Natuurlijk wil je dat, wie wil nu geen fijne partner.... Maar waarom je vrouwen datzelfde kwalijk neemt snap ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 16 november 2017 17:26 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Het vrouwbeeld dat je omschrijft klinkt aantrekkelijk. Wie wil er geen lieve, zorgzame, mooie en niet te domme vrouw?
Maar ze hoeft niet maagd te zijn, zo veeleisend ben ik ook weer niet.
Amen, broeder.quote:Op donderdag 16 november 2017 17:33 schreef MGTOW het volgende:
Ik voorspel dat MGTOW hier ook zal aanslaan. Als je kijkt wat er voor feministische shit er in de media wordt gegooid: vrouwenquota, genderneutrale shit, glazen plafonds, vrouwenurinoirs op straat, me-too geleuter, lagere eisen voor brandweervrouwen. Verzonnen door links stemmende veganistische yoga-beoefenaars met plastic waterfles.
Wil je een inkijkje in de female nature schrijf je eens als man in op een datingsite en bekijk wat vrouwen van zichzelf vinden en wat ze eisen van een man. Als een klein verwend meisje dat een lijstje voor Sinterklaas opstelt.
The juice aint not worth the squeeze
Ik blijf liever zo autonoom mogelijk.quote:
Dat zijn geen MGTOW. Je haalt PUA mensen door de war met MGTOWquote:Op donderdag 16 november 2017 13:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De meeste hier (en op bv Reddit) willen wel degelijk van die optie gebruik maken. Variërend van het snelle leven (en dan natuurlijk lekkere wijven neuken, geen plorken) tot een niet westerse vrouw, want die zijn nog niet zo verpest.
Degene die iig op dit moment in hun leven helemaal niets met vrouwen hebben zijn zeldzaam. De meeste vinden absoluut dat ze 'recht' hebben op een vrouw. En niet zomaar een vrouw, maar 1 die aan een heel fiks eisenlijst moet voldoen. Een 'echte' vrouw noemen ze dat dan. Waarbij slank en mooi blijkbaar kenmerken zijn van een 'echte' vrouw, maar het daar niet bij blijft.
Je hebt idd seksloze MGTOW en MGTOW die er oppervlakkige relaties op nahouden. Maar zodra je dus denkt dat je recht hebt op een vrouw en je je hele leven inricht om zo veel mogelijk bitches to neuken dan ben je wat mij betreft iemand die zijn eigenwaarde hangt aan (seks met) vrouwen en dus geen MGTOW.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:39 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Je hebt MGTOWs en MGTOWs.
Sommigen daten gewoon maar vermijden een duurzame relatie en zeker het huwelijk (financieel contract met de Staat der Nederlanden).
Anderen gaan in de 'monk-mode' dus helemaal geen sex.
Ik hecht persoonlijk juist weinig waarde aan sex. Zeker als je het afzet tegen de hoeveelheid moeite en de hoeveelheid hoepels waar je door heen moet springen om het korte euforische moment te bereiken. Dat is het mij niet waard.quote:Op vrijdag 17 november 2017 02:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je hebt idd seksloze MGTOW en MGTOW die er oppervlakkige relaties op nahouden. Maar zodra je dus denkt dat je recht hebt op een vrouw en je je hele leven inricht om zo veel mogelijk bitches to neuken dan ben je wat mij betreft iemand die zijn eigenwaarde hangt aan (seks met) vrouwen en dus geen MGTOW.
Soms is de realiteit gewoon zuur, de statistieken spreken voor zich.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:39 schreef Copycat het volgende:
Nou nee, het is vooral de enorm zure, verongelijkte toon die je hier laat zien.
Ja, de sneue maagdjes die hun eigen onvermogen op vrouwen projecteren voelen zich eindelijk gesterkt. Door elkaar. We zijn gewoon een movement, jonguh!quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:43 schreef MGTOW het volgende:
Soms is de realiteit gewoon zuur, de statistieken spreken voor zich.
Niet voor niets groeit MGTOW explosief
Ook hier weer een volkomen misplaatst vooroordeel. De meeste MGTOWs hebben heel wat shit te verduren gehad en zijn alles behalve maagd. Vrouwenlogica?quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, de sneue maagdjes die hun eigen onvermogen op vrouwen projecteren voelen zich eindelijk gesterkt. Door elkaar. We zijn gewoon een movement, jonguh!
Dat komt niet door de term MGTOW maar door wat jij en je medestanders hierover te zeggen hebben op dit forum, dat komt nogal zielig en verzuurd over.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:37 schreef MGTOW het volgende:
Als je MGTOW zegt wordt daar meteen een label opgeplakt als zijnde verzuurd, verbitterd, looser, kan geen vrouw versieren etc etc. Maar sinds ik MGTOW ben gegaan heb ik het prima naar mijn zin.
Dat is de dagelijkse realiteit, jonguh. Daarom heeft hij ook (bij voorbaat) seks vaarwel gezegd. De moeite niet waard. Liever huilen op je zolderkamertje.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:52 schreef Chewie het volgende:
Dat komt niet door de term MGTOW maar door wat jij en je medestanders hierover te zeggen hebben op dit forum, dat komt nogal zielig en verzuurd over.
Of gebaseerd op eerdere FOK!topics hieroverquote:Op vrijdag 17 november 2017 09:46 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Ook hier weer een volkomen misplaatst vooroordeel. De meeste MGTOWs hebben heel wat shit te verduren gehad en zijn alles behalve maagd. Vrouwenlogica?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:08 schreef Copycat het volgende:
De FOK!iaanse voorgeschiedenis:
Topicreeks: Men Going Their Own Way: de mannelijke respons op 't moderne feminisme
Ja dat kan ook een manier van je eigen weg gaan zijn maar wees er dan trots op in stilte.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is de dagelijkse realiteit, jonguh. Daarom heeft hij ook (bij voorbaat) seks vaarwel gezegd. De moeite niet waard. Liever huilen op je zolderkamertje.
Gegroet. Een kutwijf.
Dat heb ik niet bij voorbaat vaarwel gezegd.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is de dagelijkse realiteit, jonguh. Daarom heeft hij ook (bij voorbaat) seks vaarwel gezegd. De moeite niet waard. Liever huilen op je zolderkamertje.
Gegroet. Een kutwijf.
Fleetwood Mac snapte het ...quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:57 schreef Chewie het volgende:
Ja dat kan ook een manier van je eigen weg gaan zijn maar wees er dan trots op in stilte.
groetjes terug van een cuckje of zo dan maar
Wees er maar gewoon trots op in stilte, als je echt je eigen gang zou gaan dan is die zendingsdrang ook niet nodig.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:59 schreef MGTOW het volgende:
Maar bekijken jullie eerst maar eens wat MGTOW kanalen, heb nog wat werk te doen.
Gegroet
Hier beschrijf je eigenlijk ook het feminisme.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, de sneue maagdjes die hun eigen onvermogen op vrouwen projecteren voelen zich eindelijk gesterkt. Door elkaar. We zijn gewoon een movement, jonguh!
De extreme, manafwijzende vorm inderdaad. Ook lachwekkend.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:06 schreef DaggerOne het volgende:
Hier beschrijf je eigenlijk ook het feminisme.
In feite zie ik in de praktijk het verschil niet meer tussen de vormen. Dat krijg je met dit soort 'clubjes', mensen gaan zich afzetten tegen iets want daar komt de groepsidentiteit vandaan.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
De extreme, manafwijzende vorm inderdaad. Ook lachwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |