abonnement Unibet Coolblue
pi_174792014
Pics van ts
pi_174792018
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:03 schreef IJsblock het volgende:
RIP kortpittig kapselforum....
Eerst hebben ze die kortpittige fb weggehaald en nu viva weg

Sanoma is in hoofddorp toch? ik ga maar eens langs bij die viva baas op die sanomastoel en dan boos worden

Wie gaat mee?
Ik moet huilun
pi_174792081
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:06 schreef eenverdrietugpersoon het volgende:

[..]

Eerst hebben ze die kortpittige fb weggehaald en nu viva weg

Sanoma is in hoofddorp toch? ik ga maar eens langs bij die viva baas op die sanomastoel en dan boos worden

Wie gaat mee?
Jup, zit vlakbij het station :Y
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_174792148
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:42 schreef eenverdrietugpersoon het volgende:

[..]

https://www.moviemeter.nl/forum/7/2930
Idd??? Maar is moviemeter dan geen alternatief of gaat dat ook al op slot omdat er geen hond rondloopt?
Een NL film forum haalt het niet bij een internationaal engelstalig, daarvoor zijn we gewoon te klein.

Er waren een aantal sites die het hele IMDB board gearchiveerd hebben, bv filmboards.com maar volgens mij hebben ze het juridische gevecht verloren want ik zie nergens echt oude data terug. In elk geval heeft die filmboards een 1 op 1 kopie gemaakt van het oude imdb messgae board systeem, dus voor alle nieuwe films is dat een goede vervanging, maar je hebt dus alleen posts vanaf 8 maanden geleden, en niet van de 15 jaar ervoor.

BV : https://filmboards.com/board/13501632/
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:10:24 #55
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174792149
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:03 schreef IJsblock het volgende:
RIP kortpittig kapselforum....
Nou Viva...Viva... is dat niet meer voor 20-ers/30ers die van elke mug een olifant maken en de levenservaring van een bus Vim hebben? Ik hou het niet lang vol daar, al dat simpele geneuzel.
pi_174792164
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:08 schreef yosander het volgende:

[..]

Jup, zit vlakbij het station :Y
oh cool :D wanneer stopt de sprinter daar? kunnen we kijken hoe laat we daar met zn allen boos kunnen worden
Ik moet huilun
pi_174792178
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nou Viva...Viva... is dat niet meer voor 20-ers/30ers die van elke mug een olifant maken en de levenservaring van een bus Vim hebben? Ik hou het niet lang vol daar, al dat simpele geneuzel.
Jij bent dan ook meer van de no nonsense.... ^O^
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_174792201
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nou Viva...Viva... is dat niet meer voor 20-ers/30ers die van elke mug een olifant maken en de levenservaring van een bus Vim hebben? Ik hou het niet lang vol daar, al dat simpele geneuzel.
als ik mensen een domme vraag wil stellen lees ik altijd topics daar. zoals "de bank is nieuw en dochter zweet veel helpt het als ik hamamdoeken op de bank leg of vinden gasten dat raar?"

Of domme vragen als dochter is morgen jarig wat kan ze trakteren en wat kan ik als cadeau geven _O-
Ik moet huilun
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:12:42 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174792221
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:11 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Jij bent dan ook meer van de no nonsense.... ^O^
Ben ook geen hipster. (‘k Weet eigenlijk niet wat dat is maar volgens mij ben ik het ook niet.)
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:14:03 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174792258
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:11 schreef eenverdrietugpersoon het volgende:

[..]

als ik mensen een domme vraag wil stellen lees ik altijd topics daar. zoals "de bank is nieuw en dochter zweet veel helpt het als ik hamamdoeken op de bank leg of vinden gasten dat raar?"

Of domme vragen als dochter is morgen jarig wat kan ze trakteren en wat kan ik als cadeau geven _O-
Ja, en dan ‘Help!!!’ erbij :') x 1000.
pi_174792324
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:10 schreef eenverdrietugpersoon het volgende:

[..]

oh cool :D wanneer stopt de sprinter daar? kunnen we kijken hoe laat we daar met zn allen boos kunnen worden
Geen idee maar vast vaak genoeg :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_174792333
quote:
als ik mensen een domme vraag wil stellen lees ik altijd topics daar. zoals "de bank is nieuw en dochter zweet veel helpt het als ik hamamdoeken op de bank leg of vinden gasten dat raar?"

Of domme vragen als dochter is morgen jarig wat kan ze trakteren en wat kan ik als cadeau geven _O-
''Heeft mijn vriend nog wel oprechte interesse in mij?''
Vervolgens lees je dat die gast alleen zijn relatiestatus op Facebook nog niet heeft veranderd en de pleebril niet omlaag doet... :')
pi_174792512
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:15 schreef Werkman het volgende:

[..]

