abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:44:07 #151
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174533999
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:29 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Jij hebt totaal geen voorkeuren meer? Robot :D
umm het enige waar ik dan nog een voorkeur kan geven is mijn geboortejaar 1991 en dat is Shelly

maar ik ben blij dat Roeland gered is door Niels, ik vind hem zo grappig :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_174534044
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:44 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

umm het enige waar ik dan nog een voorkeur kan geven is mijn geboortejaar 1991 en dat is Shelly

maar ik ben blij dat Roeland gered is door Niels, ik vind hem zo grappig :D
Doet er ook nog iemand uit '89 mee? Zul je zien dat dat Soundos is :')

Ben Roeland de afgelopen afleveringen wel iets meer gaan waarderen. Probeert het spel wel te spelen maar een echte survivor is hij niet.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:48:47 #153
194233 Friday12
Originele kloon
pi_174534074
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:47 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Doet er ook nog iemand uit '89 mee? Zul je zien dat dat Soundos is :')

Ben Roeland de afgelopen afleveringen wel iets meer gaan waarderen. Probeert het spel wel te spelen maar een echte survivor is hij niet.
Soundos is wel een stukje ouder denk ik
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:50:08 #154
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174534097
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 08:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Eens Viking. Vnv nog naar Fortuna?
Maybe, even kijken vanavond. :+
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:50:42 #155
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174534113
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:47 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Doet er ook nog iemand uit '89 mee? Zul je zien dat dat Soundos is :')

Ben Roeland de afgelopen afleveringen wel iets meer gaan waarderen. Probeert het spel wel te spelen maar een echte survivor is hij niet.
ik weet het niet, hoe oud is Niels dan eigenlijk

nou ja Roeland eet wel die zee-egels, qua dat is hij wel een survivor vind ik

ik ben blij dat dat zeurvrouwtje Richardientje eruit is :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_174534158
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:48 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Soundos is wel een stukje ouder denk ik
Even in de OP gekeken. 35 inderdaad.

Danny zit het dichtst bij '89 in de buurt zo te zien.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_174534178
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:50 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Maybe, even kijken vanavond. :+
Kunnen periode pakken toch
pi_174534183
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:50 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ik weet het niet, hoe oud is Niels dan eigenlijk

nou ja Roeland eet wel die zee-egels, qua dat is hij wel een survivor vind ik

ik ben blij dat dat zeurvrouwtje Richardientje eruit is :D
Niels is 26 en zo gedraagt hij zich ook. Hij is af en toe wel kinderachtig :D Maar dat vind ik juist wel leuk.

Ja met die zee-egels wel. Maar dat gepruts van hem tijdens die eerste proeven _O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:00:08 #159
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174534253
Wel grappig om foto's van de de acteurs te zien in hun rol.


Niels


Niels


Roeland


Roeland
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:03:14 #160
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174534302
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:54 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Kunnen periode pakken toch
Ja, als ze zelf winnen en Den Bosch en NEC allebei niet winnen. Mrja, eerst zelf maar eens winnen :P
pi_174537422
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:31 schreef planethugo het volgende:

[..]

niels gaat het sowieso niet zo lang uithouden, die is een vd beste in de proeven en heeft een arrogante houding tegenover zo ongeveer iedereen. Dat zijn niet echt eigenschappen waar je na een samensmelting ver mee gaat komen
Ik weet niet of ik het arrogant zou noemen. Hij kan moeilijk omgaan met het feit dat anderen slechter zijn in proeven en overleven dan hijzelf. Hij heeft weinig zelfbeheersing en tact in zijn communicatie. Dat is zijn manco.

Anderzijds vindt Niels denk ik wel dat beste speler moet winnen. Richard stemde hij weg uit irritatie over diens luiheid en bemoeizucht, maar ik geloof niet dat hij een goede speler zal wegstemmen uit tactisch oogpunt. Daarom zou ik - als ik Niels was - een team vormen met Imke en Carlos, omdat zij ook vinden dat de beste mogen winnen. Plus geen reden tot onderlinge irritatie omdat zij allen actief zijn en goed in de proeven.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:19:51 #162
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174537431
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:00 schreef Momo... het volgende:
Wel grappig om foto's van de de acteurs te zien in hun rol.

[ afbeelding ]
Niels

[ afbeelding ]
Niels

[ afbeelding ]
Roeland

[ afbeelding ]
Roeland
Was Roeland een Bram in alle stars na Danny de Munk en die andere knakker met die krullen ,?


quote:
Bram Roodt- Roeland Fernhout (13 afl., seizoen 1), Dirk Zeelenberg (25 afl., seizoen 2 en 3)
In de speelfilm werd deze rol nog gespeeld door Danny de Munk. Bram is de aanvoerder van het team en belt iedere week iedereen om te zeggen wanneer en hoe laat ze spelen moeten. Bram, advocaat van beroep, is homoseksueel, en lijkt er niet in te slagen om een vaste vriend te vinden. Die vindt hij uiteindelijk in het laatste seizoen toch. Het komt zelfs tot een huwelijk. Opmerking: In de twee films heet Bram niet Roodt maar Van Megen. In de eerste film is Bram geen advocaat maar hotel-inkoper. In de tweede film wordt het karakter weer gespeeld door Danny de Munk en heeft hij wel rechten gestudeerd.
Ja dus was ik al vergeten van Dirk zeelenberg wist ik het nog wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:22:12 #163
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174537473
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:50 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ik weet het niet, hoe oud is Niels dan eigenlijk

nou ja Roeland eet wel die zee-egels, qua dat is hij wel een survivor vind ik

ik ben blij dat dat zeurvrouwtje Richardientje eruit is :D
Inderdaad zeg, die opmerking er net voor nog: "ik lig een beetje in zee, er wordt eten voor me gemaakt, etc." En een proef willen saboteren... Tief eens op man, lamzak.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:38:40 #164
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174539073
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, die opmerking er net voor nog: "ik lig een beetje in zee, er wordt eten voor me gemaakt, etc." En een proef willen saboteren... Tief eens op man, lamzak.
dit is zo waar :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_174539246
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:50 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ik weet het niet, hoe oud is Niels dan eigenlijk

nou ja Roeland eet wel die zee-egels, qua dat is hij wel een survivor vind ik

ik ben blij dat dat zeurvrouwtje Richardientje eruit is :D
Ik heb Richard eerlijk gezegd niet horen zuren.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:48:18 #166
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174539262
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:47 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik heb Richard eerlijk gezegd niet horen zuren.
Joelle dit, Joelle dat, oh had ik maar een schwalbe gedaan, oh wee mij, vergeef hen, Vader, want zij weten niet wat zij doen... :')
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:48:42 #167
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174539269
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:47 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik heb Richard eerlijk gezegd niet horen zuren.
heb je andere robinson gezien dan ik :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:01:03 #168
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174539523
quote:
Expeditie Robinson-blog: "Net als Niels heb ik een beetje heimwee. Naar vorig jaar"

Libelle's Marleen is een trouwe fan van Expeditie Robinso, hoewel ze er zelf nooit zou willen zitten. Behalve dan omdat je zoveel afvalt, vooruit. Ze praat ons bij over wat er speelt op het onbewoonde eiland.

We zitten pas op dag 13 en net zoals Niels heb ik ook een beetje heimwee. Naar vorig jaar, toen er TENMINSTE NOG WAT GEBEURDE!!! Ik weet niet wat het is met dit seizoen maar ik kom er gewoon niet zo goed in – met dien verstande dat de lethargie vanaf nu misschien van de eilanden is verdwenen nu zemelaars Joëlle en Richard definitief naar huis zijn gekeerd om daar verder te lanterfanten. Kannonnen zeg, wat kan die pa Witschge goed relaxen. En drijven. En niets doen. En maar plannen smeden ondertussen, zoals een ware voetballer betaamt. Maar dat een van die plannen is om de proeven te saboteren om je dochter erin te houden, vind ik wel heel erg beneden peil. Alhoewel… in de voetballerij worden natuurlijk ook aan de lopende band wedstrijden gefikst, dus deze strategie was te verwachten. Klein hoogtepuntje in de monoloog van pa Witschge over hoe hij zijn dochter miste, was de bijna niet verstaanbare opmerking van Roeland: “…je mist natuurlijk ook die heerlijke vlechten van jouw dochter…” Briljant! Zet eens wat vaker de microfoon dicht bij Roeland zou ik zeggen, want die man maakt tenminste mooie zinnen en weet ze ook nog eens perfect te timen. Je bent een goede acteur of je bent het niet – en dan laten we dat Koos Kneus-poppentheater van vorige week op de beach even buiten beschouwing. En dat bouwvakkersdecolleté ook. Roel is my man. Nog even een fijn citaat: “We moeten nu spijkers met koppen slaan, anders wordt het een slecht verhaal.”

Angstaanjagend
Oh nee, wacht. Kaj is eigenlijk mijn man. Eerlijk, recht door zee, volgt zijn hart en een beetje zijn hoofd, heeft geinige one-liners en geen last van sterallures. Nou is hij natuurlijk ook geen enorme BN’er, maar dat is Carolina ook niet en die heeft toch, euhhh, laten we zeggen, best last van sterallures. Gelukkig is ze van die balk afgedonderd (waarom hadden ze opeens allemaal schoenen aan? Heeft de sponsor gebeld ofzo?) dus voorlopig zit zij nog lekker met Soundos en judas Marlé op het eiland van de Onbekenden en heeft Herold de grote oversteek gemaakt. Karma is a bitch, Carolina en dat weet jij nu ook. Had je maar niet meteen een plannetje moeten smeden om Herold te ‘breken’ door dat vage rantsoenplan. Logisch dat Soundos – fly like a butterfly, sting like a bee – kan ze eens stoppen met die kreten – daar meteen in meeging maar dat Marlé zo makkelijk om te praten bleek, vind ik best angstaanjagend. Die vrouw is toch politie-onderhandelaar?
Maar goed, we rennen even door de aflevering van gisteren en kunnen vanaf nu toch hopen op iets meer spanning en sensatie nu de samensmelting bijna een feit is. Want van dat kinderachtige gekibbel tussen Marieke en Niels wordt niemand blij. Al moet ik Marieke nageven dat ze wel een helder verhaal houdt tegen Niels, die zich natuurlijk als een soort kleuter heeft gedragen. Ja, hij is fysiek een enorme Robinson maar wat is deze man zwaar op de hand zeg. Een beetje meer humor zou al heel veel helpen maar hij neemt alles en met name zichzelf zo serieus. Nogal wiedes dat Roeland en Richard het niet kunnen laten om hem een beetje af te zeiken… Wel weer een punt voor Niels voor alwéér een nieuwe styling van de lelijke pet-rode bandana-combinatie. Dit keer zagen we dat hij de bandana als een soort brillenkoord heeft gebruikt, langs de klep van de pet om de boel op zijn hoofd te verankeren. Het is gewoon een heel creatieve jongen.

Macht van de showbizz
Okeee, Imke-brows! Waarom ben jij zo ongelooflijk wit? Ik begrijp er echt niets van: iedereen wordt zo langzamerhand zo bruin als een kokosnoot, behalve jij. Zelfs Herold heeft een kleurtje, maar jij blijft stralend wit waardoor ook jouw wenkbrauwen zo leuk uitkomen. Een van de raadselen van dit seizoen. Maar verder niets dan lof, je bent gelukkig, jouw maatje Carlos is er weer (ben nu al benieuwd naar de verhalen straks over wat het thuisfront vond van deze fijne Robinson-vriendschap) en je doet het goed in de proeven. En! Je bent reunited met Carlos, Herold komt eraan dus het front van de Onbekenden wordt sterker en sterker, het wordt nu serieus oppassen geblazen voor de BN’ers. Ik ben heel benieuwd of er crossmediale bondjes zullen worden gesmeed: gaan Bekenden en Onbekenden elkaar ooit vinden op dat eiland of is de macht van de showbizz toch sterker dan wat dan ook? Dat kan nog interessant worden.
Kaj en zijn eeuwige schaduw Danny zijn in ieder geval blij met Imke, dus so far so good. Brengt me naar Danny die ik deze week voor het aller-aller-allereerst iets origineels heb zien doen namelijk zijn Soundos met de handjes-imitatie. Verder was de opbrengst weer karig qua Danny maar zijn aanwezigheid op het eiland is wel hét bewijs dat de ‘ik blijf lekker onder de radar en kom dan best ver-strategie’ prima werkt. Plus dat vrienden zijn met Kaj – waren ze dat al van tevoren? – ook wel handig is. Die vriendschap neemt een Batman en Robin-achtige wending zo langzamerhand.

Complete kul
En verder lieve kijkertjes is er eigenlijk niets interessants te melden, behalve dan natuurlijk de ongelooflijke mooie ontknoping van de eilandraad. Life beats fiction, dit had echt niemand kunnen voorspellen. Zalig hoe de montage niets heeft laten zien van Niels zijn voornemen om zijn gouden munt in te zetten om Roeland te beschermen. Er werd ook weer optimaal geacteerd daar op die houten bankjes. Roeland: “We tillen elkaar wel op als clubje, de sfeer is heel gemoedelijk.” Schei toch uit Roelie, dat ís gewoon complete kul. De sfeer is om te huilen, in ieder geval volgens Niels. Marieke: “Ik vind het heel moeilijk om mijn stem uit te brengen…” Hoezo? Je wilt Niels er toch gewoon uithebben, dat is toch geen breinbreker?
Maar goed. Het was echt een mooi moment. Richard naar huis, dat zag-ie wel zitten, Roeland voor eeuwig in de schuld bij Niels en Niels himself blijft toch nog maar even. Houd vol Nielsie, er komen vast aardige mensen bij na de samensmelting.
Mijn voorspelling voor volgende week: Soundos valt wederom als eerste van de balk omdat ze maar blijft wapperen met haar handen, Carolina wint helaas toch van Marlé en haalt de samensmelting en de eerste die eruit gaat, gaat vrijwillig en heet Niels.

https://www.libelle.nl/me(...)-heimwee-vorig-jaar/
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:05:28 #169
194233 Friday12
Originele kloon
pi_174539594
quote:
:O na paar regels was ik er wel klaar mee
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:06:47 #170
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174539618
quote:
Iemand met tijd teveel net alsof vorig jaar zo goed was.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:08:41 #171
442280 Prisha
Moonshine!
pi_174539643
quote:
de Imke brows waren wel grappig
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_174539703
Ik zit nu te kijken, dus ik heb nog even niets gelezen, maar Carolina. Die is eng genast en had het zo snel verzonnen, dat ze waarschijnlijk in het echt ook zo is. Vieze vrouw. Soundos komt steeds impulsiever over en gaat mee met iedereen waarvan zij dekt dat het beter voor haarzelf is. Niet goed voor haar korte lontje en karakter. Maar ik zit nog steeds met open mond te kijken hoe die Carolina letterlijk het idee heeft geopperd om 'Herald op te breken en te verhongeren'. Ben benieuwd waarom Niels King wordt genoemd, ik ga verder kijken.
pi_174540237
Marieke en Anouk, dumb and dumber maar dan real life. Ik vraag me af hoe die door de selectie gekomen zijn.
pi_174540475
Ja King Niels, top gehandeld :)
pi_174540507
Niels _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')