abonnement Unibet Coolblue
pi_175199999
Laatste nieuws: Amsterdam en Milaan zijn de laatste twee overgebleven kandidaten voor EU-agentschap.
https://www.medischcontac(...)esmiddelenbureau.htm
  maandag 20 november 2017 @ 19:22:57 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175201313
EMA naar Nederland
https://www.telegraaf.nl/(...)eu-agentschap-binnen

Mijn God.

Bigpharma heeft een poot in Nederland.

Waarom weg uit London. Wat een kolderieke bullshit rondom de brexit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_175201455
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 19:22 schreef Lambiekje het volgende:
EMA naar Nederland
https://www.telegraaf.nl/(...)eu-agentschap-binnen

Mijn God.

Bigpharma heeft een poot in Nederland.

Waarom weg uit London. Wat een kolderieke bullshit rondom de brexit.
Omdat Engeland uit de EU stapt. Logisch dat ze dan ergens anders in Europa gaan zetelen.
  maandag 20 november 2017 @ 19:33:07 #54
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175201577
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 19:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Omdat Engeland uit de EU stapt. Logisch dat ze dan ergens anders in Europa gaan zetelen.
geografisch is het nog steeds Europa.

En 20 jaar geleden voor de klote euro was er allemaal niets aan de hand.

Nu wordt echt mongolide gehandeld. Brexit zou juist een zege moeten zijn.

Maar dat walgelijke gespinde nepnieuws stookt alles op.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 20 november 2017 @ 20:12:07 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175202733
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 19:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

geografisch is het nog steeds Europa.

En 20 jaar geleden voor de klote euro was er allemaal niets aan de hand.

Nu wordt echt mongolide gehandeld. Brexit zou juist een zege moeten zijn.

Maar dat walgelijke gespinde nepnieuws stookt alles op.
Dus jij wil een EU orgaan in een niet-EU land plaatsen? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175206258
https://nos.nl/artikel/22(...)emt-op-zichzelf.html

Maar we hebben het! Het komt in Amsterdam.
pi_175208606
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 19:22 schreef Lambiekje het volgende:
EMA naar Nederland
https://www.telegraaf.nl/(...)eu-agentschap-binnen

Mijn God.

Bigpharma heeft een poot in Nederland.

Waarom weg uit London. Wat een kolderieke bullshit rondom de brexit.
Ik dacht dat jij voorstander van brexit was...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 21 november 2017 @ 07:09:07 #58
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175210705
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 23:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij voorstander van brexit was...
nee de markt handelwandel bullshit rondom brexit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 21 november 2017 @ 07:09:43 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175210708
http://www.naturalnews.co(...)parental-rights.html

Wat is er nu leuker dan kinderen te verzieken
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_175213345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 07:09 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.naturalnews.co(...)parental-rights.html

Wat is er nu leuker dan kinderen te verzieken
Haha, wat een rechts conservatief geneuzel, dit kun je toch niet serieus menen:

Perhaps most disturbing is the growing trend of destroying the innocence of children by introducing them not only to sex at a young age, but also twisted forms of sexuality. Children are now being told in school that it’s okay to pretend that they’re the opposite biological gender, and even to explore their confusion by committing vile acts of sexual “experimentation.” In some cases, young children are even being dragged to things like “drag” shows in order to expose them to all sorts of transgender perversion and other innocence-destroying acts that will forever damage their psyches.

Zieke mensen die dit schrijven, erg zieke mensen.
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:28:35 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175213373
top dat EMA naar Amsterdam komt *O*
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175215221
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 07:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee de markt handelwandel bullshit rondom brexit.
Ik niet begrijp

Ben je nu wel of geen voorstander?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 21 november 2017 @ 15:11:48 #63
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175218527
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:26 schreef .SP. het volgende:

Zieke mensen die dit schrijven, erg zieke mensen.
Het is een site die pillen van een arts wil verkopen, en Lambiekje doet niet anders dan reclame daarvoor maken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175230215
Lokaal resulaat van mensen die in deze omstreken geen geld hebben om hun kinderen te vaccineren:



Blijf vooral anti-vaccin promoten mensen. :')
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:28:00 #65
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175230464
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:16 schreef illusions het volgende:
Lokaal resulaat van mensen die in deze omstreken geen geld hebben om hun kinderen te vaccineren:

[ link | afbeelding ]

Blijf vooral anti-vaccin promoten mensen. :')
Maar geen geld heeft niks met promoten van anti-vaccin te maken. Eerder schandalig dat de (lokale) overheid daar niks aan doet dan
pi_175231734
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar geen geld heeft niks met promoten van anti-vaccin te maken. Eerder schandalig dat de (lokale) overheid daar niks aan doet dan
De lage vaccinatiegraad door geldgebrek laat wel zoen wat voor gevolgen dat heeft.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175234852
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:16 schreef illusions het volgende:
Lokaal resulaat van mensen die in deze omstreken geen geld hebben om hun kinderen te vaccineren:

[ link | afbeelding ]

Blijf vooral anti-vaccin promoten mensen. :')
Ik zie coxsackie staan en voor zover ik weet is daar geen vaccin tegen.
pi_175234883
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het is een site die pillen van een arts wil verkopen, en Lambiekje doet niet anders dan reclame daarvoor maken
Ik had op een link geklikt die claimt "toxines" uit je mond te zuigen met een of andere olieoplossing, hilarisch,

[ Bericht 4% gewijzigd door ChrisCarter op 22-11-2017 12:17:05 (Op de persoon) ]
  woensdag 22 november 2017 @ 10:27:27 #69
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175235320
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:03 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik had op een link geklikt die claimt "toxines" uit je mond te zuigen met een of andere olieoplossing, hilarisch
Vraag me af hoe lambiekje bepaald wat nu een toxine is, serieus wetenschappelijk onderzoek
is allemaal fraude en liegen volgens hem. Maar hoe wil hij dan weten dat bv Kwik giftig is?

[ Bericht 4% gewijzigd door ChrisCarter op 22-11-2017 12:17:23 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175235555
quote:
Met de goede medicijnen had het kind nog geleefd. Triest.
  woensdag 22 november 2017 @ 11:39:58 #72
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175236599
quote:
nou ja harde manier om van gedachte te veranderen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175237366
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Met de goede medicijnen had het kind nog geleefd. Triest.
Ben benieuwd of er een kruiden-pusher achter de moeder stond die de "alternatieve" middeltjes heeft staan aanprijzen. (want die zou ook het gevang in moeten)
  donderdag 23 november 2017 @ 21:30:02 #74
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175267951
Een malaria vaccin, das pas goed nieuws

https://www.omroepgelderl(...)joen-doden-voorkomen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 25 november 2017 @ 16:13:52 #75
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175301126
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik niet begrijp

Ben je nu wel of geen voorstander?
ik ben voorstander van EU ontmanteling.

Het is je reinste bullshit dat nu opeens niet meer met VK te handelen valt. 30 jaar terug toen het kankergezwel EU nog niet ontwikkeld was draaide Europa beter. Dus waarom nu niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 25 november 2017 @ 16:16:10 #76
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175301153
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:39 schreef Wantie het volgende:

[..]

De lage vaccinatiegraad door geldgebrek laat wel zoen wat voor gevolgen dat heeft.
dat heeft er niets mee van doen.

Herd immunity is blatante bullshit
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 25 november 2017 @ 16:23:01 #77
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175301227
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat heeft er niets mee van doen.

Herd immunity is blatante bullshit
Waarom?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175302812
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat heeft er niets mee van doen.

Herd immunity is blatante bullshit
De praktijk wijst anders uit. Je hebt in het verleden ook al gelinkt naar berichten waaruit het belang ervan bleek.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175302864
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik ben voorstander van EU ontmanteling.

Het is je reinste bullshit dat nu opeens niet meer met VK te handelen valt. 30 jaar terug toen het kankergezwel EU nog niet ontwikkeld was draaide Europa beter. Dus waarom nu niet.
Ten eerste wil VK een harde breuk, dus over veel moet opnieuw worden onderhandeld, ten tweede lijkt het me logisch dat EU instituten vertrekken uit VK.
Mocht Nederland ooit uit de EU stappen dan neem ik aan dat jij ook alle gerelateerde instituten uit Nederland wilt laten verdwijnen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 25 november 2017 @ 18:01:15 #80
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175302935
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik ben voorstander van EU ontmanteling.
.
Dus ieder land in Europa weer zelf alles testen i.p.v. Europees, allemaal eigen normen i.p.v. de strengste norm als standaard nemen, alle wet en regelgeving weer afwijkend, productveiligheid, normeringen, etc etc etc. Wat denk je dat dit kost?
Zoals gewoonlijk heb je geen idee waar je het over hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175303953
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus ieder land in Europa weer zelf alles testen i.p.v. Europees, allemaal eigen normen i.p.v. de strengste norm als standaard nemen, alle wet en regelgeving weer afwijkend, productveiligheid, normeringen, etc etc etc. Wat denk je dat dit kost?
Zoals gewoonlijk heb je geen idee waar je het over hebt.
Inderdaad, zoals dat vrije regulatie zou zorgen voor meer gevaarlijke medicijnen, omdat je eenvoudiger medicijnen kan bestellen in het buitenland, waar ze wél aan de plaatselijke wetten voldoet.

