abonnement Unibet Coolblue
pi_175095414
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:43 schreef Adept het volgende:

[..]

Schijnbaar, maar er moeten toch ook ergens mannen en vrouwen bestaan die mogelijk ook de evolutionaire jump hebben gemaakt :P

Mij gaat het namelijk niet over of ik de knapste meest aantrekkelijke meid weet te regelen, maar juist om het feit dat ik haar leuk vind, en dan kunnen er nog 1000 voorbij huppelen maar dan heb je al een keuze gemaakt.

De hoop is dat er ergens ook een vrouw bestaat die zo denkt en voelt.
Vast wel. Uiteindelijk kom je haar tegen.
pi_175095599
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vast wel. Uiteindelijk kom je haar tegen.
Die hoop heb ik opgegeven, het is geen must meer. Alleen al de voorwaarden waar je aan moet voldoen vandaag de dag.. Nee, al rukkend kom ik wel thuis :P

Gaat al heel lang goed, mis het ook niet, alleen wel gevoelsmatig natuurlijk, qua seks mis ik het niet eens meer. Dat kun je net zo goed alleen doen met een beetje creativiteit.
pi_175096597
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 18:28 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Als je tot de conclusie komt dat vrouwen je tijd en moeite niet waard zijn, waarom besteed je dan zoveel tijd en moeite aan vrouwen, bijvoorbeeld door met vrouwen in discussie te gaan op fora of in videoreacties, door urenlange uiteenzettingen te uploaden over hoe mannen benadeeld worden door rechtspraak, door dubbele standaarden door de manier waarop mannen in de media worden verbeeld, enzovoorts?

Dat lijkt tegenstrijdig.

Een antwoord die deze tegenstrijdigheid kan oplossen, zou kunnen zijn: politieke invloed uitoefenen. Maar dat antwoord is ook in strijd met de eigen ideologie, omdat MGTOW ideologie veronderstelt dat mannen en vrouwen onveranderlijk bepaald worden door biologische drijfveren die vrouwen op een voetstuk plaatsen. Het zou volgens de eigen ideologie voordeliger zijn om de tijd en moeite te besteden aan jezelf dan aan vrouwen en witte ridders.

Een ander antwoord zou kunnen zijn: andere mannen informeren die mogelijk wel vatbaar zijn voor de "rode pil". Je moet daarbij meteen de vervolgvraag stellen: welk belang hebben MGTOW met het informeren van mannen die nog niet "wakker" zijn of nog niet de rode pil hebben geslikt? Het zou kunnen dat MGTOW barmhartige samaritanen zijn die een goed gevoel krijgen bij het idee dat ze anderen helpen. Maar bedenk ook dat MGTOW als Sandman, Barbarossa, Stardusk/Thinking Ape en Turd Flinging Monkey zoveel geld met video's verdienen, dat zij niet hoeven te werken. Zij geven tussen de regels door ook te kennen dat ze een verleden hebben waarin ze veel ziek zijn geweest, werkloos zijn geweest, anderzijds arbeidsongeschikt zijn geweest of financiële tegenslagen hadden. Er zijn dus grote commerciële belangen gemoeid met het prediken van MGTOW.

Als ik goed gok, dan heb je de laatste tijd niets gelezen, niets gehoord, niets gezien en niet nagedacht over het ontbreken van een H&M voor mannen in het Alexendrium Shopping Center. Ik vermoed dat het je helemaal niets interesseert. Waarom heb je wel kennis genomen van MGTOW? Omdat vrouwen je wel degelijk interesseren.

Steve Hoca zei ook weleens: MGTOW are TFL in disguise. ;)
Vreemde redenering. Ik weet zelf niet wie hier man of vrouw op het forum is........

Het is inderdaad belangrijk dat zoveel mogelijk mannen kennis maken met de 'red pill'. Er zijn zo veel mannen die gecrashed worden en/of gaan worden in relaties, scheidingen. Bekendheid met de 'female nature'' behoedt hen voor verdere schade. Deze mannen gaan ook op een gegeven moment twijfelen aan zichzelf, krijgen een laag zelfbeeld, zetten vrouwen op een onverdiend voetstuk. Het is goed dat MGTOW mannen hun ervaringen delen. Eigenlijk hadden hun vaders dat moeten doen, maar de vaders hadden nog niet te maken gehad met ongebreidelde feminisme en narcisme waar de huidige vrouwen mee omkleed zijn.

MGTOW kanalen worden door YouTube van inkomsten afgesneden. Er is zelfs een kanaal ten onrechte (censuur) geblokkeerd. Wellicht dat deze kanalen in beginsel verdiend hebben, nu niet meer. Dus vergeet de grote commerciele belangen maar.

H&M interesseert mij niet. Ik maak gebruik van betere adressen ;)
pi_175097123
Het probleem is niemand elkaar nog ontmoet op menselijk niveau, je ziel en je menszijn wordt compleet genegeerd, en dat maakt dat velen gekwetst worden, met uiteraard een zeker voordeel voor de vrouwen, aangezien zij degene zijn die de keus maken om een partner te aanvaarden..

Nu lijkt het zo dat mannen zogezegd hun genen zouden willen verspreiden om nageslacht te kweken, maar ergens heb ik het idee dat helemaal geen kwestie van het mannelijke is, maar een gegeven van het vrouwelijke.. Hoeveel mannen ken ik die zich druk maken over nageslacht? Geen één..

Het zijn de vrouwen die nageslacht willen, en dat betekent baby's baren. De man is er dan slechts om hen in die baby's te voorzien, zij het dat slechts een zeer beperkte voorraad zaad interessant schijnt te zijn.

Nu vraagt gelukkig niemand zich vandaag de dag nog af hoe de wereld zich ooit zo gammel in elkaar draait, maar ergens heeft dat een directe relatie tot de vrouwelijke input in het geheel.

Hoe je het ook wend of keert, de mannen worden beoordeelt, opgevoed, en gevormd door vrouwen, en dan is het cru om te zien hoe diezelfde mannen altijd weg worden gezet als het probleem.. Denk daar eens over na, want het zijn de vrouwen die de mannen opvoeden en baren... En niet andersom.

De vraag is dus in hoeverre vrouwen zelf verantwoordelijk zijn voor de mannelijke input?

Vrouwen zijn zelf verantwoordelijk voor de keuzes die zij in mannen maken, en ook voor de opvoeding en zorg voor die mannen, en dan kun je achteraf wel klachten hoe kut het is, maar diezelfde vrouwen hebben al die mannen opgevoed en gevormd, en pakken het zaad van de meest geschikte zogezegd, en daar plukken wij nog elke de vruchten van gezegd :)
pi_175097555
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:52 schreef Adept het volgende:
Het probleem is niemand elkaar nog ontmoet op menselijk niveau, je ziel en je menszijn wordt compleet genegeerd, en dat maakt dat velen gekwetst worden, met uiteraard een zeker voordeel voor de vrouwen, aangezien zij degene zijn die de keus maken om een partner te aanvaarden..

Nu lijkt het zo dat mannen zogezegd hun genen zouden willen verspreiden om nageslacht te kweken, maar ergens heb ik het idee dat helemaal geen kwestie van het mannelijke is, maar een gegeven van het vrouwelijke.. Hoeveel mannen ken ik die zich druk maken over nageslacht? Geen één..

Het zijn de vrouwen die nageslacht willen, en dat betekent baby's baren. De man is er dan slechts om hen in die baby's te voorzien, zij het dat slechts een zeer beperkte voorraad zaad interessant schijnt te zijn.

Nu vraagt gelukkig niemand zich vandaag de dag nog af hoe de wereld zich ooit zo gammel in elkaar draait, maar ergens heeft dat een directe relatie tot de vrouwelijke input in het geheel.

Hoe je het ook wend of keert, de mannen worden beoordeelt, opgevoed, en gevormd door vrouwen, en dan is het cru om te zien hoe diezelfde mannen altijd weg worden gezet als het probleem.. Denk daar eens over na, want het zijn de vrouwen die de mannen opvoeden en baren... En niet andersom.

De vraag is dus in hoeverre vrouwen zelf verantwoordelijk zijn voor de mannelijke input?

Vrouwen zijn zelf verantwoordelijk voor de keuzes die zij in mannen maken, en ook voor de opvoeding en zorg voor die mannen, en dan kun je achteraf wel klachten hoe kut het is, maar diezelfde vrouwen hebben al die mannen opgevoed en gevormd, en pakken het zaad van de meest geschikte zogezegd, en daar plukken wij nog elke de vruchten van gezegd :)
Maar vrouwen zoeken de schuld en verantwoordelijkheid nooit bij zichzelf. Een poos terug stond er in de NRC nog een artikel dat hoog opgeleide vrouwen zo moeilijk een partner konden vinden. Dat lag natuurlijk aan de mannen, want die waren minder hoog opgeleid aan het worden (het lag natuurlijk niet aan het idiote eisenpakket). Ga eens op een willekeurige datingsite profielen lezen en zie dat het gros klaagt over mannen die alleen een ONS of sex willen. Maar het ligt niet natuurlijk niet aan de 80/20 regel welke omschrijft dat vrouwen er alleen voor de knapste mannen gaan en de rest afwijzen. inkomensongelijkheid is natuurlijk de schuld van een patriarchaal systeem dat vrouwen onderdrukt (zouden vrouwen echt goedkoper zijn dan kozen bedrijven wel massaal voor vrouwen)
En tegenwoordig is het helemaal in om het te hebben over aanrandingen, die gore mannen toch. Maar kijk eens naar het feministische zweden waar links stemmende vrouwen massa-immigratie stimuleren en er nu steden zijn waar je als vrouw 's avonds niet alleen de straat op kan omdat je dan een groepsverkrachting riskeert.
pi_175098155
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:07 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Maar vrouwen zoeken de schuld en verantwoordelijkheid nooit bij zichzelf. Een poos terug stond er in de NRC nog een artikel dat hoog opgeleide vrouwen zo moeilijk een partner konden vinden. Dat lag natuurlijk aan de mannen, want die waren minder hoog opgeleid aan het worden (het lag natuurlijk niet aan het idiote eisenpakket). Ga eens op een willekeurige datingsite profielen lezen en zie dat het gros klaagt over mannen die alleen een ONS of sex willen. Maar het ligt niet natuurlijk niet aan de 80/20 regel welke omschrijft dat vrouwen er alleen voor de knapste mannen gaan en de rest afwijzen. inkomensongelijkheid is natuurlijk de schuld van een patriarchaal systeem dat vrouwen onderdrukt (zouden vrouwen echt goedkoper zijn dan kozen bedrijven wel massaal voor vrouwen)
En tegenwoordig is het helemaal in om het te hebben over aanrandingen, die gore mannen toch. Maar kijk eens naar het feministische zweden waar links stemmende vrouwen massa-immigratie stimuleren en er nu steden zijn waar je als vrouw 's avonds niet alleen de straat op kan omdat je dan een groepsverkrachting riskeert.
I know.. Maar ik heb niet eens zin meer een zogenaamd zinnig dialoog aan te gaan. Het is wat het is, en daar zullen wij het mee moeten doen, de waarheid is hard, en logica en conclusies gaan daar geen verandering in brengen, we zijn wie we zijn, en doen wat we doen.

Je moet het eigenlijk niet eens meer willen..

Dat is een verlangen willen bevredigen waar geen mens aan kan voldoen is dat is niet gezond. Dat maakt plaats voor ongezonde rancune, beter is het de wereld en haar grillen te aanvaarden, en daarop te reageren op een manier die geen pijn doet.
  donderdag 16 november 2017 @ 06:50:50 #57
285174 Evienne
never odd or even
pi_175103931
Ik kan slechts voor mezelf spreken natuurlijk, ik hoef niet per de een knappe man. Ik wil wel een man die zo leuk is, en zo goed bij me past, dat hij daardoor voor mij aantrekkelijk is.

En eerlijk, jullie mgtow lijken me geen leuke mannen. Klagen, zeuren, projecteren, vinden dat ze recht hebben op een vrouw ongeacht wat ze zelf inbrengen, gefixeerd op oppervlakkigheden, beseffen niet hoe griezelig en afstotelijk ze overkomen door hun eigen gedrag.

Nou dan neem ik graag de verantwoordelijkheid voor mezelf en blijf voorlopig lekker alleen. Met een grote hond om me tegen jullie soort mannen te beschermen.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  donderdag 16 november 2017 @ 10:56:22 #58
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175106562
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:52 schreef Adept het volgende:
Het probleem is niemand elkaar nog ontmoet op menselijk niveau, je ziel en je menszijn wordt compleet genegeerd, en dat maakt dat velen gekwetst worden, met uiteraard een zeker voordeel voor de vrouwen, aangezien zij degene zijn die de keus maken om een partner te aanvaarden..


Hoe kom je erbij dat niemand elkaar tegenwoordig nog op menselijk niveau ontmoet?
Dit is echt iets waar je zelf voor kiest, je te beperken tot internet/Tinder daten of in mindere mate in het uitgaansleven.
Dat zijn nu eenmaal plekken waar het menselijke contact niet vooraan staat, maar je eerst door oppervlakkigheden heen moet. Dat geld ook voor vrouwen, net zo hard als voor mannen.

De meeste (duurzame) stellen die ik ken hebben elkaar ontmoet in de gedeelde vriendenkring, tijdens hobby of sport, of op het werk. Van die plekken waar menselijk contact wel vooraan staat. Waar je elkaar leert kennen en daardoor interesse krijgt in meer van elkaar.

Wat me opvalt is dat veel mensen die over dit soort dingen mopperen zelf die plekken opzoeken waar het gaat zoals zij niet prettig vinden. Tinder is een vleeskeuring, als je je daar niet prettig bij voelt is Tinder gewoon niets voor jou.
Datingsites verschillen, er zijn serieuzere en meer oppervlakkige, maar ook daar geld dat er eerst een keuring is en dan pas misschien contact op menselijk niveau. Als je dat niet prettig vindt is dat ook de manier niet voor jou.
Dat betekend niet dat je dan met leven handen staat, maar dat als je zo'n behoefte hebt aan contact op menselijk niveau je dat dan ook gewoon op moet zoeken. En daar schort het vaak aan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175109082
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 06:50 schreef Evienne het volgende:
Ik kan slechts voor mezelf spreken natuurlijk, ik hoef niet per de een knappe man. Ik wil wel een man die zo leuk is, en zo goed bij me past, dat hij daardoor voor mij aantrekkelijk is.

En eerlijk, jullie mgtow lijken me geen leuke mannen. Klagen, zeuren, projecteren, vinden dat ze recht hebben op een vrouw ongeacht wat ze zelf inbrengen, gefixeerd op oppervlakkigheden, beseffen niet hoe griezelig en afstotelijk ze overkomen door hun eigen gedrag.

Nou dan neem ik graag de verantwoordelijkheid voor mezelf en blijf voorlopig lekker alleen. Met een grote hond om me tegen jullie soort mannen te beschermen.
Je bent dus een wgtow :D
There is only one religion
  donderdag 16 november 2017 @ 13:29:41 #60
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_175109506
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 06:50 schreef Evienne het volgende:
Ik kan slechts voor mezelf spreken natuurlijk, ik hoef niet per de een knappe man. Ik wil wel een man die zo leuk is, en zo goed bij me past, dat hij daardoor voor mij aantrekkelijk is.

En eerlijk, jullie mgtow lijken me geen leuke mannen. Klagen, zeuren, projecteren, vinden dat ze recht hebben op een vrouw ongeacht wat ze zelf inbrengen, gefixeerd op oppervlakkigheden, beseffen niet hoe griezelig en afstotelijk ze overkomen door hun eigen gedrag.
MGTOW vinden niet dat ze recht hebben op een vrouw. Ze willen niet eens van de optie gebruikmaken.

Het enige griezelige daar aan is dat het voor veel vrouwen totaal niet te begrijpen is... heteromannen die niks van je willen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_175109608
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 06:50 schreef Evienne het volgende:
Ik kan slechts voor mezelf spreken natuurlijk, ik hoef niet per de een knappe man. Ik wil wel een man die zo leuk is, en zo goed bij me past, dat hij daardoor voor mij aantrekkelijk is.

En eerlijk, jullie mgtow lijken me geen leuke mannen. Klagen, zeuren, projecteren, vinden dat ze recht hebben op een vrouw ongeacht wat ze zelf inbrengen, gefixeerd op oppervlakkigheden, beseffen niet hoe griezelig en afstotelijk ze overkomen door hun eigen gedrag.

Nou dan neem ik graag de verantwoordelijkheid voor mezelf en blijf voorlopig lekker alleen. Met een grote hond om me tegen jullie soort mannen te beschermen.
Ik vind helemaal niet dat ik recht heb op een vrouw. Sterker nog, ik wil er zelfs niet een. Ja, als fuckbuddy of een ONS. Loyaliteit is ver te zoeken bij de moderne vrouw (70% van de echtscheidingen wordt geinitieerd door vrouwen) dus een fuckbuddy is zo geregeld. Kost me dan vaak wel een dineetje want hoe sterk en geemancipeerd vrouwen zichzelf vinden, zo ouderwets zijn ze qua dating, en heb al meermaals te horen gekregen dat verwacht werd dat ik moet betalen.
  donderdag 16 november 2017 @ 13:37:27 #62
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175109680
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]

MGTOW vinden niet dat ze recht hebben op een vrouw. Ze willen niet eens van de optie gebruikmaken.

Het enige griezelige daar aan is dat het voor veel vrouwen totaal niet te begrijpen is... heteromannen die niks van je willen.
De meeste hier (en op bv Reddit) willen wel degelijk van die optie gebruik maken. Variërend van het snelle leven (en dan natuurlijk lekkere wijven neuken, geen plorken) tot een niet westerse vrouw, want die zijn nog niet zo verpest.

Degene die iig op dit moment in hun leven helemaal niets met vrouwen hebben zijn zeldzaam. De meeste vinden absoluut dat ze 'recht' hebben op een vrouw. En niet zomaar een vrouw, maar 1 die aan een heel fiks eisenlijst moet voldoen. Een 'echte' vrouw noemen ze dat dan. Waarbij slank en mooi blijkbaar kenmerken zijn van een 'echte' vrouw, maar het daar niet bij blijft.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175109733
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]

MGTOW vinden niet dat ze recht hebben op een vrouw. Ze willen niet eens van de optie gebruikmaken.

Het enige griezelige daar aan is dat het voor veel vrouwen totaal niet te begrijpen is... heteromannen die niks van je willen.
Je hebt MGTOWs en MGTOWs.
Sommigen daten gewoon maar vermijden een duurzame relatie en zeker het huwelijk (financieel contract met de Staat der Nederlanden).
Anderen gaan in de 'monk-mode' dus helemaal geen sex.
pi_175109826
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

De meeste hier (en op bv Reddit) willen wel degelijk van die optie gebruik maken. Variërend van het snelle leven (en dan natuurlijk lekkere wijven neuken, geen plorken) tot een niet westerse vrouw, want die zijn nog niet zo verpest.

Degene die iig op dit moment in hun leven helemaal niets met vrouwen hebben zijn zeldzaam. De meeste vinden absoluut dat ze 'recht' hebben op een vrouw. En niet zomaar een vrouw, maar 1 die aan een heel fiks eisenlijst moet voldoen. Een 'echte' vrouw noemen ze dat dan. Waarbij slank en mooi blijkbaar kenmerken zijn van een 'echte' vrouw, maar het daar niet bij blijft.
Het zijn juist vrouwen die enorm kritisch zijn qua uiterlijk. Dit is onderzocht; 80% van de vrouwen heeft alleen oog voor de top 20% van mannen. Hiervan vallen er dan de meesten af ivm hun hypergamie; de man moet een hogere status hebben, dikkere auto dan zij zelf heeft.
pi_175109945
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:39 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Je hebt MGTOWs en MGTOWs.
Sommigen daten gewoon maar vermijden een duurzame relatie en zeker het huwelijk (financieel contract met de Staat der Nederlanden).
Anderen gaan in de 'monk-mode' dus helemaal geen sex.
Wat is precies het probleem met trouwen? Vanaf 1 januari 2018 is dat zelfs standaard onder huwelijkse voorwaarden. Ik weet dat partneralimentatie niet per se uitgesloten is, maar dat is alleen aan de orde als een van de twee benadeeld wordt door gezamenlijke keuzes tijdens de verbintenis (bijvoorbeeld vader ging minder werken vanwege de kinderen en verdient nu minder dan wanneer hij meer tijd in zijn carrière had kunnen steken).
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:42 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Het zijn juist vrouwen die enorm kritisch zijn qua uiterlijk. Dit is onderzocht; 80% van de vrouwen heeft alleen oog voor de top 20% van mannen. Hiervan vallen er dan de meesten af ivm hun hypergamie; de man moet een hogere status hebben, dikkere auto dan zij zelf heeft.
Volgens mij is het aantal mannen met een relatie toch wel hoger dan 40% (20% knappe succesvolle mannen+20% door niet kritische vrouwen). Hoe komen die aan een relatie als er verder geen enkele vrouw oog voor ze heeft?
pi_175110057
Al wordt er nu gedaan of dit een nieuw fenomeen is , het is al jaren oud.
Wie kent er nog de L.A.T. relatie en de W.O.P.
Voor degene die onbekend zijn met deze afkortingen: LAT living apart together en WOP wippen ontbijten en pleite.
There is only one religion
  donderdag 16 november 2017 @ 14:04:31 #67
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175110199
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:42 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Het zijn juist vrouwen die enorm kritisch zijn qua uiterlijk. Dit is onderzocht; 80% van de vrouwen heeft alleen oog voor de top 20% van mannen. Hiervan vallen er dan de meesten af ivm hun hypergamie; de man moet een hogere status hebben, dikkere auto dan zij zelf heeft.
Ach kom, daarin verschillen man en vrouw niet zoveel.
Zou ook raar zijn, aangezien we van dezelfde soort zijn.

Er wordt wat teveel gedaan alsof man en vrouw 2 compleet verschillende soorten zijn. Jij kunt kan hier wel schijnheilig doen, maar ook jij ziet dat lieve, maar lelijke meisje die in grote armoede leeft niet staan.
Die bloedmooie oost Europese of Aziatische schone daarintegen...

Jij bent dan meer van het snelle leven, lekker genieten dus. Niets mis mee, juich ik toe zelfs. Maar jij neukt dat super aardige, maar met een blauw kortpittig kapsel en 25 kilo overgewicht vrouwtje ook niet. Jij haakt ook af bij die middelmatige meid met de herseninhoud van een koe, maar zonder de charme van die koe.

Als jij al een partner wil heb je ook zo je eisenlijst. Die niet korter is dan die van de gemiddelde vrouw. Die vrouw moet wel een meerwaarde brengen, want waarom zou je er anders aan beginnen?
Je verwijt vrouwen gewoon wat je zelf doet, wat je zelf wil.

Dan komt bij velen (niet perse jij) het geroep stom feminisme ineens tevoorschijn. Want het probleem is niet dat vrouwen iets doen wat zij zo verachtelijk vinden, maar dat vrouwen doen wat zij zo graag willen doen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175110236
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:49 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat is precies het probleem met trouwen? Vanaf 1 januari 2018 is dat zelfs standaard onder huwelijkse voorwaarden. Ik weet dat partneralimentatie niet per se uitgesloten is, maar dat is alleen aan de orde als een van de twee benadeeld wordt door gezamenlijke keuzes tijdens de verbintenis (bijvoorbeeld vader ging minder werken vanwege de kinderen en verdient nu minder dan wanneer hij meer tijd in zijn carrière had kunnen steken).

[..]

Volgens mij is het aantal mannen met een relatie toch wel hoger dan 40% (20% knappe succesvolle mannen+20% door niet kritische vrouwen). Hoe komen die aan een relatie als er verder geen enkele vrouw oog voor ze heeft?
Vrouwen wachten liever op hun beurt dan dat ze een relatie aangaan met een man uit de 80% categorie. Dan is ze klaar met het berijden van de cock carousel en gaan de eierstokken rammelen en moet er nog snel gebaard worden. Daar is de beta male provider wel goed genoeg voor. Grote kans op een scheiding dus. Na de scheiding probeert ze weer op de cock carousel aan te haken.

Gelukkig zijn in nederland de condities omtrend huwelijkse voorwaarden veranderd. Al zul je vermoedelijk nog steeds kindalimentatie moeten betalen.
Hoe dan ook geen enkele reden om te trouwen. Zolang er geen morele en financiele consequenties zijn voor een echtscheiding stelt het huwelijkscontract niets voor. Een dure jurk, een duur feestje, een dure foto-reportage, meer is het niet.
  donderdag 16 november 2017 @ 14:13:00 #69
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175110328
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:07 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Vrouwen wachten liever op hun beurt dan dat ze een relatie aangaan met een man uit de 80% categorie. Dan is ze klaar met het berijden van de cock carousel en gaan de eierstokken rammelen en moet er nog snel gebaard worden. Daar is de beta male provider wel goed genoeg voor. Grote kans op een scheiding dus. Na de scheiding probeert ze weer op de cock carousel aan te haken.

Gelukkig zijn in nederland de condities omtrend huwelijkse voorwaarden veranderd. Al zul je vermoedelijk nog steeds kindalimentatie moeten betalen.
Hoe dan ook geen enkele reden om te trouwen. Zolang er geen morele en financiele consequenties zijn voor een echtscheiding stelt het huwelijkscontract niets voor. Een dure jurk, een duur feestje, een dure foto-reportage, meer is het niet.
En jij bent zo anders met je pussy carrousel?
Pas je gedachtegang over vrouwen eens op jezelf toe...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175110450
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:07 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Vrouwen wachten liever op hun beurt dan dat ze een relatie aangaan met een man uit de 80% categorie. Dan is ze klaar met het berijden van de cock carousel en gaan de eierstokken rammelen en moet er nog snel gebaard worden. Daar is de beta male provider wel goed genoeg voor. Grote kans op een scheiding dus. Na de scheiding probeert ze weer op de cock carousel aan te haken.

Gelukkig zijn in nederland de condities omtrend huwelijkse voorwaarden veranderd. Al zul je vermoedelijk nog steeds kindalimentatie moeten betalen.
Hoe dan ook geen enkele reden om te trouwen. Zolang er geen morele en financiele consequenties zijn voor een echtscheiding stelt het huwelijkscontract niets voor. Een dure jurk, een duur feestje, een dure foto-reportage, meer is het niet.
Oh dus die mannen met een relatie buiten die 40% om, hebben die doordat ze als beta male provider even kinderen mogen verwekken? Duidelijk.

Verder trap je omtrent het huwelijk alleen maar open deuren in, dus snap niet wat je probleem er mee is. Genoeg mensen die ook niets met de symboliek van het huwelijk hebben, dan trouw je niet, simpel zat toch.

En wat is er mis met kinderalimentatie betalen? Als jij niet de verantwoordelijkheid voor kinderen wilt dragen, had je er niet aan moeten beginnen. Als je dat helemaal niet wilt en je vrouwen als onbetrouwbare wezens beschouwt kun je het beste gelijk de startkabels doorknippen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2017 14:20:16 ]
pi_175111521
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En jij bent zo anders met je pussy carrousel?
Pas je gedachtegang over vrouwen eens op jezelf toe...
Precies, pump&dump.
Ik zie geen enkel voordeel om te proberen een duurzame relatie aan te gaan met een moderne vrouw.
  donderdag 16 november 2017 @ 15:15:02 #72
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175111814
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:04 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Precies, pump&dump.
Ik zie geen enkel voordeel om te proberen een duurzame relatie aan te gaan met een moderne vrouw.
Nee, want jij hebt wel recht op eerst de pussy carrousel berijden om daarna een mooi, lief, zorgzaam, niet te dom meisje met grote puppy ogen die niets liever wil dan jou gelukkig maken te scoren. Die haar hele leven heeft gewacht op jou om haar te laten ontwaken, want zo zijn echte vrouwen ipv die door het feminisme verpesten moderne dingen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175112110
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:04 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Precies, pump&dump.
Ik zie geen enkel voordeel om te proberen een duurzame relatie aan te gaan met een moderne vrouw.
En wat is het voordeel van een duurzame relatie met een ouderwetse vrouw? Die zijn wel loyaal?
pi_175114324
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:26 schreef Chai het volgende:

[..]

En wat is het voordeel van een duurzame relatie met een ouderwetse vrouw? Die zijn wel loyaal?
Feitelijk hebben we het over een combinatie van female nature met de mogelijkheden die de samenleving haar biedt. Er zijn geen morele en financiele sancties op ontrouw dus kijk maar wat er met het scheidingspercentage gebeurt.
Moderne vrouwen hebben binnen handbereik (smartphone) een mannelijke fanclub en zij zal altijd vissen naar een beter exemplaar, mogelijkheden zat. En ze hebben hun eigen geld al dan niet aangevuld met subsidies en alimentaties dus 'zelfstandig' . In die zin bestaat de ouderwetse vrouw dus niet meer omdat de moderne vrouw het produkt is van female nature EN de samenleving.
pi_175114374
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee, want jij hebt wel recht op eerst de pussy carrousel berijden om daarna een mooi, lief, zorgzaam, niet te dom meisje met grote puppy ogen die niets liever wil dan jou gelukkig maken te scoren. Die haar hele leven heeft gewacht op jou om haar te laten ontwaken, want zo zijn echte vrouwen ipv die door het feminisme verpesten moderne dingen.
Het vrouwbeeld dat je omschrijft klinkt aantrekkelijk. Wie wil er geen lieve, zorgzame, mooie en niet te domme vrouw?
Maar ze hoeft niet maagd te zijn, zo veeleisend ben ik ook weer niet.
pi_175114460
Ik voorspel dat MGTOW hier ook zal aanslaan. Als je kijkt wat er voor feministische shit er in de media wordt gegooid: vrouwenquota, genderneutrale shit, glazen plafonds, vrouwenurinoirs op straat, me-too geleuter, lagere eisen voor brandweervrouwen. Verzonnen door links stemmende veganistische yoga-beoefenaars met plastic waterfles.
Wil je een inkijkje in de female nature schrijf je eens als man in op een datingsite en bekijk wat vrouwen van zichzelf vinden en wat ze eisen van een man. Als een klein verwend meisje dat een lijstje voor Sinterklaas opstelt.
The juice aint not worth the squeeze
  donderdag 16 november 2017 @ 18:03:15 #77
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175115054
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:26 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Het vrouwbeeld dat je omschrijft klinkt aantrekkelijk. Wie wil er geen lieve, zorgzame, mooie en niet te domme vrouw?
Maar ze hoeft niet maagd te zijn, zo veeleisend ben ik ook weer niet.
Natuurlijk wil je dat, wie wil nu geen fijne partner.... Maar waarom je vrouwen datzelfde kwalijk neemt snap ik nog steeds niet.

Wat jij een moderne vrouw noemt, verpest door het feminisme, is eigenlijk gewoon een vrouw die een keuze heeft. Die niet gedwongen (door omstandigheden) wordt om zakelijk te denken over relaties. Die wel of niet kiest voor meer of minder vrijers, om daarna voor een fijne partner te kiezen. Kortom, wat je voor jezelf als ideaal beschouwd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175116600
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:33 schreef MGTOW het volgende:
Ik voorspel dat MGTOW hier ook zal aanslaan. Als je kijkt wat er voor feministische shit er in de media wordt gegooid: vrouwenquota, genderneutrale shit, glazen plafonds, vrouwenurinoirs op straat, me-too geleuter, lagere eisen voor brandweervrouwen. Verzonnen door links stemmende veganistische yoga-beoefenaars met plastic waterfles.
Wil je een inkijkje in de female nature schrijf je eens als man in op een datingsite en bekijk wat vrouwen van zichzelf vinden en wat ze eisen van een man. Als een klein verwend meisje dat een lijstje voor Sinterklaas opstelt.
The juice aint not worth the squeeze
Amen, broeder.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  donderdag 16 november 2017 @ 19:46:12 #79
285174 Evienne
never odd or even
pi_175117157
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:10 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Je bent dus een wgtow :D
Ik blijf liever zo autonoom mogelijk.

Totaal geen behoefte om me bij een kudde schapen aan te sluiten en die woord voor woord na te blaten.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  vrijdag 17 november 2017 @ 02:44:58 #80
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_175125423
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

De meeste hier (en op bv Reddit) willen wel degelijk van die optie gebruik maken. Variërend van het snelle leven (en dan natuurlijk lekkere wijven neuken, geen plorken) tot een niet westerse vrouw, want die zijn nog niet zo verpest.

Degene die iig op dit moment in hun leven helemaal niets met vrouwen hebben zijn zeldzaam. De meeste vinden absoluut dat ze 'recht' hebben op een vrouw. En niet zomaar een vrouw, maar 1 die aan een heel fiks eisenlijst moet voldoen. Een 'echte' vrouw noemen ze dat dan. Waarbij slank en mooi blijkbaar kenmerken zijn van een 'echte' vrouw, maar het daar niet bij blijft.
Dat zijn geen MGTOW. Je haalt PUA mensen door de war met MGTOW
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 17 november 2017 @ 02:46:49 #81
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_175125424
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:39 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Je hebt MGTOWs en MGTOWs.
Sommigen daten gewoon maar vermijden een duurzame relatie en zeker het huwelijk (financieel contract met de Staat der Nederlanden).
Anderen gaan in de 'monk-mode' dus helemaal geen sex.
Je hebt idd seksloze MGTOW en MGTOW die er oppervlakkige relaties op nahouden. Maar zodra je dus denkt dat je recht hebt op een vrouw en je je hele leven inricht om zo veel mogelijk bitches to neuken dan ben je wat mij betreft iemand die zijn eigenwaarde hangt aan (seks met) vrouwen en dus geen MGTOW.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_175127199
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2017 02:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je hebt idd seksloze MGTOW en MGTOW die er oppervlakkige relaties op nahouden. Maar zodra je dus denkt dat je recht hebt op een vrouw en je je hele leven inricht om zo veel mogelijk bitches to neuken dan ben je wat mij betreft iemand die zijn eigenwaarde hangt aan (seks met) vrouwen en dus geen MGTOW.
Ik hecht persoonlijk juist weinig waarde aan sex. Zeker als je het afzet tegen de hoeveelheid moeite en de hoeveelheid hoepels waar je door heen moet springen om het korte euforische moment te bereiken. Dat is het mij niet waard.
  vrijdag 17 november 2017 @ 09:32:20 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175127220
Bijgelezen. Mijn portie verzuurde knapen wel weer gehad.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175127295
Als je MGTOW zegt wordt daar meteen een label opgeplakt als zijnde verzuurd, verbitterd, looser, kan geen vrouw versieren etc etc. Maar sinds ik MGTOW ben gegaan heb ik het prima naar mijn zin.

had net een conversatie met een collega; getrouwd 2 kinderen, de nice guy. Maar vrouw werd verliefd op een ander, bestuurd door emotie..... en gezin gaat naar de klote........70% van echtscheidingen geinitieerd door vrouwen.......kinderen getraumatiseerd........
Weer een MGTOW in wording denk ik.....
  vrijdag 17 november 2017 @ 09:39:41 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175127331
Nou nee, het is vooral de enorm zure, verongelijkte toon die je hier laat zien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175127378
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:39 schreef Copycat het volgende:
Nou nee, het is vooral de enorm zure, verongelijkte toon die je hier laat zien.
Soms is de realiteit gewoon zuur, de statistieken spreken voor zich.
Niet voor niets groeit MGTOW explosief
  vrijdag 17 november 2017 @ 09:45:00 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175127404
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:43 schreef MGTOW het volgende:

Soms is de realiteit gewoon zuur, de statistieken spreken voor zich.
Niet voor niets groeit MGTOW explosief
Ja, de sneue maagdjes die hun eigen onvermogen op vrouwen projecteren voelen zich eindelijk gesterkt. Door elkaar. We zijn gewoon een movement, jonguh!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175127414
En als vrouw zijnde hoef je niet met vrouwen te daten dus weet je ook niet wat het is (tenzij je lesbisch bent)
pi_175127432
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, de sneue maagdjes die hun eigen onvermogen op vrouwen projecteren voelen zich eindelijk gesterkt. Door elkaar. We zijn gewoon een movement, jonguh!
Ook hier weer een volkomen misplaatst vooroordeel. De meeste MGTOWs hebben heel wat shit te verduren gehad en zijn alles behalve maagd. Vrouwenlogica?
pi_175127537
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:37 schreef MGTOW het volgende:
Als je MGTOW zegt wordt daar meteen een label opgeplakt als zijnde verzuurd, verbitterd, looser, kan geen vrouw versieren etc etc. Maar sinds ik MGTOW ben gegaan heb ik het prima naar mijn zin.

Dat komt niet door de term MGTOW maar door wat jij en je medestanders hierover te zeggen hebben op dit forum, dat komt nogal zielig en verzuurd over.

Volgens je medestander 2thmx behoor ik ook tot jullie clubje, vanwege de kromme redenatie omdat ik een Aziatische partner heb wat blijkbaar andere wezens zijn volgens de mgtow'ers, nou ja het zal best dat ik mijn eigen gang ga maar dat is voor mij nog geen reden om mee te doen met jullie jankverhaal.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2017 09:55:14 ]
  vrijdag 17 november 2017 @ 09:55:03 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175127593
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:52 schreef Chewie het volgende:

Dat komt niet door de term MGTOW maar door wat jij en je medestanders hierover te zeggen hebben op dit forum, dat komt nogal zielig en verzuurd over.
Dat is de dagelijkse realiteit, jonguh. Daarom heeft hij ook (bij voorbaat) seks vaarwel gezegd. De moeite niet waard. Liever huilen op je zolderkamertje.

Gegroet. Een kutwijf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175127611
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:46 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ook hier weer een volkomen misplaatst vooroordeel. De meeste MGTOWs hebben heel wat shit te verduren gehad en zijn alles behalve maagd. Vrouwenlogica?
Of gebaseerd op eerdere FOK!topics hierover
quote:
pi_175127648
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is de dagelijkse realiteit, jonguh. Daarom heeft hij ook (bij voorbaat) seks vaarwel gezegd. De moeite niet waard. Liever huilen op je zolderkamertje.

Gegroet. Een kutwijf.
Ja dat kan ook een manier van je eigen weg gaan zijn maar wees er dan trots op in stilte.

groetjes terug van een cuckje of zo dan maar
pi_175127655
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is de dagelijkse realiteit, jonguh. Daarom heeft hij ook (bij voorbaat) seks vaarwel gezegd. De moeite niet waard. Liever huilen op je zolderkamertje.

Gegroet. Een kutwijf.
Dat heb ik niet bij voorbaat vaarwel gezegd.
Genoeg gescheiden kutwijven aanwezig die ik in mn zolderkamer kan nemen
  vrijdag 17 november 2017 @ 09:58:44 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175127668
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:57 schreef Chewie het volgende:

Ja dat kan ook een manier van je eigen weg gaan zijn maar wees er dan trots op in stilte.

groetjes terug van een cuckje of zo dan maar
Fleetwood Mac snapte het ...

You can go your own way
Go your own way
You can call it
Another lonely day

You can go your own way
Go your own way
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175127676
Maar bekijken jullie eerst maar eens wat MGTOW kanalen, heb nog wat werk te doen.
Gegroet
pi_175127700
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:59 schreef MGTOW het volgende:
Maar bekijken jullie eerst maar eens wat MGTOW kanalen, heb nog wat werk te doen.
Gegroet
Wees er maar gewoon trots op in stilte, als je echt je eigen gang zou gaan dan is die zendingsdrang ook niet nodig.
pi_175127815
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, de sneue maagdjes die hun eigen onvermogen op vrouwen projecteren voelen zich eindelijk gesterkt. Door elkaar. We zijn gewoon een movement, jonguh!
Hier beschrijf je eigenlijk ook het feminisme.
  vrijdag 17 november 2017 @ 10:07:42 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175127828
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:06 schreef DaggerOne het volgende:

Hier beschrijf je eigenlijk ook het feminisme.
De extreme, manafwijzende vorm inderdaad. Ook lachwekkend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175128008
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

De extreme, manafwijzende vorm inderdaad. Ook lachwekkend.
In feite zie ik in de praktijk het verschil niet meer tussen de vormen. Dat krijg je met dit soort 'clubjes', mensen gaan zich afzetten tegen iets want daar komt de groepsidentiteit vandaan.

De 'feministen' die ik ken strijden allang niet meer voor gelijkheid. Die lopen alleen maar te blaten dat mannen verkrachters zijn, en vrouwen meer moeten verdienen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')