ken Plooij jammer genoeg nog van het laatste jaar RTL5 en daarna SBSSMS6. Was ik even blij toen het terug ging naar RTL7 en Plooij mooi Domino Day ( _!!!! ) mocht gaan presenteren. Was bagger en zal altijd bagger blijven....quote:Op maandag 27 november 2017 13:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Whehe hier ook. Denk dat hier redelijk wat mensen rondtoeven die geen Ziggo hebben, dan wel in het buitenland wonen. Ik krijg apart beeld van die meneer Plooij die ik enkel ken van de verhalen in dit topic 😂
Domino Dayquote:Op maandag 27 november 2017 18:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ken Plooij jammer genoeg nog van het laatste jaar RTL5 en daarna SBSSMS6. Was ik even blij toen het terug ging naar RTL7 en Plooij mooi Domino Day ( _!!!! ) mocht gaan presenteren. Was bagger en zal altijd bagger blijven....
Ja, alleen kunnen ze niet van dat slipstreameffect gebruik maken omdat ze dicht achter een andere auto niet zo snel door de bocht kunnen vanwege het gebrek aan downforce waardoor ze er op het rechte stuk te ver achter zitten.quote:Op maandag 27 november 2017 18:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar als je achter een andere auto rijdt heb je toch ook slipstream effect? Je wordt meegezogen waardoor je automatisch harder gaat. Beetje hetzelfde effect als wanneer ik met mn fiets achter een brommer of vrachtwagen rijdt.
Ik dacht even dat FI een vrouw als testrijder hadquote:Force India
Dinsdag: Nikita Mazepin
Woensdag: Sergio Pérez, Esteban Ocon
Klopt maar je verliest teveel terrein in de bochten ervoor. Daardoor kom je amper in de slipstream.quote:Op maandag 27 november 2017 18:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar als je achter een andere auto rijdt heb je toch ook slipstream effect? Je wordt meegezogen waardoor je automatisch harder gaat. Beetje hetzelfde effect als wanneer ik met mn fiets achter een brommer of vrachtwagen rijdt.
Elton John is homo.quote:Op maandag 27 november 2017 19:27 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik dacht even dat FI een vrouw als testrijder had
Ten tijde van de hit Nikita was hij met een vrouw getrouwdquote:
Bedankt iig zat me al suf te denken waar Welt het nu over had.quote:Op maandag 27 november 2017 19:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ten tijde van de hit Nikita was hij met een vrouw getrouwd
Waarom weet ik dit
Tis nog maar afwachten of McLaren dezelfde motoren als RBR gaat krijgenquote:Op maandag 27 november 2017 20:27 schreef Fer het volgende:
Ik hoop het ook wel. Dat Renault die paar tienden in de Q kan leveren en McLaren niet heeft zitten trollen met hun “beste chassis” “snelste in de bochten” geblaat.
quote:Op maandag 27 november 2017 20:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tis nog maar afwachten of McLaren dezelfde motoren als RBR gaat krijgen
Als dat niet zo is
M'n ogenquote:Op maandag 27 november 2017 20:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke V6 erin! Hoppa, gaan!
Het gezegde 'een suffe middenklasser wordt nooit een aantrekkelijke sportieve wagen' gaat ook hier weer prima op.quote:
Ik dacht dat de Renault-motoren in de RBR's STR's en Renault zelf exact hetzelfde waren? Op wat tijdsverschil in bepaalde specs na?quote:Op maandag 27 november 2017 20:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tis nog maar afwachten of McLaren dezelfde motoren als RBR gaat krijgen
Als dat niet zo is
Valt wel mee toch? OPC van Opel is gewoon hetzelfde als AMG van Mercedes, zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 27 november 2017 20:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het gezegde 'een suffe middenklasser wordt nooit een aantrekkelijke sportieve wagen' gaat ook hier weer prima op.
Maar toch altijd nog beter dan een grijze Opel met teveel afkortingen.
In den beginne van het jaar kreeg Honda veel stront over zich heen vanwege vibraties. Bleken die achteraf toch ff uit het stuk dat Mclaren bouwt te komen..... oeps. Er is ook ergens een interview met een Mclaren engineer dat Honda 3 concepts had, ze een duidelijke voorkeur hadden maar Mclaren koos voor degene waar het meeste risico aan vastzat. Honda zou nog wel eens positief kunnen verrassen volgend jaar.quote:Op maandag 27 november 2017 11:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bij Sainz zat het wiel linksvoor niet goed vast. Bij Hulk hadden ze problemen met het vastzetten van het rechter achterwiel. Positie van elk persoon bij een pitstop zal vast hetzelfde zijn. Je weet immers helemaal hoe te bewegen vanaf die positie en wat te verwachten.
[..]
Je kan niet alles hebben. Dichtbij rijden zal niet alleen te maken hebben met airflow. Als Merc gewoon 20 km/ph sneller rijdt en de auto daarachter gewoon de power niet heeft om ze bij te benen dan kun je dichtbij rijden wel vergeten. Hoeveel seconden was het verschil gisteren tussen Bottas, Hamilton en Vettel? Meer dan 10, zelfs Ferrari's PU is niet krachtig genoeg om het tegen die van Merc op te nemen. Vettel had een stuurfout (verremde zich bij de eerste bocht) maar HAM had wel meer fouten en dankzij de krachtige PU was de verloren tijd tussen hem en Vettel te verwaarlozen.
[..]
Ik lees allerlei oplossingen om het spannender te maken. Bijtanken weer toestaan (sta daar wel achter), T-cars terug, achtervleugel kleiner. Waarom niet eens gewoon kappen met al dat geswitch tussen die PU modes? Dus gewoon 3 modes waar je uit kan kiezen en dan tijdens de quali en race niet meer dan een mode aanhouden. Bij de VT's geen beperkingen opleggen.
[..]
Dat gaat echt klote worden voor McLaren dan. Ik gun ze een goede PU wel. Ik heb gelezen dat McLaren dwars zat bij de ontwikkeling van de PU met Honda omdat ze er technisch allebei anders naar keken. Honda zou daar niet mee hebben kunnen omgaan.
Andere bronnen spreken weer van dat Honda er gewoon een potje van heeft gemaakt. Die spec 4 hebben we niet meer in actie mogen zien bij McLaren of wel? Als volgend seizoen alles goed en wel gaat bij STR zie ik dat toch wel een beetje als naaistreek van Honda dan.
Het was toch een OPC met ABC+ ofzo. Nouja, boeit niet. Hij wordt er niet leuker van.quote:Op maandag 27 november 2017 20:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? OPC van Opel is gewoon hetzelfde als AMG van Mercedes, zo moeilijk is het niet
Ja klopt, op dit moment nog wel. En Zak Brown beweert ook dat zij dezelfde spec motoren krijgen als RBR, echter zoals wel vaker te zien is, hoeft dat helemaal niet waar te zijn.quote:Op maandag 27 november 2017 20:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Renault-motoren in de RBR's STR's en Renault zelf exact hetzelfde waren? Op wat tijdsverschil in bepaalde specs na?
Ik had het over Stroll/Massaquote:Op maandag 27 november 2017 11:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou Kubica geen paupercoureur noemen eerlijk gezegd
IDS+quote:Op maandag 27 november 2017 20:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het was toch een OPC met ABC+ ofzo. Nouja, boeit niet. Hij wordt er niet leuker van.
Ik kan niet wachten op volgend seizoen.
Hij rijdt er wel een stuk beter door op een circuitquote:IDS+ : Interactive Dynamic Driving System. Manages EBD, CDC, ESP over the CAN network.
CDC: Continuous Damping Control. Adjusts suspension stiffness
EBD: Emergency Brake Distribution. Puts extra pressure on the brakes in case of emergency braking
CBC: Cornering Braking Control.
ESP: Electronic Stability Program. Keeps you from getting killed.
TC: Traction Control
Dat is toch nu exact hetzelfde met de banden? Alleen rijdt iedereen nu op 80% om ze te sparen.quote:Op maandag 27 november 2017 12:25 schreef Waffle het volgende:
[..]
Klopt maar er achter blijven hangen en wachten tot de gene die voor je ligt gaat stoppen om hem met de pitstop in te halen, vind ik persoonlijk ook niks.
Na elke inhaalpoging de pit in. Dat willen we ook niet, nee.quote:Op maandag 27 november 2017 20:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is toch nu exact hetzelfde met de banden? Alleen rijdt iedereen nu op 80% om ze te sparen.
En ze zijn helemaal niet te hard, maak je ze weer te zacht krijg je weer belachelijke taferelen zoals in 2012.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |