Fijn om te horen! Geen dank, daar ben ik tenslotte voorquote:Op woensdag 6 december 2017 23:10 schreef Ensign_Wildfire het volgende:
[..]
Met dank voor je inzet, *uiteindelijk* is de refund binnen. Bedankt!
Zoals meerdere malen gevraagd gelieve onderstaand lijstje in te vullen, zodat ik sneller en efficiėnter te werk kan. Ik ga verder voor je kijken wat er aan de hand is met jouw order en of de resterende producten van jouw order nog onderweg zijn of niet. Zodra ik meer weet hoor je van me en ik zie jouw volledig formulier met dank tegemoet.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:35 schreef Tarek het volgende:
Hallo,
Kan niet meer zo goed volgen nu.
Order; Ww1711171420083717
Heb de mod kit aangekregen in de verkeerde kleur.er had ook nog een driptip bij moeten zijn en een cloudbeast prince tank.die heb ik nog niet aangekregen.is dit nog onderweg?
Danku
Nogmaals ik heb dus onderstaand lijstje ingevuld nodig:quote:Op donderdag 7 december 2017 20:58 schreef Tarek het volgende:
Voorkeur; refund
Alvast bedankt voor de moeite, en hopelijk komt het allemaal in orde.
Mvg, tarek
Dit zou nu verzonden moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:24 schreef SuliR het volgende:
- Orderdatum: 29 november
- Ordernummer: W1711290226303745
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: EU warehouse
- Probleem: nog niet verzonden, nu staat er ineens discontinued
- Voorkeur: Send
Je hebt hierover een bericht ontvangen. Je zult dit nog moeten bevestigen door middel van een foto van de producten en de pakbon. Ik verwacht dat dit gewoon in orde komt danquote:Op woensdag 6 december 2017 17:06 schreef Emme-r-tje het volgende:
- Orderdatum: 17-11-2017
- Product: 10x Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: WB1711171835097460
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259597473NL
- Verzendmethode: PostNL
- Probleem: Heb slechts 5 items ontvangen van de bestelde 10. Verpakking was nog netjes gesloten. Ticket gestart maar heb het idee dat het een kastje/muur verhaal is. (Ticket WT17120410607)
- Voorkeur: Resend
Je zou hierover een bericht moeten hebben ontvangen met uitleg. Inderdaad niet de bedoeling dan deze zo lang nog niet verzonden is. Hopelijk is je order nu snel verzonden.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:32 schreef Bamiblik het volgende:
Beste Gearbest,kun je mij een update geven over mijn bestelling? BVD.
- Orderdatum: 5-11-2017
- Product: Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner
- Ordernummer: WW1711050715593553
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5986829439
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Update mbt shipment
Je order is verzonden met de trein door deze verzendmethode: Europe Railway Registered. Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer naar schatting 20-30 dagen (kan dus ook iets langer zijn) voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 06:43 schreef Ogy het volgende:
Hello,
- Order date: Nov 18, 2017 05:32:55 AM
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Order number: WW1711180532564871
- Tracking number (if available): faryaa: TH15110532659597
- Shipping method: EUTHXYH:
- Problem: faryaa.com shows some erroneous data.
- Preferred: Resend or Refund? -
Do you have any idea where my parcel is?
Thank you!
Hallo Niek2000,quote:Op vrijdag 8 december 2017 07:43 schreef niek2000 het volgende:
Hoi,
Mijn order is al sinds 18 oktober onderweg maar nog altijd niet binnen. Heb je hier een update van? Gaat om order W1710180140108900.
Dat is zeker snel. Fijn om te horen dat je order zo snel aan is gekomen en bedankt voor het plaatsen van het compliment.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:09 schreef qltel het volgende:
Mag ik een complimentje uitdelen?
Afgelopen vrijdagavond een Oukitel U22 besteld vanuit het EU-5 warehouse. En gisteren viel hij in de bus. Lekker snel dus. Fijn toestel trouwens.
Bedankt voor je bericht. Ik kan dit doorgeven, maar verwacht niet dat ik hier enige invloed op ga hebben wat producten wel of niet moeten gaan maken. Ik verwacht zelf ook niet dat er iets mee gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:40 schreef govie het volgende:
Ik heb een verzoek voor een specifieke uitvoering van een smartphone.
Mijn ideale smartphone
Budgetversie IP68 (onder ¤100,--)
t9 toetsenbord
Iets kleiner touchscreen voor de apps enzo
Andriod, linux, W10, etcetc. Zolang de belangrijkste apps er maar op staan
Routeplanner (of googlemaps)
Weer-ap
File-app
FM radio
Equalizer voor geluid
Liefst korter dan 12cm.
Goede videocamera
gps app kunnen draaien voor hardlopen/running
Ik en vele anderen vinden een touchscreentoetsenbord of een blackberry toetsenbord niet prettig typen. Een groot scherm hoeft ook niet zo, want zoveel gebruik ik mijn telefoon helemaal niet laat, staan de apps. Er was in 2016 een zogeheten "Keyever K1" van een of andere chinese fabrikant maar die is nooit beschikbaar in de winkels gekomen, verder heb ik nooit een nieuwsitem gevonden over een normaal t9 toetsenbord op een (kleine waterdichte) androidphone.
Waarschijnlijk heb ik aan een quadcore+3GB ram+12MBcamera+4G internet+flitser al voldoende. Kunt u uw marketingafdeling niet eens laten onderzoeken hoeveel vraag er is naar een IP68 andriodsmartphone met t9-toetsenbord en een redelijk goede camera? Misschien is er wel eentje beschikbaar binnen china maar is die nog niet ingevoerd op jullie site. Misschien loont het om er eens eentje te laten maken door een paar slimme chinese engineers.
Voorlopig heb ik de hoop op een passende telefoon bij mijn wensen maar opgegeven. Onderschat het gevoel van consumenten bij een t9 toetsenbord niet, zeker onder de groep "35 en ouder". Ik heb typen op de touchscreens nooit prettig gevonden en die blackberry toetsenbordjes zijn voor lilliputters/dwergen met kleine vingers.
Just My 2 cents, m.i. gat in de markt.
Ik heb je nu al een paar keer uitgelegd dat dit schattingen zijn. Je pakketje is gewoon onderweg en zal spoedig een update ontvangen. Ik snap dat je ongeduldig bent wanneer je iets koopt. Je wilt dit immers zo snel mogelijk in huis hebben. Ik begrijp niet helemaal waarom er zoveel haast bij is om een PayPal claim in te dienen terwijl ik aangeef dat je pakketje onderweg is. Een PayPal claim kan zelfs nog 180 dagen na de orderdatum.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:23 schreef fransennatasja het volgende:
Gearbest even een vraag mijn order is nu 19 dagen onderweg zonder update wat als ik er binnen de 21 dagen geen update is gaat u het oplossen dan en een resend regelen of moet ik paypal inschakelen dan ?
Ik wil gewoon dat mijn pakje traceerrbaar is en normaal moet het binnen 2 dagen geleverd worden dan zijn de 21 dagen om dus als er na 21 dagen geen tracking actief is dan verwacht ik hulp van u of ik schakel paypal in dus u moet het weten ?quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:48 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb je nu al een paar keer uitgelegd dat dit schattingen zijn. Je pakketje is gewoon onderweg en zal spoedig een update ontvangen. Ik snap dat je ongeduldig bent wanneer je iets koopt. Je wilt dit immers zo snel mogelijk in huis hebben. Ik begrijp niet helemaal waarom er zoveel haast bij is om een PayPal claim in te dienen terwijl ik aangeef dat je pakketje onderweg is. Een PayPal claim kan zelfs nog 180 dagen na de orderdatum.
Mijn tip is wacht gewoon rustig af en dan zal je zien dat je je pakketje gewoon ontvangt.
Als je de dagen met verzending zo heel nauw neemt kan je beter niet in China bestellen
Mocht u na een langere tijd geen update ontvangen dan ga ik natuurlijk een resend regelen, maar dit is echter daar nu nog te vroeg voor.
Dat begrijp ik en dat zal ook gebeuren. Ik wil u helpen, maar het is nog te vroeg om een resend te regelen. Als je in dit forum kijkt dan zul je zien dat ik de afgelopen tijd zeer veel mensen heb geholpen met hun orders. Dit zal ik u ook bij u doen, maar op dit moment is het nog gewoon te vroeg om een resend te regelen zeker als je pakketje onderweg is. Daar moet je me ook in geloven. Als je een PayPal claim opent dan gaat daar ook weer een periode overheen en kan ik u niet meer helpen. De keus ligt dus ook bij uzelf.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:59 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat mijn pakje traceerrbaar is en normaal moet het binnen 2 dagen geleverd worden dan zijn de 21 dagen om dus als er na 21 dagen geen tracking actief is dan verwacht ik hulp van u of ik schakel paypal in dus u moet het weten ?
Ik dien de claim pas in na 21 dagen de verzendtijd is 10-21 dagen ik vraag alleen al maar dat de tracking in die tijd actief is dus nogmaals regel jij na die 21 dagen een resend als de tracking nog steeds niet actief is of moet ik paypal inschakelen en geloof me een claim via paypal win ik altijd als de levertijd over tijd isquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat begrijp ik en dat zal ook gebeuren. Ik wil u helpen, maar het is nog te vroeg om een resend te regelen. Als je in dit forum kijkt dan zul je zien dat ik de afgelopen tijd zeer veel mensen heb geholpen met hun orders. Dit zal ik u ook bij u doen, maar op dit moment is het nog gewoon te vroeg om een resend te regelen zeker als je pakketje onderweg is. Daar moet je me ook in geloven. Als je een PayPal claim opent dan gaat daar ook weer een periode overheen en kan ik u niet meer helpen. De keus ligt dus ook bij uzelf.
De verzendtijden zijn voor de kerst gewoon veel langer omdat het overal drukker is. iedereen heeft hier last van. pakketjes komen zelf na 2 maanden nog aan.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:10 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Ik dien de claim pas in na 21 dagen de verzendtijd is 10-21 dagen ik vraag alleen al maar dat de tracking in die tijd actief is dus nogmaals regel jij na die 21 dagen een resend als de tracking nog steeds niet actief is of moet ik paypal inschakelen en geloof me een claim via paypal win ik altijd als de levertijd over tijd is
Dit is niet helemaal waar. Als wij aantonen waar je pakketje is verlies je deze namelijk. Daarna is je kans op een PayPal claim verlopen. Tevens gaat er over een PayPal claim nog flink wat tijd overheen...quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:10 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Ik dien de claim pas in na 21 dagen de verzendtijd is 10-21 dagen ik vraag alleen al maar dat de tracking in die tijd actief is dus nogmaals regel jij na die 21 dagen een resend als de tracking nog steeds niet actief is of moet ik paypal inschakelen en geloof me een claim via paypal win ik altijd als de levertijd over tijd is
Ik heb u al aangegeven dat ik wil wachten tot de 21 dagen om zijn en dan ligt het bij u gaat u dan iets doen en een resend of refund regelen of moet ik paypal dan inschakelen ik heb betaald voor verzending 10-21 en vetraging door weet ik wat allemaal dat is jullie probleem niet het mijne ik wil gewoon mijn pakje binnen de tijd daar heb ik voor betaaldquote:Op vrijdag 8 december 2017 14:37 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar. Als wij aantonen waar je pakketje is verlies je deze namelijk. Daarna is je kans op een PayPal claim verlopen. Tevens gaat er over een PayPal claim nog flink wat tijd overheen...
Zoals ik al eerder zei kan je deze altijd nog doen. Ik wil je helpen, maar op dit moment kan ik nog weinig voor je doen. De keuze ligt dus bij jezelf wat je gaat doen. Of je wacht op je pakketje, tracking niet actief en ik help je of ja gaat voor eigen succes met PayPal claim.
