abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:59:16 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_174425105
Net meer dan een uur bezig met een column. Even puntjes op de I zetten, en de laatste alinea ietsjes inkorten. Drie zinnetjes blauw gemaakt en op verwijderen geklikt. Je raadt het al.........De dag was ook te zonnig en mooi. Nu ff geen zin om weer te beginnen. Verder houd ik het bij één briljante column per dag. Genialiteit kent ook zijn grenzen. Morgen ga ik er weer voor zitten. De kruimelappeltaart was overheerlijk. Dus het zullen geen kruimeltjes na de maaltijd worden. Zelfs snoepwinkel-Elly postte net dat het goed smaakte. Die heeft verstand van zoetigheid. En van voetbal. Die zou de nieuwe bondscoach moeten worden. Wordt tijd dat de Zoet invalt.

Van moeke en broer vanochtend een mooi winter/ski jack gekregen. Moeders kon het natuurlijk niet laten en dus kwam er nog een staande plant, plus mooie vaas bij. Wilde met een staande ovatie beginnen. Maar geurtjes en reukjes mochten natuurlijk ook niet ontbreken. Het valt af te raden, tijdens het sprayen, van dicht bij te kijken of het vocht er uit komt. M'n bril kon wel even schoongemaakt worden en een frisse neus ophalen.

Het leek weer eens Sinterklaas. Alleen de wasmand ontbrak nog. Die was in beslag genomen door de jute zak. Van de vriendin van moeke, Stijnie, geld in enveloppe gekregen. 'Herm weet je zeker dat er niet nog een briefje in zit?' Vanmiddag van broer en schone zus een boek van Hugo Borst gekregen, van nicht Mijntje een Cruijff biografie. Dat kon dan ook niet missen op de 14e. Mijntje is, in de echte familietraditie, een sportvrouw in hart en nieren. Dan vergeef ik haar het voetballen met een stokkie.

Afijn, na de nodige complimenten uitgewisseld te hebben de uitzwaai en de snoepduik in bed voor het tevreden middagdutje. Net snoezig weggedoezeld hoor ik m'n naam onder het open raam geroepen worden. Telefoon weigerde dienst en moeke kwam me als toetje op de kers nog even verwennen met een smeuïge loempia. Dat liet ik me niet ontzeggen.

Tevreden ging ik likkebarend de avond in. FC Den Bosch gewonnen, NIVO Sparta gewonnen, Ajax als een kasteelheer gezegevierd en Feyenoord met PEC en veren opgezwollen. Is het toch nog een kleine column geworden. Niet briljant. Kan er wel mee leven. Picasso beoordeel je ook niet op zijn laatste schilderij. Bij deze toch nog een dank je wel voor alle lieve, originele en mooie felicitaties. Ik heb ad random overal op "leuk" geklikt. Mocht je denken 'Wie is er nou weer leuk aan het doen?' Doe je gewoon alsof het Advocaat is. Daar is de slagroom inmiddels ook wel vanaf.

Oorspronkelijk geplaatst op Facebook. Dus soms een beetje verwarrend. Ben nu erg moe en ga op één oor. Over 5 minuten weer een mooie dag, dan weer lekker voor het zingen de kerk uit.

Tot morgen, let op de zaak en voor straks......gezond weer op. Slaap lekker. :)

:W :z

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 15 oktober 2017 @ 00:03:11 #2
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174425171
Trusten tong :W
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_174425295
Jammer dat we het met een gerecyclede Facebook post moeten doen maar desalniettemin, slaap goed !
pi_174425809
Tonggod
  Spellchecker zondag 15 oktober 2017 @ 01:43:07 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 07:59:51 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_174426581
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat we het met een gerecyclede Facebook post moeten doen maar desalniettemin, slaap goed !
Ik was moe en jullie persoonlijk "vergeten." Was het nog van plan, maar had het al in de OP moeten doen. Excuses. Het nu nog veranderen is niet leuk en lafjes. Excuses, en bij deze natuurlijk alsnog een dikke kus voor alle VBL- en andere Forumvriendjes. Speciaal de SlowChat maatjes voor hun geweldige verrassing met een geweldig cadeau. Dikke pakkerd en pak er één namens mij. Ik gaat weer ff legge. Proberen de droom weer op te pakken. Ging net alleen op Brad Jones af..... :7



https://forum.fok.nl/topic/2403903/1/25

:* _O_ :*

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  User die overal opduikt 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 08:04:34 #7
186611 Haags
pi_174426600
^O^
Zonder wrijving geen glans
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 11:49:01 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_174429295
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 15 oktober 2017 @ 14:28:58 #9
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_174431819
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer eens wat anders.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 17:21:02 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_174434514
quote:
12s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:28 schreef popolon het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer eens wat anders.
VBL / Het mooiste kopdoelpunt allertijden.......

;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Admin donderdag 26 oktober 2017 @ 10:31:57 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_174666387
Wat een lief topic O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:27:38 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_174704679
quote:
17s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:31 schreef yvonne het volgende:
Wat een lief topic O+
:)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')