abonnement Unibet Coolblue
pi_174756430
Dit weekend is de wc bril van de wc geschoven. Het is allemaal nieuw, en het lijkt niet echt kapot maar ik kan niet vinden hoe je dit moet fixen.

Het is een Villeroy en Bosch wc en bril, met pinnen waar het opgeschoven moet worden. Maar waar dit gewoon lukt aan de rechterkant, zit links de opening een kwartslag gedraaid. Lijkt ook een dopje te missen trouwens.

Iemand ervaring mee hoe dit werkt?

Goede kant


Foute kant


En pinnen waar het op moet
pi_174756729
Met beleid het gat de goede kant op draaien?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_174756890
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:37 schreef Jordy-B het volgende:
Met beleid het gat de goede kant op draaien?
Vanavond proberen, weet ook niet of dat dopje echt noodzakelijk is om er op te zetten?
pi_174756964
Dat dopje s waarschijnlijk alleen afwerking. Dat gat kan je meet een grote schroevendraaier of iets anders wat in het gat past wel terug draaien.
  Moderator maandag 30 oktober 2017 @ 14:02:48 #5
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_174757244
Nieuw; als in het is pas opgeleverd door een bouwbedrijf ? Zou er hun probleem dan van maken.
  maandag 30 oktober 2017 @ 14:20:22 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_174757639
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:49 schreef nanuk het volgende:
Dat dopje s waarschijnlijk alleen afwerking.
Ik denk dat het de borgclip is eerlijk gezegd. Weet niet of je dat los kan krijgen. (Of dat hij in een hoekje achter de wc-borstel ligt)
And so is the past
pi_174760328
quote:
14s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik denk dat het de borgclip is eerlijk gezegd. Weet niet of je dat los kan krijgen. (Of dat hij in een hoekje achter de wc-borstel ligt)
ja idd, volgens mij klikt hij met dat deel vast op de pin op de pot.. behalve dat het dan vrij lelijk is (volgens mij zie je de pin er dwars doorheen) zit het dan ook niet echt vast, dus zou elke keer als je de bril op tilt dat half mee komen. Althans, zo lijkt het op de foto's.
pi_174760371
Daar hoort een dop op met vergrendeling. Drukknop meestal.
Laat die handjes wapperen!
pi_174777101
Met wat wrikken alles gedraaid, en zit weer een beetje vast. Maar die dop lijkt inderdaad een functie te hebben, hoop dat ik 't nog ergens kan bestellen.

En nieuw - als in paar maanden oud. Dop is ws door de plee gespoeld. Logerende kinderen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')