abonnement Unibet Coolblue
pi_174386177
40 miljoen :') dat betalen ze maar voor B-garnituur van Ajax. Monaco bood zelfs 50 op Dolberg. Lozano is zeker 80 waard deze markt.
Land of the free. Home of the brave.
pi_174386548
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:10 schreef Scarface88 het volgende:
40 miljoen :') dat betalen ze maar voor B-garnituur van Ajax. Monaco bood zelfs 50 op Dolberg. Lozano is zeker 80 waard deze markt.
Doe mij ook wat van die drugs van je
pi_174386650
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Doe mij ook wat van die drugs van je
Je zou toch denken dat feyenoorders niet aan de drugs zitten.
pi_174387320
Minimaal 60 vragen voor Lozano...

MVG speelt de komende wedstrijd met een Gay bandje?? :') :') :')
pi_174388916
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:41 schreef PSVCL het volgende:

MVG speelt de komende wedstrijd met een Gay bandje?? :') :') :')
quote:
"Voetbal moet voor iedereen zijn, ongeacht culturele achtergrond, huidskleur, ras, seksuele voorkeur of religie."
Daar kan jij je niet in vinden?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_174389216
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]


[..]

Daar kan jij je niet in vinden?
Mij maakt t allemaal niks uit al zijn vrouwen die "PSV supporter" of supporter van andere club zijn wel bloedirritant over t algemeen. Zo had ik een oud collega die altijd met een PSV shirt rondliep en altijd PSV dit PSV dat. Dus tijdens de pauze zei ik eens waar alle collegas bij zaten noem eens drie spelers op? Dat kon ze niet en ging ze janken. Mijn mannelijke collegas moesten er hard om lachen. Een andere vrouwelijke supporter wist niet eens wie Romario was maar wel elke week dingen over PSV posten op Facebook. Gewoon super irritant.

Of wanneer Oranje speelt in de kroeg vrouwen voorop staan en het hardst mee schreeuwen maar verder niet eens weten of er lucht of zand in de bal zit.
Land of the free. Home of the brave.
pi_174389234
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 00:24 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[quote]Mij maakt t allemaal niks uit al zijn vrouwen die "PSV supporter" of supporter van andere club zijn wel bloedirritant over t algemeen. Zo had ik een oud collega die altijd met een PSV shirt rondliep en altijd PSV dit PSV dat. Dus tijdens de pauze zei ik eens waar alle collegas bij zaten noem eens drie spelers op? Dat kon ze niet en ging ze janken. Mijn mannelijke collegas moesten er hard om lachen. Een andere vrouwelijke supporter wist niet eens wie Romario was maar wel elke week dingen over PSV posten op Facebook. Gewoon super irritant.
_O- _O- _O-

quote:
Of wanneer Oranje speelt in de kroeg vrouwen voorop staan en het hardst mee schreeuwen maar verder niet eens weten of er lucht of zand in de bal zit.
Huh? Er zit toch kunstgras in de bal tegenwoordig? Maar dat willen ze toch veranderen weer geloof ik??
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_174389333
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 00:24 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mij maakt t allemaal niks uit al zijn vrouwen die "PSV supporter" of supporter van andere club zijn wel bloedirritant over t algemeen. Zo had ik een oud collega die altijd met een PSV shirt rondliep en altijd PSV dit PSV dat. Dus tijdens de pauze zei ik eens waar alle collegas bij zaten noem eens drie spelers op? Dat kon ze niet en ging ze janken. Mijn mannelijke collegas moesten er hard om lachen. Een andere vrouwelijke supporter wist niet eens wie Romario was maar wel elke week dingen over PSV posten op Facebook. Gewoon super irritant.

Of wanneer Oranje speelt in de kroeg vrouwen voorop staan en het hardst mee schreeuwen maar verder niet eens weten of er lucht of zand in de bal zit.
Aan de andere kant, vrouwen die kunnen uitleggen wat buitenspel is neem ik ook niet serieus

Ga lekker hockey of volleybal spelen ofzo
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 07:08:20 #59
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174390553
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 00:24 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mij maakt t allemaal niks uit al zijn vrouwen die "PSV supporter" of supporter van andere club zijn wel bloedirritant over t algemeen. Zo had ik een oud collega die altijd met een PSV shirt rondliep en altijd PSV dit PSV dat. Dus tijdens de pauze zei ik eens waar alle collegas bij zaten noem eens drie spelers op? Dat kon ze niet en ging ze janken. Mijn mannelijke collegas moesten er hard om lachen. Een andere vrouwelijke supporter wist niet eens wie Romario was maar wel elke week dingen over PSV posten op Facebook. Gewoon super irritant.

Of wanneer Oranje speelt in de kroeg vrouwen voorop staan en het hardst mee schreeuwen maar verder niet eens weten of er lucht of zand in de bal zit.
:')
pi_174390629
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 07:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

:')
Jij kent een vrouw die wel verstand van voetbal heeft?
Land of the free. Home of the brave.
pi_174390661
Ohja en nog eentje die ik alweer vergeten was. Een zogenaamde diehard PSV fan met shirts, sjaals enz. PSV logo als profielfoto op Whatsapp en Facebook. Totdat ze een vriend kreeg die voor Feyenoord was toen was ze ineens voor Feyenoord :')
Land of the free. Home of the brave.
  Redactie Sport vrijdag 13 oktober 2017 @ 07:34:01 #62
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174390683
Ah het is hier weer van een ouderwets FOK! "alle vrouwen terug naar de keuken" niveautje

Ik heb wel een hekel aan nepfans die geen 3 spelers kunnen noemen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174391356
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 07:31 schreef Scarface88 het volgende:
Ohja en nog eentje die ik alweer vergeten was. Een zogenaamde diehard PSV fan met shirts, sjaals enz. PSV logo als profielfoto op Whatsapp en Facebook. Totdat ze een vriend kreeg die voor Feyenoord was toen was ze ineens voor Feyenoord :')
nou meid tis wat
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:05:12 #64
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174391552
Belangrijker dan dat geouwehoer over vrouwen en voetbal is of Lozano wel of niet meedoet overmorgen.
Ik had ergens gelezen dat PSV er min of meer vanuit ging dat de blessure me zou vallen, maar dat is het laatste wat ik erover gehoord/gelezen heb.
pi_174392161
quote:


PSV wil de toch al warme banden met Mexico op commercieel vlak nog meer aanhalen. De Eindhovense club is ongekend populair in het Noord-Amerikaanse land, nu Hirving Lozano het tenue van PSV om de schouders draagt én goed presteert. Lozano kopte zijn vaderland bovendien hoogstpersoonlijk naar het WK van volgend jaar in Rusland.

Wat PSV via zijn eigen kanalen ook publiceert over Lozano, de online clicks schieten door het plafond. De Eindhovense club onderzoekt derhalve de mogelijkheden. "Een Spaanstalige vorm van ons eigen clubkanaal bijvoorbeeld", legt algemeen directeur Toon Gerbrands in De Telegraaf uit. "Ik kan wel zeggen dat we de populariteit van Lozano in de goede zin van het woord hebben onderschat."

Het filmpje waarin bekend werd dat Lozano met rugnummer 11 zou gaan spelen, bereikte in totaal achttien miljoen mensen via social media. "Op dat moment was PSV in Mexico City populairder dan in Nederland." Gerbrands hoopt dat Lozano dan ook langer dan één seizoen in Eindhoven blijft, uiteraard ook om sportieve redenen. "Hij wil naar de top, maar voordat je naar de zeventiende verdieping van een flatgebouw gaat, is het misschien handig even te stoppen op de twaalfde of veertiende etage."
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:32:15 #66
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174392942
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 07:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Jij kent een vrouw die wel verstand van voetbal heeft?
Ja, maar die voetbalt in het eerste van PSV.
pi_174393290
Mauro naar PSV 1
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:20:19 #68
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174393564
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:01 schreef Ciscus het volgende:
Mauro naar PSV 1
Cocu anticipeert op het feit dat Lozano waarschijnlijk niet inzetbaar is
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:43:15 #69
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174393924
De nieuwe Neymar.

Zonder gekheid, enorm talent die Mauro. Echt bizar dat ze die hebben kunnen paaien om naar PSV te komen.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:45:26 #70
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174393963
ach 40 miljoen voor Lozano dus, mooi dat ze bij psv leren van ajax, door meteen de hoofdprijs te vragen voor hun topspelers :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:46:06 #71
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174393971
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
ach 40 miljoen voor Lozano dus, mooi dat ze bij psv leren van ajax, door meteen de hoofdprijs te vragen voor hun topspelers :D
40 Miljoen is echt niet de hoofdprijs, ik vind het zelfs nog aan de lage kant.
pi_174393987
Hij heeft nog geen 10 wedstrijden gespeeld. Waanzin dat we deze speler nu al half moeten opgeven.
Dit, dus.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:51:09 #73
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174394042
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
ach 40 miljoen voor Lozano dus, mooi dat ze bij psv leren van ajax, door meteen de hoofdprijs te vragen voor hun topspelers :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:47 schreef Buitendam het volgende:
Hij heeft nog geen 10 wedstrijden gespeeld. Waanzin dat we deze speler nu al half moeten opgeven.
Een Mexicaanse krant die reageert op vermeende interesse van Arsenal.... Zullen we nog even wachten voor we het allemaal voor waar aannemen.

De jongen heeft onmiskenbaar een bak talent, maar ik geloof er niks van dat Brands hem voor 40 miljoen laat gaan, in de wetenschap dat er deze zomer een WK is waar hij gaat schitteren.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:51:25 #74
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174394052
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:46 schreef tja77 het volgende:

[..]

40 Miljoen is echt niet de hoofdprijs, ik vind het zelfs nog aan de lage kant.
ja 100 miljoen als ze mbappe verkopen in frankrijk voor 150 miljoen :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_174394152
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:47 schreef Buitendam het volgende:
Hij heeft nog geen 10 wedstrijden gespeeld. Waanzin dat we deze speler nu al half moeten opgeven.
Ik zie hem niet vertrekken op korte termijn. Ook niet van de zomer. Dat hij op allerlei lijstjes staat en dat hij bekeken wordt is doodnormaal maar ik verwacht geen biedingen in de orde van grootte dat PSV hem niet kan behouden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')