abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174631599
registreer om deze reclame te verbergen
Gearbest-shop-logo.png

Wij zijn een Chinese webshop en hopen ons Nederlandse publiek o.a. te bereiken door middel van het FOK forum. Hier worden producten toegelicht die op dit moment favoriet zijn onder de Nederlandse GearBest klanten. Ook kan men vragen stellen over desbetreffend product. Bovenal zijn we hier om jullie te helpen met problemen met betrekking tot de levering van producten of andere problemen.

Kijk ook op onze website voor al onze producten!

Mocht je een coupon willen aanvragen voor een specifiek product. Laat dit dan aan ons weten in dit topic met vermelding van de productnaam en productlink.

Neem ook eens een kijkje in het Gearbest topic met dagelijkse aanbiedingen.

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?


Volgens het beleid van Gearbest kunnen we vaak pas na 60 dagen een geld teruggave doen of de order opnieuw verzenden.
Voor orders verzonden via Azerbaijan Air Mail zijn enkele problemen geweest. Voor deze verzendmethode is ons beleid aangepast naar 35 dagen. Er zijn met deze verzendmethode vele orders verloren gegaan en door de grote hoeveelheid problemen hebben we ook besloten om deze vermethode niet meer aan te bieden. We zullen dan ook de resends met een andere verzendmethode aanbieden.

Verzendmethodes en levering
Op dit moment hebben we de volgende verzendmethodes.
- Unregistered Airmail (Zonder Tracking & Trace): Dit is een zeer langzame verzendmethode. Deze wordt dan ook in de meeste gevallen gratis aangeboden. Het nadeel is dat het redelijk lang kan duren voordat je je order in huis hebt. We proberen onze verzendmethodes hierbij aan te passen, zodat de verzending sneller gebeurd. De laaste tijd lukt het ons om deze zelfs rond de 2-3 weken te leveren. Je krijgt hierbij geen tracking code.
- Registered Airmail (Met Tracking & Trace): Dit is hetzelfde als Unregistered Airmail, maar je krijgt hier wel een tracking bij. Deze zal niet altijd super goed up-to-date zijn.
- Priority line (EU Express): Deze verzendmethode is een echte aanrader. Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/Belgi. Je krijgt hier wel een tracking code. Deze zal pas actief worden na 2-3 weken. De tracking wordt actief wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode heeft ook de kleinste kans op douanekosten. Je zal hier meestal wel iets extra's voor moeten betalen.
- Expedited Shipping (DHL / EMS Etc.): Dit is een zeer sneller verzendmethode en je pakketje zal in veel gevallen bezorgd worden door DHL. Het nadeel hiervan is wel dat er een hele grote kans op douanekosten is. Mijn advies is dan ook om deze verzendmethode niet te kiezen bij orderwaardes boven de 22.
Elke verzendmethode heeft met een aparte leveringstermijn. Dit verschilt vaak per product en kan men zien tijdens het bestellen.
- Europe Railway Registered: Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand.

Douanekosten
Bij orderwaardes boven de 22 is er een kans je douanekosten krijgt. Hoeveel deze mogelijk zijn is afhankelijk van de orderwaarde, type product, verzendkosten en de administratieve kosten. Je kan deze eenvoudig uitrekenen op deze site. De douanekosten zul je moeten betalen voordat je het pakketje in ontvangst kan nemen. We kunnen niet voorspellen, wanneer iemand wel of geen douanekosten krijgt, maar je kan de kans wel verkleinen door Priority Line als verzendmethode te kiezen.

Hoe gebruik je GB Points bij een order?
1. Voeg het product wat je wilt bestellen toe aan je winkelmandje en ga verder met bestellen.
2. Selecteer de verzendmethode en de betaalmethode.
3. Onder de verzendmethode zie je een kopje GB Points. Als je meer dan 50 punten hebt kan je selecteren hoeveel punten je wilt gaan gebruiken voor deze order.

Voorwaarden hierbij zijn:
1. Je moet minstens 50 punten hebben.
2. Je korting met punten kan niet meer zijn dan 30% van het sub totale bedrag (sommige promoties hebben een ander %)
3. Coupons kunnen niet gelijktijdig met GB Points gebruikt worden.