Persoonlijk zou ik nog even wachten, maar dat moet je zelf weten.
Hetzelfde antwoord hierop als op je vorige berichten. Die aantal dagen zijn dan ook een schatting..... Ik kan je wel alvast zeggen dat ik er nu nog niks mee ga doen doen op dit moment. Ik krijg ook gewoon niks geregeld in deze fase. Ook op dag 22 zal ik weinig kunnen doen. Mochten we een aantal dagen verder zijn is dit weer een ander verhaal. Het ligt dus geheel bij jou of je geduld hebt of niet.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:27 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Ik heb u al aangegeven dat ik wil wachten tot de 21 dagen om zijn en dan ligt het bij u gaat u dan iets doen en een resend of refund regelen of moet ik paypal dan inschakelen ik heb betaald voor verzending 10-21 en vetraging door weet ik wat allemaal dat is jullie probleem niet het mijne ik wil gewoon mijn pakje binnen de tijd daar heb ik voor betaald
Jawel, want ik geef toch aan dat uw pakketje gewoon onderweg is en tevens het aantal dagen precies neemt wat een schatting is.... Dat deze daarvan afwijkt kan natuurlijk, omdat dit ook een schatting is en geen uiterste datum.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:45 schreef fransennatasja het volgende:
Gearbest,
Dit gaat niet over geduld dit gaat over krijgen waarvoor ik betaald heb ik heb deze verzending gekozen omdat ik hem dan sneller had klopt dus niet en voor mij is het simpel na 21 dagen geen tracking actief dan schakel ik paypal in en geloof mij ik win 100% ZEKER
Bedankt voor het invullen. Ik ben er vanmorgen even mee bezig geweest en heb daar ook informatie over terug. Deze zijn inderdaad nog niet verzonden, omdat er geen voorraad was. We verwachten volgende week deze opnieuw op voorraad te hebben en deze dan te versturen. We hebben in ieder geval wel al een kleine compensatie aan je account toegevoegd.quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:01 schreef Tarek het volgende:
Orderdatum: Nov 17, 2017 14:20:08
- Product: Smok TFV12 Prince Tank GOUD/ ALSOOK een driptip
- Ordernummer: WW1711171420083717
- Tracking nummer 4342270052
- Verzendmethode: ATDHL
- Probleem: Product niet aangekregen
- Voorkeur: Resend of Refund? : Refund
Heb de Gpriv2 wel aangekregen maar in de verkeerde kleur.Moest goud/rood zijn.
Die andere 2(TFV12 Prince tank en de driptip) vind ik niets van terug of deze onderweg zijn of niet???
De gearbest support is hartstikke goed en helpt mensen hier om problemen sneller op te lossen dan via de chinese support. Doe doe aub btje chill. Bij china shopping duurt het soms langer dan je wilt. Doet de tracking het soms niet (goed)... het hoort er allemaal bij!quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:55 schreef fransennatasja het volgende:
Ik ga hier niet verder op ingaan ik wil gewoon mijn pakje krijgen en onderweg dat zegt u is nergens een bewijs van dus na 21 geen tracking dan doet u iets voor mij of ik moet via Paypal maar ik ga niet nog langer wachten zonder dat er iets gebeurd want dit klopt volgens mij niet u zegt hier zelf op het forum 2/3 weken is tracking actief bij mij zou het dan meer dan 4 weken zijn dus er is een probleem
Excuseer ik heb recht van klagen waar moei jij u mee dit is mijn order en mijn probleem ik heb recht van klagen en ik zou graag hebben dat u zich hiermee niet moeit groetjes natasjaquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:35 schreef diadakan het volgende:
[..]
De gearbest support is hartstikke goed en helpt mensen hier om problemen sneller op te lossen dan via de chinese support. Doe doe aub btje chill. Bij china shopping duurt het soms langer dan je wilt. Doet de tracking het soms niet (goed)... het hoort er allemaal bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |