abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 november 2017 @ 20:34:53 #1
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_175006598
Kandidaat in het nieuwe seizoenen vast een waardige opvolger van Jochem van Gelder *O*
  PR en moderator zaterdag 11 november 2017 @ 20:40:43 #2
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175006743
Ik moest ook al aan hem denken als 'opvolger' van Jochem :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 12 november 2017 @ 08:34:05 #3
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 13 november 2017 @ 00:23:06 #4
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175034833
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2017 08:34 schreef Haaibaaike het volgende:
En broer van Carlo Boszhard.
Beetje interne shizzle dan maar: de wandelgangen in het Gooi vertellen mij namelijk dat ze Carlo al jaaaaaaaren probeerden te strikken maar hij constant weigerde (slechte enkels, onder andere). Nu hebben ze 'dan maar' voor Ron gekozen.

Het feit dat Ron interessant liep te doen bij het Televiziergala werd hem overigens absoluut niet in dank afgenomen, en ik mag hopen dat hij ófwel de nieuwe 'mol die geen mol is' wordt voor een beetje comic relief, ofwel er de eerste aflevering uitlazert. Ron wil veel te graag de spotlights.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 13 november 2017 @ 12:41:47 #5
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175041517
Update: het is zelfs nog triester :')

http://www.mediacourant.n(...)n-bij-wie-is-de-mol/
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_175041555
quote:
Ik zie het probleem niet. Als ik bekend was zou ik dat ook hebben gedaan :D
  maandag 13 november 2017 @ 12:44:05 #7
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175041578
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet. Als ik bekend was zou ik dat ook hebben gedaan :D
Sinds wanneer is Ron Boszhard 'bekend'? _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_175041997
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 12:44 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Ron Boszhard 'bekend'? _O-
Hij komt toch al 20 jaar lang op tv. Laatste jaren vooral in kinderprogramma's, maar daarvoor ook in Ter Land Ter Zee & In de Lucht, Spel Zonder Grenzen, De Leukste Thuis. Er zijn zeker onbekendere deelnemers.
  maandag 13 november 2017 @ 14:19:39 #9
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175043632
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 13:03 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Hij komt toch al 20 jaar lang op tv. Laatste jaren vooral in kinderprogramma's, maar daarvoor ook in Ter Land Ter Zee & In de Lucht, Spel Zonder Grenzen, De Leukste Thuis. Er zijn zeker onbekendere deelnemers.
Trust me, ik ken z'n producties, ik doe genoeg research naar de TV-historie om dat te weten. Maar toch, als je ziet hoe die man zichzelf continu in het beeld gooide om maar een programma te krijgen, het is bijna triest. Zelfs de EO weigerde hem op een gegeven ogenblik. Heeft ie overal lopen figureren; bij menig Joop van den Ende-productie trad hij op als edelfigurant. Van barman in de Rozenboom tot nieuwe vriendje van Chris in SamSam.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_175043902
Laatste jaren is ie wat in de vergetelheid geraakt met z'n Zappsport en bommetjemeuk, maar eind jaren 90 was ie een vast Trosgezicht (met 'Pluk de Dag' als 1 van mijn all time favorites, en Spel zonder Grenzen uiteraard). Dingetje bij hem is dat ie in het begin de jolige spontane heteroversie van Carlo was, maar dat ik hem steeds meer verzuurd en sacherijnig over vind komen. Zo'n 'kijk mij eens klunzig zijn' act en bijbehorende maniertjes hou je niet lang vol. En het heeft hem ook niet geholpen om zijn programma's wat diepgang mee te geven, waardoor je na een tijdje wat minder aan de bak komt.
Misschien komt dat door de nostalgie uit de tijd dat ik het meest tv keek, maar Ron hoort toch bij de bekendere mensen.
  maandag 13 november 2017 @ 14:43:49 #11
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175044070
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 14:19 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Trust me, ik ken z'n producties, ik doe genoeg research naar de TV-historie om dat te weten. Maar toch, als je ziet hoe die man zichzelf continu in het beeld gooide om maar een programma te krijgen, het is bijna triest. Zelfs de EO weigerde hem op een gegeven ogenblik. Heeft ie overal lopen figureren; bij menig Joop van den Ende-productie trad hij op als edelfigurant. Van barman in de Rozenboom tot nieuwe vriendje van Chris in SamSam.
Jij mag hem iig niet, zoveel is duidelijk. _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_175044201
'In 2003 schreef hij televisiegeschiedenis toen hij op het internationale festival van Montreux de Bronzen Roos won voor het televisieprogramma Pluk de dag.'
Niet echt een pannenkoek in de tv-wereld. Maar ja, jezelf aanbieden/onder de aandacht komen bij omroepen mag kennelijk niet.
pi_175046178
Ik vind m nu al de irritantste kandidaat van dit seizoen. Hij heeft iets pedants en vrees dat hij zo graag wil dat ie een kandidaat gaat spelen ipv er een te zijn
Het beste adres voor al uw primeurs!
  roze maandag 13 november 2017 @ 16:48:22 #14
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_175046777
Ron is vast iemand die ik minder irritant ga vinden dan ik nu denk.
Your beauty never ever scared me.
pi_175048105
Ron. :')
Schooieren voor een uitnodiging.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 13 november 2017 @ 20:22:02 #16
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175051512
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:43 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Jij mag hem iig niet, zoveel is duidelijk. _O-
Nee, omdat hij gewoon nep is. En tuurlijk, 85% van het volk werkzaam in het Hilversumse is nep, maar Ron is gewoon iemand die verbitterd en verzuurd is over het succes van zijn broer door de jaren heen. Elke keer dat je hem norsig op de buis ziet doen speelt hij dat niet. Dat weet ik uit eerste hand.

quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:35 schreef Wuwwa het volgende:
Laatste jaren is ie wat in de vergetelheid geraakt met z'n Zappsport en bommetjemeuk, maar eind jaren 90 was ie een vast Trosgezicht (met 'Pluk de Dag' als 1 van mijn all time favorites, en Spel zonder Grenzen uiteraard). Dingetje bij hem is dat ie in het begin de jolige spontane heteroversie van Carlo was, maar dat ik hem steeds meer verzuurd en sacherijnig over vind komen. Zo'n 'kijk mij eens klunzig zijn' act en bijbehorende maniertjes hou je niet lang vol. En het heeft hem ook niet geholpen om zijn programma's wat diepgang mee te geven, waardoor je na een tijdje wat minder aan de bak komt.
Misschien komt dat door de nostalgie uit de tijd dat ik het meest tv keek, maar Ron hoort toch bij de bekendere mensen.
Dit is in feite helemaal waar, met het dikgedrukte nog even flink benadrukt. Je moest eens weten hoe raak je de spijker op z'n kop slaat hier, echt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_175051677
Dit was toch gouden TV, met Ron nog in topvorm
  maandag 13 november 2017 @ 20:34:40 #18
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175051892
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 20:27 schreef Wuwwa het volgende:
Dit was toch gouden TV, met Ron nog in topvorm
Absoluut, toen nog wel in topvorm.

21 jaar geleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 13-11-2017 20:41:25 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_175052004
Dit soort amusement had ie als een soort komische versie van Joris Linssen in lengte van jaren kunnen maken, maar helaas kozen de omroepbazen anders en moest Ron bikkelen voor z'n plekkie.
  maandag 13 november 2017 @ 20:44:07 #20
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175052222
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 20:37 schreef Wuwwa het volgende:
Dit soort amusement had ie als een soort komische versie van Joris Linssen in lengte van jaren kunnen maken, maar helaas kozen de omroepbazen anders en moest Ron bikkelen voor z'n plekkie.
Ron heeft al-tijd moeten bikkelen voor z'n plekkie. Pluk de dag (net als de eerste seizoenen Match & Win) zat goed in elkaar omdat hij moest bewijzen dat hij het kon, na al zijn grootspraak. Pas toen 'Match & Win' in 1998 of 1999 werd omgezet tot een studioprogramma en Ron daarin ook af en toe een liedje zong met een gast (zoals Willeke Alberti) viel hij voor het eerst door de mand. Toen hij rond 2003 praatjes kreeg 'want hij had de bronzen Roos van Montreux' binnengehaald, was men ook snel klaar met Pluk de Dag. Ralph Inbar had ook een bronzen Roos van Montreux binnengehaald met zijn TV Masqué, maar hij bleef er al die tijd nog redelijk nuchter onder. Ron niet, dus de TROS zei dat programma gedag. Hij heeft het toen nog geprobeerd in de theaters voort te zetten als Pluk de Lach, dat flopte.

[ Bericht 1% gewijzigd door ArnieAlberts op 13-11-2017 20:54:32 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_175052564
Match & Win, keek ik vroeger ook vaak naar ja, sinds de dag van vandaag vergeten. Met een duo een willekeurige winkel in, waarin de één individueel een product uitkoos, waarna de ander moet raden welke dat was. Had je een match, won je dat product. Flinterdun format, maar gedragen door Ron. Dat was zijn ding, spontane gesprekken voeren met Henk en Ingrid op straat, beetje fucken met ze. Snap best dat je dat ook in de studio naar een hoger plan wil tillen. Alleen showtrappen en studio's is meer iets voor zijn broer.

Zappsport in de eerste jaren was ook best geinig, de laatste jaren doet ie dat met frisse tegenzin.
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:35:24 #22
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175222564
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 20:55 schreef Wuwwa het volgende:
Match & Win, keek ik vroeger ook vaak naar ja, sinds de dag van vandaag vergeten. Met een duo een willekeurige winkel in, waarin de één individueel een product uitkoos, waarna de ander moet raden welke dat was. Had je een match, won je dat product. Flinterdun format, maar gedragen door Ron. Dat was zijn ding, spontane gesprekken voeren met Henk en Ingrid op straat, beetje fucken met ze. Snap best dat je dat ook in de studio naar een hoger plan wil tillen. Alleen showtrappen en studio's is meer iets voor zijn broer.

Zappsport in de eerste jaren was ook best geinig, de laatste jaren doet ie dat met frisse tegenzin.
"NÉÉ, KÁÁÁÁÁÁÁRIN!" _O- _O- _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_175229856
Pf nee
  PR en moderator woensdag 27 december 2017 @ 13:46:13 #24
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176038098
Info van: https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/ron/



Over Ron
Ron Boszhard wordt geboren in Amsterdam en na met succes de mavo en havo te hebben doorlopen besluit hij om de verpleging in te gaan. Na zijn opleiding tot ziekenverzorger werkte hij jarenlang met demente bejaarden. In 1991 streed Ron om de Wim Sonneveldprijs op het Amsterdams Kleinkunst Festival waar hij de finale behaalde. Maar er van overtuigd dat zijn toekomst bij tv ligt, solliciteert hij in 1992 bij IDTV waar hij ging werken als kandidatenbegeleider van de Tv-programma’s Lingo en Boggle. Op 5 januari 1996 was Ron voor het eerst te zien als televisiepresentator met: Match en Win. Later volgde nog o.a: Pluk de dag (die wordt bekroond met een Bronzen Roos op het televisiefestival in Montreux) Spel zonder grenzen, De leukste thuis en Te land ter zee en in de lucht. Vanaf 2005 presenteert Ron vooral jeugd programma’s als Zappsport en Bommetje.

quote:
Wat was de grootste uitdaging voor jou tijdens de opnames?
“Het spel spelen en goed letten op je mede kandidaten. Dat is heel moeilijk. Je gaat al heel snel op in het spel!”

Heb je gelijk “ja” gezegd toen ze je vroegen om kandidaat te zijn?
“Jazeker! Een droom die eindelijk in vervulling ging.”

Keek je zelf al naar Wie is de Mol?
“Wie is de Mol? is bij ons thuis het enige programma waar we echt voor thuis blijven!”

Hoe heb je je voorbereid?
“Ik heb alle Nederlandse en Belgische afleveringen van Wie is de Mol? opnieuw terug gekeken. Vooral omdat je (met de wetenschap dat je weet wie de Mol is) dan anders naar het programma gaat kijken. Hoe doet de Mol?, wanneer gaat hij of zij Mollen?, Waar begeeft de Mol zich?...etc.”

Wat heb je als excuus gebruikt voor je afwezigheid?
“Ik was klaar met bommetje, had 80 afleveringen van Zappsport achter de kiezen, was ook net klaar met de komedie: "Bij Ron in het hotel", en sliep slecht want ik was net vader geworden..... je begrijpt, Ik zat dus wat‘overspannen’ thuis.”

Wie was jouw vertrouwenspersoon?
“Mijn vertrouwenspersoon was Vivienne van den Assem.”

Vond je het moeilijk om je deelname geheim te houden?
“Nee dat viel wel mee! Al had ik het graag van de daken willen schreeuwen!”

Wat was jouw tactiek?
“Wat er ook gebeurt... Altijd zoveel mogelijk spreiden.”
Voorstelvideo: https://wieisdemol.avrotr(...)dit-is-ron-boszhard/
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 6 januari 2018 @ 21:33:24 #25
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_176331971
Opgelost, slotje!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')