Beste Gearbest,
Op 7 oktober heb ik een order geplaats voor de Xiaomi Mi 6 128GB en is per 10 oktober via DPDUK2 verstuurd. Echter sindsdien staat mijn order op de Engelse DPD site op de status: "07 Oct 2017, 23:30 Southall, Your parcel is on its way" en op de Nederlandse DPD site: "09.10.2017 03:28, DPD Data centrum, De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD."
Wat ik begrijp uit berichten van verschillende mensen op forum(s) is dat het ongeveer 1 tot 2 weken duurt voordat tracking geupdate wordt, maar die twee weken heb ik inmiddels gepasseerd.
Zou u mij misschien kunnen helpen te checken of de unit daadwerkelijk verstuurd is en waar die nu is?
Alvast bedankt voor alle moeite.
Mijn ordergegevens zijn:
- Orderdatum:7-10-2017
- Product: Xiaomi Mi 6 128GB 4G Smartphone
- Ordernummer: W1710071603569152
- Tracking nummer: n.v.t
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Shipping label is aangevraagd, maar geen tracking update.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund