http://www.racexpress.nl/(...)-het-seizoen/n/77830quote:Op woensdag 1 november 2017 13:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Stroll dacht ik, maar die reed wel 2 jaar F3.
Trouwens die huidige f1coureur waar Max een handgemeen mee heeft gehad op de kartbaan en waarvan iedereen denkt dat het Ocon is, kan ook leClerc, Gasly of Stroll zijn.
quote:Op woensdag 1 november 2017 16:29 schreef Caland het volgende:
https://www.facebook.com/wtf1official/videos/1641260175932261/
Je snapt dat ik nu wel benieuwd ben naar die anekdotequote:Op woensdag 1 november 2017 17:38 schreef Meike26 het volgende:
Wel kan ik mij nog van een forummer een mooie anekdote herinneren in Singapore.. Dat verhaal heeft mij toen wel anders over coureurs doen gaan denken
Vergeleken met Wehrlein schijnt hij nog mee te vallen. Er is een reden waarom Ocon en niet Wehrlein bij FI rijdt en het heeft niet met zijn raceskills te maken.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:38 schreef Meike26 het volgende:
Ocon is gewoon geen prettig figuur denk ik.. Je hebt arrogant en je hebt arrogant. Als F1 rijder moet je ook wel arrogant zijn, maar dan hoef je nog geen zak hooi te zijn. Button was ook arrogant en afstandelijk buiten de pers om en had een kleine groep vrienden op de paddock, maar hield het daar dan bij. Acceptabel arrogant gedrag, Alonso heeft dit gelukkig ook nu, maar was in het verleden ook geen fijne kerel en ik vraag me af hoe dat buiten de media eigenlijk is, bij Ferrari ging het ook niet van harte? Wel kan ik mij nog van een forummer een mooie anekdote herinneren in Singapore.. Dat verhaal heeft mij toen wel anders over coureurs doen gaan denken
Ocon is dus ook zo'n gast waar weinig mee te praten valt. Begrijpelijk enerzijds, maar het maakt je op de paddock niet echt geliefd. Hoe zeer ik ook anti Hamilton ben (of eerder was), ook hij lijkt in mijn ogen op te drogen tot een amikale 'bereikbare' kerel, opener, nog steeds een verwaande kwast, maar ik kan zijn acties steeds meer begrijpen.
Lang verhaal kort, Fokker stapt tram/metro in in Singapore, volgens mij ná de race. Verbaasd als hij is, treft hij ene F Alonso in de tram/metro. Maakt een praatje met hem en wenst hem nog een fijne dag. Heel bescheiden en eerlijk kwam dat verhaal over, het kan zijn dat ik er wat naast zit, is alweer wat jaar geleden.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je snapt dat ik nu wel benieuwd ben naar die anekdote
Deze?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben julie dat filmpje van Murray Walker (bij Channel4) over Max gezien?
Ik weet niet hoe ik het YT-filmpje op de iPad moet kopieren en hier plakken, anders stond het er al...
En dit blijven toch ook echt wel heel complimenteuze uitspraken: https://www.reuters.com/a(...)r-2018-idUSKBN1CZ1OP of beter nog: https://www.autosport.com(...)-game-for-verstappen
Yups Dank jequote:
Nu Pa verstappen het met die Braziliaanse doet, hoop ik dat ze na de race nog even naar de watervallen van Iguazú gaan. Kunnen Dutchtrain en ik daar nog even met ze babbelenquote:Op woensdag 1 november 2017 21:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, Fokker stapt tram/metro in in Singapore, volgens mij ná de race. Verbaasd als hij is, treft hij ene F Alonso in de tram/metro. Maakt een praatje met hem en wenst hem nog een fijne dag. Heel bescheiden en eerlijk kwam dat verhaal over, het kan zijn dat ik er wat naast zit, is alweer wat jaar geleden.
Geeft alleen maar aan hoe er over bepaalde coureurs gedacht en geoordeeld word, maar ze in werkelijkheid... Toch gewoon mensen zijn
Fixed.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nu Pa verstappen het met die Braziliaanse doet, hoop ik dat ze na de race nog even naar de watervallen van Iguazú gaan. Kunnen Dutchtrain en ik daar nog even met ze babbelen vechten
Nagenoeg alle dooie F1 coureurs zijn bekenden. Althans ik kan minstens 90% zo opnoemen, terwijl er maar 3 dodelijke ongevallen te betreuren zijn geweest sinds ik F1 kijk en 2 daarvan in het eerste weekend.quote:
Nee, zoals Wolff zegt is dat ook niet het geval.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor bestaande leveranciers zal het inderdaad extra ontwikkelkosten met zich meebrengen. Voor nieuwe leveranciers zal het een stuk goedkoper zijn.
quote:Renault F1 managing director Cyril Abiteboul told Motorsport.com: "Despite maybe what FOM and FIA would say - what is put forward is a new engine. It is a new engine with lots of gimmicks, but it is a new engine. And that is really for me the most fundamental element.
