abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 oktober 2017 @ 17:05:02 #51
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174454216
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:58 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dag en nacht beveiligd? De eerste keer dat ik zie dat bedreigingen een positief effect hebben.
Je weet pas echt dat de bedreigingen ernstig zijn als het personeel in die kliniek dáár banger voor is dan voor de moordenaars en verkrachters onder hun cliënten ;(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 16 oktober 2017 @ 17:08:37 #52
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174454281
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je weet pas echt dat de bedreigingen ernstig zijn als het personeel in die kliniek dáár banger voor is dan voor de moordenaars en verkrachters onder hun cliënten ;(
Het personeel laat zich blijkbaar vrijwillig neuken door die cliënten, dan snap ik wel dat je niet zo bang bent voor die verkrachters.
pi_174454343
Medewerkers kliniek Den Dolder bedreigd
Vandaag, 16:14
Binnenland
ANP

Medewerkers van de forensisch psychiatrische kliniek Altrecht Aventurijn in Den Dolder worden bedreigd. De zorginstelling gaat aangifte doen.

In de instelling verbleef Michael P., de man die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van Anne Faber.

De instelling wil niet zeggen om hoeveel bedreigingen het gaat en wat de bedreigingen inhouden, wel dat er dagelijks nieuwe bedreigingen binnenkomen.

Een medewerker is op het terrein belaagd. "Alles wordt in de aangifte meegenomen, ook de berichten op sociale media", zegt een woordvoerder. "Er is veel onrust onder het personeel."
Vragen

De 25-jarige Anne Faber verdween tijdens een fietstocht en werd na dertien dagen gevonden in Zeewolde, op aanwijzing van de verdachte.

Veel mensen vragen zich af hoe het kan dat deze man, die eerder werd veroordeeld voor verkrachting van twee minderjarige meisjes, zonder toezicht naar buiten mocht.

De beveiliging van Altrecht Aventurijn in Den Dolder is de afgelopen dagen aangescherpt. Er is nu 24 uur per dag beveiliging op het terrein.
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_174454608
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je weet pas echt dat de bedreigingen ernstig zijn als het personeel in die kliniek dáár banger voor is dan voor de moordenaars en verkrachters onder hun cliënten ;(
Dat is niet zo vreemd. Zij zitten veilig binnen en de verkrachters lopen buiten door de bossen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174454670
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:12 schreef A_S_R het volgende:
De beveiliging van Altrecht Aventurijn in Den Dolder is de afgelopen dagen aangescherpt. Er is nu 24 uur per dag beveiliging op het terrein.
Dit hadden ze beter voor haar dood kunnen doen.
.
  Spellchecker maandag 16 oktober 2017 @ 17:40:31 #56
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174454766
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:35 schreef Fer het volgende:

[..]

Dit hadden ze beter voor haar dood kunnen doen.
Kalf. Put.
Weer een klap voor Anne's familie.
  maandag 16 oktober 2017 @ 17:52:48 #57
461397 Jip141
I can show you the world
pi_174455037
Is het trouwens bewezen dat hij een seksuele relatie met een psychologe daar heeft gehad?

Zo ja, is dat heel ernstig.

Maar om dat nou op de gehele vrouwelijke beroepsgroep te gooien en hen aan te rekenen dat ze er stiekem heel erg nat van worden...
Typisch des Foks wel.


Een goede vriendin van mij is psycholoog en ik ken haar immers door en door, als ze ergens niet nat van wordt dan is dat wel van psychopate mannen of macho mannen.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_174455840
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:35 schreef Fer het volgende:

[..]

Dit hadden ze beter voor haar dood kunnen doen.
heb vermoeden dat ze het personeel zelf van de woeste volk beveiligen
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_174456198
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:36 schreef A_S_R het volgende:

[..]

heb vermoeden dat ze het personeel zelf van de woeste volk beveiligen
Vooral dit heb ik het idee.
pi_174456660
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:36 schreef A_S_R het volgende:

[..]

heb vermoeden dat ze het personeel zelf van de woeste volk beveiligen
Nee hoor, die beveiliging werd aangesteld omdat er weer een jonge vrouw is belaagd daar door zo'n engnek.

Dit gebeurde afgelopen donderdag middag...

Gelukkig voor deze dame kwam een bewoner van het terrein haar te hulp.

In een artikel hierover werd direct gemeld dat er beveiliging op het terrein kwam.

Wel handig dat het nu in meerdere scenario's gebruikt kan worden.
pi_174457396
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 08:45 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Maar er zijn wel begeleiders die daar op moeten letten en patienten moeten beschermen tegen zoiets.
Misschien deden ze een trio
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_174458785
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:52 schreef Jip141 het volgende:
Is het trouwens bewezen dat hij een seksuele relatie met een psychologe daar heeft gehad?

Zo ja, is dat heel ernstig.

Maar om dat nou op de gehele vrouwelijke beroepsgroep te gooien en hen aan te rekenen dat ze er stiekem heel erg nat van worden...
Typisch des Foks wel.

Een goede vriendin van mij is psycholoog en ik ken haar immers door en door, als ze ergens niet nat van wordt dan is dat wel van psychopate mannen of macho mannen.
Toch niet helemaal aversie want ze helpt immers die lui of non?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')