abonnement Unibet Coolblue
pi_175464200
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 02:04 schreef Morendo het volgende:
Terwijl er genoeg potentie is. Zwakke plekken zijn de backs en de verdedigende middenvelder. Kortom: de ervaren jongens.

Ziyech moet deze zomer echt een transfer maken. Die kan niets meer leren in de Eredivisie.

En de technische staf is Jupiler-League niveau.
Ziyech is een bron van onrust met zijn balverlies. Als hij dat niet af gaat leren word hij de zoveelste belofte die al in de eredivisie zijn ambities zag sneuvelen.
pi_175464397
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 06:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ziyech is een bron van onrust met zijn balverlies. Als hij dat niet af gaat leren word hij de zoveelste belofte die al in de eredivisie zijn ambities zag sneuvelen.
Ziyech lekker alleen maar tikjes breed en balletjes terug laten geven. Veel beter. 90% balbezit genot.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 3 december 2017 @ 08:34:10 #53
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_175464423
quote:
14s.gif Op zondag 3 december 2017 08:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ziyech lekker alleen maar tikjes breed en balletjes terug laten geven. Veel beter. 90% balbezit genot.
Als je zo vaak de bal verliest, moet je er 2 spelers achter hebben staan die dat balverlies op kunnen vangen. Op het moment hebben we dat niet, en krijg je dus onnodig veel kansen tegen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 3 december 2017 @ 08:36:49 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175464437
Vreemd dat puntverlies met wonderkind Frenkie de Jong in de basis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175464566
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 08:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je zo vaak de bal verliest, moet je er 2 spelers achter hebben staan die dat balverlies op kunnen vangen. Op het moment hebben we dat niet, en krijg je dus onnodig veel kansen tegen.
Ja de spelopvatting van Keizer blijft veel te naïef, zeker in uitwedstrijden en tegen uitgenaste ploegen zoals Utrecht en Vitesse. De jaren onder De Boer waren qua spel echt niet best, maar die snapte het verdedigen in ieder geval stukken beter. Je hebt inderdaad bij balverlies minimaal 5 man achter de bal nodig.

Bij Ajax is elke vorm van balverlies meteen een kans omdat er maar hooguit 3 man achter de bal staan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175464598
Die Keizer moet toch gewoon weg? Lijkt me aardige vent verder, maar veel te bleu en naïef voor Ajax 1.

En het erge is, je kan het het hem waarschijnlijk niet eens kwalijk nemen, dus hem wegsturen betekent automatisch een groot vraagteken bij het functioneren van de mensen die hem hebben aangesteld.

Dus dat is ook precies de reden dat we het waarschijnlijk nog wel ff met Keizer zullen moeten doen :')
  zondag 3 december 2017 @ 09:21:49 #57
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175464816
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 06:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ziyech is een bron van onrust met zijn balverlies. Als hij dat niet af gaat leren word hij de zoveelste belofte die al in de eredivisie zijn ambities zag sneuvelen.
Inherent aan creatieve middenvelders. Het is niet alleen zijn schuld dat de bal niet bij de juiste spelers aankomt. En al helemaal niet dat elk balverlies meteen een 1 op 1 situatie achterin oplevert. Dat is echt te wijten aan de tactiek en incompetentie van de rest van het team.

Wat je hem wel kunt verwijten is 125 afstandsschoten op rij, zonder te scoren. Met dat soort statistiek moet je als trainer gewoon keihard ingrijpen.
pi_175464895
Er zit ook geen enkele progressie in dit team. Het is allemaal wisselvallig en puur geluk als je eens met 4-1 wint ofzo.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 3 december 2017 @ 09:40:15 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175465049
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 09:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Er zit ook geen enkele progressie in dit team. Het is allemaal wisselvallig en puur geluk als je eens met 4-1 wint ofzo.
voor m'n gevoel sta je ook gewoon 5e alleen ontbreken die clubs ertussen, al kan AZ daar nog verandering in brengen
  zondag 3 december 2017 @ 09:43:45 #60
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175465075
Fantastisch, quasi-nonchalant interviewtje ook van Keizertje na de wedstrijd. Het blijft een van de weinige lichtpuntjes dit seizoen.

Keizer kritisch op spelhervattingen

Marcel Keizer is niet tevreden met hetgeen zijn ploeg heeft laten zien tegen FC Twente (3-3). De keuzeheer noemt daarbij vooral het optreden van zijn spelers tijdens standaardsituaties, waaruit twee tegengoals ontstonden.

'Ik ben teleurgesteld. We hebben niet onze beste wedstrijd gespeeld. Je maakt drie goals, creëert een paar open kansen, maar we hebben niet heel goed gespeeld', steekt de coach van wal, die daarbij niet begrijpt wat een aantal jongens doet tijdens dode spelmomenten. 'Er zijn vaste afspraken: lang blijven staan, lef hebben en één lijn houden. Maar volgens mij lopen er gewoon jongens naar achteren voordat de bal getrapt is. Dat is weggeven.'

Volgens Keizer heeft het puntenverlies niet gelegen aan het feit dat hij met een 3-4-3-formatie aantrad tegen FC Twente. 'Daar hebben we voor gekozen, want we willen het spel maken. Frenkie de Jong stond ook gewoon tussen de drie verdedigers in en schoof naar voren als we in balbezig waren. Dan moet je veel aan de bal zijn en dat is de tweede helft niet meer gelukt. Dan roep je dit soort dingen over jezelf af. Al met al is dit gewoon teleurstellend.'

'Volgens mij hebben wij het hier altijd lastig. Voor de wedstrijd waren wij helemaal niet met PSV bezig. Door anderen wordt daar wel over gesproken, maar we wisten dat we hier een zware klus te klaren hadden', aldus Keizer.
Bron:Ajax Showtime

Ik heb wel bingo met deze poging tot bagatelliseren overigens.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zondag 3 december 2017 @ 09:45:21 #61
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175465097
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 09:43 schreef Bugno het volgende:
Fantastisch, quasi-nonchalant interviewtje ook van Keizertje na de wedstrijd. Het blijft een van de weinige lichtpuntjes dit seizoen.

Keizer kritisch op spelhervattingen

Marcel Keizer is niet tevreden met hetgeen zijn ploeg heeft laten zien tegen FC Twente (3-3). De keuzeheer noemt daarbij vooral het optreden van zijn spelers tijdens standaardsituaties, waaruit twee tegengoals ontstonden.

'Ik ben teleurgesteld. We hebben niet onze beste wedstrijd gespeeld. Je maakt drie goals, creëert een paar open kansen, maar we hebben niet heel goed gespeeld', steekt de coach van wal, die daarbij niet begrijpt wat een aantal jongens doet tijdens dode spelmomenten. 'Er zijn vaste afspraken: lang blijven staan, lef hebben en één lijn houden. Maar volgens mij lopen er gewoon jongens naar achteren voordat de bal getrapt is. Dat is weggeven.'

Volgens Keizer heeft het puntenverlies niet gelegen aan het feit dat hij met een 3-4-3-formatie aantrad tegen FC Twente. 'Daar hebben we voor gekozen, want we willen het spel maken. Frenkie de Jong stond ook gewoon tussen de drie verdedigers in en schoof naar voren als we in balbezig waren. Dan moet je veel aan de bal zijn en dat is de tweede helft niet meer gelukt. Dan roep je dit soort dingen over jezelf af. Al met al is dit gewoon teleurstellend.'

'Volgens mij hebben wij het hier altijd lastig. Voor de wedstrijd waren wij helemaal niet met PSV bezig. Door anderen wordt daar wel over gesproken, maar we wisten dat we hier een zware klus te klaren hadden', aldus Keizer.
Bron:Ajax Showtime

Ik heb wel bingo met deze poging tot bagatelliseren overigens.
wijkt toch niet zo veel af van het normale trainers gebral na een wedstrijd?
  zondag 3 december 2017 @ 09:49:52 #62
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175465139
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 09:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

wijkt toch niet zo veel af van het normale trainers gebral na een wedstrijd?
Nee. Het lachwekkende is juist de volslagen voorspelbaarheid van Keizertje. Geen enkele originaliteit, geen idee, niks zeggen met veel woorden, geen blijk geven van enige controle of invloed op het resultaat etc.

Zo'n uitspraak als:

"'Er zijn vaste afspraken: lang blijven staan, lef hebben en één lijn houden. Maar volgens mij lopen er gewoon jongens naar achteren voordat de bal getrapt is. Dat is weggeven.'

en

"Dan moet je veel aan de bal zijn en dat is de tweede helft niet meer gelukt. Dan roep je dit soort dingen over jezelf af. Al met al is dit gewoon teleurstellend.'

betekenen gewoon dat Keizer er bij staat en naar kijkt.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_175465197
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 09:02 schreef Cyanide- het volgende:
Die Keizer moet toch gewoon weg? Lijkt me aardige vent verder, maar veel te bleu en naïef voor Ajax 1.

En het erge is, je kan het het hem waarschijnlijk niet eens kwalijk nemen, dus hem wegsturen betekent automatisch een groot vraagteken bij het functioneren van de mensen die hem hebben aangesteld.

Dus dat is ook precies de reden dat we het waarschijnlijk nog wel ff met Keizer zullen moeten doen :')
Welke trainer zou nu zoveel beter presteren met dit materiaal? Je hebt gewoon te maken met een zeer jonge en wisselvallige selectie. De potentie is er, de kwaliteit nog niet :).
  zondag 3 december 2017 @ 09:58:17 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175465228
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 09:54 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Welke trainer zou nu zoveel beter presteren met dit materiaal? Je hebt gewoon te maken met een zeer jonge en wisselvallige selectie. De potentie is er, de kwaliteit nog niet :).
dat is te makkelijk, met dit materiaal moet je gewoon van iedereen winnen, het kan dan een paar keer tegen zitten maar dit is gewoon echt te weinig.
pi_175465264
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 09:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is te makkelijk, met dit materiaal moet je gewoon van iedereen winnen, het kan dan een paar keer tegen zitten maar dit is gewoon echt te weinig.
Ben ik niet mee eens, dan overschat je deze spelergroep gewoon schromelijk. Dit zijn over het algemeen geen door de wol gewassen spelers die al drie of vier jaar meelopen, maar voornamelijk (grote) talenten. Ervaring die er is ontbeert dan weer kwaliteit, dat is wellicht een punt van kritiek, maar dat betreft ook maar een speler of drie, vier.
  zondag 3 december 2017 @ 10:05:44 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175465300
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 10:01 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens, dan overschat je deze spelergroep gewoon schromelijk. Dit zijn over het algemeen geen door de wol gewassen spelers die al drie of vier jaar meelopen, maar voornamelijk (grote) talenten. Ervaring die er is ontbeert dan weer kwaliteit, dat is wellicht een punt van kritiek, maar dat betreft ook maar een speler of drie, vier.
Je speelt niet in de PL, het is de eredivisie, wat loopt er bij de anderen aan talent en ervaring met kwaliteit?
pi_175465314
Het probleem is ook nog dat je ervaring zelf niet met kop en schouders boven de rest uitsteekt, zo'n Veltman is gewoon te vaak de zwakste schakel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175465327
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 10:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je speelt niet in de PL, het is de eredivisie, wat loopt er bij de anderen aan talent en ervaring met kwaliteit?
Spelers die in elk geval een stuk verder zijn in hun carrière. Wat ervaring voor verschil maakt wordt hier in Nederland nogal eens onderschat, Feyenoord heeft dat vorig jaar ook wel bewezen. PSV dit jaar in principe ook. Kwalitatief is het middelmaat hoor, daar niet van, maar het zijn wel spelers die weten wat er gevraagd wordt.

In Nederland ben je met 19, 20 al een speler die moet pieken. In het buitenland speel je dan nog geregeld in de jeugd of bij een B-ploeg. Het idee is allemaal schattig, een competitie aan gort spelen met een stel 18-jarigen, misschien dat het in FIFA of Football Manager werkt, maar in het echt heb ik er mijn twijfels bij.
  zondag 3 december 2017 @ 10:22:56 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175465493
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 10:09 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Spelers die in elk geval een stuk verder zijn in hun carrière. Wat ervaring voor verschil maakt wordt hier in Nederland nogal eens onderschat, Feyenoord heeft dat vorig jaar ook wel bewezen. PSV dit jaar in principe ook. Kwalitatief is het middelmaat hoor, daar niet van, maar het zijn wel spelers die weten wat er gevraagd wordt.

In Nederland ben je met 19, 20 al een speler die moet pieken. In het buitenland speel je dan nog geregeld in de jeugd of bij een B-ploeg. Het idee is allemaal schattig, een competitie aan gort spelen met een stel 18-jarigen, misschien dat het in FIFA of Football Manager werkt, maar in het echt heb ik er mijn twijfels bij.
we gaan het niet eens worden, is ook geen probleem verder :)
  zondag 3 december 2017 @ 10:41:55 #70
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175465775
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 10:01 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens, dan overschat je deze spelergroep gewoon schromelijk. Dit zijn over het algemeen geen door de wol gewassen spelers die al drie of vier jaar meelopen, maar voornamelijk (grote) talenten. Ervaring die er is ontbeert dan weer kwaliteit, dat is wellicht een punt van kritiek, maar dat betreft ook maar een speler of drie, vier.
De groep is gewoon van het niveau van de selectie van PSV. In alles prima te vergelijken qua kwaliteit.

Ook beide een matige trainer overigens, al zou ik me als fan kapotschamen met Keizer en heb ik bij Cocu nog wel wat meer positief gevoel.
  zondag 3 december 2017 @ 10:50:20 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175465884
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 10:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De groep is gewoon van het niveau van de selectie van PSV. In alles prima te vergelijken qua kwaliteit.

Ook beide een matige trainer overigens, al zou ik me als fan kapotschamen met Keizer en heb ik bij Cocu nog wel wat meer positief gevoel.
Bij Cocu heb ik wel het idee dat hij weet wat hij doet, Keizer lijkt alleen maar bezig iedereen tevreden te willen houden maar dat gaat nou eenmaal niet in topsport
  zondag 3 december 2017 @ 10:57:17 #72
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_175465969
Ik had gisteren een feeetje. 3-3. Tegen FCT. Mi gaddo.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 3 december 2017 @ 11:08:45 #73
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175466147
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 10:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Bij Cocu heb ik wel het idee dat hij weet wat hij doet, Keizer lijkt alleen maar bezig iedereen tevreden te willen houden maar dat gaat nou eenmaal niet in topsport
Wat wel vreemd is gezien de gigantische ervaring die Keizer in de top heeft opgedaa...oh wacht.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_175466286
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Bosz wil misschien wel terug komen :+
Echt tekenend voor de Ajax-arrogantie om zo'n man niet bij wijze van op de schouders te dragen na dat sterke seizoen. Die Keizer is zo verschrikkelijk slecht. Geen Europees voetbal en dan toch zoveel verliespunten met het beste elftal van de eredivisie, want dat heeft Ajax.
pi_175466326
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 11:19 schreef Vasion het volgende:

[..]

Echt tekenend voor de Ajax-arrogantie om zo'n man niet bij wijze van op de schouders te dragen na dat sterke seizoen. Die Keizer is zo verschrikkelijk slecht. Geen Europees voetbal en dan toch zoveel verliespunten met het beste elftal van de eredivisie, want dat heeft Ajax.
Het beleid had ervoor gezorgd dat het zo'n goed seizoen was, zeiden ze, niet de trainer. Nou, dat hebben we geweten :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')