"We need to be extremely careful because each time we come up with a new regulation that will come up with a new product - new engine or new chassis - we all know what is the impact. It is going to open an arms race again, and it will open up the field once again."
Lees het hoe je wilt. Hamilton is arrogant genoeg om er vanuit te gaan dat hij Max wel aankan. En dan zijn deze opmerkingen alleen maar voor de vergroting van zijn eigen mythe.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben julie dat filmpje van Murray Walker (bij Channel4) over Max gezien?
Ik weet niet hoe ik het YT-filmpje op de iPad moet kopieren en hier plakken, anders stond het er al...
En dit blijven toch ook echt wel heel complimenteuze uitspraken: https://www.reuters.com/a(...)r-2018-idUSKBN1CZ1OP of beter nog: https://www.autosport.com(...)-game-for-verstappen
Ik denk werkelijk dat Hamilton het zwaarder gaat krijgen met het feit dat Max hem het snot voor de ogen rijdt.quote:Op donderdag 2 november 2017 08:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Max zou het mentaal wel zwaar krijgen tegen Hamilton. Die zou Max flink gaan pesten en elke gekke emotionele uitspraak compleet gaan uitbuiten.
vrij goed onthouden , het was in Hong Kong een dag of 2 na de Shanghai race, het grappige is dat ik hem een jaar later weer tegen kwam in Hong Kong en hij zich dat eerste voorval nog kon herinnerenquote:Op woensdag 1 november 2017 21:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, Fokker stapt tram/metro in in Singapore, volgens mij ná de race. Verbaasd als hij is, treft hij ene F Alonso in de tram/metro. Maakt een praatje met hem en wenst hem nog een fijne dag. Heel bescheiden en eerlijk kwam dat verhaal over, het kan zijn dat ik er wat naast zit, is alweer wat jaar geleden.
Geeft alleen maar aan hoe er over bepaalde coureurs gedacht en geoordeeld word, maar ze in werkelijkheid... Toch gewoon mensen zijn
mja, het is net hoe je er zelf in staat. Hamilton is er een meester in om de psychologische druk op te voeren. Vorig jaar deed hij dat bij Rosberg die er net niet onder bezweek. Dan is de sfeer binnen een team als Mercedes niet te benijden.quote:Op donderdag 2 november 2017 08:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Max zou het mentaal wel zwaar krijgen tegen Hamilton. Die zou Max flink gaan pesten en elke gekke emotionele uitspraak compleet gaan uitbuiten.
Met alles wat Max nu al over zich heen gekregen heeft; commentaar van die ferrari huillies, gezeik met Sainz, papa die opa klappen geeft, die wissel met Kvyat. Alle pech dit jaar. Max bleef ijskoud zichzelf en bleef presteren. Ongelooflijk op deze leeftijdquote:Op donderdag 2 november 2017 08:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Max zou het mentaal wel zwaar krijgen tegen Hamilton. Die zou Max flink gaan pesten en elke gekke emotionele uitspraak compleet gaan uitbuiten.
Om te voorkomen dat 1 motor veel sterker is dan de rest denk ik?quote:Op donderdag 2 november 2017 10:29 schreef BadderHaring het volgende:
Even een rare zijsprong misschien, maar als het doel van een nieuwe motor is dat de ontwikkelingskosten omlaag gaan, waarom dan niet een verbod op doorontwikkelen tijdens het seizoen?
Gewoon de specs gedurende het seizoen gelijk laten houden. Het ontwikkelen van een nieuwe motor voor gebruik aan het begin van het volgende seizoen is veel goedkoper dan steeds tussenstapjes gedurende het seizoen?
Daar zijn we juist net vanaf gestapt. Het tokensysteem. Ander's was de voorsprong van Mercedes helemaal niet meer in te halen.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:29 schreef BadderHaring het volgende:
Even een rare zijsprong misschien, maar als het doel van een nieuwe motor is dat de ontwikkelingskosten omlaag gaan, waarom dan niet een verbod op doorontwikkelen tijdens het seizoen?
Gewoon de specs gedurende het seizoen gelijk laten houden. Het ontwikkelen van een nieuwe motor voor gebruik aan het begin van het volgende seizoen is veel goedkoper dan steeds tussenstapjes gedurende het seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |