abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:05:01 #1
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174540683
Hoe reageer jij als je nageroepen wordt? En vind je het verschrikkelijk dat het gebeurt?

Waarom hebben vrouwen bijna altijd meer last van nageroepen worden dan mannen volgens jou?

Wat vind je ervan als een man in je kont knijpt tijdens een feestje?

Zou je bij een aanranding op een feestje waar alcohol wordt consumeert aangifte doen?

Now reverse the roles.
Hoe denk je als vrouw dat mannen zullen antwoorden op deze vragen?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:05:18 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174540692
Die 2 in de tt moet weg
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174540741
Moet je een opdracht maken voor school?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:07:59 #4
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174540749
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:07 schreef devzero het volgende:
Moet je een opdracht make voor school?
Nee, ben alleen benieuwd om de argumentatie. Misschien zou dit ook in POL kunnen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:19:49 #5
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174540981

Hoe reageer jij als je nageroepen wordt? En vind je het verschrikkelijk dat het gebeurt?


Daar kan ik wel om lachen..!

Waarom hebben vrouwen bijna altijd meer last van nageroepen worden dan mannen volgens jou?

Omdat vrouwen anders te werk gaan :P

Wat vind je ervan als een man in je kont knijpt tijdens een feestje?

Ligt eraan wie het doet, en als ik het niet leuk vind zal ik dat ook zeggen.

Zou je bij een aanranding op een feestje waar alcohol wordt consumeert aangifte doen?

Ligt eraan wat de situatie is, ik heb het 1 keer meegemaakt en daar had ik achteraf wel echt wat mee moeten doen. maar dat was ook niet een hand semi per ongeluk ergens maar ik werd met mn gezicht in een kruis gedrukt en daar gehouden!!
totdat ik hem flink in zn zak kneep....Dus ach ja, ik hoop dat hij zn lesje heeft gehad.
Sweet but not that sweet !
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:22:23 #6
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174541051
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

Hoe reageer jij als je nageroepen wordt? En vind je het verschrikkelijk dat het gebeurt?


Daar kan ik wel om lachen..!

Waarom hebben vrouwen bijna altijd meer last van nageroepen worden dan mannen volgens jou?

Omdat vrouwen anders te werk gaan :P

Wat vind je ervan als een man in je kont knijpt tijdens een feestje?

Ligt eraan wie het doet, en als ik het niet leuk vind zal ik dat ook zeggen.

Zou je bij een aanranding op een feestje waar alcohol wordt consumeert aangifte doen?

Ligt eraan wat de situatie is, ik heb het 1 keer meegemaakt en daar had ik achteraf wel echt wat mee moeten doen. maar dat was ook niet een hand semi per ongeluk ergens maar ik werd met mn gezicht in een kruis gedrukt en daar gehouden!!
totdat ik hem flink in zn zak kneep....Dus ach ja, ik hoop dat hij zn lesje heeft gehad.
nee nee nee, vraag 2 is te vaag. :N
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174541170
Wat wil je hiermee?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:28:38 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174541192
Hoe reageer jij als je nageroepen wordt? En vind je het verschrikkelijk dat het gebeurt?
Dan lach ik vriendelijk, zwaai even en loop door.

Waarom hebben vrouwen bijna altijd meer last van nageroepen worden dan mannen volgens jou?
Omdat de meeste vrouwen inzien dat naroepen geen enkele zin heeft. En het dus ook niet doen. Mannen boeit het niet. Als ze zin hebben om te roepen, dan roepen ze.

Wat vind je ervan als een man in je kont knijpt tijdens een feestje?
Proletengedrag.

Zou je bij een aanranding op een feestje waar alcohol wordt consumeert aangifte doen?
Hangt er vanaf hoe ernstig de aanranding is. Heeft overigens niets met het alcoholgebruik te maken. Wel met de mate van grensoverschrijdend gedrag. [/b]

Now reverse the roles.
Hoe denk je als vrouw dat mannen zullen antwoorden op deze vragen?

Vergelijkbaar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:30:54 #9
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174541224
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Wat wil je hiermee?
Een discussie. en voor interesse
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174541262
Waarom alleen vrouwen? Kunnen mannen niet nageroepen worden en het verschrikkelijk vinden?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:38:30 #11
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174541388
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:32 schreef Jahnoo het volgende:
Waarom alleen vrouwen? Kunnen mannen niet nageroepen worden en het verschrikkelijk vinden?
Echt een reactie waar je niet bij nadenkt hè. Mannen worden bijna nooit nageroepen en na verscheidene verhalen dringt het ook door me dat mannen het vaker niet eens zo erg vinden. Met dit topic wil ik een discussie creëren en snappen waarom mannen er zich minder van aantrekken dan vrouwen daarnaast vraag ik me ook oprecht af waarom vrouwen vaker het slachtoffer zijn.

Als je op Google zoekt naar verkrachting, aanranding, naroepen. Dan zul je zien dat 99% van zoekresultaten uitkomt naar een artikel over een vrouwelijke slachtoffer.

[ Bericht 0% gewijzigd door _--_ op 20-10-2017 16:43:43 ]
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:43:09 #12
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174541478
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:28 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe reageer jij als je nageroepen wordt? En vind je het verschrikkelijk dat het gebeurt?
Dan lach ik vriendelijk, zwaai even en loop door.

Waarom hebben vrouwen bijna altijd meer last van nageroepen worden dan mannen volgens jou?
Omdat de meeste vrouwen inzien dat naroepen geen enkele zin heeft. En het dus ook niet doen. Mannen boeit het niet. Als ze zin hebben om te roepen, dan roepen ze.

Wat vind je ervan als een man in je kont knijpt tijdens een feestje?
Proletengedrag.

Zou je bij een aanranding op een feestje waar alcohol wordt consumeert aangifte doen?
Hangt er vanaf hoe ernstig de aanranding is. Heeft overigens niets met het alcoholgebruik te maken. Wel met de mate van grensoverschrijdend gedrag. [/b]

Now reverse the roles.
Hoe denk je als vrouw dat mannen zullen antwoorden op deze vragen?

Vergelijkbaar.
quote:
Dan lach ik vriendelijk, zwaai even en loop door.
Ben je er dan trots op dat mensen je op straat "complimenteren"?
quote:
Omdat de meeste vrouwen inzien dat naroepen geen enkele zin heeft. En het dus ook niet doen. Mannen boeit het niet. Als ze zin hebben om te roepen, dan roepen ze.
Hoe zit dat precies? Hebben mannen genen die ervoor zorgen dat ze sneller gaan naroepen? Of bedoel je het anders?
quote:
Hangt er vanaf hoe ernstig de aanranding is. Heeft overigens niets met het alcoholgebruik te maken. Wel met de mate van grensoverschrijdend gedrag.
Als je zit te feesten in een kroeg waar iedereen, waaronder jij, dronken is is het toch wel degelijk relevant of er alcohol bij betrokken is of niet? Mensen doen immers rare dingen met alcohol.

En je denkt dus ook dat een man aangifte zal doen als hij zwaar aangerand wordt door een wijf?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174541516
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:38 schreef _--_ het volgende:

[..]

Echt een reactie waar je niet bij nadenkt hè. Mannen worden bijna nooit nageroepen en na verscheidene verhalen dringt het ook door me dat mannen het vaker niet eens zo erg vinden. Met dit topic wil ik een discussie creëren en snappen waarom mannen er zich minder van aantrekken dan vrouwen daarnaast vraag ik me ook oprecht af waarom vrouwen vaker het slachtoffer zijn.

Als je op Google zoekt naar verkrachting, aanranding, naroepen. Dan zul je zien dat 99% van zoekresultaten uitkomt naar een artikel over een vrouwelijke slachtoffer.
:')

Tuurlijk jongen. Succes met je infantiele vragen waarbij je geilt op wat vrouwen er van vinden.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:52:29 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174541666
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:43 schreef _--_ het volgende:

[..]


[..]

Ben je er dan trots op dat mensen je op straat "complimenteren"?

[..]

Hoe zit dat precies? Hebben mannen genen die ervoor zorgen dat ze sneller gaan naroepen? Of bedoel je het anders?

[..]

Als je zit te feesten in een kroeg waar iedereen, waaronder jij, dronken is is het toch wel degelijk relevant of er alcohol bij betrokken is of niet? Mensen doen immers rare dingen met alcohol.

En je denkt dus ook dat een man aangifte zal doen als hij zwaar aangerand wordt door een wijf?
Een wijf? Doei. Vind je toonzetting onprettig. Wou je een eerlijke kans geven met dit topic, maar hier heb ik geen zin in.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_174541734
Als man moet je gewoon respect hebben voor vrouwen en er al helemaal vanaf blijven.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:59:28 #16
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174541769
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:57 schreef halfway het volgende:
Als man moet je gewoon respect hebben voor vrouwen en er al helemaal vanaf blijven.
Het probleem is dus dat dat niet gebeurt. maar wederzijds wel.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:59:48 #17
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174541779
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Een wijf? Doei. Vind je toonzetting onprettig. Wou je een eerlijke kans geven met dit topic, maar hier heb ik geen zin in.
Mijn excuses ;(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174542096
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:59 schreef _--_ het volgende:

[..]

Het probleem is dus dat dat niet gebeurt. maar wederzijds wel.
Goh, dat wisten we nog niet. Even normaal doen, anders gaat ie zo op slot.
pi_174542174
Is het nou echt leuk om steeds maar weer dezelfde argumenten te herhalen en te herhalen en te herhalen?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:22:18 #20
472380 Pater-Lazerus
Op de biechtstoel......
pi_174542239
Ik ben vooral benieuwd wat zo'n gasten nu werkelijk denken te bereiken met dit soort flauwekul. :')
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:56:44 #21
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174542700
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:22 schreef _--_ het volgende:

[..]

nee nee nee, vraag 2 is te vaag. :N
ik meende toch echt dat je mijn mening vroeg, wie ben jij dan om te bepalen dat mijn antwoorden niet goed zijn :D oke hier zou als ik niet zo verstandig zou zijn een scheldwoord staan maar ...0..volstaat ook
Sweet but not that sweet !
pi_174542911
Naroepen.. Normale mensen doen zoiets niet. Alleen bepaalde soorten mensen met een bepaalde kleur en/of geloofsovertuiging doen dit vaak. Wat ze er mee denken te bereiken? Niks want deze mensen zijn tyfusdom.
pi_174542977
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:43 schreef _--_ het volgende:

[..]


[..]

Ben je er dan trots op dat mensen je op straat "complimenteren"?

[..]

Hoe zit dat precies? Hebben mannen genen die ervoor zorgen dat ze sneller gaan naroepen? Of bedoel je het anders?

[..]

Als je zit te feesten in een kroeg waar iedereen, waaronder jij, dronken is is het toch wel degelijk relevant of er alcohol bij betrokken is of niet? Mensen doen immers rare dingen met alcohol.

En je denkt dus ook dat een man aangifte zal doen als hij zwaar aangerand wordt door een wijf?
En als je als man aangerand wordt door een man?
pi_174543005
Nou nou, dat zijn wel meer dan 2 vragen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 18:44:20 #25
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174543401
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

ik meende toch echt dat je mijn mening vroeg, wie ben jij dan om te bepalen dat mijn antwoorden niet goed zijn :D oke hier zou als ik niet zo verstandig zou zijn een scheldwoord staan maar ...0..volstaat ook
Ja, een mening. Het zou fijn zijn voor mij om te weten wat je mening nou echt is. Wat daar staat betekent niet echt iets voor ons. :P
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')