abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 15 oktober 2017 @ 18:07:43 #276
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174435322
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik werd wel een beetje moe van die van der laan gekte hoor :@ En dan mensen die voor zo'n kist gaan klappen van iemand die ze niet persoonlijk hebben gekend :@ Sowieso, klappen naar een kist... :?

Twas vast een vrindelijke gozer, maar eeeh... doe normaal?
Klappen voor een kist? Nog nooit van gehoord. Klappen in een kist wel, maar dat vind ik ook stom.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_174435444
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik werd wel een beetje moe van die van der laan gekte hoor :@ En dan mensen die voor zo'n kist gaan klappen van iemand die ze niet persoonlijk hebben gekend :@ Sowieso, klappen naar een kist... :?

Twas vast een vrindelijke gozer, maar eeeh... doe normaal?
Ik vond dat langs de kist lopen al zo gek. Dat openbaar rouwen over iemand die je nooit persoonlijk hebt gekend. Inderdaad heel gek. Is dat nu begonnen met Lady Di en werd het in Nederland erg sinds Pim Fortuyn?

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik herhaal het nog maar eens in de hoop dat iemand hier het onthoudt. Mocht ik ooit dood gaan (waarschijnlijk wel) door een moord of iets anders wat in een krant zou kunnen komen (hopelijk niet) dan géén stille tocht. Ik haat stille tochten. Het lost niets op. Het is alleen maar openbare aanstellerij. Iedereen die meeloopt in die tocht had geen flauw idee wie ik ben. Eh was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174435477
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond dat langs de kist lopen al zo gek. Dat openbaar rouwen over iemand die je nooit persoonlijk hebt gekend. Inderdaad heel gek. Is dat nu begonnen met Lady Di en werd het in Nederland erg sinds Pim Fortuyn?

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik herhaal het nog maar eens in de hoop dat iemand hier het onthoudt. Mocht ik ooit dood gaan (waarschijnlijk wel) door een moord of iets anders wat in een krant zou kunnen komen (hopelijk niet) dan géén stille tocht. Ik haat stille tochten. Het lost niets op. Het is alleen maar openbare aanstellerij. Iedereen die meeloopt in die tocht had geen flauw idee wie ik ben. Eh was.
Ik wil graag die dagen nationale rouw -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174435512
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik wil graag die dagen nationale rouw -O-
Plaats maar een foto van een lelijk kaarsje op FOK!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174435528
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Plaats maar een foto van een lelijk kaarsje op FOK!
Ik ga mezelf echt een keer een week of wat binnen opsluiten met een koelkast vol en een stapel goede series in een vakantiehuisje en dan de foktopics over mezelf volgen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 15 oktober 2017 @ 18:21:19 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174435549
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ga mezelf echt een keer een week of wat binnen opsluiten met een koelkast vol en een stapel goede series in een vakantiehuisje en dan de foktopics over mezelf volgen *O*
Denken dat je topics krijgt :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_174435558
quote:
10s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Denken dat je topics krijgt :')
Wel als ik een selfie in de regen met mijn belager weerspiegeld in mijn jas naar mijn lief stuur, jah!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174435576


[ Bericht 100% gewijzigd door Clubsoda op 15-10-2017 18:23:12 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_174435583
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je die een aantal keren doet word je er best handig in.

Heb je een Kitchenaid achtig iets? Sterkte anders met de zeven eieren luchtig kloppen :7 Is wel mogelijk hoor.

Ik combineer zelf altijd deze recepten


https://www.oetker.nl/nl-(...)er-kirsch-taart.html

http://www.smulweb.nl/recepten/1409347/Schwarzwalder-kirschtorte
ik heb een mixer. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174435608
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wel als ik een selfie in de regen met mijn belager weerspiegeld in mijn jas naar mijn lief stuur, jah!
Bereid je maar voor op 70 delen. Huuuuuu.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174435625
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bereid je maar voor op 70 delen. Huuuuuu.
En alle tijd om mee te lezen he! In mijn vakantiehuis *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:25:30 #287
63722 z80
I fink you freaky
pi_174435628
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wel als ik een selfie in de regen met mijn belager weerspiegeld in mijn jas naar mijn lief stuur, jah!
Waarbij csi uit 2 pixels reflectie een hd foto van de dader weet te maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:26:20 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174435648
Als mensen die man waarderen om zijn werk of zijn persoon, en daar op die manier uiting aan willen geven, prima toch? Ieder zijn ding.
Ook als ze hun eigen verliezen projecteren op zijn overlijden en uitvaart, ook prima.
Wat maakt dat nou uit, daar heb je toch geen last van? Of je er nou zelf behoefte aan hebt of niet.

Vroeger werd dit overigens ook gedaan, niets nieuws. Wellicht nu iets makkelijker voor mensen om erheen te reizen dan vroeger, maar het is niet iets van nu alleen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 15 oktober 2017 @ 18:26:39 #289
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174435652
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ik heb een mixer. :')
Succes :P

Of je doet Flodder style. F vastbinden in een stoel, je geeft hem garde+kom en je zet het een leuk filmpje op :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 15 oktober 2017 @ 18:28:03 #290
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174435688
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wel als ik een selfie in de regen met mijn belager weerspiegeld in mijn jas naar mijn lief stuur, jah!
Was dat het geval? :o nooit van gehoord.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_174435798
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:26 schreef Molo het volgende:
Als mensen die man waarderen om zijn werk of zijn persoon, en daar op die manier uiting aan willen geven, prima toch? Ieder zijn ding.
Ook als ze hun eigen verliezen projecteren op zijn overlijden en uitvaart, ook prima.
Wat maakt dat nou uit, daar heb je toch geen last van? Of je er nou zelf behoefte aan hebt of niet.

Vroeger werd dit overigens ook gedaan, niets nieuws. Wellicht nu iets makkelijker voor mensen om erheen te reizen dan vroeger, maar het is niet iets van nu alleen.
Bij gebrek aan andere zaken grijpen mensen dit soort dingen soms aan om de gemeenschapszin en het groepsgevoel dat we een beetje zijn kwijtgeraakt weer te voelen.

Overigens ook prima kerel, die van der laan. De heiligverklaring hoefde van mij ook niet.
Whatever...
  zondag 15 oktober 2017 @ 19:01:12 #292
63722 z80
I fink you freaky
pi_174436347
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_174436392
quote:
2s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:45 schreef Lonaa het volgende:
Waaaaaaaaaaarom vertel ik mensen eigenlijk dat ik kan koken? :')
Zou het niet vreemder zijn als F. niet op de hoogte was van jouw kookkunsten?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174436420
Nog even voor dude die t niet snapt:. Maar Dat liegen gaat van onschuldig (ik heb al gegeten als je het niet lust) via ik heb een andere afspraak bij geen zin tot ik ben ziek als er een belangrijke voetbalwedstrijd is of als het regent en je moet op de fiets ergens heen. Dt vind ik (en evt werkgever) not done en dat moeten ze wel weren. Kan jij kinderachtig vinden, ik probeer ze duidelijk te maken hoe het hier werkt

En nu de laatstevoorstelling
We have far more in common than that which devides us..
pi_174436516
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog even voor dude die t niet snapt:. Maar Dat liegen gaat van onschuldig (ik heb al gegeten als je het niet lust) via ik heb een andere afspraak bij geen zin tot ik ben ziek als er een belangrijke voetbalwedstrijd is of als het regent en je moet op de fiets ergens heen. Dt vind ik (en evt werkgever) not done en dat moeten ze wel weren. Kan jij kinderachtig vinden, ik probeer ze duidelijk te maken hoe het hier werkt

En nu de laatstevoorstelling
Succes Kaatje en alle toneelspelers! :)
  zondag 15 oktober 2017 @ 19:14:27 #296
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174436568
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog even voor dude die t niet snapt:. Maar Dat liegen gaat van onschuldig (ik heb al gegeten als je het niet lust) via ik heb een andere afspraak bij geen zin tot ik ben ziek als er een belangrijke voetbalwedstrijd is of als het regent en je moet op de fiets ergens heen. Dt vind ik (en evt werkgever) not done en dat moeten ze wel weren. Kan jij kinderachtig vinden, ik probeer ze duidelijk te maken hoe het hier werkt

Juist! En daar hebben ze je voor aangenomen. Dat is je taak! Uitleggen hoe het hier werkt en hoe mensen denken over 'de waarheid verbloemen'. Mogen ze daarna zelf uitmaken wat ze daarmee doen, maar dat liegen enorme ergernis opwekt moet iemand ze wel eerst uitleggen.
  zondag 15 oktober 2017 @ 19:29:20 #297
63722 z80
I fink you freaky
pi_174436804
Even een ananas geslacht. Deze lag er al een week maar begon nu pas lekker te ruiken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 oktober 2017 @ 19:32:00 #298
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_174436854
De hamburgers van Kraan maar eens uitproberen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_174436877
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik werd wel een beetje moe van die van der laan gekte hoor :@ En dan mensen die voor zo'n kist gaan klappen van iemand die ze niet persoonlijk hebben gekend :@ Sowieso, klappen naar een kist... :?

Twas vast een vrindelijke gozer, maar eeeh... doe normaal?
Havermoutkoekje kan nu precies zien dat je geen Amsterdammert bent!!!
  zondag 15 oktober 2017 @ 19:36:06 #300
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174436932
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:26 schreef Molo het volgende:
Als mensen die man waarderen om zijn werk of zijn persoon, en daar op die manier uiting aan willen geven, prima toch? Ieder zijn ding.
Ook als ze hun eigen verliezen projecteren op zijn overlijden en uitvaart, ook prima.
Wat maakt dat nou uit, daar heb je toch geen last van? Of je er nou zelf behoefte aan hebt of niet.

Het is gewoon sensatiedrang. Precies dezelfde reden waarom mensen de Story kopen. Fake emoties, hardstikke fake. Ik heb er in zoverre last van dat internet en nieuws een paar dagen gekaapt wordt door dit non-nieuws, maar ik lijd er niet erg onder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')