Volgens mij niet. Je kunt ze beter vertellen te mailen bij echte interesse. De bieders laten meestal niks van zich horen als je er op in wilt gaan. Sommige mensen bieden én mailen dat komt ook voor.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:54 schreef CharlotteBOEM het volgende:
Mensen die tegenwoordig in hun advertentie zetten dat he alleen mag bieden als je echt interesse hebt... Zou het werken?
Volgens mij zitten er ook heel crawlers op. Bij bepaalde merkartikelen als ik een bericht stuur op de boden worden die berichten nooit gelezen?quote:Op maandag 11 december 2017 15:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Je kunt ze beter vertellen te mailen bij echte interesse. De bieders laten meestal niks van zich horen als je er op in wilt gaan. Sommige mensen bieden én mailen dat komt ook voor.
Dan kunnen ze beter een cursus mits/tenzij gaan volgen of werkwoorden vervoegen voor beginners. Hier loopt het bloed van uit mijn ogen..quote:Op donderdag 7 december 2017 14:35 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij zijn de beheerders thuisblijfmoeders met zeeën van tijd.
Wat gek joh, dit heb ik nog nooit gehad!quote:Op maandag 11 december 2017 15:33 schreef CharlotteBOEM het volgende:
Dit is gewoon zo raar dat ik niet weet wat ik ervan moet vinden.
Ik heb al meermaals de afgelopen weken gehad dat mensen dolenthousiast iets van mij kopen, het bij een parcelshop willen ophalen en ik het na een paar weken weer thuisbezorgd krijg als retour.
Dit komt omdat die mensen iets bestellen maar het dan nooit meer ophalen waardoor het automatisch retour naar de afzender
En elke keer als ik de klantenservice van het verzendbedrijf bel blijkt dat zij zelf al tig mails hebben gestuurd en op mijn mails, MP berichten en 0,01 cent naar ze overmaak met de mededeling dat hun spullen retour zijn reageren ze niet.
Ik heb hier inmiddels meerdere ongeopende pakjes staan en weet niet wat ik hiermee moet... straks gaan de kopers het alsnog eisen maar als ik de pakketjes weer stuur moet ik weer betalen voor verzending. Met het risico dat ze het weer niet ophalen.
Is dit een nieuwe hobby van werkloos Nederland of zo, spullen bestellen via DHL/UPS/dpd, betalen en het dan nooit ophalen? :’)
Ja zit ik ook aan te denken. Ik stort dan natuurlijk wel het geld terug, behalve de verzending natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2017 06:50 schreef Monkeymind het volgende:
[..]
Wat gek joh, dit heb ik nog nooit gehad!
Ik zou ze iets schrijven als ‘het pakje staat nu alweer 2 weken ongeopend retour bij mij, als ik binnen 1 week niks van u hoor pak ik het weer uit en zet ik het opnieuw op MP’
Mail sturen dat het pakje retour is gekomen en dat je het nog 2 weken vasthoudt en anders weer gaat verkopen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:48 schreef CharlotteBOEM het volgende:
[..]
Ja zit ik ook aan te denken. Ik stort dan natuurlijk wel het geld terug, behalve de verzending natuurlijk.
Aan de ene kant, het is verkocht en van hen, maar als zij zelf te beroerd zijn om iets wat zij zelf hebben gekocht en betaald op te halen en ze reageren niet weet ik ook niet wat ik moet doen.
Nja dat was dus nog erkennen van eigen fouten, en zij wilden blijkbaar wel heel graag het product hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:10 schreef amaranta het volgende:
Ik heb het 1 keer gehad.
Die mensen waren op vakantie, en toen ze bij de parcelshop kwamen, was het al terug gestuurd naar mij.
Zij hebben opnieuw verzendkosten overgemaakt en toen heb ik het opnieuw opgestuurd.
Post.nl was dus goedkoper geweest.,
Waarom zou jii DpD bellen?quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:31 schreef CharlotteBOEM het volgende:
[..]
Nja dat was dus nog erkennen van eigen fouten, en zij wilden blijkbaar wel heel graag het product hebben.
Dat is met al die zooi die nu bij mij staat helaas niet.
Btw DPD klantenservice is al 50 cent per gesprek, handig als je iets voor 3 euro verkoopt en nog een (paar) keer terug moet bellen. Heb nu eigenlijk spijt van dat ik iets via marktplaats verkocht.
Vervelend. Misschien Kun je op Mp Een nieuw topic kopen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Juup© het volgende:
Tot zover de leuke MP gevallen, het is een SC geworden blijkbaar
Ik had iets via DPD naar de parcelshop van "mijn klant" verzonden en kreeg onverwacht DPD aan mijn deur met dat pakketje. Dus ik ben gaan bellen waarom ik onverwacht een pakketje terug heb gekregen en zij hebben mij uitgelegd dat de klant het niet heeft opgehaald. (En dat als ik het opnieuw wil verzenden ik moet betalen want dit is niet hun fout)quote:
Voor dit soort vragen is dit topic niet bedoeld. Ook de slowchat mag je achterwege laten.quote:Op dinsdag 12 december 2017 22:26 schreef CharlotteBOEM het volgende:
Iemand hier die wel een reden heeft om toch die functie te gebruiken?
Ben jij mod in GC?quote:Op woensdag 13 december 2017 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor dit soort vragen is dit topic niet bedoeld. Ook de slowchat mag je achterwege laten.
Blijft de rest ook even on-topic, bedankt.
Om wat voor producten gaat het? Op deze manier zetten ze wel de concurrentie buiten spel.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:52 schreef CharlotteBOEM het volgende:
De leveranciers waarmee de pakjes worden gestuurd zeggen ook iedere keer dat de verzendkosten niet op hen kunnen worden verhaald, want zij kunnen gewoon in het systeem zien dat de personen waar het om gaat meerdere mails hebben gekregen met de herinnering om de pakjes op te halen en wanneer dat precies was.
Ik vind het zelf vooral vervelend dat spullen waar ik vanaf wilde en vanaf dacht te zijn toch retour komen. Nu moet ik betalen om steeds klantenservices te bellen om te vragen wat er mis ging, en had ik achteraf gezien beter alles gelijk naar de kringloop kunnen brengen in plaats van dit.
Ik vind het maar een rare hobby. Mensen denken goedkoop uit te zijn met hun DHL, UPS of DPD voor 4/5 euro als ze het dan kunnen ophalen bij een parcelpoint. Maar vervolgens halen ze het niet op en dan moeten ze dus opnieuw betalen willen ze het alsnog want het is toch echt hun eigen schuld dat het retour is gegaan. Hadden ze beter meer kunnen betalen zodat het thuisbezorgd werd...
Of ze wilden het alsnog niet hebben en dachten: nou dan haal ik het gewoon maar niet op ook al heb ik vooraf betaald.
Vreemd ook dat die mensen niet zelf de klantenservice bellen. Als ik een mail krijg dat ik iets op kan komen halen en ik denk dat dat fout is gegaan dan is het toch vanzelfsprekend dat je gaat bellen of zo?
Ik kreeg ook een keer een mail nadat ik wat via UPS verzond dat IK mijn pakje moet ophalen, maar dat was dan toevallig wel een fout van UPS. Ontvanger had gelukkig dezelfde mail gekregen.
Ja, hij is mod op FOK!quote:
Het LIJKT een externe videokaart die ook nog eens onafhankelijk is....MAARRRR.....het is helaas alleen de metalen beschermhoes voor een eventuele externe onafhankelijke videokaart....quote:Op donderdag 14 december 2017 20:22 schreef Erasmo het volgende:
https://link.marktplaats.nl/a1131082965
Maar wat is het nou
Lees de OP nog eens een keer of tig.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:22 schreef Erasmo het volgende:
https://link.marktplaats.nl/a1131082965
Maar wat is het nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |