We weten wel dat er een kleine vertraging door deze reden is. Ik ga het voor je navragen, maar ons beleid voor deze verzendmethode is 60 dagen voor we een resend of refund doen. Daar zul je nog wel even voor moeten wachten vrees ik...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:53 schreef fady34 het volgende:
Beste Gearbest,
Op 7 oktober heb ik een order geplaats voor de Xiaomi Mi 6 128GB en is per 10 oktober via DPDUK2 verstuurd. Echter sindsdien staat mijn order op de Engelse DPD site op de status: "07 Oct 2017, 23:30 Southall, Your parcel is on its way" en op de Nederlandse DPD site: "09.10.2017 03:28, DPD Data centrum, De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD."
Wat ik begrijp uit berichten van verschillende mensen op forum(s) is dat het ongeveer 1 tot 2 weken duurt voordat tracking geupdate wordt, maar die twee weken heb ik inmiddels gepasseerd.
Zou u mij misschien kunnen helpen te checken of de unit daadwerkelijk verstuurd is en waar die nu is?
Alvast bedankt voor alle moeite.
Mijn ordergegevens zijn:
- Orderdatum:7-10-2017
- Product: Xiaomi Mi 6 128GB 4G Smartphone
- Ordernummer: W1710071603569152
- Tracking nummer: n.v.t
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Shipping label is aangevraagd, maar geen tracking update.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Bedankt voor de snelle reactie en het navragen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:37 schreef Gearbest het volgende:
[..]
We weten wel dat er een kleine vertraging door deze reden is. Ik ga het voor je navragen, maar ons beleid voor deze verzendmethode is 60 dagen voor we een resend of refund doen. Daar zul je nog wel even voor moeten wachten vrees ik...
Aha. Ik zie de PM, maar ik mag pas een PM terugsturen over 5 dagen en 8 reacties. :-( Wat nu?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:23 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd voor wat informatie die ik nog nodig heb.
Ga dit even navragen. Het kan meestal wel even duren dat je tracking actief wordt. Ik ga het wel even voor je navragen waarom dit toch wel lang duurt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:07 schreef mraggie het volgende:
Orderdatum:1 oktober 2017
- Product: OUKITEL K10000 Pro 4G Phablet
Ordernummer: W1710010607576997
- Tracking nummer: 5981148086 via DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line EU Express
- Probleem: niet ontvangen
Kan je dit ff checken.
Thx alvast!
En via DM? Ik ga anders even andere oplossing bedenken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:34 schreef Pietertje57 het volgende:
[..]
Aha. Ik zie de PM, maar ik mag pas een PM terugsturen over 5 dagen en 8 reacties. :-( Wat nu?
Fijn om te horen. Dat weet ik echter ook niet. Ik kan het wel even navragen, maar als ik jou was zou ik met een paar euro meer voor een nieuwere versie gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 07:15 schreef Ismail94 het volgende:
Pakketje is inderdaad verzonden gisteren. Nu hopen dat die er met 2 weken is . Vraag me echter af waarom ik de 10.000 mAh, oudere versie, van de Xiaomi powerbank niet kan bestellen maar wel de 5.000 mAh. Link: Original Xiaomi Portable 10000mAh Mobile Power Bank https://gearbest.app.link/0kvr6evvwH
Je zou bericht moeten hebben gekregen over je refund en resend. Kan je dit bevestigen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:21 schreef Robb112 het volgende:
ook mijn bestellingen via Azerbadjan Air mail komen maar niet binnen terwijl latere bestellingen via andere verzendmethodes allang binnen zijn:
- Orderdatum: 17-8-2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: WW1708170524593636
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
- Orderdatum: 23-8-2017
- Product: MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light
- Ordernummer: W1708230835321491
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
- Orderdatum: 1-9-2017
- Product: Inflatable Drink Holder Float Unicorn Shaped Design
- Ordernummer: W1709010729250003
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
Je order is verzonden op 11-10-2017. Het duurt vanaf dan ongeveer 2-3 weken voordat je tracking actief wordt. Je tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en door de douane is. Nog even geduld dus. Mocht je binnen 10 dagen geen update zien. Laat het dan direct weten. Dan gaan we over tot een resend/refund. We hebben een compensatie aan je account toegevoegd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:08 schreef fady34 het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie en het navragen.
Je order is verzonden op 05-10-2017. Het duurt vanaf dan ongeveer 2-3 weken voordat je tracking actief wordt. Daar zit je al bijna aan dus zal zeer spoedig actief moeten worden, want het is onderweg. Mocht je binnen 10 dagen geen update zien. Laat het dan direct weten. Dan gaan we over tot een resend/refund. We hebben een compensatie aan je account toegevoegd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:07 schreef mraggie het volgende:
Orderdatum:1 oktober 2017
- Product: OUKITEL K10000 Pro 4G Phablet
Ordernummer: W1710010607576997
- Tracking nummer: 5981148086 via DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line EU Express
- Probleem: niet ontvangen
Kan je dit ff checken.
Thx alvast!
Normaal gesproken duurt het altijd wel even voordat dit verwerkt wordt, maar hier duurt het toch iets te lang. Ik ga navragen wat de status is van je order.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:27 schreef sjottelsplak het volgende:
Vorige week is mijn bestelling (WP1709140604454609) opnieuw verzonden via DHLRAM.
Als ik nu naar de tracking kijk is deze sinds 19-10-2017 onveranderd. "China Electronic Notification Received"
Is het bij deze verzendmethode ook zo dat het 2-3 weken duurt voordat deze wordt bijgewerkt of gaat er hier iets mis?
Dat is volkomen begrijpelijk, zeker gezien het gemak door het dunnere formaat. Ik ga de vraag voorleggen en ga kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 14:26 schreef Ismail94 het volgende:
Het gaat mij niet om het geld. De nieuwere versie is zelfs goedkoper en heb hem al besteld. Deze 'oudere' versie kost juist een paar euro meer maar is een stuk kleiner dan de nieuwere versie. Omdat deze wat dikker is. De nieuwere versie is wel dun maar groter. Ik zou het waarderen als je het voor me na kunt vragen. Hier kosten ze tegen de 30 euro en dat vindt ik ook een beetje zonde .
Dat hangt af van de situatie en bepaalde andere factoren die van toepassing zijn met de betreffende order(s). Echter, ik kan daar niet meer over zeggen in verband met bedrijfsregels en andere zaken die achter gesloten deuren horen te blijven.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 15:43 schreef siegie het volgende:
Even een vraag waar jullie het verschil maken om iemand compensatie te geven en een andere niet zie hier dat je compesatie geeft voor een pakje dat 11-10 is verzonden op dezelfde manier als het mijne dat is op 12-10 verzonden en ik krijg geen compensatie raar klopt toch gewoon niet
Bedankt voor uw hulp. Ik waardeer het enorm.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:41 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je order is verzonden op 11-10-2017. Het duurt vanaf dan ongeveer 2-3 weken voordat je tracking actief wordt. Je tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en door de douane is. Nog even geduld dus. Mocht je binnen 10 dagen geen update zien. Laat het dan direct weten. Dan gaan we over tot een resend/refund. We hebben een compensatie aan je account toegevoegd.
[..]
Je order is verzonden op 05-10-2017. Het duurt vanaf dan ongeveer 2-3 weken voordat je tracking actief wordt. Daar zit je al bijna aan dus zal zeer spoedig actief moeten worden, want het is onderweg. Mocht je binnen 10 dagen geen update zien. Laat het dan direct weten. Dan gaan we over tot een resend/refund. We hebben een compensatie aan je account toegevoegd.
Heb je inmiddels een update ??quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:47 schreef Gearbest het volgende:
Ik
[..]
Ik verwacht spoedig een antwoord op je vraag te hebben (morgen/overmorgen). Heb even geduld aub
Met andere woorden de ene wel en de andere niet trekt op niks ik wacht even lang ik heb dan ook recht op zo een compensatie vind deze manier zeker niet correct van julliequote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:00 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is volkomen begrijpelijk, zeker gezien het gemak door het dunnere formaat. Ik ga de vraag voorleggen en ga kijken wat ik voor je kan doen.
[..]
Dat hangt af van de situatie en bepaalde andere factoren die van toepassing zijn met de betreffende order(s). Echter, ik kan daar niet meer over zeggen in verband met bedrijfsregels en andere zaken die achter gesloten deuren horen te blijven.
De Xiaomi powerbank 10000 mAh zou weer beschikbaar moeten zijn om te bestellen. Mocht het niet lukken, laat het dan even aan mij weten aub.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 14:26 schreef Ismail94 het volgende:
Het gaat mij niet om het geld. De nieuwere versie is zelfs goedkoper en heb hem al besteld. Deze 'oudere' versie kost juist een paar euro meer maar is een stuk kleiner dan de nieuwere versie. Omdat deze wat dikker is. De nieuwere versie is wel dun maar groter. Ik zou het waarderen als je het voor me na kunt vragen. Hier kosten ze tegen de 30 euro en dat vindt ik ook een beetje zonde .
Als het verzonden pakket importkosten heeft opgelopen dan zullen wij zorgen voor een schappelijke vergoeding mits je dit kunt aantonen met de taxbon.quote:
Wanneer je deze orderbevestiging hebt bevestigd dan kun je er vanuit gaan dat jouw resend al verzonden is. Ik ga voor de zekerheid even navragen aan mijn contactpersoon wat de status van je order is.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:39 schreef Brentolinni het volgende:
Hallo, ik vroeg mij af wat de status van de resend is van twee weken geleden;
RMA nummer: WRMA1710121647242092C
Order: W1709021009565471
Via messenger kreeg ik een orderbevestiging, betekent dit dat hij al verstuurd is?
Blijkbaar blijft het lezen van mijn reacties op jouw vragen erg lastig. Zoals ik reeds heb beschreven hangt een vergoeding af van meerdere zaken en van de situatie. Voor iedere order ligt dit anders en bekijken we of diegene er recht op heeft. Wat betreft jouw vergelijking dat jij net zo lang wacht op jouw order is niet op zijn plaats. Zoals ik reeds eerder heb vermeld is jouw order versneld verstuurd, wat eigenlijk niet had gemoeten.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:27 schreef siegie het volgende:
[..]
Met andere woorden de ene wel en de andere niet trekt op niks ik wacht even lang ik heb dan ook recht op zo een compensatie vind deze manier zeker niet correct van jullie
Fijn om te horen dat je in iedergeval wel op de hoogte bent gesteld dat het langer kon duren. Echter, ik ben het met je eens dat het inmiddels wel tamelijk lang duurt. Ik ga even navragen wat er precies aan de hand is.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:34 schreef LangeLummel het volgende:
- Orderdatum: 14-09-17
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: W1709141029533470
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5358856893
- Verzendmethode: DPD UK
- Probleem: Duurt lang
- Orderdatum: 14-09-17
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: W1709141017041994
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5358856765
- Verzendmethode: DPD UK
- Probleem: Duurt lang
Zou je misschien willen kijken wat er aan de hand is? We hadden al een mail gekregen dat het wat langer kon duren maar dit duurt wel erg lang.
Dat is inderdaad een vreemde reactie, aangezien we weten dat er problemen zijn ontstaan bij de orders die verzonden zijn via Azerbaijan Air Mail. Vandaar dat we deze verzendmethode dan ook niet meer aanbieden. Ik ga dit even navragen en de refunds voor jouw proberen te regelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:15 schreef _steven_ het volgende:
Ik heb 3 orders niet ontvangen en hiervoor tickets aangemaakt, de eerste reactie die ik gekregen heb is dat ze geen compensatie bieden. Na mijn reactie hierop komt er een bod om 20% van de orderwaarde terug te krijgen. Ik vind dit erg vreemde reactie, kan jij iets voor mij doen?
- Ticket: WT17102204321
- Orderdatum: 19-8-17
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1708190556499789
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112571210NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
- Ticket: WT17102204329
- Orderdatum: 19-8-17
- Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: WB1708190812258266
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112569625NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
- Ticket: WT17102204336
- Orderdatum: 19-8-17
- Product: EU Plug 2 Feet Standard Travel Adapter Portable
- Ordernummer: W1708190937571007
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112569702NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Dat is vreemd. Bij mij was het zojuist wel mogelijk. Ik ga even navragen hoe dit precies kan en of dit opgelost kan worden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 23:01 schreef Ismail94 het volgende:
Nope, nog steeds dezelfde error als ik het in mijn winkelwagen wil plaatsen. Heel raar dat ik deze error niet krijg als ik de nieuwere versie wil bestellen. Het betreft hetzelfde type product. Zie screenshot: https://photos.app.goo.gl/swK7E1yld8p0OMDk1
Er is niks mis. Het duurt weer 2-3 weken tot deze actief wordt. Je order is verzonden op 19 oktober en vanaf daar zal het 2-3 weken duren. Al hoop ik dat het wel sneller is. Meestal is via DHL een stuk sneller.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:27 schreef sjottelsplak het volgende:
Vorige week is mijn bestelling (WP1709140604454609) opnieuw verzonden via DHLRAM.
Als ik nu naar de tracking kijk is deze sinds 19-10-2017 onveranderd. "China Electronic Notification Received"
Is het bij deze verzendmethode ook zo dat het 2-3 weken duurt voordat deze wordt bijgewerkt of gaat er hier iets mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |