverplichtingen uit. De Israëlische directeur van de firma, met een kantoor in Tel Aviv, was ontstemd over antisemitische spreekkoren en sisgeluiden van de Rotterdamse aanhang.

Dit meldt Voetbal International. Al een maand na ingang van het contract wilde de sponsor echter stoppen met Feyenoord. Dat was nadat hij de clash tegen Ajax had bezocht. Als zoon van een familie die de Holocaust had overleefd kon hij geen sponsor zijn van Feyenoord, schreef de directeur van EZ Trader in een brief.

Hij weigerde te betalen en Feyenoord spande daarom een zaak aan bij het Nederlands Arbitrage Instituut. Geoordeeld werd dat het contract na betaling van de helft van het sponsorgeld mocht worden ontbonden. Daar legde de directeur zich niet bij neer en hij stapte naar het Gerechtshof in Den Haag. Uit een recent gepubliceerde uitspraak van dit Gerechtshof, blijkt dat Feyenoord deze opmerkelijke sponsorkift heeft gewonnen.
Hoewel ik het supportersgedrag qua antisemitisme en sisgeluiden belachelijk vindt, is het goed dat Feyenoord deze zaak heeft gewonnen.

Wat een onzinnige zaak. :')
pi_175523891
Nou wordt bijzonder avondje, laatste keer CL in de komende 20(?) jaar.
We genieten er maar ff van.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hoewel ik het supportersgedrag qua antisemitisme en sisgeluiden belachelijk vindt, is het goed dat Feyenoord deze zaak heeft gewonnen.

Wat een onzinnige zaak. :')
Grootste vraag is: sprong die?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')