abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:20:07 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174422788
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

Materialisme heeft daar niks te maken. Hij is niet rijk. Ik had een beter inkomen dan hem. Daar was het mij niet om te doen bij hem.
Het was zijn karakter dat ‘t ‘m deed?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:20:23 #27
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174422799
Another day, another drama.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:20:44 #28
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174422808
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:19 schreef Droopie het volgende:

[..]

En wat let je om gewoon je spullen te pakken en weg te gaan?
Eerwraak wss.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_174422813
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:19 schreef Droopie het volgende:

[..]

En wat let je om gewoon je spullen te pakken en weg te gaan?
Ik ben zwanger. Maar ik ben het zat. Ik kan niet meer. Ik heb in paniek om 3 uur in de nacht met Montelly zitten telefoneren. Ik was helemaal in paniek en tranen.. hij heeft me echt beetje kunnen bedaren. Dit is ook gewoon niet goed voor me, maar ik weet het echt niet meer.
pi_174422821
Lief dagboek...
pi_174422823
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Materialisme heeft daar niks te maken. Hij is niet rijk. Ik had een beter inkomen dan hem. Daar was het mij niet om te doen bij hem.
Om wat dan wel? Hij klinkt als een vervelende lul.
pi_174422831
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het was zijn karakter dat ‘t ‘m deed?
In het begin was hij lief. Heel lief, gul en netjes. Nu scheld hij bij elke ruzie met hoer.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:21:51 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174422841
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onzin. Wist ik toen hoe ziek hij is?
Niks onzin! Kom me niet aan met die onzin. Het was jouw eigen keuze om in die situatie te komen terwijl je nog helemaal niet wist wat voor man het was.

Speel toch niet steeds de vermoorde onschuld, meid! Op deze manier ga je altijd slachtoffer zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174422850
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik ben zwanger. Maar ik ben het zat. Ik kan niet meer. Ik heb in paniek om 3 uur in de nacht met Montelly zitten telefoneren. Ik was helemaal in paniek en tranen.. hij heeft me echt beetje kunnen bedaren. Dit is ook gewoon niet goed voor me, maar ik weet het echt niet meer.
Pak je koffers en ga.
pi_174422853
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Materialisme heeft daar niks te maken. Hij is niet rijk. Ik had een beter inkomen dan hem. Daar was het mij niet om te doen bij hem.
Dus dan is het alleen maar de angst om niet te voldoen aan de door anderen opgelegde normen, terwijl je volgens mij zelf dondergoed weet dat je in zo'n relatie (waarin je niet elkaars gelijke bent en dat nooit zal worden) niet gelukkig zal zijn?
"Pools are perfect for holding water"
pi_174422861
Het klinkt alsof je bang voor hem bent.
-nee-
pi_174422885
:O
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_174422918
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik ben zwanger. Maar ik ben het zat. Ik kan niet meer. Ik heb in paniek om 3 uur in de nacht met Montelly zitten telefoneren. Ik was helemaal in paniek en tranen.. hij heeft me echt beetje kunnen bedaren. Dit is ook gewoon niet goed voor me, maar ik weet het echt niet meer.
4 vd 5 mensen zei doe het niet Maghrebijnse, in het begin oprecht.
Maar hoe langer je stoer bleef doen en hoe vaker je neerkeek op andere mensen, des te meer mensen begonnen te gniffelen om jouw situatie.

Nu ben jij niet het slachtoffer, je ongeboren kind wordt het slachtoffer. Dat maakt het zo sneu.

Ga naar een fokking psycholoog en gebruik je hersens..

En gooi niet alles op het internet
Hell To The Liars
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:25:19 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174422945
Montelly? Is dat een FOK!ker? Die laat zich gebruiken als schouder om tegen uit te huilen? Heeft mr. Maghrebijnse ook nog gewoon goede reden voor zijn achterdocht?
The love you take is equal to the love you make.
pi_174422955
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Ze heeft de keuze (of iig de opties) om een sterke onafhankelijke vrouw te zijn, maar kiest er steeds weer voor om een slaafse voetveeg te zijn. Want cultuur ofzo. Plus dat hele decadente en materialistische 'ik wil een trophy-wife zijn' gedoe, vanuit een of andere ego-trip.
Gewoon schijt hebben aan cultuur, cultuur maakt niet echt gelukkig en zo fantastisch is cultuur nou ook weer niet.
En ja, ze doet dit allemaal zelf.
pi_174422957
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:22 schreef Marsenal het volgende:
Het klinkt alsof je bang voor hem bent.
Het klinkt eerder als een sprookjesboek.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_174422966
Dus die Montelly is stiekem gewoon je fuckboy, en je man moet het maar met een gebruikte oester doen. Logisch dat hij je hoer noemt.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:27:56 #43
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174422999
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:25 schreef Lienekien het volgende:
Montelly? Is dat een FOK!ker? Die laat zich gebruiken als schouder om tegen uit te huilen? Heeft mr. Maghrebijnse ook nog gewoon goede reden voor zijn achterdocht?
A shoulder to cry on... :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_174423008
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik ken zijn ziekelijke gedachtegang. Hij dacht waarschijnlijk dat ik tussen 12 en 3 uur in de nacht (laatste keer dat ik hem belde was 23:55 en toen wel met nummer) met mannen aan bellen was. Het is gewoon ziek.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik ben zwanger. Maar ik ben het zat. Ik kan niet meer. Ik heb in paniek om 3 uur in de nacht met Montelly zitten telefoneren. Ik was helemaal in paniek en tranen.. hij heeft me echt beetje kunnen bedaren. Dit is ook gewoon niet goed voor me, maar ik weet het echt niet meer.
Had hij bijna gelijk. Het was alleen niet tussen 12 en 3, maar na 3 uur?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_174423030
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:25 schreef 8777 het volgende:

[..]

Gewoon schijt hebben aan cultuur, cultuur maakt niet echt gelukkig en zo fantastisch is cultuur nou ook weer niet.
En ja, ze doet dit allemaal zelf.
Njah ik snap dat dat in haar positie natuurlijk hartstikke moeilijk is, want (een groot deel van?) haar familie zweert wel bij die cultuur, en de normen die ermee gepaard gaan. Maar het mag inmiddels toch wel overduidelijk zijn dat die shit voor haar niet werkt.

En dan krijg je dus een situatie waarin ze in een huwelijk en zwangerschap gepusht wordt, enerzijds onder druk van haar familie / omgeving, anderzijds vanuit de aangeprate angst dat ze 'anders nooit meer een man vindt'.

Dus ik zou het 'ze laat het zichzelf aan doen' noemen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174423036
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

A shoulder to cry on... :D
Grab her by the pussy!
pi_174423052
Magh, doe dit jezelf nou niet allemaal aan
pi_174423062
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:29 schreef probeer het volgende:

[..]

Njah ik snap dat dat in haar positie natuurlijk hartstikke moeilijk is, want (een groot deel van?) haar familie zweert wel bij die cultuur, en de normen die ermee gepaard gaan. Maar het mag inmiddels toch wel overduidelijk zijn dat die shit voor haar niet werkt.

En dan krijg je dus een situatie waarin ze in een huwelijk en zwangerschap gepusht wordt, enerzijds onder druk van haar familie / omgeving, anderzijds vanuit de aangeprate angst dat ze 'anders nooit meer een man vindt'.

Dus ik zou het 'ze laat het zichzelf aan doen' noemen.
Ja dit.
Vind het oprecht zielig eigenlijk.
pi_174423246
Jezelf ooit eens laten testen op borderline TS?
Drama queen dat je bent...
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_174423248
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:30 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja dit.
Vind het oprecht zielig eigenlijk.
Aan de ene kant zeker, maar het deel waar ze dus zelf verantwoordelijk voor is, lijkt me echt pure naiviteit en domheid vanuit haar kant.

Neem dat overnachten bij die man nou. Zij vindt dat dat gewoon moet kunnen; overnachten bij een man die je amper kent. Velen van ons zouden dat met haar eens zijn. Zij moet gewoon de vrijheid hebben om dat zelf te kunnen bepalen, zonder dat daar druk of consequenties van anderen aan vast zitten.

Maar als je toch weet dat je familie dan vindt dat je meteen met die gast moet trouwen, dan laat je dat toch verdomme uit je hoofd zolang je in Marokko bent?

Ze zegt te willen leven volgens Marokkaanse normen en waarden. Haar acties laten sterk het tegenovergestelde zien; ze wil de vrijheden van een Westerse / Nederlandse vrouw. Haar woorden kiezen voor die Marokkaanse normen en waarden en verdedigen ze vurig (tot op een punt waarop ze zelfs geen niet-moslim als partner wilt). Haar familie pust haar in die richting. Zij gaat daar (iig wanneer ze met familie is) slaafs in mee. Maar ze wordt er overduidelijk niet gelukkig van. En toch kiest ze er steeds weer op nieuw voor om aan dat gedoe mee te doen.

Één grote clusterfuck.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')