Zo zijn oogdruppels die de aderen minder zichtbaar maken hier illegaal (worden hier iig niet verkocht), maar zijn ze bij het Amerikaanse continent vrij verkrijgbaar. Veilig? Misschien, maar ik wens niemand het risico toe, want het zijn je freaking ogen.
1 + 1 = blauw
pi_175345540
Geruime tijd was het onzeker of de vergunning zou worden verlengd. Eerder deze maand waren er nog te weinig voorstanders. Nu stemden achttien landen voor, waaronder Nederland, Duitsland en Polen. Negen landen stemden tegen. Portugal onthield zich.


Glyfosaat zit verwerkt in het veelgebruikte RoundUp, een product van de Amerikaanse multinational Monsanto. Critici waarschuwen voor de schadelijke effecten van het middel voor mens en milieu. Volgens de agrarische industrie is het onmisbaar voor de voedselvoorziening.

Het besluit om de vergunning met vijf jaar te verlengen is een compromis. Spanje en Nederland waren, net als de Europese Commissie, aanvankelijk voor een verlenging van tien jaar. Er waren minstens zestien voorstemmers nodig. Maandenlang lukte het niet om die gekwalificeerde meerderheid te krijgen.

Het Europees Parlement sprak zich onlangs met een krappe meerderheid uit voor een geleidelijke uitfasering in de komende vijf jaar. De meeste lidstaten wilden daar niet aan. Tot onvrede van onder meer Italië, Frankrijk en Luxemburg. Deze landen behoren tot de tegenstemmers.
Hele artikel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175346179
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
Geruime tijd was het onzeker of de vergunning zou worden verlengd. Eerder deze maand waren er nog te weinig voorstanders. Nu stemden achttien landen voor, waaronder Nederland, Duitsland en Polen. Negen landen stemden tegen. Portugal onthield zich.


Glyfosaat zit verwerkt in het veelgebruikte RoundUp, een product van de Amerikaanse multinational Monsanto. Critici waarschuwen voor de schadelijke effecten van het middel voor mens en milieu. Volgens de agrarische industrie is het onmisbaar voor de voedselvoorziening.

Het besluit om de vergunning met vijf jaar te verlengen is een compromis. Spanje en Nederland waren, net als de Europese Commissie, aanvankelijk voor een verlenging van tien jaar. Er waren minstens zestien voorstemmers nodig. Maandenlang lukte het niet om die gekwalificeerde meerderheid te krijgen.

Het Europees Parlement sprak zich onlangs met een krappe meerderheid uit voor een geleidelijke uitfasering in de komende vijf jaar. De meeste lidstaten wilden daar niet aan. Tot onvrede van onder meer Italië, Frankrijk en Luxemburg. Deze landen behoren tot de tegenstemmers.
Hele artikel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed. Zou tien jaar moeten zijn.

De tegenstand tegen glyphosate is (i.m.o.) grotendeels gebaseers, of in ider geval sterk gegalvaniseerd, door het fraudulente IARC rapport, dat het "waarschijnlijk kankerverwekkend" noemde:
- Ondoorzichtig proces waarin het draft rapport 78 keer richting "glyphosate is kankerverwekkend" veranderd
- Wetenschappelijke resultaten zijn verdraaid.
- Zeer sterk wetenschappelijk onderzoek niet meegenomen omdat het nog niet gepubliceerd was (terwijl ze er wel van wisten)
- De belangrijkste adviseur heeft een mooi contractje van $160,000 van trial lawyers gevangen.

https://www.acsh.org/news(...)ientific-fraud-12014
pi_175347933
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:12 schreef Broomer het volgende:

[..]

Goed. Zou tien jaar moeten zijn.

De tegenstand tegen glyphosate is (i.m.o.) grotendeels gebaseers, of in ider geval sterk gegalvaniseerd, door het fraudulente IARC rapport, dat het "waarschijnlijk kankerverwekkend" noemde:
- Ondoorzichtig proces waarin het draft rapport 78 keer richting "glyphosate is kankerverwekkend" veranderd
- Wetenschappelijke resultaten zijn verdraaid.
- Zeer sterk wetenschappelijk onderzoek niet meegenomen omdat het nog niet gepubliceerd was (terwijl ze er wel van wisten)
- De belangrijkste adviseur heeft een mooi contractje van $160,000 van trial lawyers gevangen.

https://www.acsh.org/news(...)ientific-fraud-12014
Dus het is helemaal niet zo gevaarlijk als 'ze'ons willen doen geloven?
pi_175348499
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus het is helemaal niet zo gevaarlijk als 'ze'ons willen doen geloven?
Het is inderdaad helemaal niet zo gevaarlijk,als je de literatuur een beetje volgt. Mocht er een goed artikel verschijnen dat het tegendeel bewijst, dan neem ik dat terug.

Er is een hoop geld te verdienen met het bagatelliseren van gevaren van chemicalien (zie bijvoorbeeld de tabaksindustrie). Maar er is ook een hoop geld te verdienen met het demoniseren van chemicalien, dat wordt nog wel eens vergeten.
pi_175348772
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 21:13 schreef Broomer het volgende:

[..]

Het is inderdaad helemaal niet zo gevaarlijk,als je de literatuur een beetje volgt. Mocht er een goed artikel verschijnen dat het tegendeel bewijst, dan neem ik dat terug.

Er is een hoop geld te verdienen met het bagatelliseren van gevaren van chemicalien (zie bijvoorbeeld de tabaksindustrie). Maar er is ook een hoop geld te verdienen met het demoniseren van chemicalien, dat wordt nog wel eens vergeten.
Ja, dat is zeker zo. Laten we hopen dat het niet zo schadelijk is als 'ze' ons proberen wijs te maken en ik wacht ook op een plausibele verklaring mocht het wél zo zijn.
pi_175714519
Wederom, wow!

http://www.bbc.co.uk/news/health-42337396

En voor de criticasters, dit bespaart bakken met geld!
  donderdag 14 december 2017 @ 11:14:48 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175715073
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:49 schreef .SP. het volgende:
Wederom, wow!

http://www.bbc.co.uk/news/health-42337396

En voor de criticasters, dit bespaart bakken met geld!
Druist ook behoorlijk tegen het beeld in van sommige mensen hier ;) Een enkele cure, ipv lange termijn constante behandelingen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 14 december 2017 @ 14:39:25 #89
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175719066
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175728412
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:49 schreef .SP. het volgende:
Wederom, wow!

http://www.bbc.co.uk/news/health-42337396

En voor de criticasters, dit bespaart bakken met geld!
Het is geweldig ^O^
pi_175732494
pi_175805582
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 21:13 schreef Broomer het volgende:

[..]

Het is inderdaad helemaal niet zo gevaarlijk,als je de literatuur een beetje volgt. Mocht er een goed artikel verschijnen dat het tegendeel bewijst, dan neem ik dat terug.

Er is een hoop geld te verdienen met het bagatelliseren van gevaren van chemicalien (zie bijvoorbeeld de tabaksindustrie). Maar er is ook een hoop geld te verdienen met het demoniseren van chemicalien, dat wordt nog wel eens vergeten.
Was glyphosate niet één van de grootste redenen voor de bijensterfte?
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_175807371
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:43 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Was glyphosate niet één van de grootste redenen voor de bijensterfte?
Nee, glysofaat doodt geen dieren.
Nicotineiden zijn verantwoordelijk voor de bijensterfte.
Dat is een pesticide.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175809589
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:43 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Was glyphosate niet één van de grootste redenen voor de bijensterfte?
glysofaat is tegen onkruid.


toeval?


pi_175809976
quote:
13s.gif Op maandag 18 december 2017 13:58 schreef Mytho het volgende:

[..]

glysofaat is tegen onkruid.


Dus die plaatjes zijn onzin...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175810062
quote:
Dat grafieken/infographics doen mij nou niet echt zeggen dat het slecht is.. De laatste jaren zijn we niet alleen beter geworden in het diagnosticeren van autisme maar ook snel met het labeltje "autistisch". En dat komt lang niet alleen door BigPharma maar vooral door ouders die vinden dat hun kind "anders" is.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_175810403
quote:
Ben benieuwd of je begrijpt waarom het geen goed idee is om een glas glysofaat te drinken terwijl het niet schadelijk is voor de volksgezondheid...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175810649
quote:
Niet gevaarlijk != geen ongewenste effecten op het lichaam enzo.. Mogelijk gaat je maag bijv flink te keer en zit de hele nacht op de wc met zo'n hoge dosering van dat spul.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  maandag 18 december 2017 @ 14:50:30 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175810722
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 14:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ben benieuwd of je begrijpt waarom het geen goed idee is om een glas glysofaat te drinken terwijl het niet schadelijk is voor de volksgezondheid...
Beetje in de categorie een kilo zout moet je ook niet in 1 keer opeten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')