''Heeft mijn vriend nog wel oprechte interesse in mij?''
Vervolgens lees je dat die gast alleen zijn relatiestatus op Facebook nog niet heeft veranderd en de pleebril niet omlaag doet... :')
OMG HAHAHAHA
Ik lees dat soort topics bij relatie dan eigenlijk nooit, ik lees meestal digi en kinderen en het napraattopic en dat is al zo grappig =(
Ik moet huilun
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:33:08 #64
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174792849
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:23 schreef Themonk5 het volgende:
Nu ben ik wel bang. Komt een deel van die achterlijke mensen nu naar FOK? [ afbeelding ]
Geile huisvrouwtjes FTW!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_174794291
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:24 schreef eenverdrietugpersoon het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk niet iets als IlBoy speciaal voor mannen? Hoezo zijn alle fora op vrouwen gericht en alleen fok nog een beetje genderneutraal maar geen mannenforum...
Omdat mannen niet zo dramatisch zijn als wijven.
pi_174794370
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:24 schreef eenverdrietugpersoon het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk niet iets als IlBoy speciaal voor mannen? Hoezo zijn alle fora op vrouwen gericht en alleen fok nog een beetje genderneutraal maar geen mannenforum...
80% van fok is man joh :')
pi_174794500
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

80% van fok is man joh :')
Maar het is vrouwtoegankeijk dus genderneutraal
Ik moet huilun
pi_174794571
De beste topics daar zijn die TT's van:
"ik kan het niet meer aan..."
"hoe nu verder..."
"Heb geen kracht meer..."
pi_174794752
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 23:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
De beste topics daar zijn die TT's van:
"ik kan het niet meer aan..."
"hoe nu verder..."
"Heb geen kracht meer..."
Ik weet niet wat ik grappiger vind. Die "TO's" met hun zogenaamd ernstige problemen of die mensen die serieus gaan happen terwijl het 9/10 keer een troll is. En nog een obvious troll ook.
Ik moet huilun
pi_174794777
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 23:53 schreef eenverdrietugpersoon het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik grappiger vind. Die "TO's" met hun zogenaamd ernstige problemen of die mensen die serieus gaan happen terwijl het 9/10 keer een troll is. En nog een obvious troll ook.
Ja het is allebei... :') Of van die topics waarin het gelijk duidelijk is hoe de TO eraan toe is.
"Ja mijn vriend drinkt en gebruikt vaak drugs en is dan ook vaak agressief naar mij toe, we hebben nog een dochtertje, wat moet ik nu doen?" _O-
pi_174794796
https://forum.viva.nl/ove(...)88ca8991fd66d95aa5fd

Dit si gewoon zielig. TO vraagt alleen of een stommiteit gevolgen kan hebben voor een VOG en ze krijgt commentaar op wat ze gedaan heeft. Alsof ze zelf nog niet weet hoe dom dat is.

Lekker allemaal op viva posten hoe dom iemand is om je eigen ego te boosten, poe hey.
Ik moet huilun
pi_174794817
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 23:56 schreef eenverdrietugpersoon het volgende:
https://forum.viva.nl/ove(...)88ca8991fd66d95aa5fd

Dit si gewoon zielig. TO vraagt alleen of een stommiteit gevolgen kan hebben voor een VOG en ze krijgt commentaar op wat ze gedaan heeft. Alsof ze zelf nog niet weet hoe dom dat is.

Lekker allemaal op viva posten hoe dom iemand is om je eigen ego te boosten, poe hey.
Dat doen ze echt altijd _O- Hatelijke wijven. Ook altijd als er kinderen bij betrokken zijn. "ja als ouder zou je toch moeten weten..."
pi_174794856
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 23:58 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat doen ze echt altijd _O- Hatelijke wijven. Ook altijd als er kinderen bij betrokken zijn. "ja als ouder zou je toch moeten weten..."
Die wijven zijn echt triest. Ze doen alsof ze roomser dan de paus zijn. Vaak genoeg reacties gezien als "let jij niet op je kind laat je die zonder beheer op de computer schaam je voor dat jouw kind op internet iemand kankerhoer heeft genoemd je moet je kind opvoeden" als iemand baalt van dat haar kind over de scheef is gegaan op internet, en in een ander topic posten precies dezelfde users "mjin kinderen mogen alles op internet, weten heel goed wat mag, hebben eigenlijk geen toezicht en ik stel geen regels"

Schijnheilige kutwijven zijn het :r
Ik moet huilun
pi_174794869
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 23:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
De beste topics daar zijn die TT's van:
"ik kan het niet meer aan..."
"hoe nu verder..."
"Heb geen kracht meer..."
''Verliefd op iemand anders''
''Beste vriendin heeft beste vriend bedrogen''
''Mijn schoonouders weigeren om 20X in de week op te passen''
pi_174794872
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 00:01 schreef eenverdrietugpersoon het volgende:

[..]

Die wijven zijn echt triest. Ze doen alsof ze roomser dan de paus zijn. Vaak genoeg reacties gezien als "let jij niet op je kind laat je die zonder beheer op de computer schaam je voor dat jouw kind op internet iemand kankerhoer heeft genoemd je moet je kind opvoeden" als iemand baalt van dat haar kind over de scheef is gegaan op internet, en in een ander topic posten precies dezelfde users "mjin kinderen mogen alles op internet, weten heel goed wat mag, hebben eigenlijk geen toezicht en ik stel geen regels"

Schijnheilige kutwijven zijn het :r
Wiejo iemand is triggered door Viva...
Nee maar je hebt wel gelijk, het zijn wel typische figuren die er posten. Ook die (weinige) mannen die er posten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')