abonnement Unibet Coolblue
pi_174405045
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:30 schreef very het volgende:

[..]

Duidelijk
Goeie comeback.
pi_174405186
Haten op the Donald. :')
Terechte klacht.
paypal.me/taaladvies
pi_174405231
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:22 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Goeie comeback.
Hoe bedoel je? Je zegt net dat muziek smaak is. Daar heb je tot op zekere hoogte gelijk in, en daarmee is dus jouw persoonlijke bevinding weinig relevant in de discussie of het wel of niet kwalitatief goede muziek is.
People assume too much.
pi_174405295
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:32 schreef very het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Je zegt net dat muziek smaak is. Daar heb je tot op zekere hoogte gelijk in, en daarmee is dus jouw persoonlijke bevinding weinig relevant in de discussie of het wel of niet kwalitatief goede muziek is.
Net zo min als jij kan beweren dat het kwalitatief 'goed' is wat hij doet of deed. Jij vindt dat vooral omdat je zijn muziek goed vindt. Zeker in de mainstream muziekwereld is het allemaal zo vlak en veilig dat verkoopt goed. Hij doet het hooguit goed op zijn bankrekening.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 22:36:53 ]
pi_174405582
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:36 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Net zo min als jij kan beweren dat het kwalitatief 'goed' is wat hij doet of deed. Jij vindt dat vooral omdat je zijn muziek goed vindt. Zeker in de mainstream muziekwereld is het allemaal zo vlak en veilig dat verkoopt goed. Hij doet het hooguit goed op zijn bankrekening.
Je maakt nogal een onterechte veronderstelling. Ik vind zijn muziek helemaal niet goed. Ik ben meer van de funk en jazz. Zo zie je maar hoe simpel jouw redenering is.

Maar goed... Ik kap met deze zinloze discussie. Je kan gewoon niet claimen dat één van de best verkopende artiesten ooit niks kwalitatiefs maakt(e). En als je dat wel doet dan ben je gewoon lekker dwars aan het doen omdat het kan.
People assume too much.
pi_174405704
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:52 schreef very het volgende:

[..]

Je maakt nogal een onterechte veronderstelling. Ik vind zijn muziek helemaal niet goed. Ik ben meer van de funk en jazz. Zo zie je maar hoe simpel jouw redenering is.

Maar goed... Ik kap met deze zinloze discussie. Je kan gewoon niet claimen dat één van de best verkopende artiesten ooit niks kwalitatiefs maakt(e). En als je dat wel doet dan ben je gewoon lekker dwars aan het doen omdat het kan.
Hoe moet ik iets kwalitatief goed vinden als ik het bagger vind? zeker in de mainstream wereld wordt er niet veel kwaliteit gemaakt. Dat moet je weten vanuit je genre. Kan je het wel afdoen met dwars doen en iemand uitmaken voor simpel... Muziek is smaak ook jij vindt stijlen en artiesten bagger dat kan niet anders.
pi_174405775
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:57 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Hoe moet ik iets kwalitatief goed vinden als ik het bagger vind? zeker in de mainstream wereld wordt er niet veel kwaliteit gemaakt. Dat moet je weten vanuit je genre. Kan je het wel afdoen met dwars doen en iemand uitmaken voor simpel... Muziek is smaak ook jij vindt stijlen en artiesten bagger dat kan niet anders.
Wat begrijp jij niet aan het woord mening?
Ik zeg niet dat jij het goed moet vinden, ik stel dat er gewoon een bepaalde kwaliteit aanwezig moet zijn om zo gigantisch veel albums te verkopen.

En er gemakshalve vanuit gaan dat iemand muziek goed vind omdat diegene opmerkt dat er wel een bepaalde kwaliteit aanwezig moet zijn is ook gewoon simpel redeneren.
People assume too much.
pi_174406104
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:00 schreef very het volgende:

[..]

Wat begrijp jij niet aan het woord mening?
Ik zeg niet dat jij het goed moet vinden, ik stel dat er gewoon een bepaalde kwaliteit aanwezig moet zijn om zo gigantisch veel albums te verkopen.

En er gemakshalve vanuit gaan dat iemand muziek goed vind omdat diegene opmerkt dat er wel een bepaalde kwaliteit aanwezig moet zijn is ook gewoon simpel redeneren.
Ik geef in de fipo mijn mening over zijn muziek en jij ageert als een malle daarop. :D

Daarnaast is mijn mening dat er in de mainstream geen kwaliteit zit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 23:15:27 ]
pi_174406857
Vroeger was Eminem zeer dope. Niet overgeproduceerd of melodramatisch. Gewoon chille beats en vette flows zoals alleen hij dat kan.

  zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:02:21 #60
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_174406904
Ik heb drollen in de plee horen vallen die beter klinken dan eminem
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_174407371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:14 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Ik geef in de fipo mijn mening over zijn muziek en jij ageert als een malle daarop. :D

Daarnaast is mijn mening dat er in de mainstream geen kwaliteit zit.
Ik vind je definitie van "ageren als een malle" ietwat overtrokken, maar hey...wie ben ik?

En dat je anti-mainstream was had ik bij je stoere fipo al door ;)
People assume too much.
pi_174407597
Na Encore een beetje afgehaakt :).

Die periode daar voor was _O_ _O_ _O_. Mijn aller eerste concert overigens toen in de ArenA samen met 50 Cent, G-Unit, D-12, Cypress Hill, Xzibit. Ik was toen denk ik 12/13 jaar ofzo :{
pi_174407657
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 01:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Na Encore een beetje afgehaakt :).

Die periode daar voor was _O_ _O_ _O_. Mijn aller eerste concert overigens toen in de ArenA samen met 50 Cent, G-Unit, D-12, Cypress Hill, Xzibit. Ik was toen denk ik 12/13 jaar ofzo :{
Relapse is wel de moeite waard hoor. ;)

Wat moet dat een legendarisch concert zijn. _O_
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:20:34 #64
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174411171
Wie is er vroeger niet psyco gegaan op dit nummer.

Ben het trouwens niet eens met ts wat betreft 2007.

Na The Eminem show was er nog een redelijk album waar ik de titel even van kwijt ben en daarna ging hij al gek doen met nummers met Rihanna opnemen enzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174411226
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 01:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Na Encore een beetje afgehaakt :).

Die periode daar voor was _O_ _O_ _O_. Mijn aller eerste concert overigens toen in de ArenA samen met 50 Cent, G-Unit, D-12, Cypress Hill, Xzibit. Ik was toen denk ik 12/13 jaar ofzo :{
Up in Smoke Tour. Noice.
wooblabalurg
pi_174430619
Genoeg nummers van hem die behoren tot de beste rap out there _O_

When Im Gone
The Way I Am
Stan
Real Slim Shady
Trick Trick
My Toy Soldiers

En zo kan ik nog wel even doorgaan......
  zondag 15 oktober 2017 @ 13:41:33 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174431122
Cleaning out my Closet vond ik toentertijd een juweeltje, in al zijn ontluisterende hardheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174431268
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:48 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Tot 2009 was hij goed. Anno 2017 is het troep.
In 2009 was alles goed, en in de tijd dat eminem heet was had je ook idioten als Jive (me myself and i) en limp bizkit en die waren ook zogenaamd goed :')

Men moet accepteren dat dat soort mensen gewoon ernstig overschat zijn.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_175927781
Volgens internet is die eigenlijk dood :P
http://www.vorply.com/cel(...)been-dead-for-years/


quote:
Around 2012, an anonymous person compiled numerous images of Slim Shady's face to check if they show the same person. The theorist determined that Eminem was probably replaced with an android.
Daarom is wat hij nu uitbrengt zo kut, het is Eminem helemaal niet:P
pi_175929346
Hoewel ik Eminem vroeger wel een baas vond moet ik zeggen dat ik het ergens nu wel sneu vind om zo'n 45-jarige man met hoodie en gouden ketting te zien rappen.
pi_175929406
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:39 schreef Bananenpap het volgende:
Hoewel ik Eminem vroeger wel een baas vond moet ik zeggen dat ik het ergens nu wel sneu vind om zo'n 45-jarige man met hoodie en gouden ketting te zien rappen.
Ja ben ik het wel mee eens.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175929739
Gelukkig hebben we nog hiphop.

pi_175929874
Eminem is leuk als je een boze puber van 12 bent. Daarna is het zaak om snel door te schakelen naar de eckte eckte shit van Biggie en Guru:


#rip #neverforget
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_175929886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 20:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eminem is leuk als je een boze puber van 12 bent. Daarna is het zaak om snel door te schakelen naar de eckte eckte shit van Biggie en Guru:
#rip #neverforget
Nas. O+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')