We hopen je zo goed mogelijk te kunnen helpen.

[ Bericht 45% gewijzigd door RobertNL op 25-10-2017 18:26:05 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_174632141
Update: wat betreft Gearbest orders van UK-03 warehouse.

Helaas kan het mogelijk zijn dat jouw order via China warehouse verzonden is door een systeembug. Voor degene die hun order wel ontvangen hebben: Mocht jouw pakketje enige import tax hebben, dan zal deze vergoed worden
middels door een fee op jouw GB wallet of naar jouw originele betaalmethode mits je het kunt aantonen met het taxbonnetje.

We hebben ondervonden dat bepaalde orders niet zijn aangekomen en daarom zullen wij deze orders onmiddelijk opnieuw verzenden vanuit UK-03 warehouse. Dit kan even duren door het systeemproces.
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit probleem en het ongemak dat het oplevert. De syteembug is nu opgelost en toekomstige orders zullen hier geen last meer van hebben.

In het onwaarschijnlijke geval, wanneer de tax het bedrag van de order overschrijdt contacteer ons ([email protected]), zodat we dit meteen kunnen onderzoeken en oplossen.
Nogmaals onze excuses en hopelijk hebben jullie begrip voor de situatie. We zullen er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen voor de betrokkenen en hopelijk ontvang je jouw pakketje zo spoedig mogelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 17:53 schreef fady34 het volgende:
Beste Gearbest,

Op 7 oktober heb ik een order geplaats voor de Xiaomi Mi 6 128GB en is per 10 oktober via DPDUK2 verstuurd. Echter sindsdien staat mijn order op de Engelse DPD site op de status: "07 Oct 2017, 23:30 Southall, Your parcel is on its way" en op de Nederlandse DPD site: "09.10.2017 03:28, DPD Data centrum, De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD."

Wat ik begrijp uit berichten van verschillende mensen op forum(s) is dat het ongeveer 1 tot 2 weken duurt voordat tracking geupdate wordt, maar die twee weken heb ik inmiddels gepasseerd.

Zou u mij misschien kunnen helpen te checken of de unit daadwerkelijk verstuurd is en waar die nu is?

Alvast bedankt voor alle moeite.

Mijn ordergegevens zijn:
- Orderdatum:7-10-2017
- Product: Xiaomi Mi 6 128GB 4G Smartphone
- Ordernummer: W1710071603569152
- Tracking nummer: n.v.t
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Shipping label is aangevraagd, maar geen tracking update.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
We weten wel dat er een kleine vertraging door deze reden is. Ik ga het voor je navragen, maar ons beleid voor deze verzendmethode is 60 dagen voor we een resend of refund doen. Daar zul je nog wel even voor moeten wachten vrees ik...

[ Bericht 13% gewijzigd door Gearbest op 24-10-2017 21:45:27 ]
pi_174632771
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 18:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

We weten wel dat er een kleine vertraging door deze reden is. Ik ga het voor je navragen, maar ons beleid voor deze verzendmethode is 60 dagen voor we een resend of refund doen. Daar zul je nog wel even voor moeten wachten vrees ik...
Bedankt voor de snelle reactie en het navragen.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:07:47 #4
472185 mraggie
Just a random guy...
pi_174638198
registreer om deze reclame te verbergen
Orderdatum:1 oktober 2017
- Product: OUKITEL K10000 Pro 4G Phablet
Ordernummer: W1710010607576997
- Tracking nummer: 5981148086 via DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line EU Express
- Probleem: niet ontvangen

Kan je dit ff checken.
Thx alvast!
pi_174638891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 10:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb je een PM gestuurd voor wat informatie die ik nog nodig heb.

Aha. Ik zie de PM, maar ik mag pas een PM terugsturen over 5 dagen en 8 reacties. :-( Wat nu?
pi_174640198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:07 schreef mraggie het volgende:
Orderdatum:1 oktober 2017
- Product: OUKITEL K10000 Pro 4G Phablet
Ordernummer: W1710010607576997
- Tracking nummer: 5981148086 via DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line EU Express
- Probleem: niet ontvangen

Kan je dit ff checken.
Thx alvast!
Ga dit even navragen. Het kan meestal wel even duren dat je tracking actief wordt. Ik ga het wel even voor je navragen waarom dit toch wel lang duurt.

quote:
9s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:34 schreef Pietertje57 het volgende:

[..]

