Die zijn ook niet onbeperkt beschikbaar. Zeker niet met een project als Brexit...quote:
En het moet allemaal maar passen. In Londen rijdt SE naar kopstations die al aardig aan hun grenzen zitten. Ruimte is schaars en grond is duur, dus die kant kun je niet op.quote:Op woensdag 29 november 2017 17:57 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ook als je wel miljarden beschikbaar hebt dan heb je niet over de hele lengte van een traject ineens langere perrons. Het moet ontworpen, gebouwd en getest worden. Het personeel daarvoor is ook niet ineens beschikbaar.
Tunnels zijn voornamelijk de bottleneck, waardoor je wel erg kleine mensen moet hebben om überhaupt aan een dubbeldekker te kunnen denken.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:14 schreef FredvZ het volgende:
Toch vreemd dat ze in het land van de dubbeldekkerbus en -tram nog niet aan een dubbeldekstrein hebben gedacht...
Het probleem zit 'm niet alleen in tunnels en viaducten.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tunnels zijn voornamelijk de bottleneck, waardoor je wel erg kleine mensen moet hebben om überhaupt aan een dubbeldekker te kunnen denken.
Als het enkelspanningsmaterieel is met alleen ATB, tuurlijk. Maar een TRAXX is een complexe machine die bedoeld is om op de goederencorridors door Europa te rijden. Eigenlijk veel te complex voor onze kleuter-HSL.quote:Op dinsdag 28 november 2017 17:54 schreef MTL het volgende:
Ik hoop enkel dat het met nieuw materieel gewoon eenvoudiger wordt voor iedereen.
quote:Op donderdag 30 november 2017 15:17 schreef Typisch het volgende:
wtf
de NS schrijft effe bijna 100 euro af zomaar
mag ik weer een halfuur aan de lijn hangen daar
antigenot
Wat moet je testen aan langere perrons eigenlijk?quote:Op woensdag 29 november 2017 17:57 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ook als je wel miljarden beschikbaar hebt dan heb je niet over de hele lengte van een traject ineens langere perrons. Het moet ontworpen, gebouwd en getest worden. Het personeel daarvoor is ook niet ineens beschikbaar.
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:09 schreef b2py het volgende:
Of de trein wel past dommie. Dat weet iedereen
Alle inframaatregelen die genomen worden om in aangepaste spoorconfiguraties langere perrons mogelijk te maken.quote:Op donderdag 30 november 2017 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet je testen aan langere perrons eigenlijk?
Ja ja, dat hebben we eerder gehoord...quote:Op donderdag 30 november 2017 23:06 schreef MTL het volgende:
Oh, by the way, de datum voor de omklap IC Brussel naar de HSL is inmiddels vastgesteld: op 4 april 2018 gaat het gebeuren
Hm, ik had nog niet in de agenda gekeken, maar zomaar het nieuwsblaadje van vandaag overgenomen. 9 april lijkt me inderdaad logischer. Tiepfautje wellicht.quote:Op donderdag 30 november 2017 23:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja ja, dat hebben we eerder gehoord...
edit: ik hoor elders dat het op 9 april zou moeten gebeuren. Wat is 't nou?
Vijf dagen later? Drie dagen eerder lijkt me waarschijnlijkerquote:Op donderdag 30 november 2017 23:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja ja, dat hebben we eerder gehoord...
edit: ik hoor elders dat het op 9 april zou moeten gebeuren. Wat is 't nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |