abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 4 december 2017 @ 08:35:19 #251
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175483460
registreer om deze reclame te verbergen
Wij hadden zo'n waterdicht boxkleed met daarop een gewoon boxkleed en daarover nog een deken. En daarop dan de baby. Heb geen klachten gehad :P.
KuikenGuppy
  maandag 4 december 2017 @ 08:51:54 #252
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175483625
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2017 08:08 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Mijn baby mocht in de kraamweek van de kraamverzorgster niet in de box slapen alleen op een boxkleed. Dus moest ze in de kinderwagenbak, in de box. Dat vond ik z stom dat ik toen gelijk een matras heb aangeschaft. Baby heeft er toch aardig wat uurtjes op geslapen. Ik had trouwens matras en daarbovenop een kleed. Weet niet waarom, waarschijnlijk omdat ik het kleed al had.
Ligt er aan wat voor kleed je hebt dan waarschijnlijk. Zo’n dunne, waterdichte, is misschien inderdaad niet ideaal de eerste week maar wij hadden een dik kleed van Jolein en dat heeft vanaf de eerste dag prima voldaan.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 4 december 2017 @ 10:16:53 #253
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_175484840
Ik had er n van snoozebaby, volgens mij vergelijkbaar met Jollein. Maar goed, hier vond ze dat dus niet voldoende..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_175484893
Helemaal wat later als ze gaan oefenen met hoofdje en voetjes optillen en schoppen, dat komt soms best hard weer terug op de grond :X liever een matrasje dan denk ik.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175485032
Hier een handgemaakt boxkleed, best dun. Ik wilde V met zijn babynestje in de box leggen omdat ik het wat dun vond, vond de kraamverzorgster niet nodig. Dus veel verschillende meningen, maar een boxmatras zou ik persoonlijk niet doen. V ligt geregeld op van die foamtegels te tummy-timen :Y
pi_175486476
Team matras en boxkleed hier. Gewoon omdat het mij anders zo hard leek.
pi_175793331
Misschien niet helemaal de juiste plek voor deze vraag, maar hier tref ik net een wat breder publiek dan in het babytopic ;)

Mijn 9maander "plopt" sinds enige tijd met zijn knien. Hij doet het ook echt vrijwel continu. Het lijkt wel of hij steeds zijn onderbeen "uit de kom" duwt.

Ik heb het net gefilmd, ik ben gewoon benieuwd of iemand dit herkent of weet wat het kan zijn. Ik ga er binnenkort mee naar een fysiotherapeut uiteraard, want normaal is het niet lijkt me :+

Oh, hij jankt zo omdat ie moe is :')
disclaimer
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')