Aha. Ik zie de PM, maar ik mag pas een PM terugsturen over 5 dagen en 8 reacties. :-( Wat nu?
En via DM? Ik ga anders even andere oplossing bedenken.
pi_174641994
registreer om deze reclame te verbergen
Pakketje is inderdaad verzonden gisteren. Nu hopen dat die er met 2 weken is :). Vraag me echter af waarom ik de 10.000 mAh, oudere versie, van de Xiaomi powerbank niet kan bestellen maar wel de 5.000 mAh. Link: Original Xiaomi Portable 10000mAh Mobile Power Bank https://gearbest.app.link/0kvr6evvwH
pi_174644251
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 07:15 schreef Ismail94 het volgende:
Pakketje is inderdaad verzonden gisteren. Nu hopen dat die er met 2 weken is :). Vraag me echter af waarom ik de 10.000 mAh, oudere versie, van de Xiaomi powerbank niet kan bestellen maar wel de 5.000 mAh. Link: Original Xiaomi Portable 10000mAh Mobile Power Bank https://gearbest.app.link/0kvr6evvwH
Fijn om te horen. Dat weet ik echter ook niet. Ik kan het wel even navragen, maar als ik jou was zou ik met een paar euro meer voor een nieuwere versie gaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:21 schreef Robb112 het volgende:
ook mijn bestellingen via Azerbadjan Air mail komen maar niet binnen terwijl latere bestellingen via andere verzendmethodes allang binnen zijn:

- Orderdatum: 17-8-2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: WW1708170524593636
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend

- Orderdatum: 23-8-2017
- Product: MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light
- Ordernummer: W1708230835321491
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

- Orderdatum: 1-9-2017
- Product: Inflatable Drink Holder Float Unicorn Shaped Design
- Ordernummer: W1709010729250003
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
Je zou bericht moeten hebben gekregen over je refund en resend. Kan je dit bevestigen?

[ Bericht 42% gewijzigd door Gearbest op 25-10-2017 10:43:50 ]
pi_174644368
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 19:08 schreef fady34 het volgende:

[..]

Bedankt voor de snelle reactie en het navragen.
Je order is verzonden op 11-10-2017. Het duurt vanaf dan ongeveer 2-3 weken voordat je tracking actief wordt. Je tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en door de douane is. Nog even geduld dus. Mocht je binnen 10 dagen geen update zien. Laat het dan direct weten. Dan gaan we over tot een resend/refund. We hebben een compensatie aan je account toegevoegd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:07 schreef mraggie het volgende:
Orderdatum:1 oktober 2017
- Product: OUKITEL K10000 Pro 4G Phablet
Ordernummer: W1710010607576997
- Tracking nummer: 5981148086 via DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line EU Express
- Probleem: niet ontvangen

Kan je dit ff checken.
Thx alvast!
Je order is verzonden op 05-10-2017. Het duurt vanaf dan ongeveer 2-3 weken voordat je tracking actief wordt. Daar zit je al bijna aan dus zal zeer spoedig actief moeten worden, want het is onderweg. Mocht je binnen 10 dagen geen update zien. Laat het dan direct weten. Dan gaan we over tot een resend/refund. We hebben een compensatie aan je account toegevoegd.
pi_174646526
Vorige week is mijn bestelling (WP1709140604454609) opnieuw verzonden via DHLRAM.
Als ik nu naar de tracking kijk is deze sinds 19-10-2017 onveranderd. "China Electronic Notification Received"
Is het bij deze verzendmethode ook zo dat het 2-3 weken duurt voordat deze wordt bijgewerkt of gaat er hier iets mis?
pi_174648939
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:27 schreef sjottelsplak het volgende:
Vorige week is mijn bestelling (WP1709140604454609) opnieuw verzonden via DHLRAM.
Als ik nu naar de tracking kijk is deze sinds 19-10-2017 onveranderd. "China Electronic Notification Received"
Is het bij deze verzendmethode ook zo dat het 2-3 weken duurt voordat deze wordt bijgewerkt of gaat er hier iets mis?
Normaal gesproken duurt het altijd wel even voordat dit verwerkt wordt, maar hier duurt het toch iets te lang. Ik ga navragen wat de status is van je order.
pi_174648985
Het gaat mij niet om het geld. De nieuwere versie is zelfs goedkoper en heb hem al besteld. Deze 'oudere' versie kost juist een paar euro meer maar is een stuk kleiner dan de nieuwere versie. Omdat deze wat dikker is. De nieuwere versie is wel dun maar groter. Ik zou het waarderen als je het voor me na kunt vragen. Hier kosten ze tegen de 30 euro en dat vindt ik ook een beetje zonde :).
pi_174650374
Even een vraag waar jullie het verschil maken om iemand compensatie te geven en een andere niet zie hier dat je compesatie geeft voor een pakje dat 11-10 is verzonden op dezelfde manier als het mijne dat is op 12-10 verzonden en ik krijg geen compensatie raar klopt toch gewoon niet
pi_174652297
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:26 schreef Ismail94 het volgende:
Het gaat mij niet om het geld. De nieuwere versie is zelfs goedkoper en heb hem al besteld. Deze 'oudere' versie kost juist een paar euro meer maar is een stuk kleiner dan de nieuwere versie. Omdat deze wat dikker is. De nieuwere versie is wel dun maar groter. Ik zou het waarderen als je het voor me na kunt vragen. Hier kosten ze tegen de 30 euro en dat vindt ik ook een beetje zonde :).
Dat is volkomen begrijpelijk, zeker gezien het gemak door het dunnere formaat. Ik ga de vraag voorleggen en ga kijken wat ik voor je kan doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 15:43 schreef siegie het volgende:
Even een vraag waar jullie het verschil maken om iemand compensatie te geven en een andere niet zie hier dat je compesatie geeft voor een pakje dat 11-10 is verzonden op dezelfde manier als het mijne dat is op 12-10 verzonden en ik krijg geen compensatie raar klopt toch gewoon niet
Dat hangt af van de situatie en bepaalde andere factoren die van toepassing zijn met de betreffende order(s). Echter, ik kan daar niet meer over zeggen in verband met bedrijfsregels en andere zaken die achter gesloten deuren horen te blijven.
pi_174652970
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:41 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je order is verzonden op 11-10-2017. Het duurt vanaf dan ongeveer 2-3 weken voordat je tracking actief wordt. Je tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en door de douane is. Nog even geduld dus. Mocht je binnen 10 dagen geen update zien. Laat het dan direct weten. Dan gaan we over tot een resend/refund. We hebben een compensatie aan je account toegevoegd.

[..]

Je order is verzonden op 05-10-2017. Het duurt vanaf dan ongeveer 2-3 weken voordat je tracking actief wordt. Daar zit je al bijna aan dus zal zeer spoedig actief moeten worden, want het is onderweg. Mocht je binnen 10 dagen geen update zien. Laat het dan direct weten. Dan gaan we over tot een resend/refund. We hebben een compensatie aan je account toegevoegd.
Bedankt voor uw hulp. Ik waardeer het enorm.

Edit: Status is nu gewijzigd naar: " 25 Oct 2017 21:43, Hub 3 - Bham, We have your parcel and it's on its way to our depot."
Your estimated delivery date is Friday, 27 October 2017, as requested we will deliver your parcel between 06:00 and 22:00"

Nogmaals bedankt.

[ Bericht 5% gewijzigd door fady34 op 25-10-2017 23:57:23 ]
pi_174656831
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:47 schreef Gearbest het volgende:
Ik

[..]

Ik verwacht spoedig een antwoord op je vraag te hebben (morgen/overmorgen). Heb even geduld aub :P

Heb je inmiddels een update ??
pi_174657478
Hallo, ik vroeg mij af wat de status van de resend is van twee weken geleden;
RMA nummer: WRMA1710121647242092C
Order: W1709021009565471

Via messenger kreeg ik een orderbevestiging, betekent dit dat hij al verstuurd is?
pi_174658984
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:00 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is volkomen begrijpelijk, zeker gezien het gemak door het dunnere formaat. Ik ga de vraag voorleggen en ga kijken wat ik voor je kan doen.

[..]

Dat hangt af van de situatie en bepaalde andere factoren die van toepassing zijn met de betreffende order(s). Echter, ik kan daar niet meer over zeggen in verband met bedrijfsregels en andere zaken die achter gesloten deuren horen te blijven.
Met andere woorden de ene wel en de andere niet trekt op niks ik wacht even lang ik heb dan ook recht op zo een compensatie vind deze manier zeker niet correct van jullie
pi_174659241
- Orderdatum: 14-09-17
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: W1709141029533470
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5358856893
- Verzendmethode: DPD UK
- Probleem: Duurt lang

- Orderdatum: 14-09-17
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: W1709141017041994
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5358856765
- Verzendmethode: DPD UK
- Probleem: Duurt lang

Zou je misschien willen kijken wat er aan de hand is? We hadden al een mail gekregen dat het wat langer kon duren maar dit duurt wel erg lang.
pi_174659965
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:26 schreef Ismail94 het volgende:
Het gaat mij niet om het geld. De nieuwere versie is zelfs goedkoper en heb hem al besteld. Deze 'oudere' versie kost juist een paar euro meer maar is een stuk kleiner dan de nieuwere versie. Omdat deze wat dikker is. De nieuwere versie is wel dun maar groter. Ik zou het waarderen als je het voor me na kunt vragen. Hier kosten ze tegen de 30 euro en dat vindt ik ook een beetje zonde :).
De Xiaomi powerbank 10000 mAh zou weer beschikbaar moeten zijn om te bestellen. Mocht het niet lukken, laat het dan even aan mij weten aub.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:19 schreef Smultie2 het volgende:

[..]

Heb je inmiddels een update ??
Als het verzonden pakket importkosten heeft opgelopen dan zullen wij zorgen voor een schappelijke vergoeding mits je dit kunt aantonen met de taxbon.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:39 schreef Brentolinni het volgende:
Hallo, ik vroeg mij af wat de status van de resend is van twee weken geleden;
RMA nummer: WRMA1710121647242092C
Order: W1709021009565471

Via messenger kreeg ik een orderbevestiging, betekent dit dat hij al verstuurd is?
Wanneer je deze orderbevestiging hebt bevestigd dan kun je er vanuit gaan dat jouw resend al verzonden is. Ik ga voor de zekerheid even navragen aan mijn contactpersoon wat de status van je order is.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:27 schreef siegie het volgende:

[..]

Met andere woorden de ene wel en de andere niet trekt op niks ik wacht even lang ik heb dan ook recht op zo een compensatie vind deze manier zeker niet correct van jullie
Blijkbaar blijft het lezen van mijn reacties op jouw vragen erg lastig. Zoals ik reeds heb beschreven hangt een vergoeding af van meerdere zaken en van de situatie. Voor iedere order ligt dit anders en bekijken we of diegene er recht op heeft. Wat betreft jouw vergelijking dat jij net zo lang wacht op jouw order is niet op zijn plaats. Zoals ik reeds eerder heb vermeld is jouw order versneld verstuurd, wat eigenlijk niet had gemoeten.
Bij het bestellen van jouw order heeft er het volgende bijgestaan Dispatch: Ships between Oct 20 - Oct 25. Door de vraag hebben we een versnelde aanvraag tot voorraad gedaan en daarom is je order verscheept op 12 oktober. Dit is dus eerder dan dat eigenlijk de bedoeling was bij het plaatsen van je order. Het duurt dan vervolgens 2-3 weken voordat je tracking actief wordt en je een gedetailleerd overzicht krijgt wanneer je je order ontvangt.
Met andere woorden: Je tracking zal actief worden rond 26 oktober - 2 november. Vanaf daar krijg je een detailleerde weergave van de UK naar jou huis toe. Je ontvangt jouw order dus eigenlijk eerder dan dat de bedoeling zou zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:34 schreef LangeLummel het volgende:
- Orderdatum: 14-09-17
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: W1709141029533470
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5358856893
- Verzendmethode: DPD UK
- Probleem: Duurt lang

- Orderdatum: 14-09-17
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: W1709141017041994
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5358856765
- Verzendmethode: DPD UK
- Probleem: Duurt lang

Zou je misschien willen kijken wat er aan de hand is? We hadden al een mail gekregen dat het wat langer kon duren maar dit duurt wel erg lang.
Fijn om te horen dat je in iedergeval wel op de hoogte bent gesteld dat het langer kon duren. Echter, ik ben het met je eens dat het inmiddels wel tamelijk lang duurt. Ik ga even navragen wat er precies aan de hand is.

[ Bericht 15% gewijzigd door Gearbest op 25-10-2017 22:27:36 ]
pi_174660366
Ik heb 3 orders niet ontvangen en hiervoor tickets aangemaakt, de eerste reactie die ik gekregen heb is dat ze geen compensatie bieden. Na mijn reactie hierop komt er een bod om 20% van de orderwaarde terug te krijgen. Ik vind dit erg vreemde reactie, kan jij iets voor mij doen?

- Ticket: WT17102204321
- Orderdatum: 19-8-17
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1708190556499789
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112571210NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

- Ticket: WT17102204329
- Orderdatum: 19-8-17
- Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: WB1708190812258266
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112569625NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

- Ticket: WT17102204336
- Orderdatum: 19-8-17
- Product: EU Plug 2 Feet Standard Travel Adapter Portable
- Ordernummer: W1708190937571007
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112569702NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
pi_174660868
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:15 schreef _steven_ het volgende:
Ik heb 3 orders niet ontvangen en hiervoor tickets aangemaakt, de eerste reactie die ik gekregen heb is dat ze geen compensatie bieden. Na mijn reactie hierop komt er een bod om 20% van de orderwaarde terug te krijgen. Ik vind dit erg vreemde reactie, kan jij iets voor mij doen?

- Ticket: WT17102204321
- Orderdatum: 19-8-17
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1708190556499789
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112571210NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

- Ticket: WT17102204329
- Orderdatum: 19-8-17
- Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: WB1708190812258266
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112569625NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

- Ticket: WT17102204336
- Orderdatum: 19-8-17
- Product: EU Plug 2 Feet Standard Travel Adapter Portable
- Ordernummer: W1708190937571007
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112569702NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Dat is inderdaad een vreemde reactie, aangezien we weten dat er problemen zijn ontstaan bij de orders die verzonden zijn via Azerbaijan Air Mail. Vandaar dat we deze verzendmethode dan ook niet meer aanbieden. Ik ga dit even navragen en de refunds voor jouw proberen te regelen.
pi_174661786
Nope, nog steeds dezelfde error als ik het in mijn winkelwagen wil plaatsen. Heel raar dat ik deze error niet krijg als ik de nieuwere versie wil bestellen. Het betreft hetzelfde type product. Zie screenshot: https://photos.app.goo.gl/swK7E1yld8p0OMDk1
pi_174661975
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:01 schreef Ismail94 het volgende:
Nope, nog steeds dezelfde error als ik het in mijn winkelwagen wil plaatsen. Heel raar dat ik deze error niet krijg als ik de nieuwere versie wil bestellen. Het betreft hetzelfde type product. Zie screenshot: https://photos.app.goo.gl/swK7E1yld8p0OMDk1
Dat is vreemd. Bij mij was het zojuist wel mogelijk. Ik ga even navragen hoe dit precies kan en of dit opgelost kan worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:27 schreef sjottelsplak het volgende:
Vorige week is mijn bestelling (WP1709140604454609) opnieuw verzonden via DHLRAM.
Als ik nu naar de tracking kijk is deze sinds 19-10-2017 onveranderd. "China Electronic Notification Received"
Is het bij deze verzendmethode ook zo dat het 2-3 weken duurt voordat deze wordt bijgewerkt of gaat er hier iets mis?
Er is niks mis. Het duurt weer 2-3 weken tot deze actief wordt. Je order is verzonden op 19 oktober en vanaf daar zal het 2-3 weken duren. Al hoop ik dat het wel sneller is. Meestal is via DHL een stuk sneller.

[ Bericht 35% gewijzigd door Gearbest op 25-10-2017 23:55:07 ]
pi_174663362
Ik wacht het af. Thanks! Zou je ook kunnen kijken naar mijn order met nummer WB1710211347506785? Bij het bestellen stond er een paar dagen levertijd. Niks blijkt minder waar. Net als bij de notebook...

[ Bericht 40% gewijzigd door Ismail94 op 26-10-2017 00:37:18 ]
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')