abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 20:19:22 #201
8781 crew  Frutsel
pi_174310397
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:18 schreef chento het volgende:

[..]

Die zullen nu wel op de hoogte gehouden worden door de politie denk ik?
Familierechercheur. Die mensen hoeven dit echt niet allemaal op het nieuws te vernemen.
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:19:50 #203
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_174310410
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:19 schreef Frutsel het volgende:
Klaas is ff weg
thanks voor de opheldering :)

we kunnen verder boys

iemand nog een update
pi_174310411
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:19 schreef Frutsel het volgende:
Klaas is ff weg
Moge God waken over zijn ziel.
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:19:58 #205
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174310415
Ook erg voor de slachtoffers van destijds, dit zal veel oprakelen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174310419
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:19 schreef Frutsel het volgende:
Klaas is ff weg
Mis hem.
Noot noot.
pi_174310426
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:19 schreef Frutsel het volgende:
Klaas is ff weg
Nu hij weg is, volgt hij het topic ook niet. Wat een act ook.
pi_174310427
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:19 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Jahoor, oa voor moord kan levenslang gegeven worden.
in combi met zijn giftige verleden wel ja.

D'r heeft er toch ook eentje levenslang zonder ooit een moord gepleegd te hebben?

Ff kijken wie dat was.
pi_174310428
Zo'n gek gewoon levenslang geven man, wat een kneus.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174310433
'We got him', zou vervangen moeten worden door 'We got him again'. Een terugkerend verschijnsel sinds vele decennia.
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:21:07 #211
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174310450
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174310456
Leuk voor die 2 eerdere slachtoffers ook hun dader is nog niet eens officieel vrij en vervalt waarschijnlijk alweer in dezelfde gewoontes.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:21:21 #213
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174310461
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:18 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

vanavond in pauw waarschijnlijk al meer
Pauw zal Trump wel de schuld geven
RED ONS HENNIEGOD
pi_174310467
Mja dit gaat de TBS discussie wel meer dan ooit op scherp zetten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:21:33 #215
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_174310472
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:16 schreef Landgeld het volgende:
Citaat waar ik het mee eens ben

In plaats dat het nieuwe kabinet zich druk maakt om genderneutraal gedram hadden ze beter het TBS-probleem aan kunnen pakken. TBS is een regeling waarbij (zwaar)gestoorden die erstige misdrijven hebben gepleegd, zoals het verkrachten en vermoorden van kinderen, niet de gevangenis in gaan, maar een behandeking ondergaan in een forensisch-psychiatrische inrichting ondergaan, (TBS-instelling) met als doel: De terugkeer van de 'patiënt' in de samenleving.

Een TBS-behandeling kost per patiënt ¤300.000,- per jaar. Gemiddelde behandelingsduur: 10 jaar. Garantie op genezing: NUL.
We spenderen dus in een tijd dat we onze bejaarden, die na WO II ONZE welvaartstaat hebben opgebouwd, in hun eigen drek laten lopen omdat 'er geen geld is' wel grif 3 miljoen aan de 'genezing' van een gestoorde killer.

Maar helaas gaat het ontelbare malen mis. En vermoordt een killer die tijdens zijn proefverlof al van meneer de psychiater en de 'gedragsdeskundigen' even mag buiten spelen in de maatschappij ( of die door de psych 'genezen' is verklaard en vrijgelaten) een volledig onschuldige volwassene of kind. En dat alles omdat meneer de psychiiater een inschattingsfout maakte met dodelijke gevolgen voor derden. En wordt vervolgens niet aangeklaagd voor zijn dodelijke fouten.
Vreemd. Een vrachtwagenchauffeur die tijdens zijn werk een inschattingsfout maakt, met dodelijke gevolgen voor derden, door bijvoorbeeld bij een inhaalmaneuvre een inschattingsfout te maken, mag zich voor die dodelijke inschattingsfout verantwoorden voor de rechter. Een midkleunende psychiater in een TBS-kliniek gaat gewoon fluitend verder.

Er is maar één oplossing in deze. De psych die dodelijke inschattingsfouten maakt bij vrijlating van TBS-gestoorden vervolgen voor zijn fouten.
Ja, maar dan wil er geen psychiater meer in een TBS-kliniek werken. Prima, kunnen we die sluiten. Scheelt honderden miljoenen per jaar en het kost ondanks dat toch onschuldige doden.
Dus we sluiten levensgevaarlijke zedendelinquenten gewoon levenslang op. Nooit meer vrij rondlopen in de maatschappij. Er mogen levens van onschuldige burgers opgeofferd worden voor het zogenaamse 'recht' van gestoorde moordenaars en verkrachters om in de maatschappij vrij rond te lopen.
Ja, maar levenslang opsluiten kost ook veel geld. Ja, ¤60.000 per jaar. Dan kun je iemand voor 3 miljoen 50 jaar vastzetten. Maarxwel met de garantie dat er onschuldige burgers, vaak jonge kinderen, vermoord of verkracht worden door een gestoorde diecdit al vaker gedaan heeft en meneer of mevrouw de psych er even naast zat met de diagnose.

De beste en goedkoopste oplossing met tevens de absoluut 200% waterdichte garantie dat de dader NOOIT zal recidiveren is natuurlijk de man of vrouw in kwestie een dodelijke injectie geven. Op humane wijze het leven beëindigen van deze beesten.

Wie niet voor deze oplossing wenst te kiezen, moet beseffen dat aan zijn of haar handen dan het bloed kleeft van vele onschuldige mannen vrouwen en kinderen die een gruwelijje dood hebben gevonden in de handen van een gestoorde kuller die dit al vaker geflikt heeft. Aan u de keuze.
Turbocharger | 09-10-17 | 18:10 Geenstijl comment
Ah, we gaan weer over op het spuitje.

Op het moment dat de onderbuik de overhand krijgt.
Dit, dus.
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:21:35 #216
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174310475
Hier mag je in elk geval lezen waar de verdachte indertijd meende "trots op te zijn"

https://www.recht.nl/rech(...)NL:RBARN:2011:BQ8628
Zoek de paralellen met huidige zaak.
pi_174310479
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:16 schreef Madivi het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe haar ouders en vriend nu ook op internet al deze berichten zien. Eerst hopen dat ze ongedeerd is, dan denk je nog aan een onfortuinlijk ongeval... En nu lees je over zo'n brute verkrachter. Het idee dat een geliefde zoveel angst en pijn zal hebben gehad, ik ben er gewoon naar van.
Ik vraag me af wat ik in zo'n situatie zou doen. Stel dat het mijn dochter of vriendin is, zou ik dan alle berichten op internet en op bv FOK! lezen? Ik zou krankzinnig worden denk ik. :{
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:21:42 #218
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174310480
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:20 schreef 1312-FRFC het volgende:
Zo'n gek gewoon levenslang geven man, wat een kneus.
Dit wordt toch een gevalletje longstay-tbs, of levenslange 'gewone' straf idd.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174310482
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:18 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Sowieso moeten dit soort mensen geen proefverlof meer krijgen, dan maar generaliseren. Daarnaast straffen volledig uitzitten, geen verlof meer na 2/3.
Gaat toch nooit gebeuren. Kritische opmerkingen worden altijd weer afgedaan met 'het ligt aan x y of z of met 999 personen gaat het wel goed (wie controleert dat btw..). Het beste kun je je als nabestaande - hoe moeilijk dan ook - inhouden en op een slimme wijze na verloop van tijd die gast zijn verdiende loon maar geven.
pi_174310484
quote:
9s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Pauw zal Trump wel de schuld geven
TrumpGod had wel een muur om die instelling gezet.
pi_174310487
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:21 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hij wist te veel? :'(
Laten we hopen op een ban.
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:21:51 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174310489
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:08 schreef kuil het volgende:
[ afbeelding ]

Mede doordat Anne een stuk verkeerd reed richting Maartensdijk was ze waarschijnlijk net op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. :'(
Wat een nonsens weer...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174310491
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:16 schreef Landgeld het volgende:
Citaat waar ik het mee eens ben

In plaats dat het nieuwe kabinet zich druk maakt om genderneutraal gedram hadden ze beter het TBS-probleem aan kunnen pakken. TBS is een regeling waarbij (zwaar)gestoorden die erstige misdrijven hebben gepleegd, zoals het verkrachten en vermoorden van kinderen, niet de gevangenis in gaan, maar een behandeking ondergaan in een forensisch-psychiatrische inrichting ondergaan, (TBS-instelling) met als doel: De terugkeer van de 'patiënt' in de samenleving.

Een TBS-behandeling kost per patiënt ¤300.000,- per jaar. Gemiddelde behandelingsduur: 10 jaar. Garantie op genezing: NUL.
We spenderen dus in een tijd dat we onze bejaarden, die na WO II ONZE welvaartstaat hebben opgebouwd, in hun eigen drek laten lopen omdat 'er geen geld is' wel grif 3 miljoen aan de 'genezing' van een gestoorde killer.

Maar helaas gaat het ontelbare malen mis. En vermoordt een killer die tijdens zijn proefverlof al van meneer de psychiater en de 'gedragsdeskundigen' even mag buiten spelen in de maatschappij ( of die door de psych 'genezen' is verklaard en vrijgelaten) een volledig onschuldige volwassene of kind. En dat alles omdat meneer de psychiiater een inschattingsfout maakte met dodelijke gevolgen voor derden. En wordt vervolgens niet aangeklaagd voor zijn dodelijke fouten.
Vreemd. Een vrachtwagenchauffeur die tijdens zijn werk een inschattingsfout maakt, met dodelijke gevolgen voor derden, door bijvoorbeeld bij een inhaalmaneuvre een inschattingsfout te maken, mag zich voor die dodelijke inschattingsfout verantwoorden voor de rechter. Een midkleunende psychiater in een TBS-kliniek gaat gewoon fluitend verder.

Er is maar één oplossing in deze. De psych die dodelijke inschattingsfouten maakt bij vrijlating van TBS-gestoorden vervolgen voor zijn fouten.
Ja, maar dan wil er geen psychiater meer in een TBS-kliniek werken. Prima, kunnen we die sluiten. Scheelt honderden miljoenen per jaar en het kost ondanks dat toch onschuldige doden.
Dus we sluiten levensgevaarlijke zedendelinquenten gewoon levenslang op. Nooit meer vrij rondlopen in de maatschappij. Er mogen levens van onschuldige burgers opgeofferd worden voor het zogenaamse 'recht' van gestoorde moordenaars en verkrachters om in de maatschappij vrij rond te lopen.
Ja, maar levenslang opsluiten kost ook veel geld. Ja, ¤60.000 per jaar. Dan kun je iemand voor 3 miljoen 50 jaar vastzetten. Maarxwel met de garantie dat er onschuldige burgers, vaak jonge kinderen, vermoord of verkracht worden door een gestoorde diecdit al vaker gedaan heeft en meneer of mevrouw de psych er even naast zat met de diagnose.

De beste en goedkoopste oplossing met tevens de absoluut 200% waterdichte garantie dat de dader NOOIT zal recidiveren is natuurlijk de man of vrouw in kwestie een dodelijke injectie geven. Op humane wijze het leven beëindigen van deze beesten.

Wie niet voor deze oplossing wenst te kiezen, moet beseffen dat aan zijn of haar handen dan het bloed kleeft van vele onschuldige mannen vrouwen en kinderen die een gruwelijje dood hebben gevonden in de handen van een gestoorde kuller die dit al vaker geflikt heeft. Aan u de keuze.
Turbocharger | 09-10-17 | 18:10 Geenstijl comment
Wat een dom, populistisch onderbuikstukje. Er zijn teveel rechterlijke dwalingen om de doodstraf humaan te kunnen noemen.
pi_174310495
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:21 schreef vipergts het volgende:
Leuk voor die 2 eerdere slachtoffers ook hun dader is nog niet eens officieel vrij en vervalt waarschijnlijk alweer in dezelfde gewoontes.
Ja die zijn nu ong dezelfde leeftijd als Anne.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174310502
Dader komt uit Zeewolde
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')